Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš irgi.Maniau kiek pakeis troleibusų trasas ir tiek.Bet pamačiau tas schemas-susimaščiau-ar tikrai reikia to tramvajaus?Sunaikins trolikus,apvers VVT aukštyn kojomis ir ką?O A juostas galima padaryti daug kur:Laisvės pr. tarp SP ir Mad'os,Vilniaus g. ir dar daug kur,tesiog visų vietų gerai nežinau ir tingių rašyti.Gal kas papildys..?.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBūtina A linija nuo Baltupių iki Pramogų arenos (nes dabartinė per trumpa), Kalvarijų gatvėje iš dalies, nuo Šeimyniškių gatvės iki Olandų gatves galo (iki Polocko st.), nes kamščiai ten nerealūs būna.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTuriu omeny,kur galima jas padaryti.
Comment
-
Pylimo gatvę reikia skirti tik VT. Juk tramvajaus atveju irgi ją žadama skirti tik VT. Jogailos g. uždrausti parkavimą iš abiejų pusių. Na negi to negalima padaryti jau dabar? Ar ten tokie įtakingi šunsnukiai sėdi bankuose, kad jiems būtina su savo tačkėm privažiuoti iki durų??? Gedimino pr. eismą apriboti, o tai per daug įsivažiavo. O juk kažkada tas pats Zuokas žadėjo, kad tai bus pėsčiųjų gatvė... Melagis ir aferistas. Kalvarijų gatvę būtina rekonstruoti iki 6 juostų gatvės. Problema tik nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos pr. Bet čia tiesiog atimti po juostą į abi puses ir skirti jas VT. Automobilistai tegul dusinasi. Jokių alternatyvų. Kuo daugiau alternatyvų automobiliams, tuo mažesnis noras naudotis VT.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr ten tokie įtakingi šunsnukiai sėdi bankuose, kad jiems būtina su savo tačkėm privažiuoti iki durų???
Problema tik nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos pr. Bet čia tiesiog atimti po juostą į abi puses ir skirti jas VT. Automobilistai tegul dusinasi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPylimo gatvę reikia skirti tik VT. Juk tramvajaus atveju irgi ją žadama skirti tik VT. Jogailos g. uždrausti parkavimą iš abiejų pusių. Na negi to negalima padaryti jau dabar? Ar ten tokie įtakingi šunsnukiai sėdi bankuose, kad jiems būtina su savo tačkėm privažiuoti iki durų??? Gedimino pr. eismą apriboti, o tai per daug įsivažiavo. O juk kažkada tas pats Zuokas žadėjo, kad tai bus pėsčiųjų gatvė... Melagis ir aferistas. Kalvarijų gatvę būtina rekonstruoti iki 6 juostų gatvės. Problema tik nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos pr. Bet čia tiesiog atimti po juostą į abi puses ir skirti jas VT. Automobilistai tegul dusinasi. Jokių alternatyvų. Kuo daugiau alternatyvų automobiliams, tuo mažesnis noras naudotis VT.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąGeriau investuoti į parko atnaujinimus, daryti gatvių rekonstrukcijas, kad būtų galima A linijas nupiešti.
Mano vizualizacija:
1. Atnaujinti parkus
a) Nupirkti naujus autobusus, ypač dabar mieste trūksta ilgi mašinų. Geriausiai būtų pilnai išnagrinėti keleivių srautus ir turėdami tuos duomenys, jau svarstyti kokius autobusus pirkti (8, 10, 12, 15 ,18 metrų ilgio), kad tinkamai išnaudoti juos.
b) Teikti laikų pinigus, atsarginėms detalėms. Prie to pačio punkto, noriu paminėti Vokietijos praktika, kai autobuse genda variklis ir kad nestovėtų, keičia varikli į naują, o tą remontuoja ir pastatys ant kito autobuso, kuris turės problemų su varikliu. Tokie sistema galėtų būti ir pas mus, jeigu savivaldybe teiktu lėšas.
c) Atnaujinti pastatą (depą), šiuolaikiški pastatai yra ekonomiški ir reikalauja mažiau lėšų, energijos, šilumos ir t.t.
2. Atnaujinti kelius. Deja, keliai mūsų baisios, visur. Taip ir žudomi autobusai ir troleibusai. Tinkamai įrengti stoteles ir įvažiavimus ir išvažiavimus į jų.
3. Suremontuodami kelius, jau galima kalbėti apie grafikų pakeitimą, kad nebūtų tokiu,absurdišku tvarkaraščiu kaip dabar, pvz kad nuvažiuoti 1 km, duoda 5-7 minutės kai kur. Taip pat dažniausia problema yra tai kad 18-24 val autobusams ir troleibusams duoda daugiau laiko nuvažiuoti nuo A punkto iki kito. Arba sakykim yra vienas maršrutas, nesakysiu koks numeris, darbo dieną ne piko metų, nuvažiuoti nuo vieno taško į kita duoda 40 minučių, piko metų 46 min,atrodo nieko blogo? Bet tas pats maršrutas, tik dabar paimsim ne darbo dieną, duoda irgi 46 minutės, ar tai reiškia kad daugiau automobilių? Ar dar kas? Va kame absurdas.
4. Lengvųjų automobilių vairavimo kultūra, jos beveik nėra, kaip dažnai matom ,kad stotelėse stovi automobiliai? Aš labai dažnai matau tai. Todėl siūlai, tiesiog padaryti kaip Italijoje, autobuse įmontuoti vaizdo registratorius ir fiksuoti pažeidimus, ir tai labai greitai atsipirks.
Troleibusai,
Apie tai aš jau kalbėjau, svarbiausiai modernizuoti troleibusų tinklą, įmontuoti šiuolaikinius iešmus ir kitus elementus, kad padidinti troleibusų judėjimo greitį.
Apie atnaujinimą, sunku kažką pasakyti, gerai žinom kad vienas troleibusas kainuoja kaip 2 autobusai. Todėl mano vizualizacija ir tokia:
Griežtai bausti, jeigu autobusus vairuotojai neprižiūri ir mechanikai neremontuoja laiku (jeigu mano pirmas punktas jau realizuotas), kad po 10 metų jie būtų tokie pat kaip ir po 10 metų Vokietijoje. O po to, nenurašyti autobusą o tik demontuoti variklį, įmontuoti visa troleibusų įranga, kaip daroma Lenkijoje ir eksploatuoti dar 10 metų ir susisteminti ta procesą.
Bet dauguma mano pasiūlymų yra nerealiu, tik dėl politiku ir jų nenoro kažką daryt. Bet pabandžiau parodyt savo vizualizacija, kaip tinkamai viska išnaudoti, turėdami tai ką dabar turim : troleibusus ir autobusus o ne kurti kažko naujo, žlugdant kitą.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.12, 20:50.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąNupirkti naujus autobusus, ypač dabar mieste trūksta ilgi mašinų.
c) Atnaujinti pastatą (depą), šiuolaikiški pastatai yra ekonomiški ir reikalauja mažiau lėšų, energijos, šilumos ir t.t.
Todėl siūlai, tiesiog padaryti kaip Italijoje, autobuse įmontuoti vaizdo registratorius ir fiksuoti pažeidimus, ir tai labai greitai atsipirks.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBeje, o kodėl perkami tik trumpi autobusai? Dabar perkami 40 nauji trumpi. Nejau jie bus vietoje ilgų autobusų? Ar jie bus vietoje Saffle?- Pirmas Konkursas (MAN)-18 autobusų
- Antras Konkursas 22 autobusai
- Trečias Konkursas kol kas neaišku, dvi savaitės atgal buvo kalbama apie 22 autobusus, dabar 19 arba 20.
Taip yra sudaryti konkursai sąlygos, o trumpi perkami dėl to, kad perkami autobusai visiems miestams, beveik vienu metu už tuos pačius ES pinigus.
Taip jie eina vietoj ilgų autobusų, o tiksliai ,vietoj ~30 Karosa markės autobusų.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.12, 21:23.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąĮ tą banką ir verslininkai - klientai atvažiuoja.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGali ateiti pėsčiomis.
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTaip jie eina vietoj ilgų autobusų, o tiksliai ,vietoj ~30 Karosa markės autobusų.
Jei 60 eina vietoj 30, tai manau, kad kai kurių maršrutų autobusų padažnės kursavimas.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVerslininkas su kostiumu žiemą arba kai lyja eis pėsčiom? Apskritai eis pėsčiom? Čia rimtai? Net jei tu būtum verslininkas (nors ką galiu žinoti, gal ir esi), nemanau, kad pėsčiom eitum.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGedimino pr. ne vienas bankas ir palikti automobilių nėra kur prie durų. Taip kad ir Jogailos g. nepasius, jei reikės palikti automobilį toliau ir paeiti.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąApskritai manau, kad reikia visas mašinas įkišti į požeminę stovėjimo aikštelę. Kiek eidavau šalia, visada mačiau, kad laisvų vietų joje pilna.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPalikti vien požemines stovėjimo aikšteles nelabai išeina. Kiek pas mus automobilių su dujinę įranga ? Pagal savo pastebėjimus gatvėse - tikrai nemažai. O tokie automobiliai į požemines aikšteles įvažiuoti negali. Taigi infrastruktūrą reikia pritaikyti visiems.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...O tokie automobiliai į požemines aikšteles įvažiuoti negali...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr be KET yra teisės aktų.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO vairuotojai kaip supažindinami su šiais teisės aktais? Ar tiesiog yra teisės aktas kažkur paslėptas, o vairuotojas apie tai net nežino, o kai vairuotoją pagaus ir baudą uždės motyvuos tuo, kad yra toks aktas ir jį iškart kiš po nosimi.
Comment
Comment