Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Nebus jokio tramvajaus. Neapsimoka jo diegt, nes tiesiog troleibusų-autobusų atnaujinimas ir optimizavimas atneštų daugiau naudos.
    16 troleibusas buna pilnut pilnutėlis.Važiuoja ir 15m. troleibusai ir vistiek pilnas.18 metrų nuo 15 skirtumas mažas.Prieko čia atnaujinimas?Ilgų karosų pakeitimas ilgais Volvo nieko nepadės.Tai tas pats.Ką reiškia optimizavimas?Vietos pilną Laisvės pr..Kodėl neįrengtį?Čia ne senamiestys,kur vietos nėra.

    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Tramvajų nebent į Pilaitę, bet nemanau kad pasiteisintų. Beje, norint leist tramvajų, reikia pirma padaryti taip, kad žmonės aktyviau naudotųsi VT. O dabartinės reformos, manau, tik dar labiau į minusą nuvarys. Prieš darant kažką naujo, reikia pirma sutvarkyt seną.
    Schemoje pavaizduota atšaka į Pilaitę.Prie spaudos rūmų.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Tu matyt irgi manai apie troleibusus,kad jie-atgyvena.
      O tu manai, kad atkarpoje nuo karoliniškių pro Lazdynus iki savanorių pr. tramvajaus pajėgumų neužteks keleiviams išvežti, kad jį reikia dubliuoti dar ir troleibusais ?

      Comment


        Parašė FRT Rodyti pranešimą
        Nebus jokio tramvajaus. Neapsimoka jo diegt, nes tiesiog troleibusų-autobusų atnaujinimas ir optimizavimas atneštų daugiau naudos.
        Zuokas mano, kad bus. Nors tai ir utopija, tačiau troleibusų parką naikinti pradeda jau dabar jo nebeatnaujinant. O dar po kelių metų, jei nauja valdžia po Zuoko nepakeis utopinių sprendimų, teks pradėti dalies troleibusų linijų demontavimą ir pakeitimą autobusais. Nes nemaža dalis Škodų 14 Tr jau senesnės nei kad buvo Škodos 9 Tr.

        Comment


          Manau reiktų iš tos tramvajaus programos išskirti Zuokui komandiruotei į Šveicariją, kad pasivažinėtų ir pamatytų, kaip troleibusai su tramvajais derinami ))).

          Comment


            Parašė FRT Rodyti pranešimą
            Tramvajų nebent į Pilaitę, bet nemanau kad pasiteisintų. Beje, norint leist tramvajų, reikia pirma padaryti taip, kad žmonės aktyviau naudotųsi VT. O dabartinės reformos, manau, tik dar labiau į minusą nuvarys. Prieš darant kažką naujo, reikia pirma sutvarkyt seną.
            Kad gyventojams butų patogu naudotis VT.Ne visų yra tikslas Stotis.Važiuoja ir į Antakalnį,ir į Panerius.Primenu,nebebus tr. nuo atkarpoje nuo S. 13-ios iki st. Karoliniškės.Troleibusų pakeitimai bus kiek vėliau.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Zuokas mano, kad bus. Nors tai ir utopija, tačiau troleibusų parką naikinti pradeda jau dabar jo nebeatnaujinant. O dar po kelių metų, jei nauja valdžia po Zuoko nepakeis utopinių sprendimų, teks pradėti dalies troleibusų linijų demontavimą ir pakeitimą autobusais. Nes nemaža dalis Škodų 14 Tr jau senesnės nei kad buvo Škodos 9 Tr.
              Tikrai taip. Į kaikuriuos troleibusus pažiūrėjus, net šiurpas kelia. Per ateinančius rinkimus reikės nueiti balsuot už kitą žmogų.


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              16 troleibusas buna pilnut pilnutėlis.Važiuoja ir 15m. troleibusai ir vistiek pilnas.18 metrų nuo 15 skirtumas mažas.Prieko čia atnaujinimas?Ilgų karosų pakeitimas ilgais Volvo nieko nepadės.Tai tas pats.Ką reiškia optimizavimas?Vietos pilną Laisvės pr..Kodėl neįrengtį?Čia ne senamiestys,kur vietos nėra.

              Galima būtų 16 maršrutą atimt iš troleibusų, o vietoj jų piko metu paleist labai ilgus autobusus (DE kategorijos). Nepiko metu tiktų ir paprasti ilgi autobusai. Bet lėšų naujiems autobusams nėra. Pats dažnai važiuoju 16, ir kad jis beveik visada sausakimšas - faktas.

              Comment


                Kokie tie labai ilgi autobusai? Trigubi? O kodėl ne troleibusai? 16 maršruto problema išsprendžiama dvigubų troleibusų paleidimu esamu grafiku.

                Comment


                  Be to man rodos tą grafiką galima dar ir sutankinti ar paleisti sutrumpintą maršrutą, tuo labiau, kad bilietas tai persėdamas.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kokie tie labai ilgi autobusai? Trigubi? O kodėl ne troleibusai? 16 maršruto problema išsprendžiama dvigubų troleibusų paleidimu esamu grafiku.
                    Galima ir troleibusą, tik naujų ilgų manau niekas nepirks. O ilgo nepamaišytų ir 7, 19 maršrutuose.

                    Comment


                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Be to man rodos tą grafiką galima dar ir sutankinti ar paleisti sutrumpintą maršrutą, tuo labiau, kad bilietas tai persėdamas.
                      Iki Viršuliškių nuo stoties. Bet bet kokiu atveju dvigubi troleibusai būtini 16 maršrutui, nes labai jau tankinti nebeišeina - riba 3 minutės.

                      Comment


                        kažkokias smėlio pilis ant jūros statot šitoj "diskusijoj": "16 pakeiskim kuo nors"; "į pilaitę reikia"; "mačiau 5 žmones 26 autobuse".
                        Siaubas, negi nematot visos sistemos vaizdo, ypač silpnųjų pusių?
                        Lėtas transportas (ne tik tvarkaraščiai, bet troleibusų ypač dėl kontaktinio tinklo pasenimo), neišskirti prioritetiniai koridoriai, tragiškas dubliavimas.
                        Kitos makro problemos, kurios labiau susijusios su įmone: didelė priklausomybė nuo darbo jėgos, darbo užmokesčio sąnaudos milžiniškos; didžioji dalis transporto parko yra morališkai ir fiziškai pasenusi, ir reikia didelių, tebūnie ir per ilgesnį laiką ištemptų investicijų, kurių niekas nenori skirti.
                        Ir štai problemoms spręsti nukrenta iš dangaus:
                        • valdžia, turinti planą
                        • pailginti 16 maršruto troleibusai, kurie važiuoja praėjusio tūkstantmečio greičiais duobėtu laisvės pr., ir stovi tuose pačiuose kamščiuose;
                        • atsiranda dar keturiasdešimt skirtingų troleibusų maršrutų: vienas iš jų būtinai iki balsių, uoj gal bent iki naujanerių kiti bent 10 maršrutų iš pilaitės per visus visus vilniaus mikrorajonus. visi maršrutai suvažiuoja sutartu laiku į papilėnų st., o tada bent 15 min nevažiuoja nė vienas
                        • iš dangaus taip pat nukrenta dar bent apie penkis šimtus vairuotojų, išsipučia biurokratinis aparatas
                        • mane labiausiai "žavi" troleibusų užsukimas nuo lizdeikos g. viaduko į milašiaus g. Ir T10 nuo nemenčinės st. iki antakalnio žiedo: bandžiau skaičiuoti per kiek tų iešmų pervažiuoja, tai rodos apie 9 suskaičiuoju... pasivažinėkit dažniau - suprasit tad iš dangaus nukrenta dar daugiau genialaus planavimo ir problemų nebelieka

                        na kai aš tada pamatau, tai gal tikrai kokį privatų investuotoją reikėtų sugundyt, kad sutvarkytų visą šitą šiukšlyną...

                        Comment


                          Tema apie tramvajų. Bet tai utopinis projektas. O minėtos troleibusų problemos iš dalies tinka ir autobusas, atmetus KT. Abonentas spangsta apie tvamvajų kaip panacėja, tarytum visos minėtos problemos išsispręs savaime... J
                          Kas dėl privačių investuotojų - niekas čia neis ir neinvestuos.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tema apie tramvajų. Bet tai utopinis projektas. O minėtos troleibusų problemos iš dalies tinka ir autobusas, atmetus KT. Abonentas spangsta apie tvamvajų kaip panacėja, tarytum visos minėtos problemos išsispręs savaime... J
                            Kas dėl privačių investuotojų - niekas čia neis ir neinvestuos.
                            Nieks nesutiks investuoti.Net ir ES.ES dabar palaiko troleibusus,gal ir gautume suma,kuria galėtume atnaujinti parką,KT,troleibusus ir pirkti naujus.Tramvajui-vargu.Be to,kiek kainuos tramvajaus riedmienis?Jeigu tiesti tramvajų,tai tik 16 troleibuso maršruto trasa.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Nieks nesutiks investuoti.Net ir ES.ES dabar palaiko troleibusus,gal ir gautume suma,kuria galėtume atnaujinti parką,KT,troleibusus ir pirkti naujus.Tramvajui-vargu.Be to,kiek kainuos tramvajaus riedmienis?Jeigu tiesti tramvajų,tai tik 16 troleibuso maršruto trasa.
                              53 autobuso dar. Juo važiuoja ne ką mažiau žmonių.

                              Comment


                                Mero pasisakymai apie tramvaju...ir Vilniaus miesto viesaji transporta, kazka jie ten jau patyliukais savivaldybeje tvirtina ir daro matyt.. daugiau info Mero Zuoko facebook'e:

                                https://www.facebook.com/Meras.Zuoka...=share_comment

                                Comment


                                  /\ nejaugi Phileas?
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Is atsakymo matomai, kad taip ir bus.... Atsiras is kazkur pinigu, gal parduos antakalnyje troleibuso parko zeme? Pinigai nemazi ten bus..

                                    Comment


                                      Tramvajaus eksploatacija žymiai didesnė, nei troleibuso. Beje, tai jau yra ~20amžiaus atgyvena. Užsienio spauda tiesiog mirga nuo pranešimų "automobilis susidūrė su tramvajumi".
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Zuokula tvirtina priesinai ir jau primineja sprendimus be vilnieciu, jis mato ateiti Phileas tramvaju, tam kuriam nereikia jokio begiu.. Eilinis nusimato pinigeliu nuplovimas matyt, nes nuo nauju troleibusu nupirkimo nelabai ka ir nuplausi..

                                        Comment


                                          Parašė rat
                                          Aš sugalvojau Vilniaus savivaldybei sistemą, kaip sutaupyti. Pirma - atleisti visus vairuotojus. Keleivius vežioti gali kiti mokantys (arba nemokantys) vairuoti keleiviai. Pvz. kažkas važiuoja iki centro, iki ten pavairuoja. Tada kitas perima, pavairuoja iki stoties, tarkim. Su tramvajum iš vis vieni juokai tokia sistema būtų.
                                          O kas iš parko į galinę stotelę darbo pradžiai atvarytų ir atvirkščiai? Truputį neužbaigtas projektas tamstos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X