Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
    5ni teko laime apsilankyti studijos pristatyme, savivaldybeje.

    I scena lindo Visuomenes pletros (is tikro - stabdymo) komitetas ir metro salininkai.
    Pirmieji dar logiskai, bet va Metro salininkai.... tokiu kliedesiu seniai neteko matyt

    pvz - ikurkime maza, kaip KAUNO FUNKILULIERIAUS, stoti pilaiteje
    Kuo labiau laidojamos tos jų nesąmonės, tuo jie labiau nusišneka
    Mano manymu, reikia mazos stoties ne kaip Kauno, o Vilniaus funikulieriaus,
    ir kanalizacijos trasose nutiesti bėgius, per juos paleisti mikruškių dydžio metro su 15-20 sėdimų vietų
    Ai dar va, nereikėtų net stočių statyti, ten kur mikruškė-metro stotų, reiktų tik šulinių dangčius atvirus palikti su ženklu "M", ir kopėčias sutvarkyti
    Paskutinis taisė Kosovo; 2012.04.24, 01:02.
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Beje, labiau pagooglines radau ir Vilniaus metro riedmens prototipą:
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
        Beje, labiau pagooglines radau ir Vilniaus metro riedmens prototipą: Atvaizdas
        Šaunus. Bet abejoju, ar tilps į kanalizacijos trasas

        Comment


          Šiaip nežinau ką čia kalbat, bet metro turėtų būti virš žemės - gi pažiūrėkit, kiek pas mus daug erdvės yra. Siūlyčiau prisiminti vieną tokią metro liniją, kuri labai sėkmingai veikė Vilniuje. Gaila, kad uždarė Bet gal reikėtų pasiūlyt perkelti į Pilaitę tarp prekybcentrio "Pupa" ir Papilėnų stotelės

          Comment


            Štai ką radau šiandien ant savo namo sienos Kalvarijų g. pradžioje (prie Žaliojo tilto):

            Comment


              Tik nuo 2015 m? 10 metų statybos? Atrodo Zuokas neminėjo, kad tiek laiko užtruks.

              Comment


                10 metų tikrai grioviais nepavirs, tegu neskiedžia demagogijos, pirma, ne metropoliteną stato, antra, statybos kažkur truks 2 - 3 metus, viso ~5-8 metus, nes dabar statybos vyksta politizuotai, t.y. pvz. tiltą pastatytų per 4 mėnesius, bet viskas užtrunka ~1-2 metus, nors darbai realiai kažkur ir trunka 4 mėnesius
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Šiaip logiškai tai tramvajui nereikia taip jau stipriai tas inžinierines komunikacijas keisti...nebent aš kažko nesuprantu.
                  Aišku suprantama, jog šiuo skelbimu bandoma supriešinti miesto gyventojus su tramvajaus idejos aktyvistais.
                  Kaip jau minėjo Kosovo, gal tiek ilgai ir tokiom apimtim butu vykdomi metro darbai, bet tikrai ne tramvajaus.
                  Aš dėl įdomumo užsiregistravau tuom e-mailu - gal siuntinės naujienas dėl Vilniaus tramvajaus...

                  Comment


                    Atsiminkite, kiek užtruko Gedimino pr. rekonstrukcija. O tramvajaus tiesimas užtruktų dar ilgiau. Žinoma, ne visur iš karto, bet būtų daroma etapais. Turės būti iškeltos visos esamos komunikacijos iš po tramvajaus būsimų bėgių zonos, tos, kurios lieka, turėtų būti atnaujintos. O kur dar archeologiniai kasinėjimai. Žaliajam tiltui reikėtų kapitalinio remonto ir konstrukcijų sutvirtinimo. Eismas juo būtų visiškai uždraustas, nebent paliekant tik esamo VT eismą.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Atsiminkite, kiek užtruko Gedimino pr. rekonstrukcija. O tramvajaus tiesimas užtruktų dar ilgiau. Žinoma, ne visur iš karto, bet būtų daroma etapais. Turės būti iškeltos visos esamos komunikacijos iš po tramvajaus būsimų bėgių zonos, tos, kurios lieka, turėtų būti atnaujintos. O kur dar archeologiniai kasinėjimai. Žaliajam tiltui reikėtų kapitalinio remonto ir konstrukcijų sutvirtinimo. Eismas juo būtų visiškai uždraustas, nebent paliekant tik esamo VT eismą.
                      Neskleisk demagogiju. niekas ten galutinai uzdrausta nebutu. is kur cia taip nusprendei?
                      ar tu galvoji kad 1 tramo nebeatlaikys? Juk per kamscius taigi visas tiltas masinom aplipes stovi ir nieko

                      o ten kad visuomenes pletros draugija ar pan kliedi tai ne naujiena... prisiziurejau ir prisiklausiau kliedesiu savivaldybej
                      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                      Comment


                        Paskaičius tokius skelbimus atrodo tarsi inžinerinės komunikacijos ir šiaip infrastruktūros statiniai yra amžini. Anksčiau ar vėliau tuos inžinerinius tinklus reikės keisti, atnaujinti ir rekonstruoti. Taigi bus atliekami tokie patys darbai, tačiau jie miestui, o ir visiems miestiečiams, kainuos daugiau.

                        Comment


                          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                          Neskleisk demagogiju. niekas ten galutinai uzdrausta nebutu. is kur cia taip nusprendei?
                          ar tu galvoji kad 1 tramo nebeatlaikys? Juk per kamscius taigi visas tiltas masinom aplipes stovi ir nieko

                          o ten kad visuomenes pletros draugija ar pan kliedi tai ne naujiena... prisiziurejau ir prisiklausiau kliedesiu savivaldybej
                          Tu pats ją ir skleidi. Jei nepameni, kaip buvo rekonstruojamas Gedimino pr., tai tik tavo asmeninė problema. Be to, reikia pažymėti, kad tuo metu automobilizacijos lygis dar buvo mažesnis nei dabar. Ir aplamai jokio tramvajaus nebus, kol nebus pastatytas Kreivasis tiltas.
                          Žaliojo tilto sutvirtinimas yra numatytas toje pristatytoje studijoje ir ne aš išsigalvojau.

                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Paskaičius tokius skelbimus atrodo tarsi inžinerinės komunikacijos ir šiaip infrastruktūros statiniai yra amžini. Anksčiau ar vėliau tuos inžinerinius tinklus reikės keisti, atnaujinti ir rekonstruoti. Taigi bus atliekami tokie patys darbai, tačiau jie miestui, o ir visiems miestiečiams, kainuos daugiau.
                          Užtat, kad ne tie patys darbai. Visos komunikacijos iš po tramvajaus trasos turės būti iškeltos, nes jų avarijos atveju tramvajus nebevažiuos. Komunikacijos tramvajaus trasą kirs tik stačiu ar artimu stačiam kampui. Bepigu komunikacijas iškėlinėti šonan ten, kur gatvės plačios. O Pylimo gatvėje kai kur iš viso nebus kur jų tiesti, teks perkėlinėti į kitas gatves ir privedinėti prie pastatų. Iškart archeologija prasideda... Taip kad primesk, ką tai reiškia komunikacijas iškelti ir kiek tai kainuoja, ir komunikacijas atnaujinti klojant jaunas į senųjų vietą.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Užtat, kad ne tie patys darbai. Visos komunikacijos iš po tramvajaus trasos turės būti iškeltos, nes jų avarijos atveju tramvajus nebevažiuos. Komunikacijos tramvajaus trasą kirs tik stačiu ar artimu stačiam kampui. Bepigu komunikacijas iškėlinėti šonan ten, kur gatvės plačios. O Pylimo gatvėje kai kur iš viso nebus kur jų tiesti, teks perkėlinėti į kitas gatves ir privedinėti prie pastatų. Iškart archeologija prasideda... Taip kad primesk, ką tai reiškia komunikacijas iškelti ir kiek tai kainuoja, ir komunikacijas atnaujinti klojant jaunas į senųjų vietą.
                            Tačiau šiems darbams tikrai nereikia dešimčiai metų visos gatvės paversti grioviais. O kainos skirtumas aišku didesnis perkėlimo nenaudai. Tačiau darbai ir medžiagos brangsta kasmet. Jei to nepadaryti per artimiausius dešimt metų, tai dar po dešimties metų - kainuos gerokai brangiau.

                            Comment


                              Komunikacijos neiškeliamos ar nerekontruojamos tik tam, kad už kelių metų bus brangiau. Ateina laikas - ir keičia. Taip, aišku, kad ne 10 metų, bet 3 metus tikrai užtruktų.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                ...bet 3 metus tikrai užtruktų.
                                Tai nera priezastis nepradeti statybos.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Komunikacijos neiškeliamos ar nerekontruojamos tik tam, kad už kelių metų bus brangiau. Ateina laikas - ir keičia. Taip, aišku, kad ne 10 metų, bet 3 metus tikrai užtruktų.
                                  nu neužtruktų tiek. Kadangi būtų "ardoma" ir perkeliama ne visa gatve o tik tam tikros atkarpos.
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Parašė Rainforest
                                    Argumentai baigėsi? Nu gerai, sėkmės statant ir gatvę kilnojant. Po trijų metų grįšiu patikrinti kiek pastatei
                                    Pažiurėsm ar išpildisi pažadą, kad po 3 metų važiuočiau tranvajumi.
                                    O gal grįšiu, o tu čia toliau rašinėsi kaip gatves kilnoti reikia prie Tomaševskio ar kokio Paleckio valdžios, žodžeis forume tranvajų tiesi?
                                    as jokio tramvajaus netiesiu. cia jei ka.

                                    o tu ir toliau cia trolinsi ir kliedesi?

                                    o kad po triju metu NEVAZIUOS, tai faktas. Bet kad jau bus konkursai praeje - net neabejoju.
                                    Paskutinis taisė yessuz; 2012.05.02, 16:02.
                                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Tai nera priezastis nepradeti statybos.
                                      Taip, nes priežastis kita - finansinė. Miestas sėdi milijardinėje skoloje, o Zuokas ir jo fanai svaičioja apie tramvajų, kuris kainuos apie milijardą, kai net esamam VT nėra iš kur paimti pinigų, kad skolas sumokėtų.

                                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                      nu neužtruktų tiek. Kadangi būtų "ardoma" ir perkeliama ne visa gatve o tik tam tikros atkarpos.
                                      Gedimino prospektą 3 metus tvarkė. Iš esmės darbo tiek pat, atstumas panašus (Sodų g. - Ž. Tiltas) tik dar bėgius kloti reikėtų ir dalį komunikacijų ne pakeisti, o iškelti į kitas gatves reikėtų. Bet tik po to, kai Kreivasis tiltas bus su Kernavės g. nutiestas.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Taip, nes priežastis kita - finansinė. Miestas sėdi milijardinėje skoloje, o Zuokas ir jo fanai svaičioja apie tramvajų, kuris kainuos apie milijardą, kai net esamam VT nėra iš kur paimti pinigų, kad skolas sumokėtų.



                                        Gedimino prospektą 3 metus tvarkė. Iš esmės darbo tiek pat, atstumas panašus (Sodų g. - Ž. Tiltas) tik dar bėgius kloti reikėtų ir dalį komunikacijų ne pakeisti, o iškelti į kitas gatves reikėtų. Bet tik po to, kai Kreivasis tiltas bus su Kernavės g. nutiestas.
                                        na taip, juk is esmes, trinkeliu klojimo ir asfalto klojimo greiciai yra visiskai vienodi.
                                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Taip, nes priežastis kita - finansinė. Miestas sėdi milijardinėje skoloje...
                                          Pagaliau protingi zodziai sioje temoje...
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X