Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat
    Aš sugalvojau Vilniaus savivaldybei sistemą, kaip sutaupyti. Pirma - atleisti visus vairuotojus. Keleivius vežioti gali kiti mokantys (arba nemokantys) vairuoti keleiviai. Pvz. kažkas važiuoja iki centro, iki ten pavairuoja. Tada kitas perima, pavairuoja iki stoties, tarkim. Su tramvajum iš vis vieni juokai tokia sistema būtų.
    Klijuoju tau molinį medalį pačioj matomiausioj vietoj!

    Comment


      Troleibusu naikina, o kitą troleibusą (nes Phileas joks ne tramvajus, o labiau troleibusas), stumia. Kuo tai pranašiau už paprastą troleibuso liniją iki Santariškių su trigubais ar dvigubais troleibusais? Niekuo. Bet otkatai kitos eilės. Ir galima piarintis... Kada abonentą pasodins?

      Comment


        Tikrai jis daugiau troleibusas, tramvajus neturi vairo...
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Jeigu toliau "stums" Phileas, tai tuomet aišku, ko verta visa ta VT pertvarka. Ogi verta tiesiogiai proporcingai otkatų dydžiui.

          Comment


            Nežinau kur dar dėti,nebent į VVT temą.Trigubi HESS troleibusai.Ši imonė vienintelė kurį gaminą trigubus.Aišku,gali kilti ginčų dėl konkurencijos ir ES pinigų.Imonės tinklalapi rasitę paspause Home.Troleibusą rasite čiaPaspaudė trolleybuses rasite kitus troleibusus.Ji gamina gan gražaus dizaino 12 metrų,18 ir 25.Techniniai privalumai 25 m.
            4-axle bus with 2-axle drive
            Accommodates up to 200 passengers
            Low noise and emissions (reduced exhaust gas and particulate matter)
            Energy recovery from 15–35 % (depending on route profile and traffic flow)
            Nimble thanks to double articulation
            Stable handling even in snow, ice and rain
            Lietuviškai
            4 ašių troleibusas su 2-omis varomosiomis ašimis.
            Talpina iki 200 keleivių(ko visiškai pakanka)
            Žemas triukšmas
            Sutaupo apie 15-35% energijos(priklausomai nuo maršruto ilgio ir eismo srautų)
            Apsukrus dėka dvigubai sankabai
            Nepriklausomas nuo oro salygų
            Kaip jums?

            ---------------------------------

            Dėl tramvajaus ir Phileaso-tramvajaus liniją Stotis-Kaimelio žiedas per Lazdynus , o Phileaso-Žaliasis tiltas-Kaimelio žiedas.Išsamiau grupėje Troleibusai Vilniuje.

            ---------------------------------

            Nuotraukos



            Didesnes









            Reikia tokių Vilniuje.

            Comment




              Tiesą sakant, nelabai įsivaizduoju, kaip, pavyzdžiui, 7 -ojo maršruto troleibusai vienguriuotų siauromis gatvėmis, esačiomis prie stoties.

              Comment


                Labai lengvai. Tose gatvėse reikia uždrausti automobilių eismą. Juk tramvajaus atveju jį irgi uždraustų...

                Kas dėl neva konkurencijos nebuvimo tai yra tik biurokratų svaičiojimai. "Phileas" atveju, beje, irgi konkurencijos nebūtų. Be to juk konkursas troleibusų atveju būtų skelbiamas ne konkrečiam troleibuso gamintojui. Kas ten žino, gal atsirastų ir kiti gamintojai, kurie pasiūlytų savo produkciją. T.y. pagamintų specialiai Vilniui tokius troleibusus. Aišku, geriau tai, kas jau išbandyta ir gaminama masiškai.
                Paskutinis taisė Al1; 2012.08.06, 17:25.

                Comment


                  Tramvajaus Vilniuje gali buti tik Stotis-Paupys-Katedra ir Stotis-Pašilaičiai ir Pilaitė.Ir PiaRo, ir otkato ir nereikia ištiso troleibusų tinklo demontavimo.Dėl trigubų-hess dar gamina e.autobusus su priekabą(ne armoniką) ir paprastus.

                  --------
                  Tramvajaus linijos Stotis-Katedra privalumai:
                  Kadangi sienamiestis bus mokamas,bus didelis srautas
                  po švenčių jis važiuos perpildytas
                  tramvajus bus 20 m ilgio
                  galima bus pratesti iki Markučių
                  Salygos:
                  stotyje pastatomas didelis parkingas
                  draudžiamas eismas dalyje Geležinkelio g.

                  Vėliau bus atkarpos Pilaitė(Pašilaičiai)-stotis privalumai,salygos ir reikalingumas.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    ...Tramvajaus linijos Stotis-Katedra privalumai...
                    O tai kur tada bus tramo depas?
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Nebus tramvajaus, kam tas depas.

                      Comment


                        o tai kam tada si tema ir 2.5k postu?
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Tokį dalyka tikrai norėčiau labiau matyti per mano sekanti apsilankymą Vilniuje, negu Phileas'ą, vis delto pigiau ir mažiau problemų jo instaliacijai...

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            O tai kur tada bus tramo depas?
                            Stotyje

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Stotyje
                              Kurioje vietoje stotyje galima pastatyti tramvajaus depą?

                              Comment


                                McDonalds'o aikštėje.Pilną vietos,plius nugriovus tualetus...

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  McDonalds'o aikštėje.Pilną vietos,plius nugriovus tualetus...
                                  Ar tikrai tai yra ta vieta, kurioje reikėtu statyti paprastą angarą skirtą tramvajams?

                                  Comment


                                    Sugalvojau variantą-pratestį tramvajų į Pilaitė per VCUP.Ten ir isikurtu depas.O kuom blogai prie stoties?

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Sugalvojau variantą-pratestį tramvajų į Pilaitė per VCUP.Ten ir isikurtu depas.O kuom blogai prie stoties?
                                      Tuom, kad stoties aikštė yra vieną svarbesnių miesto erdvių. Taigi tai tikrai ne vieta statyti paprastą angarą/garažą.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Tuom, kad stoties aikštė yra vieną svarbesnių miesto erdvių. Taigi tai tikrai ne vieta statyti paprastą angarą/garažą.
                                        Galima pakvieti kokius nors dizainerius, kad jie sugalvotų kokį nors supermodernų projektą, ir viskas bus Ok. O jeigu rimtai - prie stoties jau yra vieta tramvajų depui. Reikia tik iš Lietuvos geležinkelių išpirkti lokomotyvų depo pastatus ir pritaikyti tramvajams (arba kartu remontuoti ir tą ir tą), investicijų daug neprireiks - yra reikalingos patalpos, įrengimai, apmokytas personalas.

                                        Comment


                                          Galima dekuruoti arba statyti stoties architektūra t.y. stoties pastato dizaino.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X