Ukmergės g. galima platinti į dešinę pusę jei važiuojama iš miesto centro. Ten beveik visur garažai, o iki jų nuo gatvės apie 10-20 m. Vienintelė problematiška vieta tai IKI priešais "Senukus" aikštelė. Bet vieno PC aikštelę didelių problemų nesudaro ir galima tą problemą išspręsti. Už sankryžos su Laisvės pr. jau tokių didelių spūsčių nėra ir ten tereikėtų tik geriau sutvarkyti gatvės pakraščius, apšvietimą, kai kur galima ir po papildomas juostas įrengti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąskirtumas tas, kad:
a) dabar turi kaip minejau, didziausiu kruva ivairiu VT, vaziuojanciu kas minute (nu ir maisanciu vieni kitiems).
b) dabartinis VT neturi aiskios pirmenybes pries kita transporta.
tramo atveju:
gauni dalyje - visiskai atskira VT, kurio visiskai neitakoja kitas eismas (ir cia gauni didesni greiti)
didesni keleiviu pervezima vienu irenginiu:
4 autikai po 80-100 (o cia, beje - tai yra berods - ILGIEJI) arba 1 tramas po 320-400
Vienintelė išimtis - Žaliojo tilto stotelė ir atkarpa iki sankryžos su Konstitucijos pr. (bet ta sankryža beviltiškai perkrauta, paprastai tik viena eilė juda tiesiai, tad nuo jos besitęsiantis kamštis užkemša visą atkarpą).
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKartais pravažiuoju (su mašina) Kalvarijų gatve - link centro prieš 8 ryto, nuo centro po 17 val. Tokio dalyko kaip "susigrūdęs ir maišantis vienas kitam VT" niekada nesu matęs. Gal paaiškintum, kuo tas maišymas pasireiškia?
Vienintelė išimtis - Žaliojo tilto stotelė ir atkarpa iki sankryžos su Konstitucijos pr. (bet ta sankryža beviltiškai perkrauta, paprastai tik viena eilė juda tiesiai, tad nuo jos besitęsiantis kamštis užkemša visą atkarpą).Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Rainforest
Tik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:
Comment
-
Parašė Rainforest Rodyti pranešimąTik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:
Comment
-
Parašė Rainforest Rodyti pranešimąTik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:
Youtube videoAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąaha, visi tyliai pasimeldžiam už vargšą automobilį, nes jam trukdo važinėti tramvajai, pėstieji, dviratininkai, motociklai, sniegas ir t.t. automobilis yra labiausiai nuskriausta transporto priemonė, reikia pabučiuoti į kapotą ir jo atsiprašyti
Comment
-
Parašė Rainforest Rodyti pranešimąTik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:
Youtube video
o is tikro, tai galima ideti video su pvz sprogdinimai Metro stotyse. nes ten uzdaros erdves, daug daugiau auku buna.. ir kokiu nieksu reikia buti, kad tokia visuomenei pavojinga transporto priemone brukti?
o is tikro, tai nu kas kaltas kai automobiliu vairuotojai - Debilai?Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.12, 10:30.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Rainforest
Comment
-
Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
Parašė Rainforest Rodyti pranešimąTik idiotas gali aktyviai agituoti už gatvinį tramvajų, tik niekšas gali brukti Vilniui tokią idėją:
Youtube video
Comment
-
Rainforest
Mandagūs vairuotojai tvarkingai praleidinėja į gatvinį traNvajų skubančius pėsčiuosius prie Žaliojo tilto:
Pėstieji gatvės vidury visada bus saugūs, o gatvinis traNvajus bus kur kas modernesnė, saugesnė ir patogesnė, greitesnė VT rūšis. Laukiant stotelėje vietoj 3 minučių šįkart 18, niekada neteks šalti ar mirkti nuo lietaus.
Comment
-
Kodėl? Jis teisus. Kiek perdeda dėl žiemos... Be Vilniuje gatvinis tramvajus susisiekimo problemų neišspręs. Koks jo privalumas prieš įrengtomis A juostomis važiuojantį troleibusą ar autobusą? Jokio.
Nebent tramvajų padaryti su galingu taranu ir įteisinti galimybę be jokios atsakomybė - kaltas lieka automobilio vairuotojas ar pėstysis - juos stumdyti nuo bėgių ir traiškyti bei važiuoti toliau be sustojimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek perdeda dėl žiemos...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebent tramvajų padaryti su galingu taranu ir įteisinti galimybę be jokios atsakomybė - kaltas lieka automobilio vairuotojas ar pėstysis - juos stumdyti nuo bėgių ir traiškyti bei važiuoti toliau be sustojimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip kai kuriose šalyse tramvajus turi pirmenybę net prieš pėsčiuosius nereguliuojamose perėjose.
O Vilniuje, planuojamoje pirmoje tramvajaus trasoje, yra nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų (išskyrus Santariškes)?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip kai kuriose šalyse tramvajus turi pirmenybę net prieš pėsčiuosius nereguliuojamose perėjose.
Comment
Comment