Deja, net nėra transporto terminalų svarbesniuose ruožuose.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąManau reikia pradėti ne nuo šios trąsos, o nuo nuo pvz. Stotis-Saulėtekis, ir visų pirma nuo Stotis-Pašilaičiai ar panašios. Ir iškart pakeisti atitinkamus troleiusų maršrutus su dideliu keleivių skaičiumi.
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąStuburinių linijų nėra! Jų esmė - nepakartojamumas ir betikslių transporto priemonių nesiuntinėjimas. Pvz. 2: jam iš paskos važiuoja 4, dar už nugaros 14 ir vėl 2, ir dar kartais 3. Ir į visus juos keleivių srautas pasiskirsto "pagal nuotaiką". Keliai išsiskiria ties katedra. Stuburas būtų: važiuoja 2 kas 2 min ir viskas, daugiau iki saulėtekio nieko, nebent 19. Centre - persėdimas į senamiestinius autobusus. Jau neduokdie reiks persėst, ajajai!
26 apskritai anekdotinis stuburas. 35, 36 iki žalgirio yra prabanga + baltupių st. galėtų būti privežamoji iš didlaukio ir ateities gatvių, jei tik būtų garantuotas pastovus privežančių maršrutų kursavimas ir netgi tokiu atveju galima kad ir didlaukio g. išdėstyt daugiau ir patogesnių stotelių tiems privežantiesiems, nes tautiečiai šiaip tingi į kalną lipt. Ir tuščias nebevažinėtų "traNvajus", jei tik turėtų greitesnę alternatyvą
Patestuokim pirmiausiai su autobusais/troleibusais stuburus, ir matysim...
Beje reikia džiaugtis, kad yra utopistų, nes iš daugumos piliečių nieko naujo nesužinosime ir nieko naujo neišbandysime, o toliau liksime tupėti tarp suskilusių geldų
Iš Antakalnio ir Saulėtekio daug keleivių važiuoja iki pat Stoties. Todėl persėdimas yra VT kokybės pabloginimas. Tuo labiau likus vos kelioms stotelėms iki maršruto galo. Persėsti turi tie keleiviai, kurie atvažiuoja iki stuburinių linijų iš atokesnių vietų. Antakalnis ir Saulėtekis ne atokios vietos. Dar kartą kartoju, kad Pylimo gatvę atidavus tik tramvajui, reikės nukreipti ir 6, 12 troleibusų maršrutus. Žmonės iš Naujamiesčio, Savanorių pr., norėdami pasiekti Senamiesti turės važiuoti lankstu per stotį arba eiti pėsčiomis nuo Čiurliono stotelės. Tai čia vadinasi pagerėjusiu susisiekimu? Vieniems jis pagerės, bet kitiems pablogės. Be to, nukreipiant 6, 12 troleibusus Kudirkos g., pro Lukiškes padidės ir taip aprautų gatvių apkrova.
7 troleibuso nukreipimas į stotį pro Švitrigailos gatve atims galimybę Pašilaičių, Žvėryno gyventojams greičiau susisiekti su Senamiesčiu. Nes važiuoti reikės su lankstu ir su persėdimu į tramvajų stotyje. Jei sakai, kad greičiau bus paeiti pėsčiomis, tai aš atsakau, kad ne visi gali paeiti. Ir su tokiu požiūriu VT tik dar labiau nutolsta nuo keleivio poreikių. Tuo labiau neprivers persėsti iš automobilio. Jei jau dabar tingi paeiti iki stotelės, tai tuo labiau tingės eiti kelis kartus didesnį atstumą...
Dėl 35 ir 36 sutrumpinimo sutinku. Tik tuomet vis tiek reikia tvirtinti 26 pozicijas.
Būtent, kad nėra jokiu garantijų, jog privežamieji maršrutai nekursuos kas 20 minučių ten, kur dabar veža VT kas 5-10 min.
Tai kas ir siūloma - darom autobusų ir troleibusų stuburus. Ne - tramvajus panacėja...Paskutinis taisė Al1; 2012.01.15, 23:31.
Comment
-
Parašė Al1
Dėl 35 ir 36 sutrumpinimo sutinku. Tik tuomet vis tiek reikia tvirtinti 26 pozicijas.
Būtent, kad nėra jokiu garantijų, jog privežamieji maršrutai nekursuos kas 20 minučių ten, kur dabar veža VT kas 5-10 min.
Dabar iš Balsių ir Ožkinių didžiąją miesto dalį galima pasiekti su 1 persėdimu, sutrumpinus maršrutus reikės jau du kartus persėsti. Daugiau keleivių tai tikrai nepritrauks.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent.
Yra. O tai, kad dalyje trasos važiuoja ir kitų maršrutų autobusai ar troleibusai nieko nereiškia. Klasikinis tramvajus irgi taip pat veikia. Netgi kai kurios metro sistemos - dalyje maršruto vienais bėgiais dalinasi dvi linijos...
Iš Antakalnio ir Saulėtekio daug keleivių važiuoja iki pat Stoties. Todėl persėdimas yra VT kokybės pabloginimas. Tuo labiau likus vos kelioms stotelėms iki maršruto galo. Persėsti turi tie keleiviai, kurie atvažiuoja iki stuburinių linijų iš atokesnių vietų. Antakalnis ir Saulėtekis ne atokios vietos. Dar kartą kartoju, kad Pylimo gatvę atidavus tik tramvajui, reikės nukreipti ir 6, 12 troleibusų maršrutus. Žmonės iš Naujamiesčio, Savanorių pr., norėdami pasiekti Senamiesti turės važiuoti lankstu per stotį arba eiti pėsčiomis nuo Čiurliono stotelės. Tai čia vadinasi pagerėjusiu susisiekimu? Vieniems jis pagerės, bet kitiems pablogės. Be to, nukreipiant 6, 12 troleibusus Kudirkos g., pro Lukiškes padidės ir taip aprautų gatvių apkrova.
7 troleibuso nukreipimas į stotį pro Švitrigailos gatve atims galimybę Pašilaičių, Žvėryno gyventojams greičiau susisiekti su Senamiesčiu. Nes važiuoti reikės su lankstu ir su persėdimu į tramvajų stotyje. Jei sakai, kad greičiau bus paeiti pėsčiomis, tai aš atsakau, kad ne visi gali paeiti. Ir su tokiu požiūriu VT tik dar labiau nutolsta nuo keleivio poreikių. Tuo labiau neprivers persėsti iš automobilio. Jei jau dabar tingi paeiti iki stotelės, tai tuo labiau tingės eiti kelis kartus didesnį atstumą...
Dėl 35 ir 36 sutrumpinimo sutinku. Tik tuomet vis tiek reikia tvirtinti 26 pozicijas.
Būtent, kad nėra jokiu garantijų, jog privežamieji maršrutai nekursuos kas 20 minučių ten, kur dabar veža VT kas 5-10 min.
Tai kas ir siūloma - darom autobusų ir troleibusų stuburus. Ne - tramvajus panacėja...
Dabar isivaizduok sankryzas...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė ratAtenšn atenšn - antitramvajinis pranešimas!
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Ar gali avariją patyrusį tramvajų aplenkti kiti tramvajai? Kaip pvz. troleibusai?
Youtube video
Youtube video
bet tam ir yra skirtumas tarp MODERNAUS ir senobinio tramo.
Signaling'as irgi svarbi viso to dalis.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė ratAtenšn atenšn - antitramvajinis pranešimas!
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Ar gali avariją patyrusį tramvajų aplenkti kiti tramvajai? Kaip pvz. troleibusai?
Youtube video
Youtube video
Comment
-
Parašė ratAtenšn atenšn - antitramvajinis pranešimas!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Yw728F_LUco">YouTube Link</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=le15eIKjfAw">YouTube Link</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=78wczc7J-jg">YouTube Link</a>
Ar gali avariją patyrusį tramvajų aplenkti kiti tramvajai? Kaip pvz. troleibusai?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xZJg80-k88g">YouTube Link</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=z9WjB2EG15s">YouTube Link</a>
Comment
-
Atrodytų jog troleibusai ar autobusai nepapuola į jokius incidentus. Ar tikrai nėra troleibusų nuslydusių nuo kelio ir atsitrenkusių į stulpus (berods įvykis Laisves pr., nepamenu kurią žiemą) arba pvz. yra tekę sėdėti troleibuse, kuris praslydo stotelę ir sustojo gerokai už jos (gerai, kad nebuvo automobilių šalimais važiuojančių tuo metu). Tarsi nėra buvę įvykio kai Viršilų g. ir Justiniškių g. sankryžoje troleibusui nukritęs "ūsas" nutraukė visą kontaktinį tinklą. Dėl šio įvykio įvykusio berods prieš 6-7 m. daugiau nei pusę dienos troleibusai negalėjo važiuoti Justiniškių g. O jau neskaitant techninių eismo įvykių tarp troleibusų/autobusų ir kitų t.p. Kaip pvz. fūra, kuri "nuteškė" Gerosios Vilties žiedu važiuojantį Solaris troleibusą.
Dabar susidaro įspūdis, kad tramvajai kasdien po 5 kart nuvažiuoja nuo bėgių arba nukerta kokį nevietoje bandantį apsisukti.
Comment
-
Rainforest
Patis kalbat koks tramvajus bus stuburas. O dabar bent vienai avarijai įvykus, tas stuburas perluš ir visas miestas su privežamosiom linijom kukuos- sveikinu!
Troleibusai gi lengvai kliūtį apvažiuoja, net nekalbant apie autobusus, tramvajus tramvajaus- ne.
Tuo labiau dabartiniai troleibusai gali ir be ūsų kažkiek pavažiuoti.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimątrumpai:
Nuo Kalvariju gatve vienintelis VT kuris kursuos, turetu buti Tramas. tik taip isivaizduoju.
Parašė yessuz Rodyti pranešimąnuo debilu niekas neapsaugotas.
bet tam ir yra skirtumas tarp MODERNAUS ir senobinio tramo.
Signaling'as irgi svarbi viso to dalis.Paskutinis taisė Sula; 2012.01.16, 08:27.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąnuo debilu niekas neapsaugotas.
bet tam ir yra skirtumas tarp MODERNAUS ir senobinio tramo.
Signaling'as irgi svarbi viso to dalis.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKadangi zuokinėje vizijoje yra būtent SENOBINIS tramvajus (gatvės vidury bendram sraute) - tai šitie vaizdeliai labai į temą.
o kodel tarkime ne toks:
http://www.youtube.com/watch?v=_-pWgIRUasU
arba toks:
http://www.youtube.com/watch?v=L48V2nLjYrkMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąKaip saunu kad tu matai kitu vizijas...
o kodel tarkime ne toks:
http://www.youtube.com/watch?v=_-pWgIRUasU
arba toks:
http://www.youtube.com/watch?v=L48V2nLjYrk
http://img490.imageshack.us/img490/7013/snip0057fu.jpg
http://img490.imageshack.us/img490/9840/snip0066ia.jpg
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąjeigu nugriaus keletą bakūžių, tai manau mažai kas verks
Ir priedo - istorijos ir architektūros paminklasPaskutinis taisė Sula; 2012.01.16, 15:26.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTen kiekviena bakūžė verta milijono
Ir priedo - istorijos ir architektūros paminklas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽodžiu tikrai tuomet pigiau statyti metro, nebeik pusę Kalvarijų gatvės reiktų prašienauti
Jau dabar matau netgi vilniečių sąjūdį "Preš Tramvajų!". Bus surasta daugybė argumentų, kad vibracija kenks sveikatai, griaus architektūros paminklus, komunikacijas, trukdys televizoriams ir mobiliam ryšiui, bus pavojinga visų aplinkinių gyvybei, dvės šunys, paršeliai praras apetitą, o vištos ir kanarėlės nebedės kiaušinių...
Comment
-
Kuo toliau, tuo bent jau man akivaizdu, kad Kalvarijų gatvei tramas nepritaikytas. Griauti visus namus - ne išeitis. Reikia gyventojams surasti kitus namus, verslininkams surasti kitas vietas jų įmonėms ir panašiai.
Kažkas minėjo, kad iš pradžių reikia pastatyti Stotis - Saulėtekis liniją. Čia aš pritariu. Nors ir Antakalnio g. nėra labai plati, taip pat, jei linija eitų Arsenalo gatve kils klausimų dėl istoriškos kelio dangos. Arba tada per Lvovo gatve tiesti.
Comment
-
Rainforest
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKuo toliau, tuo bent jau man akivaizdu, kad Kalvarijų gatvei tramas nepritaikytas. Griauti visus namus - ne išeitis. Reikia gyventojams surasti kitus namus, verslininkams surasti kitas vietas jų įmonėms ir panašiai.
Kažkas minėjo, kad iš pradžių reikia pastatyti Stotis - Saulėtekis liniją. Čia aš pritariu. Nors ir Antakalnio g. nėra labai plati, taip pat, jei linija eitų Arsenalo gatve kils klausimų dėl istoriškos kelio dangos. Arba tada per Lvovo gatve tiesti.
Jei išvis tokią nesąmonę tiesti, tai nebent į Pilaitę, kur platus prospektas su žalia, didele juosta per vidurį, be to ir gyventojų smarkiai didėja, juk stato ten tuos blokinius namus ir visą rajoną, individualūs namai kyla. Daug kas statosi ten.
Ir šiaip šalia bus tas Centras prie Spaudos rūmų, o jokio elektrinio transporto į tą pusę nėra.
Comment
-
Jau biski nusidiskutavom. Visi zinome, kad Kalvariju gatves problemas turi ispresti jos dublis - Kernaves gatve. Miesto bendrajame plane si gatve pazymeta kartu su tiltu per Neri, taigi nepriklausomai nuo VT rusies ji turi buti. Del Snipiskiu irgi prasau neskleisti ereziju. Ne visos Snipiskes yra Kulturos paveldas, tik Skansenas (ties Giedraiciu gatve) ir Piramontas. Jokiu budu nesakau, kad tai reiskia, jog galima griauti namus ties Kalvariju gatve, bet jie nera kulturos paveldas.http://noriubegti.blogspot.com/
http://miestutransportas.blogspot.com/
Comment
Comment