Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal ši nuoroda padės, čia yra sąrašas dabartinių Vilniaus gatvių ir kaip jos kadaise buvo vadinamos...

    http://www.vilnius.skynet.lt/ulicy_vilniusa.html

    Comment


      Netgi dar toliau negu Žolyno g. - iki P. Širvio gatvės, t.y. iki dabartinio turgelio ir automobilių saugojimo aikštelės Antakalnio ir P. Širvio gatvių sankryžoje.
      Paskutinis taisė Al1; 2012.09.11, 19:53.

      Comment


        Parašė miestas
        Dabar nesu tikras ar Laisvės siūlė tunelį, ar atribotus bėgius toje rezervuotoje žalioje juostoje. Šiaip pagal srautus, 16 maršruto trasa kaip ir tinkama tramvajams. Tik šioje linijoje kursuoja keturi prailginti troleibusai, o piko metu eismo reguliarumas siekia maksimaliai galimą intervalą - 4 min.
        Tramvajus buvo planuotas dabartinėje žaliojoje juostoje. Pastebėk, kad rezervuota vieta Laisvės pr. po Oslo g. viaduku.

        Comment


          Kuo važinėsime ateityje? Sostinės savivaldybė renkasi ateities transportą

          Trečiadienį Vilniaus miesto taryba bandys apsispręsti kokią naują transporto rūšį per artimiausius 30 metų diegti sostinėje. Vien šio klausimo nagrinėjimui ir planų sudarymui savivaldybė jau atseikėjo 790 tūkstančių litų.

          Bus svarstomos dvi ateities visuomeninio transporto idėjos: tramvajus, kurio planus kuria „Ūkio subjektų grupė“, vadovaujama miesto administracijos, ir metropolitenas, kurį aktyviai siūlo pilietinė organizacija „Metro sąjūdis“.

          Popierių karas

          Dar praėjusių metų lapkritį miesto taryba priėmė sprendimą artimiausiu metu diegti tramvajų ir modernius autobusus, o galingesnę transporto sistemą – metropoliteną – tiktai planuoti tolimesnei ateičiai.

          Prabėgo daugiau nei metai, tačiau jokio realaus plano nesimato, taip ir neatsakyta į esminį klausimą – ar įmanoma Vilniaus susisiekimo problemą išspręsti riboto pralaidumo gatvėse, ar visgi teks išnaudoti požeminę erdvę, įrengiant metropoliteną. Kyla natūralus klausimas, ar tai netaps dar viena melžiama karve, kai švaistomasi milžiniškomis lėšomis, tačiau realiai tebus pagimdyta milžiniška šūsnis popierių?

          Metro šalininkai, susibūrę į grupę „Metro sąjūdis“, kuriai, anot iniciatorių, jau priklauso daugiau kaip 6000 narių, ypač piktinasi savivaldybės klerkų neveiklumu.

          Šio sąjūdžio valdybos pirmininkas pirmininkas Juozas Zykas teigia, kad „trisdešimčiai metų atidėti metropoliteno sukūrimo planavimą yra klaida, kuri turės lemiamos įtakos viso miesto ūkio vystymuisi.“ J. Zykas sako, kad metropolitenus efektyviai eksploatuoja daugelis, palyginus nedidelių miestų, kuriuos ši transporto sistema gelbsti nuo chaoso centruose.

          Anot J. Zyko, efektyviausia trasa jau dabar būtų „Pilaitė – Centras“, kurią, neabejotinai noriai imtųsi statyti daugelis verslininkų. „Mes siūlome nestabdyti, bet tęsti šios transporto sistemos diegimo procesą, bandant išsiaiškinti galimus investuotojus, planuoti ES paramą, apskaičiuoti metropoliteno teikiamą ekonominę naudą ir efektyvumą. Tvirtinant miesto bendrąjį planą 2014 metais būtina atspindėti ir šios transporto šakos diegimą.“

          Tramvajus – pigiau

          Tuo metu tramvajų šalininkai siūlo šią transporto priemonę, kaip gerokai pigesnę nei metro. Be to, tramvajumi vienu metu gali važiuoti vidutiniškai iki 200 žmonių, kai tuo tarpu autobusas ar troleibusas gali gabenti iki 100.

          Vienas kilometras tramvajų kelio, įskaitant gatvių pertvarkymus, galėtų kainuoti vidutiniškai apie 10 milijonų eurų, t.y. daugiau kaip 30 milijonų litų. Turint omenyje, kad tai ilgalaikis projektas, tai nėra milžiniška suma – metro kainuotų gerokai daugiau.

          Tad kas geriau? Žinoma, šiais laikais labai svarbus finansinis klausimas, tad tramvajus būtų puiki išeitis. Tačiau yra ir kita medalio pusė – ne kiekvieną gatvę įmanoma išplėsti taip, kad ten tilptų tramvajus ir nenukentėtų automobilių pralaidumas.
          Ar man vienam tarpinis variantas atrodo mieliausias?
          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

          Comment


            Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
            Kuo važinėsime ateityje? Sostinės savivaldybė renkasi ateities transportą



            Ar man vienam tarpinis variantas atrodo mieliausias?
            Turi galvoje tramvajus po žeme Senamiestyje ir Centre?
            Aš irgi esu šio varianto šalininkas.

            Comment


              Tobulinti esamą VT, tai būtų geriausias sprendimas DABAR ir 10 metų į priekį.
              Show must go von!

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                Tobulinti esamą VT, tai būtų geriausias sprendimas DABAR ir 10 metų į priekį.
                Tai jau (ne)sėkmingai daroma.
                Beje, tramvajus irgi yra VT.
                Apie tai mes ir diskutuojame. Savivaldybė sprendžia šiuos klausimus dažniausiai nepriklausomai nuo visuomenės, juolab forumo miestai.lt, pageidavimų.

                Comment


                  Parašė miestas
                  Nelabai ką pritobulinsi. Iš turimų troleibusų, daugiau kaip 9/10 yra senesni nei 15 metų. Kontaktinis tinklas, trauka - totoaliai susidėvėję.
                  Nėra tikslo investuoti į kontaktinio tinklo rekonstrukciją keleto šimtų milijonų. Turbūt nėra...
                  Vieno naujo troleibuso kaina - virš pusantro milijono.
                  Tai nupirkit naujus troleibusus? TRAMVAJUS IŠSPRES PROBLEMAS? Tramvajus oru važiuos? dotacijų nereikės? Kontaktinius tinklus reikia rekonstruot? Gatvių rekonstruot nereikės?
                  Eilinis lietuviškas "projektų projektas" Yra jau tokių prie Gedimino pilies, Akropolio ir Visagino.
                  Paskutinis taisė VNS; 2012.12.19, 09:03.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė miestas
                    NEREIKIA DAUŽYTI GALVA KLAVIATŪROS, jei ir bus Vilniuje tramvajus.
                    Ir koks skirtumas jei ta kaina naujų tramvajų (reikėtų 30) ir troleibusų (reikėtų 200), naujų bėgių ar naujo troleibuso kontaktinio tinklo tokia pati? Ar iš idėjos nereikia, nes Kaune pavydės?
                    Pakabinsi laidus naujus ir paleisi vagoną gatve? Tai čia taip viskas paprasta?
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė miestas
                      Nelabai ką pritobulinsi. Iš turimų troleibusų, daugiau kaip 9/10 yra senesni nei 15 metų. Kontaktinis tinklas, trauka - totoaliai susidėvėję.
                      Nėra tikslo investuoti į kontaktinio tinklo rekonstrukciją keleto šimtų milijonų. Turbūt nėra...
                      Vieno naujo troleibuso kaina - virš pusantro milijono.
                      Už 1 milijardą, kurį reikės sukišti į tramvajaus tik vieną liniją, galima nupirkti apie 800 troleibusų. Arba net 200 troleibusų ir 300 autobusų bei rekonstruoti visą KT bei dalį gatvių pertvarkyti įrengiant A juostas, rekonstruojant kai kurias sankryžas, įdiegiant VT šviesoforus.

                      Parašė miestas
                      NEREIKIA DAUŽYTI GALVA KLAVIATŪROS, jei ir bus Vilniuje tramvajus.
                      Ir koks skirtumas jei ta kaina naujų tramvajų (reikėtų 30) ir troleibusų (reikėtų 200), naujų bėgių ar naujo troleibuso kontaktinio tinklo tokia pati? Ar iš idėjos nereikia, nes Kaune pavydės?
                      30 tramvajų pakeis 200 troleibusų? Autobusų gal iš viso nereikės? Štai čia ir yra diletantų kalbos, kurie mano, kad viena ar dvi tramvajaus linijos pakeis daugiau nei pusę esamo VT ir žmonės puls juo naudotis, nes mistinis tramvajus važiuos pro didelės vilniečių dalies namus ir darbus... Aš dar kartą kartoju, kad tramvajus geriausiu atveju perims 10-15 procentų visų keleivių mieste. Aišku, galima padaryti, kad perimtų ir daugiau, jei daugumą autobusų ir troleibusų maršrutų padaryti tik privežančiais. Bet kaip tai atrodys mieste su 1-2 tramvajaus linijomis? Kodėl, pavyzdžiui, važiuojantys iš Ukmergės g. į centrą turėtų būti vežami autobusais ar troleibusais iki Pramogų arenos, tam kad persodinti juos į tramvajų, užuot vežus tiesiai į centrą autobusai?

                      Dabartinė VT būklė prasta tik dėl to, kad visus 22 metus į VT nebuvo investuojama, o tai, kad buvo perkami nauji autobusai ir troleibusai, buvo reikalinga tik palaikyti sistemai. Bet ne jai progresuoti ir kokybiškai gerėti. Todėl dauguma ir persėdo į automobilius. Gi automobilizacija buvo ir yra proteguojama, nes taip mužikai ir vagys valdžioje suvokia laisvę.
                      Paskutinis taisė Al1; 2012.12.19, 16:45.

                      Comment


                        Parašė miestas
                        Iš kur milijardas? O kodėl ne penki, pavyzdžiui, ar kokie 8?
                        Pirmos linijos kaina su Kalvarijų ir gretimų gatvių rekonstrukcijom bei pačių tramvajų įsigijimu buvo skaičiuojama 300 mln.
                        Valdovu rumams irgi skaiciavo 100 mln. pradziai. Nebepaistom apie samatas. Lietuvoj niekas nesugeba ju nustyti iskirtiniams objektams.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Vilniaus tarybos politikai apsisprendė: sostinės gatvėmis važinės tramvajus

                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...#ixzz2FVVUUOiA

                          Nu va pirma linija, jau nebe 300 mln. o 0,5 mlrd. lt.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Pagaliau ledai pajudėjo, o tai buvome bepradeda laidoti tramvajaus ideją.

                            Tik kaip suprasti tai:
                            Anot mero, Vilniaus miestas renkasi tris greitojo, šiuolaikinio tramvajaus linijas. Tramvajus sostinėje negalės būti dviejų bėgių, turės būti vienbėgis ir guminiais ratais arba visiškai be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia.



                            Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...#ixzz2FVdlp1NF

                            Comment


                              Parašė D.P Rodyti pranešimą
                              Pagaliau ledai pajudėjo, o tai buvome bepradeda laidoti tramvajaus ideją.

                              Tik kaip suprasti tai:
                              Taip ir suprasti, kad "Vilnius" (o išties kažkieno užkulisiniai interesai) renkasi visišką nesąmonę. Vienbėgis tramvajus yra padangų ir kelio dangos gadinimo mechanizmas, kuriam dar reikia ir beprasmiško bėgio. T.y. techniškai sudėtingesnis troleibusas, kuris pamautas ant judėjimą ribojančio bėgio. O tas "tramvajus" visiškai be bėgių - tai grynai ilgas, didelės talpos troleibusas/autobusas. Talpesnius autobusus ar troleibusus galime turėti ir dabar, tik reikėtu įrengti tam pritaikytas viešojo transporto eismo juostas. Tie magnetukai kelio dangoje, mano supratimu, yra beprasmis dalykas. Idėja aišku nebloga, kad nereikia jo vairuoti. Tačiau juk tramvajus dalyvauja bendrame eisme ir negali būti pilnai automatizuotas. Vis tiek yra būtinas operatorius, kuris galėtu paspausti STOP mygtuką. Taigi neaišku ką daugiau veiks tas operatorius apart sėdėjimo, jei nereiks nieko vairuoti.

                              Comment


                                Parašė miestas
                                Iš kur milijardas? O kodėl ne penki, pavyzdžiui, ar kokie 8?
                                Pirmos linijos kaina su Kalvarijų ir gretimų gatvių rekonstrukcijom bei pačių tramvajų įsigijimu buvo skaičiuojama 300 mln.
                                0,5 milijardo tai nerealus skaičius. Tiesiant liniją Stotis - Santariškės reikės kažkur tai kitur nukreipti automobilių eismą iš Kalvarijų gatvės, iš Pylimo gatvės, iš pastarosios iškelti visas komunikacijas iš po tramvajaus bėgių. Ir tai tikrai ne 0,5 mlrd.
                                Nu net jei tai 500 mln., už juos galima nupirkti 100 troleibusų ir 100 autobusų bei pilnai atnaujinti KT. Dar kartą klausiu, ar sukišus pinigus į tramvajų, jų stebuklingai atsiras naujiems autobusams pirkti, troleibusams toliau eksploatuoti??? Galiausiai ką ta viena tramvajaus linija išspręs??? Nieko iš esmės. Juk net nekeliama užduotis persodinti bent ketvirtadalį keleivių iš automobilių. Vadinasi, tiesiog bus perskirstyti esami VT keleivių srautai. Tai kur čia spūsčių sumažėjimas?
                                Paskutinis taisė Al1; 2012.12.19, 19:26.

                                Comment


                                  Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                  Pagaliau ledai pajudėjo, o tai buvome bepradeda laidoti tramvajaus ideją.

                                  Tik kaip suprasti tai:
                                  Tai reiškia, kad bus greitieji autobusai Stotis - Laisvės pr. - Fabijoniškės ir Fabijoniškės - Ž. Paneriai arba transloras iš stoties į Santariškes. Kuo jis geriau už troleibusą??? Žodžiu, eilinė Zuoko afera.

                                  Comment


                                    Bus galima dotuoti milijonais dar vieną VT transporto rušį. Miestas pinigais gi aptekęs
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Viso šio projekto pabaiga - 2025 m.: http://www.verslosavaite.lt/index.ph...eriu-metu.html

                                      Comment


                                        Taigi dar 12 metų VT stovės stagnacijoje, nes visi pinigai bus kišami į nereikalingą tramvajų. Tiesiog pikta vien apie tai pagalvojus, ką valdininkai daro su Vilniumi. Visos aplinkinės sostinės seniausiai pajudėjo iš vietos...

                                        Gal žinote ar kas nors rengia peticiją ar kažką panašaus prieš tramvajaus plėtojimą Vilniuje? Tikrai prisidėčiau
                                        دائما الليتوانيه

                                        Comment


                                          VALIO. sveikinu visus su tramo projektu. dabar svarbu kad suspetu konkursai ivykti

                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                          Valdovu rumams irgi skaiciavo 100 mln. pradziai. Nebepaistom apie samatas. Lietuvoj niekas nesugeba ju nustyti iskirtiniams objektams.
                                          taigi rangovai isipareigos. ir rangovai nebus lietuviai

                                          beje, vienbegio tikrai nebus. nes ji vienintelis translohr'as gamino, o ji, kaip bankrutuojanti, nusipirko Alstom'as
                                          http://www.alstom.com/press-centre/2...-of-translohr/
                                          Paskutinis taisė Mettal; 2012.12.20, 13:24. Priežastis: Apjungti 2 iš eilės pranešimai
                                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X