Parašė LBP
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąkad nera parasyta, nereiskia kad nevyksta kazkas
Atsiprašau už ši offtopic'ą bet....patys suprantate
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIr kas gi vyksta?Naujos šaligatvio plytelės Kalvarijų g.?
Atsiprašau už ši offtopic'ą bet....patys suprantate
pabaigs technine studijos dali iki balandzio pradzios.
patvirtins taryboj iki vasaros atostogu.
paskelbs projektavimo konkursa arba padarys viena dideli bendra PPP konkursa, uzsiprasys ES lesu etc...
2014 vasari Notice to Proceed ir viskas.
taigi cia ne bulkutes pagaminti...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąAnalizuojant pirmąją tramvajaus trasą, didžiausi keleivių srautai (jei gerai pamenu) yra atkarpoje tarp stoties ir Žalgirio gatvės (ar Konstitucijos pr.). Taigi:
1) Ta kryptimi leidžiant tik vieną maršrutą bus labai netolygus transporto priemonių apkrovimas, kuris tolimesnėje atkarpoje link Santariškių neproporcingai sumažėtu. Juk pakankamai nemaža dalis persėdančių keleivių tada įliptu/išliptu ties Žalgirio g.
2) Vykstant iš Ukmergės g. apylinkių ir kitu transportu privažiavus iki tramvajaus, tik su vienu persėdimu būtu galima pasiekti Centrą ir Stotį. O tose "apylinkėse" gyvena tikrai nemažai žmonių. Priešingu atveju (jei abi linijos nevažiuotu link Stoties) reikėtu daryti dar vieną papildomą persėdimą, kuris nebūtu patrauklus ir prailgintu kelionės laiką.
Parašė sleader Rodyti pranešimą2) Antakalnio g. neturi dubliuojančios gatvės, ji tėra vienintelis ištisas Antakalnio ir Saulėtekio ryšys su Centrine miesto dalimi. Ikimšus į ją tramvajų gali (ir ne tik gali) kilti didelių transporto problemų šioje miesto dalyje.
Perkūnkiemio gatvės kategorija yra pernelyg žema, kad ten būtu galima dar ir tramvajų įgrūsti. Ten ir autobusai sunkiai prasilenktu, jau nekalbant apie atskirų dviejų juostų skyrimą tramvajui.
Priežastį, kodėl tramvajaus iš Ukmergės g. nukreipimas į stotį yra naudingesnis, aprašiau praeitame savo pranešime.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai Antakalnyje seniai reikia investicijų į gatvės platinimą, kad būtų pilnavertės 4 eismo juostos (troleibusai normaliai netelpa dabar) ir papildomos juostos sankryžose su Žolyno g., Klinikų g. ir dar keliomis kitomis. Tai viena, o antra - seniai reikia P. Vileišio gatvę padaryti magistraline ir ten nukreipti dalį dabar Antakalnio gatvę apkraunančio srauto. Tam reikia rekonstruoti tiek pačia gatvę, tiek ir įrengti jungtį su Antakalnio g. ties universitetine ligonine bei kitur sutvarkyti jungtis.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąSakei, kad lėšos jau gautos, vadinasi, techninė studija (kas tai yra?) jau turėjo būti baigta.
Kas del studiju - rudeni buvo koncepcine dalis. Issirinko is visu nesamoniu dvi transporto rusis. Dabar dare tu dvieju technine analize, skaiciavo srautus, transporto kiekius ir t.t.
Technine dalis kaip supratau jau baigta, ir ja turi pristatyti tarybai.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė al1 Rodyti pranešimąbaikit pagaliau kliedėti. Nebus jokio tramvajaus prie šios kadencijos. Jei ir pradės, tai nuo troleibusų linijų griovimo bei greitųjų autobusų paleidimo... Taip pigiau.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąKaaa as sakiau??? Kokios lesos???
Kas del studiju - rudeni buvo koncepcine dalis. Issirinko is visu nesamoniu dvi transporto rusis. Dabar dare tu dvieju technine analize, skaiciavo srautus, transporto kiekius ir t.t.
Technine dalis kaip supratau jau baigta, ir ja turi pristatyti tarybai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia buvo eilinė galimybių studija. Tokia jau nebe pirma daryta. Apsiramink.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Ką pamatysiu. Jei tiksliai, tai ta studija, kurią mes čia dabar aptarinėjame, yra specialaus plano sprendinių tikslinimas. Kol kas gryna biurokratija ir nieko konkretaus. Turint omenyje kaip viskas Lietuvoje vyksta, tai nieko Zuokas nespės padaryti. Čia ne dviračius nupirkti ir ne parduoti kokį savivaldybės turtą... Jei autobusus perka apie pusmetį esant skirtam finansavimui, tai ką bekalbėti apie tramvajų, kai jokio finansavimo nėra ir nenusimato iš kur paimti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDideli srautai iki Kuro aparatūros. O toliau į Santariškes nėra didelių srautų. Yra tik per retai kursuojantys autobusai.
Tiesa pasakius, pats pasirašyčiau už panašų kaip siūlai variantą, bet trumpesnį: papildomi tramvajaus reisai stotis-žaliasis tiltas, jau toliausiai žalgirio.
Comment
-
Todėl ir sakau, kad už kuro aparatūros link Santariškių nėra nei vieno padoriu (min. kas 5-10 minučių) grafiku kursuojančio autobuso.
Nei prie Žaliojo tilto, nei prie Žalgirio nėra kur apsisukti. Be to tiesti tramvajų, kuris aptarnautų tik tokį trumpą maršrutą... Ar pinigų nėra kur dėti? Ši atkarpa ir taip gerai aptarnaujama įvairių autobusų ir troleibusų maršrutų.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąnu ta, kad reiskias:
a) sutartis pasirasyta
b) ES finansavimas gautas
c) Projektas VYKSTA.
d) galutiniam produktui bus amziams "prie zuoko prasidejo tramas"
praeita kadencija jau buvo paskelbti konkursai, bet pabaigti nespejo.... si karta, tam yra dar 3 metai... stengsis is visu jegu
Parašė yessuz Rodyti pranešimąKaaa as sakiau??? Kokios lesos???
Kas del studiju - rudeni buvo koncepcine dalis. Issirinko is visu nesamoniu dvi transporto rusis. Dabar dare tu dvieju technine analize, skaiciavo srautus, transporto kiekius ir t.t.
Technine dalis kaip supratau jau baigta, ir ja turi pristatyti tarybai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNei prie Žaliojo tilto, nei prie Žalgirio nėra kur apsisukti. Be to tiesti tramvajų, kuris aptarnautų tik tokį trumpą maršrutą... Ar pinigų nėra kur dėti? Ši atkarpa ir taip gerai aptarnaujama įvairių autobusų ir troleibusų maršrutų.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPriklausomai nuo tramvajaus, gali ir nebūti poreikio apsisukti. Vairuotojas pereina iš "priekio" į "galą", ir jau tramvajus apsisuko Tam, žinoma, reikalingi papildomi iešmai, kad tramvajus galėtų "ilsėtis", bet numanau, kad atsipirktų. Kodėl? Todėl, kad ir dabar iš visokių 26, 53, T5, T6 išlipa galybė žmonių, kurie persėda ne bet kur kitur, o žaliojo tilto stotelėje. Kadangi šie maršrutai būtų užmušti (ir tave tai labiausiai "žavi"), tai tramvajus natūraliai pasiimtų keleivius iš jų, ypač srautą iki žaliojo tilto. Kartu būtų garantuotas buvęs ankstesnis dažnumas. O kai kada nors atsirastų atšaka iki ukmergės g., tai tie papildomi reisai taptų jau kita kryptimi.
T5 Siūlau nukreiptį į Paupį.Kontakto nėra,bet likę stulpai nuo T8.
T6 Siūlau nukreiptį per A.Goštauto iki Šeimyniškių žiedo(Ten tesiog apsisuktų(žiede)).
53 Paliktį kaip yra.
Comment
Comment