Galima pakvieti kokius nors dizainerius, kad jie sugalvotų kokį nors supermodernų projektą, ir viskas bus Ok. O jeigu rimtai - prie stoties jau yra vieta tramvajų depui. Reikia tik iš Lietuvos geležinkelių išpirkti lokomotyvų depo pastatus ir pritaikyti tramvajams (arba kartu remontuoti ir tą ir tą), investicijų daug neprireiks - yra reikalingos patalpos, įrengimai, apmokytas personalas.
O kur LG dės depą? Be to tam tikrai nepritars valdžia, nes išpirkti bus brangu, o geležinkelio stoties rajonui yra ir kitų planų.
McDonalds'as ir visas tas skveras šalia jo bus užstatytas. Miesto valdžia tam jau iš pritarusi. Kol kas reikia tik investuotojų. Jei kada nors ir bus tramvajus, tai jo žiedas galėtų būti vietoj pavilijonų priešais autobusų stotį. Aišku, jei to sklypo neužstatys anksčiau... Tuomet beliktų įrengti tik žiedą gatvėje arba statyti požeminį žiedą.
Pilaitėj ne per daug stotelių, lyginant su kitom ruožo vietom?
Ir apskritai, pritarčiau Al1, kad metro, tramvajų ar dar kaži ko Vilniui nereikia. Vilniuj (ir Kaune, kitur nežinau) reikėtų įrengti daug A juostų ir pakeisti šviesoforų sistemą, duodančia pirmenybę VT.
Dėl depo-depą jeigu butų mano siuloma linija depas gal geriau butų prie VCUP.Depui nereikia tiek vietos,ypač aptarnaujant vieną liniją.T.y. kelias linijas,nes juk ne visi tramvajai važiuos iki Stoties ar iki Pilaitės.Bus keturios linijos-Pilaitė-Stotis,Stotis-Katedra,Stotis-Markučių papludymis(visus metus) ir Pilaitė-Markučiai(tik vasaros metu).Nepiko metu kai kurie tramvajai gali būti sutrumpinti iki Spaudos rūmų.
Salygos:
Tolminkiemio stotelėje bus irengtas daugiaaukštis parkingas,ir taip plotas ten tuščias,
Stotyje irgi.Tai pat tame skvere bus įrengtį peronai.(kaip Varšuvoje ar dalinai Rygoje)
Geležinkelio 6 yra paštas. Ir tu manai, kad kas nors jį griaus dėl aikštelės tramvajams? O 8, 8 A nugriovimo per mažai naudos - nėra vietos. Niekur normalioje šalyje miesto centrinėje dalyje šiais laikais jokių depų ar VT parkų neįrenginėja.
Geležinkelio 6 yra paštas. Ir tu manai, kad kas nors jį griaus dėl aikštelės tramvajams? O 8, 8 A nugriovimo per mažai naudos - nėra vietos. Niekur normalioje šalyje miesto centrinėje dalyje šiais laikais jokių depų ar VT parkų neįrenginėja.
Ir kas kad ten paštas ir knygynas?Paštą galimą iškelti,tuolabiau ten ne centrinis paštas.Knygynui čia išvis niekas.Ji ir taip reikia iškelti į stoties pastatą (kaip ir paštą).Taipogi,kur aš sakiau apie griovimą?Pastate isikurtų vadovybė.Griauti reiketu tik vidurinę dalį.Tų kioskų griovimas irgi duotų naudos.Juk tuo pačių butų sutvarkyta ta aikštė,kur ilsisi mikriukai.Ji butų sumažinta,nes juk mikriukų nebus.Beje,kartojų-mono siulomą liniją atneštų naudos:miestui-del patogumo,merui-dėl otkato ir PiaRo.Rugsėji laukite iš manęs šios linijos pliusų ir netik.
P.S. Dėl troleibusu užsukite į grupę Troleibusai Vilniuje.
Tramvajus į Markučius? Atleiskit, bet nelabai suprantu. Jau į Santariškes planuojamoje linijoje nėra didelio keleivių pertekliaus, o čia kalbama apie Markučius. Kiek jau ten keleivių į juos važiuoja, kad net tramvajaus prireikė?
Neesu žinovas, bet ar tramvajų parkui nėra reikalavimo jog būtų jungtis su geležinkelio linija? Nes ten kur neįmanoma plukdyti laivais vagonus berods transportuoja geležinkelio vagonais. O dėl pašto šalia stoties ar jis nėra kartais saugomas kaip paminklosauginis objektas joks kultūros paveldo departamentas neleis jo grauti, be to įdomu kas jo savininkas ir ar labai jau pigu būtų jį išpirkti.
Savininkas tikriausiai paštas. Nors dalis pastato gali būti ir parduota.
Jungtis nėra būtina. Tramvajus galima atgabenti ir automobiliais. Metro - kas kita. Bet net Baltarusijoje naujus "Stadler" traukinius gabeno sunkvežimiais.
Comment