Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ...Tramvajus galima atgabenti ir automobiliais...
    Pvz. Rygoje naujas tramvajus (keturiu sekciju):

    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Savininkas tikriausiai paštas. Nors dalis pastato gali būti ir parduota.
      Jungtis nėra būtina. Tramvajus galima atgabenti ir automobiliais. Metro - kas kita. Bet net Baltarusijoje naujus "Stadler" traukinius gabeno sunkvežimiais.
      Aš maniau, kad tramvajus stotyje bus po žeme
      Tuomet pastatai nelabai trukdytų. Išėjimai būtų į požeminius stočių ir McD aukštus.

      Comment


        Zuoko tramvajus vargu ar bus po žeme. O Rygoje jie truputi persistengė. Gi galima buvo išardytą sekcijomis gabenti.

        Comment


          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Neesu žinovas, bet ar tramvajų parkui nėra reikalavimo jog būtų jungtis su geležinkelio linija? Nes ten kur neįmanoma plukdyti laivais vagonus berods transportuoja geležinkelio vagonais. O dėl pašto šalia stoties ar jis nėra kartais saugomas kaip paminklosauginis objektas joks kultūros paveldo departamentas neleis jo grauti, be to įdomu kas jo savininkas ir ar labai jau pigu būtų jį išpirkti.
          Aš ir nesakiau apie griovimą.Ten isikurs vadovybė.LG depe tramvajai bus remontuojami.O kitoje gatvės pusėje stovės tramvajai.Su apsauga.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Tramvajus į Markučius? Atleiskit, bet nelabai suprantu. Jau į Santariškes planuojamoje linijoje nėra didelio keleivių pertekliaus, o čia kalbama apie Markučius. Kiek jau ten keleivių į juos važiuoja, kad net tramvajaus prireikė?
            Na o kur depą įkurti apart stoties?Beto,vasaros sezonu ten keleivių daug,nes ten gi ,,Puškinovkė''.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Na o kur depą įkurti apart stoties?Beto,vasaros sezonu ten keleivių daug,nes ten gi ,,Puškinovkė''.
              Yra Vilniuje vietų, kur žymiai daugiau keleivių ir Markučiai tikrai nepataiko į sąrašo viršunę. Galima tiesiog 13 autobusą leisti žymiai dažniau ir bus puiku.

              Comment


                Ooo,senokai gaivinta tema.

                Ką manote, ar apsimokėtų ir ar yra galimybės testį tramą pro Aušros vartus, Maironio, Katedra, Upės g. leisti tramvajų? Jis tada važiuotų iki Santariškių. Ten ir srautas didelis.Tik su salygomis-palikti 11,89 maršrutą, ties žalgirio sankryža įrengti apsisukimą. Ka manot?Butų dalyje uždraustas eismas Maironio...

                Comment


                  Manom, kad tu susipykęs su realybe arba šiaip neturi ką veikti.
                  N N N

                  Comment


                    Kuo neitiko pasiūlymas?Be to, tai tik pasiūlymas...

                    Comment


                      Visų pirma, tu pateikei ne pasiūlymą, o klausimą. Tu paklausei, cituoju (kalba netaisyta): "Ką manote, ar apsimokėtų ir ar yra galimybės testį tramą pro Aušros vartus, Maironio, Katedra, Upės g. leisti tramvajų?". Tu aiškiai pasiklydęs sąvokose ir masteliuose, taip vadinamus pasiūlymus formuoji be jokių ryšių su techniniais dalykais, minimalia srautų analize, pačių tramvajų bei trasų - bėgių - įrengimo parametrais ir pan. Tokių pasiūlymų vertė lygi niuliui. Tai grynų gryniausi bezdalai, kliedesiai.
                      Jeigu nesupratai - mano ankstesnis pasisakymas buvo paprasčiausias atsakymas į tavo klausimą - ką manote? Atsakiau, ką manome.
                      N N N

                      Comment


                        Kuo jis blogas?Kaip tai nesusigaudau.Tu irgi.Mat Klaipedai tramvajus Vilniuje svarbus.
                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.08.29, 17:26.

                        Comment


                          O kuo jis geras?
                          Taip, Klaipėdai rūpi tramvajus Vilniuje, oro uostas Kaune ir Šiaulių pietinis aplinkkelis.
                          N N N

                          Comment


                            Tuo kad perveš daugiau keleivių nei Pylimo ir nereikia troleibusų naikinti.O kuom Pylimo gatvės variantas geras?

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Tuo kad perveš daugiau keleivių nei Pylimo
                              Na tu turbūt juokauji... Tu pats pasižiūrėk, kokie būna žmonių ir transporto srautai Pylimo ir Maironio gatvėse. Pylimo gatvėje jų yra ŽYMIAI daugiau. Pagal tokią logiką galim tiesti tramvajaus liniją Pagubė-Balsiai. Tik kas juo naudosis?
                              Paskutinis taisė spirit; 2012.08.29, 17:51.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Ką manote, ar apsimokėtų ir ar yra galimybės testį tramą pro Aušros vartus, Maironio, Katedra, Upės g. leisti tramvajų? Jis tada važiuotų iki Santariškių. Ten ir srautas didelis.Tik su salygomis-palikti 11,89 maršrutą, ties žalgirio sankryža įrengti apsisukimą. Ka manot?Butų dalyje uždraustas eismas Maironio...
                                Nemanau, kad tai vykusi idėja. Tenka sutikti su forumiečiais, kurie aukščiau rašė. Aušros Vartų gatve leisti neapsimoka, tada jau geriau Bazilijonų gatve, nes ten Halės turgus ir daug žmonių būna. Maironio gatvėje srautas mažas, Užupio - Sereikiškių parkas stotelėse į a10 ir a33 autobusus lipa nelabai daug žmonių. Prie Katedros tramas sustotų, bet ir ten nėra tiek daug keleivių kaip pvz. Karaliaus Mindaugo tiltas stotelėje. Tada reikia stotelę tramui statyti šalia Žygimantų-Arsenalo-Rinktinės-Vrublevskio gatvių sankryžos. Upės gatve leisti tramą? O iki jos kaip? Žygimantų-Kalvarijų gatvėmis? Ar Rinktinės-Žvejų gatvėmis? Tuo labiau kur Upės gatve tramas varys? Į Žvėryną? Parašyk visą savo idėjos trasą.

                                Comment


                                  Tau tesiog troleibusai nereikalingi ir tu nori juos išnaikinti.O Maironio turistai, vilniaus ,,turistai``

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    Nemanau, kad tai vykusi idėja. Tenka sutikti su forumiečiais, kurie aukščiau rašė. Aušros Vartų gatve leisti neapsimoka, tada jau geriau Bazilijonų gatve, nes ten Halės turgus ir daug žmonių būna. Maironio gatvėje srautas mažas, Užupio - Sereikiškių parkas stotelėse į a10 ir a33 autobusus lipa nelabai daug žmonių. Prie Katedros tramas sustotų, bet ir ten nėra tiek daug keleivių kaip pvz. Karaliaus Mindaugo tiltas stotelėje. Tada reikia stotelę tramui statyti šalia Žygimantų-Arsenalo-Rinktinės-Vrublevskio gatvių sankryžos. Upės gatve leisti tramą? O iki jos kaip? Žygimantų-Kalvarijų gatvėmis? Ar Rinktinės-Žvejų gatvėmis? Tuo labiau kur Upės gatve tramas varys? Į Žvėryną? Parašyk visą savo idėjos trasą.
                                    Važiuos Bazilijonų g.Į Santariškės.Juk rašiau.Nuo Kadetros:T. Vrublevskio,Mindaugo tiltas,Upės,Kalvarijų ir taip toliau.

                                    Comment


                                      Kam kažka kasti?Nuimtu 50cm nuo bortelių, nutiestų bėgius ir už asfaltuotų arba ,,užgrindyniuotų``

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Važiuos Bazilijonų g.Į Santariškės.Juk rašiau.Nuo Kadetros:T. Vrublevskio,Mindaugo tiltas,Upės,Kalvarijų ir taip toliau.
                                        Vėl tu su savo Upės gatve. Žvejų gatvę dar suprasčiau, bet tikrai ne Upės g. Kiek atsimenu Upės gatvė eina nuo Žaliojo tilto iki Žvėryno, o Žvejų gatvė nuo Karaliaus Mindaugo tilto iki Žaliojo tilto

                                        Comment


                                          Visų pirmą pro Aušros Vartus neleis kultūros paveldas, visų antra ten telpa tik vienbėgė linija iki pat rotušės, visų trečią kaip tu įsivaizduoju sureguliuoti turistų srautus, kad jie netrukdytų ten tramvajui, o gal siųlai visai turistų atsisakyti? Iš esmės tavo pasiųlymas prilygtų pasiųlymui Prahoje tramvajų paleisti Karlo tiltu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X