Parašė rat
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Tikrai jis daugiau troleibusas, tramvajus neturi vairo...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nežinau kur dar dėti,nebent į VVT temą.Trigubi HESS troleibusai.Ši imonė vienintelė kurį gaminą trigubus.Aišku,gali kilti ginčų dėl konkurencijos ir ES pinigų.Imonės tinklalapi rasitę paspause Home.Troleibusą rasite čiaPaspaudė trolleybuses rasite kitus troleibusus.Ji gamina gan gražaus dizaino 12 metrų,18 ir 25.Techniniai privalumai 25 m.
4-axle bus with 2-axle drive
Accommodates up to 200 passengers
Low noise and emissions (reduced exhaust gas and particulate matter)
Energy recovery from 15–35 % (depending on route profile and traffic flow)
Nimble thanks to double articulation
Stable handling even in snow, ice and rain
4 ašių troleibusas su 2-omis varomosiomis ašimis.
Talpina iki 200 keleivių(ko visiškai pakanka)
Žemas triukšmas
Sutaupo apie 15-35% energijos(priklausomai nuo maršruto ilgio ir eismo srautų)
Apsukrus dėka dvigubai sankabai
Nepriklausomas nuo oro salygų
---------------------------------
Dėl tramvajaus ir Phileaso-tramvajaus liniją Stotis-Kaimelio žiedas per Lazdynus , o Phileaso-Žaliasis tiltas-Kaimelio žiedas.Išsamiau grupėje Troleibusai Vilniuje.
---------------------------------
Nuotraukos
Didesnes
Reikia tokių Vilniuje.
Comment
-
Labai lengvai. Tose gatvėse reikia uždrausti automobilių eismą. Juk tramvajaus atveju jį irgi uždraustų...
Kas dėl neva konkurencijos nebuvimo tai yra tik biurokratų svaičiojimai. "Phileas" atveju, beje, irgi konkurencijos nebūtų. Be to juk konkursas troleibusų atveju būtų skelbiamas ne konkrečiam troleibuso gamintojui. Kas ten žino, gal atsirastų ir kiti gamintojai, kurie pasiūlytų savo produkciją. T.y. pagamintų specialiai Vilniui tokius troleibusus. Aišku, geriau tai, kas jau išbandyta ir gaminama masiškai.Paskutinis taisė Al1; 2012.08.06, 17:25.
Comment
-
Tramvajaus Vilniuje gali buti tik Stotis-Paupys-Katedra ir Stotis-Pašilaičiai ir Pilaitė.Ir PiaRo, ir otkato ir nereikia ištiso troleibusų tinklo demontavimo.Dėl trigubų-hess dar gamina e.autobusus su priekabą(ne armoniką) ir paprastus.
--------
Tramvajaus linijos Stotis-Katedra privalumai:
Kadangi sienamiestis bus mokamas,bus didelis srautas
po švenčių jis važiuos perpildytas
tramvajus bus 20 m ilgio
galima bus pratesti iki Markučių
Salygos:
stotyje pastatomas didelis parkingas
draudžiamas eismas dalyje Geležinkelio g.
Vėliau bus atkarpos Pilaitė(Pašilaičiai)-stotis privalumai,salygos ir reikalingumas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą...Tramvajaus linijos Stotis-Katedra privalumai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
o tai kam tada si tema ir 2.5k postu?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąStotyje
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMcDonalds'o aikštėje.Pilną vietos,plius nugriovus tualetus...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSugalvojau variantą-pratestį tramvajų į Pilaitė per VCUP.Ten ir isikurtu depas.O kuom blogai prie stoties?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTuom, kad stoties aikštė yra vieną svarbesnių miesto erdvių. Taigi tai tikrai ne vieta statyti paprastą angarą/garažą.
Comment
Comment