Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė yessuz
    beje, vienbegio tikrai nebus. nes ji vienintelis translohr'as gamino, o ji, kaip bankrutuojanti, nusipirko Alstom'as
    http://www.alstom.com/press-centre/2...-of-translohr/

    kitu tokio solution'o gamintoju nera. ir galiu duoti i kisene prisikti, jog Alstom'as sitos nesamones tikrai nesiulys NIEKAM. nes tai yra galvos skausmas ir sudu gaiva. cia yra solution'as skirtas tik labai kalnuotoms vietovems.
    Įtariu, kad šitas Š būtent ir bus diegiamas Vilniuje.

    Comment


      Parašė yessuz
      taigi rangovai isipareigos. ir rangovai nebus lietuviai
      Koks skirtumas, kokie rangovai. Otkatus ims vietiniai valdžiažmogiai. O dotuoti tramvajų turės miestas. Jei nesugebės, galbūt netgi valstybė.

      Comment


        Tiems kas nesuprato, ką reiškia nedvibėgis tramvajus paaiškunu, bus troleibusai, tik ne soliariai, o kokios nors prancūzų firmos ir tiesiog pavadinti tramvajais, bei pavaizduota, kad įdiegta nauja sistema, beje išardžius dabartinius troleibusus centre ir įdiegus troleibusą-pavadintą tramvajumi, vėliau jo tinklas bus lengvai iš naujo plečiamas esamos ifrastruktūros dėka, kainą užkėlus, kaip naujų linijų tiesimo.

        Comment


          O gal iš viso bus autobusas (virtualus tramvajus su magnetukais). Juk toks variantas galimybių studijoje irgi buvo.

          Comment


            Autobusui nereikia akivaizdžios infrastruktūros, o juk reiks parodyt, kad kažką nutiesė (laidus), kad klausimų dėl pinigų infrsatruktūrai nekiltų.

            Comment


              Aš ypatingai neverkšlenčiau. Metro projektas bus vykdomas tiek savivaldybės tiek atskirų įmonių, tarp kurių tikrai turėtų būti LG, kurie kontroliuos statybš eigą, kadangi jie dirba su panašia infrastruktūra. Aš net neabejoju, jog Vilniaus tramvajaus didžipji dalis akcijų priklausys ne savivaldybei, bet LG.
              Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

              Comment


                Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                Aš ypatingai neverkšlenčiau. Metro projektas bus vykdomas tiek savivaldybės tiek atskirų įmonių, tarp kurių tikrai turėtų būti LG, kurie kontroliuos statybš eigą, kadangi jie dirba su panašia infrastruktūra. Aš net neabejoju, jog Vilniaus tramvajaus didžipji dalis akcijų priklausys ne savivaldybei, bet LG.
                koks dar metro?
                Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                Comment


                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                  koks dar metro?
                  Atsiprašau, kogero būsiu per daug išsiblaškęs.
                  Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                  Comment


                    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                    Aš ypatingai neverkšlenčiau. Metro projektas bus vykdomas tiek savivaldybės tiek atskirų įmonių, tarp kurių tikrai turėtų būti LG, kurie kontroliuos statybš eigą, kadangi jie dirba su panašia infrastruktūra. Aš net neabejoju, jog Vilniaus tramvajaus didžipji dalis akcijų priklausys ne savivaldybei, bet LG.
                    Kodėl LG? Juk pinigų tai nėra ir nereikia manyti, kad geležinkeliai iš kažkur tai jų paims. O ir Zuokas tikrai nenorės prasidėti su valstybine įmone. Gautųsi tiesiog nesusipratimas, kai užsakovas ir rangovas pretenduotų į otkatus. O kas gi juos mokėtų? Subrangovai?

                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Autobusui nereikia akivaizdžios infrastruktūros, o juk reiks parodyt, kad kažką nutiesė (laidus), kad klausimų dėl pinigų infrsatruktūrai nekiltų.
                    Juk yra virtualus tramvajaus variantas. Tai viena. Antra, pinigų tai reikės iš kažkur ištraukti ir jei ištraukti sugebės tik tokiam, atsiprašant, tramvajui, vadinasi tik toks ir bus. Tuomet daugiausiai bus kišama į gatvių pertvarkymą. Bet kokiu atveju infrastruktūrinė dalis sudaro didesnę dalį nei riedmenys.

                    Comment


                      Na bent gatves sutvarkys.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kodėl LG? Juk pinigų tai nėra ir nereikia manyti, kad geležinkeliai iš kažkur tai jų paims. O ir Zuokas tikrai nenorės prasidėti su valstybine įmone. Gautųsi tiesiog nesusipratimas, kai užsakovas ir rangovas pretenduotų į otkatus. O kas gi juos mokėtų? Subrangovai?
                        Matai LG turi labai svarių kozerių šiuo aspektu, vienas svarbiausių yra tas, jog trasa prasideda nuo stoties, o greičiausiai bus ir požeminė trasa, kadangi stotis infrastruktūra vos be atlaiko dabartinius sratus. Toji trasa greičiausiai bus pasiekiama per stoties pastatą, LG nuosavybę. Kitas aspektas, tai jog LG vykdo panašią veiklą. Beje tavo paties pranešime matom, jog jiems šis projektas tikrai patinka. Vilniaus savivaldybė neturėtų dėti didelių vilčių be LG, nes pinigus sems iš Europos struktūrinių lėšų, kurias dalina valstybė, kuri tikrai norės, jog jų įmonė dalyvautų projekte.
                        Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Koks skirtumas, kokie rangovai. Otkatus ims vietiniai valdžiažmogiai. O dotuoti tramvajų turės miestas. Jei nesugebės, galbūt netgi valstybė.
                          otkatai ))) primena delfiatrolių pasisakymus, kurių pasisakymai primena...
                          įdomu,kaip tie otkatai dalijami, kokia schema ))


                          Dėl troleibusų tai paaiškinta. Manoma, kad jų nebeliks. Autobusus keis elektroniai autobusai ar kažkas panašaus, tad papildomai į esamą autoparką investuoti nenori irgalbūt net nereikia. Gal ir brangi investicija, bet kad tai žingsnis link miesto viešojo transporto modernizavimo - faktas.

                          Comment


                            Gal ir Kaune padarys vietoj troleibusų tramvjus. Kodėl ne?

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Gal ir Kaune padarys vietoj troleibusų tramvjus. Kodėl ne?
                              Galima net bėgius ant asfalto nupiešti.
                              O šiaip tai pirmo Europoje virtualaus tramvajaus idėja yra nebloga. Savotiškas SimCity Vilnius

                              Comment


                                Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                otkatai ))) primena delfiatrolių pasisakymus, kurių pasisakymai primena...
                                įdomu,kaip tie otkatai dalijami, kokia schema ))


                                Dėl troleibusų tai paaiškinta. Manoma, kad jų nebeliks. Autobusus keis elektroniai autobusai ar kažkas panašaus, tad papildomai į esamą autoparką investuoti nenori irgalbūt net nereikia. Gal ir brangi investicija, bet kad tai žingsnis link miesto viešojo transporto modernizavimo - faktas.
                                Labai paprastai dalijami. Sakykim tiesiamas kelias Švenčionių rajone.
                                1 būdas: gavus pervedimą už kokį nors darbų etapą. Įmonė daro pervedimą nurodytiems tretiems asmenims už kokią nors "paslaugą".
                                2 būdas: mokama paprasčiausiai grynais. Taip daroma jau labai retai.
                                3 būdas natūra . Atliekami darbai nurodytame objekte. Itin populiarus.

                                Mokėt reikia ne tik savivaldybes, regiono kelių, ar LAKD klerkams už sureguliuotą konkursą, bet ir prižiūrintiems iš valstybės. Nes paprastai yra viskas vagiama. Reikia žvyro sakykim 50 krabų, "išsiverčiama" su 30, ant popieriaus vistiek tie patys -50. Ir t.t. ir t.t. kiekvienam žingsnyje.
                                Žodžiu, nebuk naivus, nes prapulsi gyvenime.
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                                  Matai LG turi labai svarių kozerių šiuo aspektu, vienas svarbiausių yra tas, jog trasa prasideda nuo stoties, o greičiausiai bus ir požeminė trasa, kadangi stotis infrastruktūra vos be atlaiko dabartinius sratus. Toji trasa greičiausiai bus pasiekiama per stoties pastatą, LG nuosavybę. Kitas aspektas, tai jog LG vykdo panašią veiklą. Beje tavo paties pranešime matom, jog jiems šis projektas tikrai patinka. Vilniaus savivaldybė neturėtų dėti didelių vilčių be LG, nes pinigus sems iš Europos struktūrinių lėšų, kurias dalina valstybė, kuri tikrai norės, jog jų įmonė dalyvautų projekte.
                                  LG šito projekto nesiims, nebent priverstų. Dabar valdžioje socdemai, o Zuokas liberoidas, tai niekaip jis neprieis prie LG. Čia kai Masiulis ministru buvo, tai gal ir buvo įmanomas toks scenarijus... Be to LG pinigų irgi neturi ir savų nekiš. ES nefinansuoja naujos rūšies VT įdiegimo. Nebent kas nors keisis nuo 2013 m. Kas dėl stoties aikštės ir teritorijos prie jos, tai juk bus išgrūsti visi troleibusai (išskyrus 7) ir autobusai, kurie važiuoja Pylimo g. 7 troleibusą tikriausiai paleis iki stoties Švitrigailos ir Kauno g. Todėl vietos ten bus. Be to išgrūs ir visus mikrobus, o kai kurie priemiestiniai, kurie dabar veža ne iš autobusų stoties, bet iš miesto VT stotelių, būtų nukreipti į autobusų stotį.
                                  Ne, LG tikrai nesiims. Be to ir abonentui geriau sukti aferas su privačiu verslu, o ne valdiška bendrove.


                                  Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                  otkatai ))) primena delfiatrolių pasisakymus, kurių pasisakymai primena...
                                  įdomu,kaip tie otkatai dalijami, kokia schema ))


                                  Dėl troleibusų tai paaiškinta. Manoma, kad jų nebeliks. Autobusus keis elektroniai autobusai ar kažkas panašaus, tad papildomai į esamą autoparką investuoti nenori irgalbūt net nereikia. Gal ir brangi investicija, bet kad tai žingsnis link miesto viešojo transporto modernizavimo - faktas.
                                  Naivu ir vaikiška.
                                  Papildomai investuoti nereikės? Lygtai pilnai autobusų ir tramvajų pakeitimas neegzistuojančiais dar elektrobusais nieko nekainuos??? Ir dar kartą sakau, kad tik diletantai gali svaigti apie tai, kad 4 planuojamos tramvajaus linijos, kurių dvi tikriausiai bus BRT autobusai, perims bent pusę esamo VT srautų. Žinant mūsiškus VT plėtros ypatumus, ar nebus taip, kad "tramvajai" kursuos kas 10-15 minučių (nes galingesnei sistemai pinigų neužteks), VT stotelės bus bent dvigubai rečiau išdėstytos, privežamųjų maršrutų normaliai nesuorganizuos ir po tramvajaus įdiegimo VT keleivių drastiškai sumažės, o ne padaugės.

                                  Comment


                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                    Taigi dar 12 metų VT stovės stagnacijoje, nes visi pinigai bus kišami į nereikalingą tramvajų. Tiesiog pikta vien apie tai pagalvojus, ką valdininkai daro su Vilniumi. Visos aplinkinės sostinės seniausiai pajudėjo iš vietos...
                                    Taip, tikrai visos aplinkinės sostinės seniausiai pajudėjo ir jau seniausiai tą tramvajų turi

                                    Comment


                                      Bet turi ir troleibusus bei autobusus ir nežada jų naikinti.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet turi ir troleibusus bei autobusus ir nežada jų naikinti.
                                        "Nežada", tai reiškia, kad juos naudos ir tada, kai visi skraidys mašinomis ar naudosis teleportacija? Kiekvienas miestas, žvelgiantis į tolimesnę perspektyvą, turi numatyti, kad troleibusai ateityje bus itin atgyvenęs reikalas, mat bus pilna galimybių naudoti "troleibusus" be laidų. Tad "nežadėjimas atsisakyti" reikštų, kad miesto vadovai žiūri tik į tai, kas yra šiandien ir neplanuoja į ateitį.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          "Nežada", tai reiškia, kad juos naudos ir tada, kai visi skraidys mašinomis ar naudosis teleportacija? Kiekvienas miestas, žvelgiantis į tolimesnę perspektyvą, turi numatyti, kad troleibusai ateityje bus itin atgyvenęs reikalas, mat bus pilna galimybių naudoti "troleibusus" be laidų. Tad "nežadėjimas atsisakyti" reikštų, kad miesto vadovai žiūri tik į tai, kas yra šiandien ir neplanuoja į ateitį.
                                          Kai bus tokie autobusai masiškai gaminami, tada ir bus kalba. Dujiniai atsirado masinėje gamyboje (o ne buvo perdaromi iš dyzelinių) prieš daugiau nei 10 metų. O tik dabar pradeda masiškai plisti. Taip kad nereikia čia... Dėl to paties tramvajaus - prieš 50-70 metų jis irgi buvo laikomas atgyvena ir naikinamas daug kur, keičiant Vakaruose autobusais, o TSRS - troleibusais. Tramvajus dabar atgimsta. Ir nepralošė tie miestai, kurie išlaikė tramvajų tinką, o ne tie, kurie jį sunaikino ir dabar vėl kiša pinigus... Ar neatsitiks taip su troleibusais??? Akumuliatoriai nėra nei ekologiški, nei pigūs. Jie yra dar ir sunkūs. Papildoma masė, kuri sveria daugiau nei pilnas bakas dyzelio. O ir su šildymu mūsuose bus prastai. Negi akumuliatoriais varomuose autobusuose stovės dyzeliniai šildytuvai??? Taip kad strateguoti galima daug ką, tačiau Vilniaus VT problema yra tik tame, kad 22 metus į jį nebuvo deramai investuojama ir nebuvo palaikoma esamos sistemos kokybė. Vyko tik degradacija - transporto priemonės seno, norsi ir buvo atsitiktinių naujų priemonių užpirkimo. O turi būti kasmet atnaujinama bet 6-8 proc. parko, kad išlaikyti ne senesnius nei 15 metų autobusus ir troleibusus. Ir tai su sąlyga, kad tinklas neplečiamas. O jei tinklas plečiamas, tai ir po 8-10 proc. reikia kasmet atnaujinti. Vien į tvarkaraščius pažvelgus matyti, kad problema ne esamos sistemos nepajėgume pervežti didelius srautus. Ar daug maršrutų, kuriais autobusai važiuoja kas 5-7 minutes? Vos keli. O troleibusų? Kiek daugiau, bet vis tiek mažai. Tuo tarpu pažiūrėkite į Talino ar Rygos troleibusų grafikus. Dauguma kursuoja mažesniu nei 10 min intervalu, o piko metu kas 4 min. Ir dargi dvigubi troleibusai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2012.12.21, 17:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X