Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    grustnyj,taip,Žvejų g.Suklydau...lietus,turistai nieko nepadarytu.Kokia rotušė?Ten tramo nebus.O paminklosaugininkai leis.O kodėl ne?

    Comment


      Aš tiesiog supratau, kad siųlai tramvajų tiesti pro Aušros vartus, kad jis pro vartus į senamiestį įvažiuotų. Bet šeip jau geriau tokia trasa paleisti 2 ir 20 troleibusus nuo stoties jeigu statyti tramvajų Pylimo gatvėje.

      Comment


        NE.Kuo tramvajus blogas Maironio?O sienamiestyje tramvajaus nebus.Pro Onos bažnyčia,Maironio.

        Comment


          Ten labai vingiuota atkarpa ir gatvė siaura Maironio plius pakankamai stati nuokalnė, kas ypatingai netinka tramvajui.

          Comment


            Ne stati ten įkalnė.Normali tramvajui.O iš bedos galima kiek suliginti lygius.Estakada.Kokia nors dekoruota akmenemis.Viskas, kolkas neturiu laiko, paaiškinsiu viską ryt.Jau turetumėte viską suprastį.

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              Bet šeip jau geriau tokia trasa paleisti 2 ir 20 troleibusus nuo stoties jeigu statyti tramvajų Pylimo gatvėje.
              Geriau tik T2 leisti tokia trasa, nes iki Žirmūnų galima važiuoti T17 nuo Karaliaus Mindaugo tilto. Bet vėlgi, žinant, kad planuojama naikinti troleibusus ateityje (todėl niekas tinklą Maironio gatvėje nestatys), o tramą Maironio gatvėje irgi nelabai įmanoma padaryti, tai išeina tik autobuso maršrutas Stotis - Saulėtekis Maironio gatve

              Comment


                Tai geričiausiai toks ir bus, nors dar geriau būtų leisti į Saulėtekį pro Olandų žiedą, kad senamiesčio neapkrauti. O Antakalnis kuris pirmasis iš mikro rajonų gavo elektros transportą pirmasis turbūt jį visam laikui ir praras, nes į Antakalnį tai tramvajaus tikrai niekas nestatys, jeigu jį apskritai pastatys.

                Comment


                  Bet kokie kasinėjimai Senamiesčio teritorijoje (net ir tas bortelių pastūmimas ar 10 cm nukasimas) prilygs archeologiniams ir tai atsieis labai brangiai. Jau kiek kartų sakyta, kad tramvajus reikalingas ten, kur didelis keleivių srautas, o Maironio g. jis tikrai toks nėra. Be to, norint nusigauti nuo stoties į Maironio g., reikia atlikti daug posūkių ir įveikti stačias įkalnes / nuokalnes. Tai stabdys visą eismą.
                  P.S. Pilaiti, būk geras, po skyrybos ženklų dėk tarpus - labai sunku skaityti tokius pranešimus, kur viskas sumalta į vieną krūvą.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Bet kokie kasinėjimai Senamiesčio teritorijoje (net ir tas bortelių pastūmimas ar 10 cm nukasimas) prilygs archeologiniams ir tai atsieis labai brangiai. Jau kiek kartų sakyta, kad tramvajus reikalingas ten, kur didelis keleivių srautas, o Maironio g. jis tikrai toks nėra. Be to, norint nusigauti nuo stoties į Maironio g., reikia atlikti daug posūkių ir įveikti stačias įkalnes / nuokalnes. Tai stabdys visą eismą.
                    P.S. Pilaiti, būk geras, po skyrybos ženklų dėk tarpus - labai sunku skaityti tokius pranešimus, kur viskas sumalta į vieną krūvą.
                    O troleibusai? Ten kasti nieko nereikia. Tik asfalta nuimti ir bėgius nutiesti.Tie 10 cm. tikrai nieko nepadarys-vos 2cm nuo asfalto. Galima ir 8cm ,,kasti``. Ten šiap geresne trasa. Keleivių tikrai bus. Ir net daug.

                    P.S. Ačiū už pastaba.

                    Comment


                      Tu visiškas populistas. Tau tikriausiai nežinoma, kad kultūros paveldo teritorijoje jokie žemės judinimo darbai be archeologų leidimo ir priežiūros vykdomi negali būti.
                      N N N

                      Comment


                        Parašė LBP Rodyti pranešimą
                        Tu visiškas populistas. Tau tikriausiai nežinoma, kad kultūros paveldo teritorijoje jokie žemės judinimo darbai be archeologų leidimo ir priežiūros vykdomi negali būti.
                        Koks žemės judinimas? Juk tik asfalta nuims ir stulpus ismaigstys. Viskas.

                        Comment


                          Toks ir judinimas. Asfalto nuėmimas, duobių stulpams (kokio gylio ir skersmens?) iškasimas. Tai,tavo žiniai, yra žemės judinimo darbai.

                          P.s. Ačiū už neigiamą įvertį su prierašu "baik gal, a?"
                          N N N

                          Comment


                            Siauros gatvės, kokia nauda? Po senamiesčiu tramvajus turėtų būti - t.y. požeminės linijos. Tai būtų vienintelis vykęs sprendimas, bet jam įgyvendinti nėra pinigų. Tuo tarpu dabar siūlomas tramvajus Stotis - Santariškės yra gatvinis ir iš esmės nepagerins susisiekimo, nes jo greitis bus ribotas kaip ir autobusų bei troleibusų. Vienintelis privalumas - tramvajaus ir šviesoforų suderinimas, kuris leistų išlošti gal 5-7 minutes visoje maršruto trasoje...

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              O troleibusai? Ten kasti nieko nereikia. Tik asfalta nuimti ir bėgius nutiesti.Tie 10 cm. tikrai nieko nepadarys-vos 2cm nuo asfalto. Galima ir 8cm ,,kasti``. Ten šiap geresne trasa. Keleivių tikrai bus. Ir net daug.

                              P.S. Ačiū už pastaba.
                              Keleivių ten daug nebus. Skaičiau XX a. pradžios elektrinio tramvajaus diegimo studiją. Jau tuomet buvo įvardijama, kad tik Pylimo g. yra vienintelė tinkamiausia ne dėl to, kad plati ir tiesi, bet dėl to, kad trauka didelę. O buvo įvairių variantų - ir per Vokiečių, ir per dabartinę Maironio, ir Bazilijonų g.
                              Tramvajui tiesti būtina iškelti visas komunikacijas iš po trasos, todėl iš karto būtinai reikės atlikti ir tyrimus. Esamos komunikacijos senos, o jei ir naujos, tai gedimo atveju joms esant po bėgiais, reikėtų stabdyti tramvajų eismą. Komunikacijos gali tik kirsti stačiu ar artimu stačiam kampui tramvajų linijas, bet jokiu būdu neiti po jomis lygiagrečiai. Kadangi kai kurios gatvės yra siauros, tai komunikacijas reikėtų iškelti į gretimas gatves. O visa tai reikalautų archeologinių tyrimų, nes būtų kasinėjama.
                              Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 10:18.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Koks žemės judinimas? Juk tik asfalta nuims ir stulpus ismaigstys. Viskas.
                                Taigi kelintą kartą sakome tau: bet koks žemės judinimas prilygsta archeologiniams kasinėjimams. Be to, ten bėgiai eis visai šalia šv. Onos bažnyčios, o tai yra kur kas svarbesnis paveldo objektas, nei bet kuris kitas Pylimo gatvėje.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Taigi kelintą kartą sakome tau: bet koks žemės judinimas prilygsta archeologiniams kasinėjimams. Be to, ten bėgiai eis visai šalia šv. Onos bažnyčios, o tai yra kur kas svarbesnis paveldo objektas, nei bet kuris kitas Pylimo gatvėje.
                                  Aš tavęs nesuprantu. Iš pradžių buvai už troleibusų išsaugijimą, bet dabar matau kad ne. Dėl šv. Onos bažnyčios-ir troleibusai važiavo. Ir kas atsitiko? Nieko.

                                  Comment


                                    iš kur ištraukei, kad Mettal yra prieš troleibusus? Troleibusai, beje, tas pats kaip autobusai, kurie ir dabar važiuoja pro šv. Onos bažnyčią.

                                    Comment


                                      Iš Pylimo gatvės. O ką tramvajus padarytų?

                                      Comment


                                        Todėl, kad Pylimo gatvė yra vienintelė tinkama tiesti gatviniam tramvajui šiaurės - pietų kryptimi link stoties. Tą nustatė dar XX a. pradžioje inžinieriai, kurie siūlė Vilniui elektrinį tramvajų. Kitas klausimas, ar iš viso dabartiniu metu tramvajus Vilniui reikalingas ir ar yra už ką jį tiesti. Idealiausias, bet ne pigiausias varianta, kurį aš jau ne kartą minėjau, būtų tramvajaus pakišimas po žeme senamiestyje.

                                        Tramvajus kelia vibracijas, kurios kenkia tokiems objektams kaip šv. Onos bažnyčia. Beje, gatvė ten seniau buvo platesnė ir ji buvo susiaurinta specialiai, kad sumažinti srautus ir atitolinti kiek toliau nuo bažnyčios važiuojamąją dalį.

                                        Comment


                                          Apskritai manau, kad tramvajų nereikia kišti į Pylimo gatvę. Pylimo gatve važinėtų tik autobusai ir troleibusai. Pvz. privežamasis autobuso maršrutas Stotis – Žaliasis tiltas. Įrengti apsisukimo vietą kažkur prie Kalvarijų – Šeimyniškių – Konstitucijos gatvių sankryžos.

                                          Tuo tarpu pagrindinė tramvajaus linija būtų Santariškės – Žaliasis tiltas. Įrengti tramvajaus apsisukimo vietą Kalvarijų – A. Goštauto – Žygimantų gatvių sankryžoje.

                                          Antra tramvajaus linija būtų Pilaitė - Žirmūnai (T. Narbuto, Šeimyniškių, Žirmūnų gatvėmis).

                                          Trečioji tramvajaus linija būtų Fabijoniškės – Centras (Laisvės pr., Savanorių pr., Lukiškės).

                                          Ketvirtoji linija būtų Saulėtekis – Gedimino pr. (Antakalnio, T. Kosciuškos, Gedimino prospektu iki A. Tumėno gatvės).

                                          Penktoji būtų Žaliasis tiltas - Fabijoniškės (Kalvarijų, Ozo, S. Stanevičiaus gatvėmis).

                                          Visur kitur būtų autobusai ir troleibusai, kurie atliktų privežimo funkciją.
                                          Paskutinis taisė grustnyj; 2012.08.30, 15:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X