Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ukmergės g. galima platinti į dešinę pusę jei važiuojama iš miesto centro. Ten beveik visur garažai, o iki jų nuo gatvės apie 10-20 m. Vienintelė problematiška vieta tai IKI priešais "Senukus" aikštelė. Bet vieno PC aikštelę didelių problemų nesudaro ir galima tą problemą išspręsti. Už sankryžos su Laisvės pr. jau tokių didelių spūsčių nėra ir ten tereikėtų tik geriau sutvarkyti gatvės pakraščius, apšvietimą, kai kur galima ir po papildomas juostas įrengti.

    Comment


      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
      skirtumas tas, kad:
      a) dabar turi kaip minejau, didziausiu kruva ivairiu VT, vaziuojanciu kas minute (nu ir maisanciu vieni kitiems).
      b) dabartinis VT neturi aiskios pirmenybes pries kita transporta.

      tramo atveju:

      gauni dalyje - visiskai atskira VT, kurio visiskai neitakoja kitas eismas (ir cia gauni didesni greiti)
      didesni keleiviu pervezima vienu irenginiu:
      4 autikai po 80-100 (o cia, beje - tai yra berods - ILGIEJI) arba 1 tramas po 320-400
      Kartais pravažiuoju (su mašina) Kalvarijų gatve - link centro prieš 8 ryto, nuo centro po 17 val. Tokio dalyko kaip "susigrūdęs ir maišantis vienas kitam VT" niekada nesu matęs. Gal paaiškintum, kuo tas maišymas pasireiškia?

      Vienintelė išimtis - Žaliojo tilto stotelė ir atkarpa iki sankryžos su Konstitucijos pr. (bet ta sankryža beviltiškai perkrauta, paprastai tik viena eilė juda tiesiai, tad nuo jos besitęsiantis kamštis užkemša visą atkarpą).

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Kartais pravažiuoju (su mašina) Kalvarijų gatve - link centro prieš 8 ryto, nuo centro po 17 val. Tokio dalyko kaip "susigrūdęs ir maišantis vienas kitam VT" niekada nesu matęs. Gal paaiškintum, kuo tas maišymas pasireiškia?

        Vienintelė išimtis - Žaliojo tilto stotelė ir atkarpa iki sankryžos su Konstitucijos pr. (bet ta sankryža beviltiškai perkrauta, paprastai tik viena eilė juda tiesiai, tad nuo jos besitęsiantis kamštis užkemša visą atkarpą).
        pats rašai, kad kartais pravažiuoji aš kai praeinu Kalvarijų gatve atkarpą nuo Žalgirio gatvės iki Konstitucijos prospekto kiekvieną darbo dieną pirmyn atgal, tai KARTAIS pamatau turgavietės stotelėje stovinčius ir laukiančius eilės 2-3 troleibusus ir 1-2 autobusus, čia neskaitant mikrobų, bo tie stoja kur jiems patinka, ir prieš stotelę, ir už jos ir jau pastebėjau, kad sakysim visas VT šiame ruože važiuoja krūvoj kiek spėja pralėkt pro šviesoforą, pralekia 5 agregatai, tai jie ir važiuoja kartu, kol neišsiskiria maršrutai, esu matęs pravažiuojančius viens paskui kitą tris 5 maršruto troleibusus (tuo metu laukiau 11 )
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Tik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:

          Comment


            Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
            Tik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:
            Įdomu, kad tramvajus net nelabai pajunta smulkesnius automobilius ir net mažus sunkvežimukus "po ratais"

            Comment


              Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
              Tik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:

              Youtube video
              aha, visi tyliai pasimeldžiam už vargšą automobilį, nes jam trukdo važinėti tramvajai, pėstieji, dviratininkai, motociklai, sniegas ir t.t. automobilis yra labiausiai nuskriausta transporto priemonė, reikia pabučiuoti į kapotą ir jo atsiprašyti
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                aha, visi tyliai pasimeldžiam už vargšą automobilį, nes jam trukdo važinėti tramvajai, pėstieji, dviratininkai, motociklai, sniegas ir t.t. automobilis yra labiausiai nuskriausta transporto priemonė, reikia pabučiuoti į kapotą ir jo atsiprašyti
                Šiaip tai čia vargšas tramvajus, kuriam po ratais makaluojasi visokokie automobiliai, pėstieji, dviratininkai. Jei jau kišam pinigus į bėginį transportą, tai gal jis neturėtų makaluotis po gatves kaip paprastas autobusas?
                Flickr

                Comment


                  Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                  Tik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:

                  Youtube video
                  o sveikas. Kaip sekasi zykaus chebrai? Jums ten algas dar moka?
                  o is tikro, tai galima ideti video su pvz sprogdinimai Metro stotyse. nes ten uzdaros erdves, daug daugiau auku buna.. ir kokiu nieksu reikia buti, kad tokia visuomenei pavojinga transporto priemone brukti?

                  o is tikro, tai nu kas kaltas kai automobiliu vairuotojai - Debilai?
                  Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.12, 10:30.
                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                  Comment


                    Gatvinis tramvajus Kalvarijų gatvėje normalią žiemą:


                    http://transphoto.ru/photo/449505/

                    Comment


                      Ir?
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                        Gatvinis tramvajus Kalvarijų gatvėje normalią žiemą:

                        Atvaizdas

                        http://transphoto.ru/photo/449505/
                        Jau spėjo nutiesti tokį senovinį tramvajų Kalvarijų gatvėje ? Vakar važiavau, bet kažkaip nemačiau O šiaip kas šioje nuotraukoje labai negerai ? Matau tik tiek, kad kažkodėl niekas sniego nuo tramvajaus bėgių nenuvalė.

                        Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                        Tik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:

                        Youtube video
                        Jei kažkas su automobiliu išvažiuos per raudoną šviesoforo signalą tiesiai priešais autobusą, tai irgi sakysim kas per idiotas sugalvojo tuos autobusus ?

                        Comment


                          Mandagūs vairuotojai tvarkingai praleidinėja į gatvinį traNvajų skubančius pėsčiuosius prie Žaliojo tilto:







                          Pėstieji gatvės vidury visada bus saugūs, o gatvinis traNvajus bus kur kas modernesnė, saugesnė ir patogesnė, greitesnė VT rūšis. Laukiant stotelėje vietoj 3 minučių šįkart 18, niekada neteks šalti ar mirkti nuo lietaus.

                          Comment


                            music sugrįžo?

                            Comment


                              Kodėl? Jis teisus. Kiek perdeda dėl žiemos... Be Vilniuje gatvinis tramvajus susisiekimo problemų neišspręs. Koks jo privalumas prieš įrengtomis A juostomis važiuojantį troleibusą ar autobusą? Jokio.
                              Nebent tramvajų padaryti su galingu taranu ir įteisinti galimybę be jokios atsakomybė - kaltas lieka automobilio vairuotojas ar pėstysis - juos stumdyti nuo bėgių ir traiškyti bei važiuoti toliau be sustojimo.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kiek perdeda dėl žiemos...
                                Ką ir turiu omeny. Kam tos hiperbolizacijos? Tramvajus gali palengvinti Vilniaus susisiekimą, bet tik tokiu atveju, jeigu prie to dirbs pakankamai kompetetingi žmonės.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nebent tramvajų padaryti su galingu taranu ir įteisinti galimybę be jokios atsakomybė - kaltas lieka automobilio vairuotojas ar pėstysis - juos stumdyti nuo bėgių ir traiškyti bei važiuoti toliau be sustojimo.
                                  Kuom čia dėti pėstieji ? Su kiek atvejų teko susidurti, kai pėstieji esantys važiuojamojoje dalyje (išskyrus perėjas, kuriose jiems galima būti) privertė sustoti autobusus ar troleibusus ? Panašu jog jų traiškymas čia paminėtas tik neigiamam įspūdžiui sustiprinti.

                                  Comment


                                    Šiaip kai kuriose šalyse tramvajus turi pirmenybę net prieš pėsčiuosius nereguliuojamose perėjose.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Šiaip kai kuriose šalyse tramvajus turi pirmenybę net prieš pėsčiuosius nereguliuojamose perėjose.
                                      Tačiau kuom tai susiję su pėsčiųjų traiškymu ? Ar tose šalyse tramvajus negali pavažiuoti netraiškydamas pėsčiųjų ? Ten, kad kartais koks pėstysis nesusimasto ir nepraleidžia, o tramvajui tenka sustoti, tai nėra didelės problemos. Juo labiau tavo paminėta tramvajaus pirmenybe jam uždeda tik pliusa lyginant su kitu VT.
                                      O Vilniuje, planuojamoje pirmoje tramvajaus trasoje, yra nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų (išskyrus Santariškes)?

                                      Comment


                                        Kas ten žino, ką planuoja.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Šiaip kai kuriose šalyse tramvajus turi pirmenybę net prieš pėsčiuosius nereguliuojamose perėjose.
                                          Man rodos, visur bėginis transportas turi pirmenybę prieš nebėginį ir pėsčiuosius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X