Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
    1) Sukūrus troleibusui A juostas visur, greitis būtų analogiškas?

    2) O tramnvajus žiauriai nepraras, o atvirkščiai? Tuščia demagogija.

    3) Kaip tai veiks žiemą kai bus pusnys sniego? Kiek tai kels statybos kainas?

    5) Kur troleibusai?

    6) Pvz. galima modernizuoti troleibusų iešmus ir kryžmes, ir jis važiuos daug greičiau. Tai pigiau nei išmesti milijardą ar kiek ten tramvajui. Kas trukdo dabar kurti unikalius troleibusus? Taupoma net renkant juos iš pigiausių detalių Vilniuje, kodėl užsiimama demagogija, kalbant apie unikalų specialiai Vilniui kursimą tramvajaus dizainą??



    ???
    1) Visai kiti transportiniai prioritetai. Greitis NEBUTU analogiskas! NES NIEKUR TAIP NERA. negali buti, kad visame pasaulyje trulikai ir autikai letesni, o pas mus matai bus greitesni. pasaku nebuna.
    2) Kaip gali kazka prarasti, ko neturi? Dlia osobo odorionyx: VISUR, kur idiegiama NAUJA VT rusis (tiek Metro, Trama), jis ne tik pritraukia naujus keleivius (perseda zmogus is masinos i VT), bet ir pritraukia DAUGIAU nei skaiciuota. nes yra skirtumas, kur is masinos persesti i dabar esanti trulika/autika (o kas trugdo tai padaryti dabar? ai, tiesa - nieko naujo, matyta, neidomu), o kur isbandyti nauja.. ziurek - patiks?!
    3) O kaip tramas veikia zieda Stokholme, helsinkyje? ar ten sniego nebuna? Ar pas mus buna pusnys sniego?! Galu gale - sniegas nenusivalo?! Remiantis tavo logika - trulikai ir autikai irgi neturetu vazineti, nes irgi - pusnys sniego, nu baisu ir t.t.... Ar teko kada girdeti apie sildyma?! be to - uzmaitinimas zeme - opcija, kuri visiskai nebutina!
    Kaina kiek kelia?
    Dubajuje VISA LINIJA daroma be stulpu, uzmaitinant nuo zemes... ten sniego nera.. bet yra SMELIS... ir viso projekto kaina pakilo... 8%... uz visa linija be stulpu.
    Prancuzijoj ir kitur daroma atkarpomis po 2-4 km (kaip kad norima pas mus nuo stoties iki zaliojo tilto).. tia projekto kaina pakele... 2-4 %
    4) TROLEIBUSAI - tarp autiko ir tramo. nes 1 tramas perveza 400, trulikas geriausiu atveju 100. Trolikui reikia padangu kurias pastoviai reikia keisti, o tai reiskia gaminti naujas padangas, kai tramo riedmenys tarnauja 20+ metu ir t.t.
    5) Nes troleibusu gamyba nera moduline kaip kad pvz tramo gamintoju.
    Troleibusu tinklas yra susidevejes, jam visam reikalinga modernizacija.. ir cia trulikus galima ginti ar dar ka daryti, bet faktas VIENAS: Vilniuje per artimiausius 30 metu troleibusu NEBELIKS.

    pasakysi kad esi ne music'as? tai busiu apsipazines. bet kliedit taip pat.
    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

    Comment


      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      Esu diletantas transporto ekonomikoje, bet man rodos, kad už kiekvieną tramvajaus kilometrą galima įsigyti 50 troleibusų arba autobusų.
      50!
      siek tiek nekorektiska lyginti.
      Jei tai yra nauja statyba, t.y. irengiama visa infrastruktura ir dar visa depa - tada taip...
      Jei lyginti vien tik "masinas": 32 metru 1 tramas (galintis pervezti kaip 4 troleibusai...) - apie 1.5m EUR jauciu.
      ne toks jau ir didelis skirtumas..
      diegiant antra linija, 1 km kaina kristu turbut per puse.

      cia kaip kad zykus aiskindamas kokia pigi metro km kaina ima helsinkio metro statybas... neatsizvelgdamas kad tai nera statymas nuo 0 o tiesiog esamos linijos pratesimas, su ta pacia infrastruktura, depais ir t.t.

      bet...
      Jei norime parką atnaujinti iš esmės, reikia ne 13, o kokių 200 naujų troleibusų. Atvirai kalbant, miesto troleibusų parkas yra labai apleistas. 258 mūsų turimi troleibusai yra senesni nei 15 metų", – sakė V.Striška. Iš viso Vilniuje važinėja kiek daugiau nei 300 troleibusų.
      200x0.38k eur/trolikas gaunam 3-4 km tramo linijos. o kur dar liniju modernizavimas (iskaitant ir stulpus) ir problema kad TROLEIBUSAS praranda keleivius 3 kartus greiciau nei autikas?
      Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.14, 02:23.
      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

      Comment


        Šiaip jei kalbant apie kainą, ar tik ne didžiąją dalį lėšų, reikalingų tramvajui, ruošiamasi gauti iš ES fondų ? Jeigu taip, tai neaišku ar kažkas duotų panašią sumą kitų, jau susidevėjusių, transporto priemonių keitimui naujomis ir tarkim troleibuso kontaktinio tinklo tobulinimui.

        Comment


          Pats ir atsakei savo klausimą, kad troleibusų tinklą su esamais parkais ir infrastruktūra tobulint yra pigiau nei diegti tramvajų nuo nulio.


          http://en.wikipedia.org/wiki/Hess_lighTram_3 The Hess lighTram3 is a 24.7m long double-articulated trolleybus with a capacity of around 192 passengers.

          Įdiek naujus ilgus troleibusus ir visiems bus irgi žiauriai įdomu tokiu aparatu važiuoti ir staiga visi kaip vaikai dėl įdomumo puls iš mašinų masiškai persėst į labai ilgą troleibusą.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Šiaip jei kalbant apie kainą, ar tik ne didžiąją dalį lėšų, reikalingų tramvajui, ruošiamasi gauti iš ES fondų ? Jeigu taip, tai neaišku ar kažkas duotų panašią sumą kitų, jau susidevėjusių, transporto priemonių keitimui naujomis ir tarkim troleibuso kontaktinio tinklo tobulinimui.
            taip. tramo linijos jauciu koki 65% dengtu ES fondai
            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

            Comment


              Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
              Pats ir atsakei savo klausimą, kad troleibusų tinklą su esamais parkais ir infrastruktūra tobulint yra pigiau nei diegti tramvajų nuo nulio.

              Atvaizdas

              http://en.wikipedia.org/wiki/Hess_lighTram_3 The Hess lighTram3 is a 24.7m long double-articulated trolleybus with a capacity of around 192 passengers.

              Įdiek naujus ilgus troleibusus ir visiems bus irgi žiauriai įdomu tokiu aparatu važiuoti ir staiga visi kaip vaikai dėl įdomumo puls iš mašinų masiškai persėst į labai ilgą troleibusą.
              Del tobulinimo, kad pigiau nei diegti nauja - nesakiau. ES lesas gautum uz nauja statyba o ne uz renovacija.
              del patrauklumo: gyvenime nemate troleibuso, nera juo vaziave?! o vau... Keleivius prarandanti nuostabi sistema - pritrauks nauju?! nu nu...
              o siaip, klausimas:
              Tai yra vienintelis gamintojas gaminantis TOKIO ILGIO troleibusus (kurie perveza vis tiek per pus maziau nei tramas) pasaulyje. Kaip isivaizduoji, ribodamas konkurencija, tu gausi ES lesu?
              Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.14, 09:43.
              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

              Comment


                Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                Pats ir atsakei savo klausimą, kad troleibusų tinklą su esamais parkais ir infrastruktūra tobulint yra pigiau nei diegti tramvajų nuo nulio.

                Atvaizdas

                http://en.wikipedia.org/wiki/Hess_lighTram_3 The Hess lighTram3 is a 24.7m long double-articulated trolleybus with a capacity of around 192 passengers.
                Kažkaip nekelia pasitikėjimo šitie trigubi nerangūs troleibusai.

                Kita vertus, gal atsirastų koks nors modernesnis belaidis troleibusas/akumuliatorinis autobusas?

                Comment


                  Parašė Sula


                  Kita vertus, gal atsirastų koks nors modernesnis belaidis troleibusas/akumuliatorinis autobusas?
                  O kodėl jis turi būti belaidis?
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    ...Kita vertus, gal atsirastų koks nors modernesnis belaidis troleibusas/akumuliatorinis autobusas?
                    O gal toks, kaip Rygoje?:

                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      O gal toks, kaip Rygoje?:

                      Youtube video
                      Gera. Negalvojau, kad Rygoje toks kursuoja. Tik, pasirodo, šitas yra su gana galingu dyzeliu, o ne pasikraunantis.

                      Comment


                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                        1) siuo metu autiko/truliko vid greitis vilniuje berods yra apie 18 km/h. Tramo butu 25.
                        Atsargiau su greičiais, nes vargu ar 25 bus... Tarpstotis bent jau kalvarijų g. nusimato vidutiniškai 600 m, kas reiškia 23 km/h max. Ir net visokie tuneliai ties svarbiomis sankryžomis mažai gelbėtų, jei vos įsibėgėji ir turi vėl sustoti. Kita vertus, didini tarpstotį ir atsiranda "spragos", t.y. erdvės, kurių gyventojams (įstaigoms) susisiekimas stipriai suprastėja; ir natūraliai reikalingas dubliavimas.

                        Beje vienas skirtumas nuo troleibuso ar autobuso, kad tramvajaus važiavimas yra lygesnis, t.y. bobutės vargu ar nukristų bežymėdamos bilietėlį dėl asfalto nelygumo ir nuolatinio manevravimo dėl kitų eismo dalyvių ar "protingai" įrengtos lietaus kanalizacijos.
                        O dėl žiemos, tai juokinga, neva nereikia šiaip valyti gatvių. Būna net specialių įrengimų sniego valymui. O sniego mato ne tik Ryga, Talinas, Helsinkis, bet ir Sankt Peterburgas, Maskva ir apskritai visas rusynas, gal ir kur š. amerikoje (pvz kanadoje) sniego netrūksta, bet kažkodėl dėl to nepanikuoja

                        Comment


                          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                          Trolikui reikia padangu kurias pastoviai reikia keisti, o tai reiskia gaminti naujas padangas, kai tramo riedmenys tarnauja 20+ metu ir t.t.
                          Pastoviai - tai kasdien, ar kasmėnesį, ar kasmet? O tramvajui, galvoji, ratai nedyla?

                          Comment


                            Keltas minčių kilo beskaitant jūsų diskusijas:

                            1. Išmeskim populizmą apie keleivių pervežimų pajėgumus. Esama VT transporto sistema puikiai gali susitvarkyti su esamais keleivių srautais, taigi poreikio didinti pervežimų pajėgumus nėra;
                            2. Dėl keleivių srautų mažėjimų. Man bent jau neteko girdėti, kad būtų atliktas tyrimas nagrinėjantis to priežastys. Ar tai vyksta dėl transporto priemonių, ar dėl pačios maršrutų sistemos, ar dėl urbanizacijos pokyčių? Šitoj vietoj griežti vertinimai sakyčiau irgi yra populistiniai.
                            3. Dėl tramo man yra vienas LABAI NERAMUS dalykas. Kas bus kai pajudins visus inžinerinius tinklus Kalvarijų ir Pylimo gatvėse? Kur juos padės ir kiek tai kainuos?
                            http://noriubegti.blogspot.com/
                            http://miestutransportas.blogspot.com/

                            Comment


                              Manau su Kalvarijų gatve ateityje didelės problemos nebus, kai pastatys tramvajų. Kai jį statys tai bus, bet jei statys vėliau, problemos bus dar didesnės (jeigu žinoma Kernavės gatve nebus pastatyta) bet po to jeigu pastatys Kernavės gatvę, srautai nuo Kalvariijų gatvės nusiims smarkiai, ir gali būti netgi galimybė ja susiaurint automobiliams iki 2 juostų (kelio dietos metodas) ir likusias 2 palikt tramvajui turint omenyje atkarpą nuo žaliojo tilto iki sankryžos su ozo gatve.

                              Comment


                                Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                Kalvariju gatve SIANDIEN yra ~4500.
                                Ir tai yra per vidurį tarp automobilių ir autobusų (troleibusų) pajėgumo... Lietuva ir taip yra ES lyderė pagal automobilizacijos lygį ir nuvažiuotų automobiliu keleivio kilometrų skaičių (Eurostato duomenimis). Taip kad augti srautams nelabai yra kaip, nes gyventojų Vilniuje daugės nežymiai, kai visoje Lietuvoje tik mažės... Taip kad pasiekti srautus, kurie būtų virš autobusų ar troleibusų pajėgumo ribos nerealu. Lokaliai tai galėtų būti pasiekta tik apribojus eismą kitomis gatvėmis. Bet to nebus, gatvių tinklas, nors ir lėtai, bus plečiamas.

                                Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                Deja, bet tu klysti...
                                1) Butent kad tramvajaus vid. greitis, ypac del visiskai atskirtu liniju ir prioriteto pries kita eisma yra didesnis.
                                2) Tame ir esme: norint galima ir su autobusais/troleibusais pasiekti reikiama galimybe pervezti 5000 zmoniu... paleidus autobusa kas 1-2 minutes. Dabar atsakyk - kaip atrodys kalvariju gatve ir ypatingai - pylimo, jei ja kas 1 minute vaziuos po autobusa?! kaip tu isivaizduoji, kaip tures veikti sviesoforai??
                                3) ekologija yra sakoma - kiek g co2 issikiriama kad pervezti keleivi. grubiai - mazdaug taip:
                                Atvaizdas

                                4) ne vien tik tai - bet ir visas pluostas kitu priemoniu - apribojimai automobiliu eismui centre, p&r sistema (yra pvz - atvaziuoji su masina, pasiparkuoji ir VISIEMS KELEIVIAMS tas pats karingo bilietelis yra ir VISO VT bilietas... galiojantis para... uz 2.5 EURUS

                                5) A juostos ir t.t.:
                                NEBEBUS JOKIO KITO VT kalvariju/pylimo gatvese. NEBUS. NEBUS!
                                Siai dienai sneki apie tai kad "retai autikai vaziuoja"
                                Bet - jei pasiziuresi i liniju kieki ir ivesi vidurki ~4 kartai i valanda... ka gausi? autika/trulika kas minute. ir ypatingai - piko metu. manai netrugdo?
                                Padaryk ka as padariau: atsistok tiek zaliuoju tiltu kur tos moment credit stoteles... ir paskaiciuok.

                                6) Srautai: siai dienai - Stotis - santorai, nuo zaliojo tilto iki kuro aparaturos... - paskui visos linijos issiskaido ir veza aplink puse miesto.
                                o situacija paprasta - kruva vienas paskui kita vaziuojanciu autiku ir truliku. o galetu buti... tuscia
                                1. Nebus Vilniuje pilnai atskirtų linijų. Tai bus eilinis gatvinis tramvajus su keliomis atskiromis atkarpėlėmis (Pylimo g.) Apie Kalvarijų g. skyrimą tik tramvajui ir niekam kitam net kalbos nėra ir to nebus. Kadangi tramvajus važiuos gatve, kuria važiuos ir automobiliai, tai realesni prioritetai jiems bus tik sankryžose.
                                2. Pylimo gatvėje nėra 5000 per valandą. O jei ir būtų, tai dabar atkarpa tarp Basanavičiaus ir Jogailos g. pravažiuoja ne mažiau 70 troleibusų ir autobusų (neskaitant mikrobų ir privačių autobusų) per valandą į vieną pusę. Ir tik dalis iš jų būna pilni... Atlaisvink Pylimo gatvę pilnai nuo viso likusio transporto ir autobusams bei troleibusams bus rojus... Sakai, kad 70 autobusų ir troleibusų pakeis tik 18 tramvajų. Kokia ekonomija... Bet užmirštama, kad šie autobusai ir torleibusai nuveža iki kelionės tikslų, kurių yra daug (paskaičiuok, kiek maršrutų ir kokiomis skirtingomis trasomis VT važiuoja)., o tramvajus veš tik vienu maršrutu su ribotu kelionės tikslų skaičiumi. Norintieji pasiekti kitus kelionės tikslus turės persėsti ir čia iškyla klausimas, ar tikrai pakaks 50 transporto priemonių per valandą jų išvežiojimui...
                                3. Ekologija - lyginamas tik tramvajus su autobusu. O kur troleibusai???
                                4. Vien tik tų priemonių neužteks. Savivaldybė turi ribotas politines ir administracines bei tuo labiau finansines priemones. Norint, kad kas nors iš viso keistųsi, reikia visiškai kitokios viešojo transporto politikos šalies mastu. Priemiestinio susisiekimo tinklas neefektyvus ir skirtas aptarnauti tik mažas pajamas turinčius keleivius bei vaikus... T.y. atlieka grynai socialinę funkciją. Normali ir kokybiška miesto transporto sistema nebus sukurta, jei nebus kokybiško priemiestinio susisiekimo. O jam sutvarkyti ir po to dotuoti reikia netgi daugiau resursų nei esamo miesto VT atnaujinimui. Dar reikia suderinti skirtingų savivaldybių interesus ar iš viso jas priversti investuoti į VT. Tą gali padaryti tik šalies valdžia.
                                5. Kas sako, kad Kalvarijų gatvė bus tik tramvajui??? Apie Pylimo gatvę buvo užsiminta, bet tai nereiškia, kad taip ir bus... Kam trukdo autobusai ir troleibusai? Tai jiems trukdo automobiliai. Apriboti ar uždrausti jų eismą kai kur galima ir reikia. Pylimo g. iš esmės galima atiduoti tik VT. Kalvarijų gatvę reikia platinti (A juostas įrengti platinimo metu) griaunant lūšnas. Problema tik ties Žaliuoju tiltu ir iki Konstitucijos pr. - nėra kur platinti. Bet šios problemos neišspręs tramvajus. O kad jam atiduotų visą Žaliąjį tiltą ir Kalvarijų g. nuo jo bent iki Konstitucijos pr. yra utopija.
                                6. Kam tuščia. Kad automobilių dar daugiau imtų važinėti? Na juk niekas neatiduos visos gatvės tramvajui. Kuo tau nepatinka, jei vis dėlto gatvę paprasčiausiai atiduotų esamam VT? Bet tai kainuotų daug pigiau. Jei gatvė būtų laisva ir skirta tik VT, tai ir kelių vienas paskui kitą važiuojančių autobusų ar troleibusų būtų mažiau, nes jie galėtų laikytis tvarkaraščių.

                                Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                Taip. bet pakankamai dideleje. be to, kaip rodo VISU MIESTU NAUJAI ISIDIEGUS NAUJA TRANSPORTO RUSI - TRAMA - keleiviu skaicius isauga. Ne tik savaime, nes nauja VT rusis yra patraukli, bet ir todel, kad visas VT yra perorganizuojamas
                                Kas trukdo dabar peroganizuoti visą VT ir suteikti jam prioritetą, panašų į tokį, kokį turėtų tramvajus???
                                Keleivių skaičius išauga, nes arba tramvajus tiesiamas ten, kur esamas VT nesusitvarko su srautais, arba tiesiamas ten, kur nėra normalaus VT, ir dar dėl to, kad žiauriai apribojamas automobilių eismas. Bet pas mus, esant visiškai chaotiškai, nevaldomai ir ekstensyviai urbanizacijai, eismo apribojimai centrinėje miesto dalyje iššauks dar didesnę ekstensyvią urbanizaciją ir centro ištuštėjimą...

                                Comment


                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą

                                  Norima kurti STUBURINE linija kuri SUFORMUOTU ir pakeltu DIDELIUS srautus. cia, deja...
                                  3) Uzmaitinimas nuo zemes...
                                  Stuburinių linijų reikia ne vienos. Ir dabar jų funkcijas atlieka dalis troleibusų ir autobusų maršrutų. Visa tai bus sunaikinta dėl vienos tramvajaus linijos. Stuburinės linijos, tokios kaip trol. 2, 7, 6, aut 53 būtų sunaikintos ir keleiviams būtų siūloma važiuoti su persėdimu į tramvaju. Tik neaišku, kokiu dažnumu kursuos į privežamąsias linijas pažeminti 2, 7 troleibusai, 53 autobusas... Todėl aš teigiu, kad jei jau tiesti tramvajų, tai jis iš karto turėtų suformtuoti stuburinę VT sistemą, pakeisdamas visus stuburinius troleibusų ir autobusų maršrutus, kurie yra dabar ir kurie atsidurtų tramvajaus trasoje. Viena linija stuburo nesudarys. O bent trims iš karto nėra pinigų.

                                  Dėl užmaitinimo nuo žemės pamiršk jį - tai ne mūsų klimato šalims.

                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  2) ir 4) tame ir esme, kad TROLEIBUSAS ziauriai praranda keleivius.
                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  Jei norime parką atnaujinti iš esmės, reikia ne 13, o kokių 200 naujų troleibusų. Atvirai kalbant, miesto troleibusų parkas yra labai apleistas. 258 mūsų turimi troleibusai yra senesni nei 15 metų", – sakė V.Striška. Iš viso Vilniuje važinėja kiek daugiau nei 300 troleibusų.
                                  200x0.38k eur/trolikas gaunam 3-4 km tramo linijos. o kur dar liniju modernizavimas (iskaitant ir stulpus) ir problema kad TROLEIBUSAS praranda keleivius 3 kartus greiciau nei autikas?
                                  Kas čia kalba, kad troleibusai praranda keleivius tris kartus greičiau nei autobusai. Kur duomenys, kuriais remiamasi darant tolius teiginius?

                                  Už tramvajaus linijos statyboms išleistas lėšas būtų galima pilnai atnaujinti troleibusų parką ir iš dalies autobusų. Manai, kad nutiesus tramvjaus liniją, bnereikės atnaujinti autobusų parko ir troleibusų parko bei kontaktinio tinklo???


                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  1) Visai kiti transportiniai prioritetai. Greitis NEBUTU analogiskas! NES NIEKUR TAIP NERA. negali buti, kad visame pasaulyje trulikai ir autikai letesni, o pas mus matai bus greitesni. pasaku nebuna.
                                  2) Kaip gali kazka prarasti, ko neturi? Dlia osobo odorionyx: VISUR, kur idiegiama NAUJA VT rusis (tiek Metro, Trama), jis ne tik pritraukia naujus keleivius (perseda zmogus is masinos i VT), bet ir pritraukia DAUGIAU nei skaiciuota. nes yra skirtumas, kur is masinos persesti i dabar esanti trulika/autika (o kas trugdo tai padaryti dabar? ai, tiesa - nieko naujo, matyta, neidomu), o kur isbandyti nauja.. ziurek - patiks?!
                                  3) O kaip tramas veikia zieda Stokholme, helsinkyje? ar ten sniego nebuna? Ar pas mus buna pusnys sniego?! Galu gale - sniegas nenusivalo?! Remiantis tavo logika - trulikai ir autikai irgi neturetu vazineti, nes irgi - pusnys sniego, nu baisu ir t.t.... Ar teko kada girdeti apie sildyma?! be to - uzmaitinimas zeme - opcija, kuri visiskai nebutina!
                                  Kaina kiek kelia?
                                  Dubajuje VISA LINIJA daroma be stulpu, uzmaitinant nuo zemes... ten sniego nera.. bet yra SMELIS... ir viso projekto kaina pakilo... 8%... uz visa linija be stulpu.
                                  Prancuzijoj ir kitur daroma atkarpomis po 2-4 km (kaip kad norima pas mus nuo stoties iki zaliojo tilto).. tia projekto kaina pakele... 2-4 %
                                  4) TROLEIBUSAI - tarp autiko ir tramo. nes 1 tramas perveza 400, trulikas geriausiu atveju 100. Trolikui reikia padangu kurias pastoviai reikia keisti, o tai reiskia gaminti naujas padangas, kai tramo riedmenys tarnauja 20+ metu ir t.t.
                                  5) Nes troleibusu gamyba nera moduline kaip kad pvz tramo gamintoju.
                                  Troleibusu tinklas yra susidevejes, jam visam reikalinga modernizacija.. ir cia trulikus galima ginti ar dar ka daryti, bet faktas VIENAS: Vilniuje per artimiausius 30 metu troleibusu NEBELIKS.
                                  1. Gatvinis tramvajus, kuris siūlomas Vilniuje negali būti greitesnis už autobusus ar troleibusu, dar kartą sakau. Nepaisant kai kurių prioritetų. Neklaidink žmonių, kad visame pasaulyje tramvajus greitesnis už autobusus ar troleibusus... Taip yra tik tuo atveju, jei jis atskirtas nuo kito transporto. Bet Vilniuje tai žadama (būtent kad žadama) tik Pylimo g.
                                  2. Tokiais argumentais gali sukgundyti tik fanus, bet ne eilinius automobilistus. Tuo labiau lietuvius automobilistus.
                                  3. Skandinavijoje nėra maitinimo "nuo žemės". Nes techniškai tai sudėtinga realizuoti jų klimato sąlygomis. Arabai turtingi, gali samdyti valytojus. Prancūzijoje klimatas daug šiltesnis ir sniego mažai. O gal jo ir visai nebūna, žiūrint apie kokį miestą kalbi...
                                  4. Troleibusas irgi yra skirtas eksploatacijai 1,5-2 kartus ilgesnei nei autobusas. Tramvajų ne tik ratus reikia keisti, bet ir bėgius. Ir dažniau nei kontaktinį tinklą... Jei norima išlaikyti greitį bei komfortišką važiavimą nekratant.
                                  Kas sako, kad neliks? Kuo 20 maršrutų pakeis? 2-3 tramvajaus linijomis ir autobusais? Čia ekologija vadinasi??? Troleibusų tinklo remontas kainuotų gal 10 proc. tramvajaus įrengimo kainos...

                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Šiaip jei kalbant apie kainą, ar tik ne didžiąją dalį lėšų, reikalingų tramvajui, ruošiamasi gauti iš ES fondų ? Jeigu taip, tai neaišku ar kažkas duotų panašią sumą kitų, jau susidevėjusių, transporto priemonių keitimui naujomis ir tarkim troleibuso kontaktinio tinklo tobulinimui.
                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  taip. tramo linijos jauciu koki 65% dengtu ES fondai
                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  Del tobulinimo, kad pigiau nei diegti nauja - nesakiau. ES lesas gautum uz nauja statyba o ne uz renovacija.
                                  Dar ir kaip skiria ir už renovaciją... Žinoma, ją reikia prikergti prie plėtros. Taip kad gauti lėšų, pavyzdžiui, kelių naujų troleibusų linijų nutiesimui (į Santariškes, Ateitis g., į Fabijoniškes, Pašilaičius, Šeškinę) ir dalies senųjų atnaujinimui nėra problemų. Taip pat ir įsigijant naujus troleibusus ir autobusus.

                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  del patrauklumo: gyvenime nemate troleibuso, nera juo vaziave?! o vau... Keleivius prarandanti nuostabi sistema - pritrauks nauju?! nu nu...
                                  o siaip, klausimas:
                                  Tai yra vienintelis gamintojas gaminantis TOKIO ILGIO troleibusus (kurie perveza vis tiek per pus maziau nei tramas) pasaulyje. Kaip isivaizduoji, ribodamas konkurencija, tu gausi ES lesu?
                                  Keleiviai persėda iš automobilio ne dėl išbandymo.
                                  Niekas konkurencijos neriboja. Techninė specifikacija trigubam troleibusui ir ne pirkėjo problema, kad yra tik vienas tiekėjas. Pirkėjui problema tik tokia, kad vienas tiekėjas kaina užsikelia. O biurokratai prikibti negali.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Kažkaip nekelia pasitikėjimo šitie trigubi nerangūs troleibusai.

                                    Kita vertus, gal atsirastų koks nors modernesnis belaidis troleibusas/akumuliatorinis autobusas?
                                    Kodėl? Juk šveicarų firma.

                                    Normalių ir patikimų akumuliatorinių autobusų (elektrobusų) nebus tol, kol nebus elektomobilių. O šiaip visokie mažiukai elektrobusai jau yra ir kai kur važinėja. Bet tai tik brangus žaisliukas ar koks mažas autobusas siauroms senamiesčių gatvėms.

                                    Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                                    Keltas minčių kilo beskaitant jūsų diskusijas:

                                    1. Išmeskim populizmą apie keleivių pervežimų pajėgumus. Esama VT transporto sistema puikiai gali susitvarkyti su esamais keleivių srautais, taigi poreikio didinti pervežimų pajėgumus nėra;
                                    2. Dėl keleivių srautų mažėjimų. Man bent jau neteko girdėti, kad būtų atliktas tyrimas nagrinėjantis to priežastys. Ar tai vyksta dėl transporto priemonių, ar dėl pačios maršrutų sistemos, ar dėl urbanizacijos pokyčių? Šitoj vietoj griežti vertinimai sakyčiau irgi yra populistiniai.
                                    3. Dėl tramo man yra vienas LABAI NERAMUS dalykas. Kas bus kai pajudins visus inžinerinius tinklus Kalvarijų ir Pylimo gatvėse? Kur juos padės ir kiek tai kainuos?
                                    Keleivių mažėja, nes VT kokybė ir kaina nebeatitinka poreikių. Bet tramvajus ne panacėja. Reikia išspausti iš esamos VT viską. Galimybių yra daug, bet jos neišnaudojamos ir nesirengiama to daryti.
                                    O dėl inžinerinių tinklų tai žinoma, kad juos teks judinti, nes po tramvajaus bėgiais negali būti jokių komunikacijų, išskyrus kertančių juos stačiu (ar artimu) kampu. Gal tramvajaus stūmėjai mano, kad komunikacijas savo lėšomis iškels jas eksploatuojančios įmonės???


                                    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                    Manau su Kalvarijų gatve ateityje didelės problemos nebus, kai pastatys tramvajų. Kai jį statys tai bus, bet jei statys vėliau, problemos bus dar didesnės (jeigu žinoma Kernavės gatve nebus pastatyta) bet po to jeigu pastatys Kernavės gatvę, srautai nuo Kalvariijų gatvės nusiims smarkiai, ir gali būti netgi galimybė ja susiaurint automobiliams iki 2 juostų (kelio dietos metodas) ir likusias 2 palikt tramvajui turint omenyje atkarpą nuo žaliojo tilto iki sankryžos su ozo gatve.
                                    O kas draudžia susiaurinti jau dabar ir atiduoti 2 juostas A juostoms???

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O kas draudžia susiaurinti jau dabar ir atiduoti 2 juostas A juostoms???
                                      Nėra tolko, nes joje planuojama tramvajų trasa ir jeigu jas padarys, ir po to reiktu visą gatvę ardyt kai bus tramvajus statomas tiesiog neapsimokėtu kai dabar viskas taupoma, ir su Kernavės gatve nėra aišku kas darysis bent artimam ateityje.

                                      Comment


                                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                        Manau su Kalvarijų gatve ateityje didelės problemos nebus, kai pastatys tramvajų. Kai jį statys tai bus, bet jei statys vėliau, problemos bus dar didesnės (jeigu žinoma Kernavės gatve nebus pastatyta) bet po to jeigu pastatys Kernavės gatvę, srautai nuo Kalvariijų gatvės nusiims smarkiai, ir gali būti netgi galimybė ja susiaurint automobiliams iki 2 juostų (kelio dietos metodas) ir likusias 2 palikt tramvajui turint omenyje atkarpą nuo žaliojo tilto iki sankryžos su ozo gatve.
                                        kiek zinau, ta krokuvos tilta tures pastatyti iki pirmos linijos tiesimo.
                                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Pastoviai - tai kasdien, ar kasmėnesį, ar kasmet? O tramvajui, galvoji, ratai nedyla?
                                          tramo riedmenys skaiciuojami berods 15-ai - 20-iai metu...
                                          autiko padugnes, speciau per metus susivazineja.
                                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X