Parašė yessuz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl būtų greičiau?
a) tiesesni marsruta
b) tramo vid. greitis yra didesnis nei autiko/trulikoMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąNes gautum:
a) tiesesni marsruta
b) tramo vid. greitis yra didesnis nei autiko/truliko
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąNes gautum:
a) tiesesni marsruta
b) tramo vid. greitis yra didesnis nei autiko/truliko
Comment
-
skirtumas tas, kad:
a) dabar turi kaip minejau, didziausiu kruva ivairiu VT, vaziuojanciu kas minute (nu ir maisanciu vieni kitiems).
b) dabartinis VT neturi aiskios pirmenybes pries kita transporta.
tramo atveju:
gauni dalyje - visiskai atskira VT, kurio visiskai neitakoja kitas eismas (ir cia gauni didesni greiti)
didesni keleiviu pervezima vienu irenginiu:
4 autikai po 80-100 (o cia, beje - tai yra berods - ILGIEJI) arba 1 tramas po 320-400Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKalvarijų g. VT taip pat tiesiai važiuoja. O padarius A juostą ten greitis būtų toks pat.
o jei nesigauna, tai vel belekiek laukti kazkokio kito marsruto.
o cia sistema puiki:
Jei nepasiseke su lokacija:
namai -> pora min iki stoteles (nes maitinanti gali nukreipti visur, ten kur reikia, nenukentes pagrindinis) -> kelios min palauki -> tramo linija -> palauki iki 5 minuciu -> Islipi -> palauki kelias minutes maitinancio -> pasiekei galutini taska.
Jei pasiseke, ir tavo pirmas ir galutinis sutampa su linija:
namai -> tramas -> galutinis tikslas. Prie to paties - visada telpi net ir piko metu, visada lauksi neilgiau 5 min.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąskirtumas tas, kad:
a) dabar turi kaip minejau, didziausiu kruva ivairiu VT, vaziuojanciu kas minute (nu ir maisanciu vieni kitiems).
b) dabartinis VT neturi aiskios pirmenybes pries kita transporta.
tramo atveju:
gauni dalyje - visiskai atskira VT, kurio visiskai neitakoja kitas eismas (ir cia gauni didesni greiti)
didesni keleiviu pervezima vienu irenginiu:
4 autikai po 80-100 (o cia, beje - tai yra berods - ILGIEJI) arba 1 tramas po 320-400
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąViskas atsiremia į kainą. Prailginus autobusus ir troleibusus (ilgieji po 130-180 talpina) jie važiuotų rečiau, padarius A juostą gerokai pagreitėtų. Žodžiu gaunam panašią naudą į paprastą tramvajų, tik gerokai pigiau. Kitas reikalas - metro, bet ir kaina atitinkamai...
Autobusai savo galimybem isstena IKI 2500.
Nes trama ir autika gali paleisti, jei yra poreikis, kad ir kas pora minuciu. bet autikas nuo to, kad ji paleisi taip pat daznai, vietoje 180 (kaip kad tu sakai) pervezti iki 400 neprades.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Kaip teisingai pastebėjo kai kurie pašnekovai Kalvarijų g. yra tik viena iš problemų. Vilnius turi nedėkingą išplanavimą susisiekimo prasme kadangi yra ant kalvų. Dėl to yra tik 6 pagrindiniai keliai vedantys iš tankiai gyvenamųjų teritorijų į miestą. Teisybės dėlei visose jose turėtų būti kažkoks greitasis transportas ar tai būtų tramvajus ar BRT, kad sistema būtų pilnavertė.
T. Narbuto
Ukmergės
Geležinio Vilko
Kalvarijų
T. Kosciuškos
Laisvės
Štai čia yra rimčiausios problemos. Atstumas pakankamai didelis ir rytais/vakarais šitos gatvės būną vienas kamštis. O kokia Pylimo gatve aš galiu ir peščiom pasivaikščiot. Dabar kiekvieną dieną einu maršrutu Stotis - Gedimino pr. - ir sveika ir pinigų susitaupo
Comment
-
tik dabar pamaciau sita:
yessuz'o threid'as
prilyginot mane Music'ui. Jauciu geda....Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimą
o cia sistema puiki:
Jei nepasiseke su lokacija:
namai -> pora min iki stoteles (nes maitinanti gali nukreipti visur, ten kur reikia, nenukentes pagrindinis) -> kelios min palauki -> tramo linija -> palauki iki 5 minuciu -> Islipi -> palauki kelias minutes maitinancio -> pasiekei galutini taska.
Jei pasiseke, ir tavo pirmas ir galutinis sutampa su linija:
namai -> tramas -> galutinis tikslas. Prie to paties - visada telpi net ir piko metu, visada lauksi neilgiau 5 min.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO štai čia jau nieko gero... du persėdimai yra per daug tokio dydžio miestui kaip Vilnius. Jei dar dukart persėdinėti kasdien...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz
Comment
-
Parašė AIDAS69 Rodyti pranešimącia ar akis neaprepia dydziosios raides ar pasakyti ner ko???? na tiek to...o seip sia tema galima butu pakeist ir i "KOSMODROMO STATYBOS" o toliau nagrineti kokie palydovai ir i kokias planetas skris kiek kartu per diena ir kiek ju bus o svarbiausia kokiomis spalvomis juos dazysime!!!!!!!! man tai raudona labai patinka....Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąo tai tau maloniau stoveti (jei pasiseka - sedeti) vaziuojant aplink puse miesto?
Nebent jei visą 11 troleibuso maršrutą tenka važiuoti (PVZ: iš Pašilaičių į Tauragnų st.), tada jau apvažiuoji pusę miesto. Bet šiuo atveju problema "pagydoma" važiuojant kitais maršrutais su vienu persėdimu. O du persėdimai- jau šiek tiek per daug. Kokioje Maskvoje ar Peterburge gal ir normaliai. Bet Vilniuje- per daug. Ačiū Dievui, dabar beveik nėra krypčių, kuriais tenka važiuoti su dviem persėdimais (o ir tomis kryptimis dažniausiai pravažiuoja daugiausia 2-3 žmonės per dieną).
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąo turetu buti:
atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.
Tavo siūlomu būdu taip atrodytų: 5min palauki. Važiuoji iki Kuro aparatūros 10min. Lauki tramvajaus iki 5min. Važiuoji iki Trakų stot. kiek? 12-15min turbūt reiktų tikėtis. Tada dar eini į kalną 700 metrų (8-10min). Susumavus gaunasi 30-45min.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąmetro yra NUO 10.000 keleiviu per krypti ir per valanda. nu ir kaina kaip minimum 3x kartu didesne.
Autobusai savo galimybem isstena IKI 2500.
Nes trama ir autika gali paleisti, jei yra poreikis, kad ir kas pora minuciu. bet autikas nuo to, kad ji paleisi taip pat daznai, vietoje 180 (kaip kad tu sakai) pervezti iki 400 neprades.Paskutinis taisė Lettered; 2012.01.03, 18:11.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO du persėdimai- jau šiek tiek per daug. Kokioje Maskvoje ar Peterburge gal ir normaliai. Bet Vilniuje- per daug. Ačiū Dievui, dabar beveik nėra krypčių, kuriais tenka važiuoti su dviem persėdimais (o ir tomis kryptimis dažniausiai pravažiuoja daugiausia 2-3 žmonės per dieną).
Parašė Lettered Rodyti pranešimąRealiai tramvajaus tuomet užtektų nuo stoties iki Ozo g., nes toliau Kalvarijų g. eina šalia visiškai neužstatyto Verkių regioninio parko ir srautai gerokai mažesni. Tramvajus labiau apsimokėtų maršrutu Stotis - Konstitucijos pr. - Ukmergės g., nes Šeškinėje, Pašilaičiuose ir Fabuose gyvena gerokai daugiau žmonių nei Baltupiuose, Jeruzalėje ir Santariškėse. Nekalbant jau apie visokias įmones ir prekybos centrus šalia Ukmergės g.Paskutinis taisė sleader; 2012.01.03, 18:17.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąKaip teisingai pastebėjo kai kurie pašnekovai Kalvarijų g. yra tik viena iš problemų. Vilnius turi nedėkingą išplanavimą susisiekimo prasme kadangi yra ant kalvų. Dėl to yra tik 6 pagrindiniai keliai vedantys iš tankiai gyvenamųjų teritorijų į miestą. Teisybės dėlei visose jose turėtų būti kažkoks greitasis transportas ar tai būtų tramvajus ar BRT, kad sistema būtų pilnavertė.
T. Narbuto
Ukmergės
Geležinio Vilko
Kalvarijų
T. Kosciuškos
Laisvės
Štai čia yra rimčiausios problemos. Atstumas pakankamai didelis ir rytais/vakarais šitos gatvės būną vienas kamštis. O kokia Pylimo gatve aš galiu ir peščiom pasivaikščiot. Dabar kiekvieną dieną einu maršrutu Stotis - Gedimino pr. - ir sveika ir pinigų susitaupo
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPriklauso kur važiuojama. Vilnius pagal atstumus nėra mažas miestas, o tik pagal gyventojus jis mažas. Nuo miesto pakraščių iki centro daugmaž yra apie 10 km, taigi tai pakankamai nemažas atstumas. Jei važiuojant skersai visą miestą, tai tie du persėdimai nėra labai daug. Iš kokios Šeškinės iki Centro du persėdimai - jau per daug. Tačiau atlikti vieną persėdimą, jei dėl to nuvažiuosi greičiau, yra visiškai priimtinas dalykas.
O dėl vieno persėdimo aš ir neprieštarauju, pats neretai taip važinėju
Visgi esu prieš tiesoginių maršrutų naikinimą, kol nebus įvestas valandinis bilietas.
Comment
Comment