Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąNegi taip sunku suprasti ar paskaityti tarp eilučių, Olštynę paprsatas, vietinių projektuotojų, o Vilniuje- modernus, SYSTRA projektuotojų.Paskutinis taisė Al1; 2012.09.05, 20:13.
Comment
-
Negi nieks neatkreipėte dėmesio, kad kai buvo prabiltą dar praeitoje Zuoko meravimo kadencijoje apie tramvajų iš pradžių jis buvo vadinamas greituoju ir primesta sąmata, kuri nekito, bet kai parodė visuomenei, kad jis važiuos su visais viename lygyje ir nejoks ne greitasis, buvo perkrikštytas į modernųjį ?
Comment
-
Aš jums dar kartą kartoju, kad dar caro laikais buvo atmestas variantas tiesti tramvajų per senamiestį. Pagrindine arterija pasirinkta Pylimo g.
Projektą rengė Siemens & Halske Rusijos padalinys.
Dalis projekto dokumentų su brėžiniais ir kt. yra M. Mažvydo bibliotekoje.
Viskas, kas išlikę geros kokybės, braižyta ant lapų spalvotai, lapai suklijuoti ir sulankstyti. Kai kurie planai suklijuoti ant audinio.
Vienas iš plano viršelių.
Tramvajaus maršrtutų schema. Maršrutai pavaizduoti spalvotai, deja, spalvos kopijuojant neišliko
Punktyru pažymėtos maršrutų trasos, kurių buvo atsisakyta. Kaip matyti, pagrindinė arterija yra Pylimio g., tik iš stoties tramvajus turėjo važiuoti dabartinėmis Geležinkelio, Aušros Vartų ir Bazilijonų g. Beje, linija į Užupį yra, tik buvo pažymėta geltonu ar šviesiai žaliu tušu, todėl prastai matosi (žr. schemą aukščiau).
Paskutinis taisė Al1; 2012.09.11, 18:54.
- 4 patinka
Comment
-
Prie Katedros, aikštėje formuojamas didelis žiedas ir pagrindinis persėdimo mazgas.
Galutinai patvirtinti maršrutai:
1 Stotis - Kalvarijų g. Linija dvikelė, išskyrus Pylimo g. siauras vietas, kur keliai sudvejinti, ir su vienkeliais intarpais prie Aušros vartų.
1A Stotis - Žaliasis Tiltas.
2 Katedra - Žvėrynas. Pradžia prie Botanikos sodo. Visa linija dvikelė.
3 Pohulianka - Užupis. Linija dvikelė nuo Pohuliankos iki Botanikos sodo. Po to vienkelė su pralankomis 4 stotelėse.
4. Skerdykla (dabart. Panerių g. gale) - Katedra - Antakalnis. Linija vienkelė nuo skerdyklos iki Naugarduko g. apačios. Tame ruože dvi pralankos. Antakalnio link nuo Zelionajos g. (dab. K. Jauniaus g.) vienkelė.
4A Katedra - Antakalnis
Plane išvardintos visos stotelės ir atstumai tarp jų metrais. Yra kontaktinio galios tinklo išdėstymo schemos (t.y. el. energijos perdavimo nuo elektrinės ir iki linijų, įtampos kritimo apskaičiavimai ir kt.), KT atramų išdėstymo schemų, iešmų ir kt. Skersiniai pjūviai kai kurioms vietoms. Tame tarpe ir nauja gatvių kanalizacija vandens surinkimui nuo bėgių pavaizduota. Atramos turėjo būti iš sukniedytų profilių, kai kur tvirtinamas KT prie pastatų.
Buvo numatyta įdiegti elektrinę šviesos signalizaciją, t.y. šviesoforus.
Siūlomas vagonas su dviašiu vežimėliu, kurio bazė 2,2 m. Vagono ilgis 8,38 m, plotis 2 m, aukštis nuo bėgio 3,295 m be pantografo. Vėžė - 1000 mm. Salono ilgis 4,68 m, abiejuose galuose įlaipinimo aikštelės su mašinisto postais. T.y. buvo siūlomi dvipusiai tramvajai. Aikštelės atviros, bet su durelėmis. Taigi, mašinistas būtų dirbęs lauko sąlygomis, tik kad po stogu ir su priekiniu stiklu... Stabdis orinis, sėdimų vietų 18, stovimų 20. Mediniai suolia palei šonines sienas, t.y. sėdima šonu.
Yra tramvajaus schema pateikta. Gamintojas neaiškus, bet tikriausiai Siemenso firmos ar jo padalinio būtų buvęs.Paskutinis taisė Al1; 2012.09.14, 10:20.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKaip suprantu brėžiniuose paminėta linija ir į Antakalnio pusę?Paskutinis taisė Al1; 2012.09.11, 19:25.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtrodo, kad tramvajus turėjo važiuoti minimum iki Antakalnio poliklinikos, o gal ir dar kiek toliau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet pagal Neries vingius atrodo, kad kiek toliau. Tuo labiau, kad Zelionaja ulica ar tik nebus dabartinė Žolyno. O visų kitų pavadinimai pakeisti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pamačiau tą Zelionaja ulica. Ne, tai ne dabartinė Žolyno, o K. Būgos gatvė, jungianti Antakalnio ir P. Vileišio gatves.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ne, K. Jauniaus gatvė, nes kita smailu kampu nueina Gospitalskaja g., t.y. dabartinė L. Sapiegos. Visgi atrodo, kad galinė stotelė turėjo būti ties Antakalnio ir dabartine Žolyno gatvėmis. Taip, tikrai, pagal metražą ten turėjo būti. Nes nuo Katedros stotelės iki Antakalnio tramvajaus žiedo yra nurodyta 4170 metrų.Paskutinis taisė Al1; 2012.09.11, 19:41.
Comment
Comment