Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Būtent Savanorių prospekte kartais troleibusai skraido 50-60 km/h greičiu. Kartais skraido ant Valakampių tilto. Kartais netgi Laisvės pr. leidžiantis žemyn nuo Karoliniškių... Tačiau didelė problema yra gatvių danga - šuliniai, lopas ant lopo... Tai išsprendžiama dedant gelžbetoninius blokus po asfaltu ar tiesiog darant A juostas iš gelžbetonio. Sakot, neestetiška? O juk bėgiai taip pat klojami tokiuose blokuose, arba klojami tašyti akmenys. Asfaltas šalia tramvajaus bėgių ir tarp jų Vakaruose beveik nenaudojamas.
Didelė problema yra tvarkaraščiai - net poilsio dienomis ar ne piko metu vakare, anksti ryte VT važiuoja pagal beveik tokius pat tvarkaraščius (maršruto įveikimo laikas) kaip ir piko metu. Štai todėl ir lėtas jis yra. Nes kai kam VT "organuose" smegenys supuvę.
Žinoma, kad bendras kelionės laikas įeina. Nes visiška nesąmonė laukti 20-30 minučių autobuso piko metu. Iš viso piko metu visi pagrindiniai autobusai turi kursuoti ne rečiau kaip kas 10 minučių. Į miesto pakraščius važiuojantys ne rečiau kaip kas 15 minučių. Autobusų, kurie kursuoja kas 40-60 minučių piko metu iš viso neturi būti. Sakot - daug pinigų tai pareikalaus, mažai keleivių bus, tušti važinės. Taigi žmonės nevažinėja būtent dėl to, kas VT reikia laukti ilgai ir jis lėtas. Greitį galima padidinti A juostomis, KT ir gatvių dangos remontu, VT šviesoforais. O bendrą kelionės laiką galima trumpinti tik tankinant kursavimą. Tai beveik atmes reikalą derinti tvarkaraščius persėdimo taškuose.
Comment