Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tiesų tai tokia linija labiau racionali nei į Santariškes.
Comment
-
Aš sakau, kad tokia linija būtų, mano manymu, racionalesnė, bet tai nereiškia kad ją reikia tiesti. Mano nuomonė tokia - esamas VT pilnai pajėgu susitvarkyti su keleivių srautais ir gali būti padidintas jo greitis įrengiant A juostas, atskirtas A juostas, pervarkant sankryžas, įdiegiant VT šviesoforus, uždraudžiant parkavimą gatvėse ir ant šaligatvių magistralinėse VT gatvėse, sumažinant dešiniojo ir kairiojo posūkio taškų skaičių į šalutines gatveles, likviduojant kai kurias sankryžas su šalutinėmis gatvėmis, uždraudžiant automobilių eismą Pylimo, Jogailos g., Gedimino pr. nuo Jogailos g. žemyn padarant pėsčiųjų zona (juk kažkada Zuokas žadėjo po rekionstrukcijos palikti tik pėsčiųjų zoną) ir kt.Paskutinis taisė Al1; 2012.03.17, 18:20.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš sakau, kad tokia linija būtų, mano manymu, racionalesnė, bet tai nereiškia kad ją reikia tiesti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokio tramvajaus nesiprašo. O tu nematei, kaip atrodo stotelės, į kurias suvažiuoja po 3-4 tramvajus... Gaila. Tada taip nekalbėtum. Įrengus atskiras A juostas, VT šviesoforus, transporto priemonės pasiskirstytų tolydžiau.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.19, 21:49.
Comment
-
Autobusai ar troleibusai irgi nestovi po 5 minutes. Aš bendrai rašiau, kaip būna. Taip kad paprastas gatvinis tramvajus mažai kuo išsiskiria nuo autobusų ir troleibusų. Planuojama viena, bet realiai būtų du maršrutai, nes iki Santariškių nėra srautų. Be to, jei būtų nutiesta antra linija per Ukmergės g., tai ji eitų iki stoties. Vadinasi, Pylimo g. važiuotų 3 maršrutų tramvajai. O gal ir keturių, nes iki pat Fabijoniškių irgi nebūtų tokių didelių srautų...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutobusai ar troleibusai irgi nestovi po 5 minutes. Aš bendrai rašiau, kaip būna. Taip kad paprastas gatvinis tramvajus mažai kuo išsiskiria nuo autobusų ir troleibusų. Planuojama viena, bet realiai būtų du maršrutai, nes iki Santariškių nėra srautų. Be to, jei būtų nutiesta antra linija per Ukmergės g., tai ji eitų iki stoties. Vadinasi, Pylimo g. važiuotų 3 maršrutų tramvajai. O gal ir keturių, nes iki pat Fabijoniškių irgi nebūtų tokių didelių srautų...Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Kodėl nebus srautų iš tų pačių Fabijoniškių, jei 53 kursuoja perpildytas? Taip, kursuoja kas 15 min apytiksliai, tramas galbūt kursuotų kas 5. Nepamirškim, kad Fabijoniškių tramvajumi galėtų važiuoti panaikinto 2 mikroautobuso keleiviai. Taip kad keleivių atsiras. Stotis - Santariškės nemanau, kad reikalinga linija, nebent iki Baltupių, bet geriau Baltupius aptarnautų daugiau autobusų reisų. Perkūnkiemis - Stotis - manau bloga idėja, kam dubliuoti visą trasą nuo Žaliojo tilto, kai bus linija pvz. Fabijoniškės - Stotis. Geriau siųsti nuo Žaliojo tilto į Antakalnį pro T. Kosciuškos gatvę (patogus persėdimas į kitą tramą Žaliajame tilte + alternatyva ateityje naikinamam 2 troleibusui.
Vienu žodžių, srautai bus, vis tik Vilniuje virš pusės milijono žmonių.
Comment
-
Paleisk dvigubai daugiau autobusų ir nebus perpildytas. Srautai bus, net ar su jais nesusitvarko esamas VT? Susitvarko ir dar su didesniais susitvarkys. Tik reikia išnaudoti visas galimybes, kurios neišnaudojamos ir kliedima apie tramvajų. Tai tiesiog politinis užsakymas, atitinkamai ir studijos parengiamos. Politinis užsakymas, nes statybos reiškia didelius otkatus. Apie tai, kaip paskui sistema veiks, kokių investicijų reikai likusiems autobusams ir troleibusams niekas nekalba. O galiausiai viskas virs dideliu galvos skausmu - pinigai sukiški, niekas nepasiteisino. Keleivių nepadaugėjo, spūstųs išliko. Tai aišku , kad išliks, nes viena ar dvi linijos nieko nepakeis, esama sistema bus sudarkyta ir dėl investicijų tik į tramvajų deramai neprižiūrima, ko pasekoje dar labiau suprastės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokio tramvajaus nesiprašo. O tu nematei, kaip atrodo stotelės, į kurias suvažiuoja po 3-4 tramvajus... Gaila. [...]
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąAtvaizdas
va kaip atrodė Kalvarijų turgaus stotelė, net 4 keleivius vežančios transporto priemonės, po jų dar atlėkė dar vienas trolikas, sakyčiau nebloga iliustracija apie blogai sureguliuotą VT, prašosi tramvajus"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąYra Toks Vengrijoje miestas Šegedas, pagal gyventojų skaičių maždaug Šiaulių dydžio, tai jame ne tik 4 tramvajaus linijos, bet ir 8 troleibuso veikia ))).
Szeged has 42 bus lines, three tram and four trolley bus lines"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąYra Toks Vengrijoje miestas Šegedas, pagal gyventojų skaičių maždaug Šiaulių dydžio, tai jame ne tik 4 tramvajaus linijos, bet ir 8 troleibuso veikia ))).
Comment
Comment