Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavininkas tikriausiai paštas. Nors dalis pastato gali būti ir parduota.
Jungtis nėra būtina. Tramvajus galima atgabenti ir automobiliais. Metro - kas kita. Bet net Baltarusijoje naujus "Stadler" traukinius gabeno sunkvežimiais.
Tuomet pastatai nelabai trukdytų. Išėjimai būtų į požeminius stočių ir McD aukštus.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąNeesu žinovas, bet ar tramvajų parkui nėra reikalavimo jog būtų jungtis su geležinkelio linija? Nes ten kur neįmanoma plukdyti laivais vagonus berods transportuoja geležinkelio vagonais. O dėl pašto šalia stoties ar jis nėra kartais saugomas kaip paminklosauginis objektas joks kultūros paveldo departamentas neleis jo grauti, be to įdomu kas jo savininkas ir ar labai jau pigu būtų jį išpirkti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTramvajus į Markučius? Atleiskit, bet nelabai suprantu. Jau į Santariškes planuojamoje linijoje nėra didelio keleivių pertekliaus, o čia kalbama apie Markučius. Kiek jau ten keleivių į juos važiuoja, kad net tramvajaus prireikė?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNa o kur depą įkurti apart stoties?Beto,vasaros sezonu ten keleivių daug,nes ten gi ,,Puškinovkė''.
Comment
-
Ooo,senokai gaivinta tema.
Ką manote, ar apsimokėtų ir ar yra galimybės testį tramą pro Aušros vartus, Maironio, Katedra, Upės g. leisti tramvajų? Jis tada važiuotų iki Santariškių. Ten ir srautas didelis.Tik su salygomis-palikti 11,89 maršrutą, ties žalgirio sankryža įrengti apsisukimą. Ka manot?Butų dalyje uždraustas eismas Maironio...
Comment
-
Visų pirma, tu pateikei ne pasiūlymą, o klausimą. Tu paklausei, cituoju (kalba netaisyta): "Ką manote, ar apsimokėtų ir ar yra galimybės testį tramą pro Aušros vartus, Maironio, Katedra, Upės g. leisti tramvajų?". Tu aiškiai pasiklydęs sąvokose ir masteliuose, taip vadinamus pasiūlymus formuoji be jokių ryšių su techniniais dalykais, minimalia srautų analize, pačių tramvajų bei trasų - bėgių - įrengimo parametrais ir pan. Tokių pasiūlymų vertė lygi niuliui. Tai grynų gryniausi bezdalai, kliedesiai.
Jeigu nesupratai - mano ankstesnis pasisakymas buvo paprasčiausias atsakymas į tavo klausimą - ką manote? Atsakiau, ką manome.N N N
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTuo kad perveš daugiau keleivių nei PylimoPaskutinis taisė spirit; 2012.08.29, 17:51.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKą manote, ar apsimokėtų ir ar yra galimybės testį tramą pro Aušros vartus, Maironio, Katedra, Upės g. leisti tramvajų? Jis tada važiuotų iki Santariškių. Ten ir srautas didelis.Tik su salygomis-palikti 11,89 maršrutą, ties žalgirio sankryža įrengti apsisukimą. Ka manot?Butų dalyje uždraustas eismas Maironio...
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNemanau, kad tai vykusi idėja. Tenka sutikti su forumiečiais, kurie aukščiau rašė. Aušros Vartų gatve leisti neapsimoka, tada jau geriau Bazilijonų gatve, nes ten Halės turgus ir daug žmonių būna. Maironio gatvėje srautas mažas, Užupio - Sereikiškių parkas stotelėse į a10 ir a33 autobusus lipa nelabai daug žmonių. Prie Katedros tramas sustotų, bet ir ten nėra tiek daug keleivių kaip pvz. Karaliaus Mindaugo tiltas stotelėje. Tada reikia stotelę tramui statyti šalia Žygimantų-Arsenalo-Rinktinės-Vrublevskio gatvių sankryžos. Upės gatve leisti tramą? O iki jos kaip? Žygimantų-Kalvarijų gatvėmis? Ar Rinktinės-Žvejų gatvėmis? Tuo labiau kur Upės gatve tramas varys? Į Žvėryną? Parašyk visą savo idėjos trasą.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVažiuos Bazilijonų g.Į Santariškės.Juk rašiau.Nuo Kadetros:T. Vrublevskio,Mindaugo tiltas,Upės,Kalvarijų ir taip toliau.
Comment
-
Visų pirmą pro Aušros Vartus neleis kultūros paveldas, visų antra ten telpa tik vienbėgė linija iki pat rotušės, visų trečią kaip tu įsivaizduoju sureguliuoti turistų srautus, kad jie netrukdytų ten tramvajui, o gal siųlai visai turistų atsisakyti? Iš esmės tavo pasiųlymas prilygtų pasiųlymui Prahoje tramvajų paleisti Karlo tiltu.
Comment
Comment