Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
    bet skirtumas yra tame, kad paemus bendrai, su persedimais ir matinanciais marsrutais, keliones laikas sutrumpetu!
    Kodėl būtų greičiau?
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Kodėl būtų greičiau?
      Nes gautum:
      a) tiesesni marsruta
      b) tramo vid. greitis yra didesnis nei autiko/truliko
      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

      Comment


        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
        Nes gautum:
        a) tiesesni marsruta
        b) tramo vid. greitis yra didesnis nei autiko/truliko
        Greitesnis?Padaryk visa Kalvariju g. tik VT ir greitis bus didesnis net už tramo.

        Comment


          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
          Nes gautum:
          a) tiesesni marsruta
          b) tramo vid. greitis yra didesnis nei autiko/truliko
          Kalvarijų g. VT taip pat tiesiai važiuoja. O padarius A juostą ten greitis būtų toks pat.
          Flickr

          Comment


            skirtumas tas, kad:
            a) dabar turi kaip minejau, didziausiu kruva ivairiu VT, vaziuojanciu kas minute (nu ir maisanciu vieni kitiems).
            b) dabartinis VT neturi aiskios pirmenybes pries kita transporta.

            tramo atveju:

            gauni dalyje - visiskai atskira VT, kurio visiskai neitakoja kitas eismas (ir cia gauni didesni greiti)
            didesni keleiviu pervezima vienu irenginiu:
            4 autikai po 80-100 (o cia, beje - tai yra berods - ILGIEJI) arba 1 tramas po 320-400
            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kalvarijų g. VT taip pat tiesiai važiuoja. O padarius A juostą ten greitis būtų toks pat.
              nu tai taip. Bet iki Kalvariju reikia nusigauti (sulaukti kas 10-15 min vaziuojancio kokio maziau populiaraus marsruto) ir tiketis, kad jis dar tave ir nuves iki galutinio tikslo.

              o jei nesigauna, tai vel belekiek laukti kazkokio kito marsruto.

              o cia sistema puiki:

              Jei nepasiseke su lokacija:
              namai -> pora min iki stoteles (nes maitinanti gali nukreipti visur, ten kur reikia, nenukentes pagrindinis) -> kelios min palauki -> tramo linija -> palauki iki 5 minuciu -> Islipi -> palauki kelias minutes maitinancio -> pasiekei galutini taska.

              Jei pasiseke, ir tavo pirmas ir galutinis sutampa su linija:
              namai -> tramas -> galutinis tikslas. Prie to paties - visada telpi net ir piko metu, visada lauksi neilgiau 5 min.
              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

              Comment


                Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                skirtumas tas, kad:
                a) dabar turi kaip minejau, didziausiu kruva ivairiu VT, vaziuojanciu kas minute (nu ir maisanciu vieni kitiems).
                b) dabartinis VT neturi aiskios pirmenybes pries kita transporta.

                tramo atveju:

                gauni dalyje - visiskai atskira VT, kurio visiskai neitakoja kitas eismas (ir cia gauni didesni greiti)
                didesni keleiviu pervezima vienu irenginiu:
                4 autikai po 80-100 (o cia, beje - tai yra berods - ILGIEJI) arba 1 tramas po 320-400
                Viskas atsiremia į kainą. Prailginus autobusus ir troleibusus (ilgieji po 130-180 talpina) jie važiuotų rečiau, padarius A juostą gerokai pagreitėtų. Žodžiu gaunam panašią naudą į paprastą tramvajų, tik gerokai pigiau. Kitas reikalas - metro, bet ir kaina atitinkamai...
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Viskas atsiremia į kainą. Prailginus autobusus ir troleibusus (ilgieji po 130-180 talpina) jie važiuotų rečiau, padarius A juostą gerokai pagreitėtų. Žodžiu gaunam panašią naudą į paprastą tramvajų, tik gerokai pigiau. Kitas reikalas - metro, bet ir kaina atitinkamai...
                  metro yra NUO 10.000 keleiviu per krypti ir per valanda. nu ir kaina kaip minimum 3x kartu didesne.
                  Autobusai savo galimybem isstena IKI 2500.

                  Nes trama ir autika gali paleisti, jei yra poreikis, kad ir kas pora minuciu. bet autikas nuo to, kad ji paleisi taip pat daznai, vietoje 180 (kaip kad tu sakai) pervezti iki 400 neprades.
                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                  Comment


                    Kaip teisingai pastebėjo kai kurie pašnekovai Kalvarijų g. yra tik viena iš problemų. Vilnius turi nedėkingą išplanavimą susisiekimo prasme kadangi yra ant kalvų. Dėl to yra tik 6 pagrindiniai keliai vedantys iš tankiai gyvenamųjų teritorijų į miestą. Teisybės dėlei visose jose turėtų būti kažkoks greitasis transportas ar tai būtų tramvajus ar BRT, kad sistema būtų pilnavertė.

                    T. Narbuto
                    Ukmergės
                    Geležinio Vilko
                    Kalvarijų
                    T. Kosciuškos
                    Laisvės

                    Štai čia yra rimčiausios problemos. Atstumas pakankamai didelis ir rytais/vakarais šitos gatvės būną vienas kamštis. O kokia Pylimo gatve aš galiu ir peščiom pasivaikščiot. Dabar kiekvieną dieną einu maršrutu Stotis - Gedimino pr. - ir sveika ir pinigų susitaupo

                    Comment


                      tik dabar pamaciau sita:
                      yessuz'o threid'as


                      prilyginot mane Music'ui. Jauciu geda....
                      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                      Comment


                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą

                        o cia sistema puiki:

                        Jei nepasiseke su lokacija:
                        namai -> pora min iki stoteles (nes maitinanti gali nukreipti visur, ten kur reikia, nenukentes pagrindinis) -> kelios min palauki -> tramo linija -> palauki iki 5 minuciu -> Islipi -> palauki kelias minutes maitinancio -> pasiekei galutini taska.

                        Jei pasiseke, ir tavo pirmas ir galutinis sutampa su linija:
                        namai -> tramas -> galutinis tikslas. Prie to paties - visada telpi net ir piko metu, visada lauksi neilgiau 5 min.
                        O štai čia jau nieko gero... du persėdimai yra per daug tokio dydžio miestui kaip Vilnius. Jei dar dukart persėdinėti kasdien...
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          O štai čia jau nieko gero... du persėdimai yra per daug tokio dydžio miestui kaip Vilnius. Jei dar dukart persėdinėti kasdien...
                          o tai tau maloniau stoveti (jei pasiseka - sedeti) vaziuojant aplink puse miesto?
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Parašė yessuz
                            cia ar akis neaprepia dydziosios raides ar pasakyti ner ko???? na tiek to...o seip sia tema galima butu pakeist ir i "KOSMODROMO STATYBOS" o toliau nagrineti kokie palydovai ir i kokias planetas skris kiek kartu per diena ir kiek ju bus o svarbiausia kokiomis spalvomis juos dazysime!!!!!!!! man tai raudona labai patinka....

                            Comment


                              Parašė AIDAS69 Rodyti pranešimą
                              cia ar akis neaprepia dydziosios raides ar pasakyti ner ko???? na tiek to...o seip sia tema galima butu pakeist ir i "KOSMODROMO STATYBOS" o toliau nagrineti kokie palydovai ir i kokias planetas skris kiek kartu per diena ir kiek ju bus o svarbiausia kokiomis spalvomis juos dazysime!!!!!!!! man tai raudona labai patinka....
                              sunku ka ir komentuoti...
                              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                              Comment


                                Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                o tai tau maloniau stoveti (jei pasiseka - sedeti) vaziuojant aplink puse miesto?
                                Nu netenka man važiuoti aplink pusę miesto, nors tu ką. 26 ir 55, kuriais dažniausiai naudojuosi, nuveža mane tiesiogiai kur reikia ir be sukiojimosi po miestą.
                                Nebent jei visą 11 troleibuso maršrutą tenka važiuoti (PVZ: iš Pašilaičių į Tauragnų st.), tada jau apvažiuoji pusę miesto. Bet šiuo atveju problema "pagydoma" važiuojant kitais maršrutais su vienu persėdimu. O du persėdimai- jau šiek tiek per daug. Kokioje Maskvoje ar Peterburge gal ir normaliai. Bet Vilniuje- per daug. Ačiū Dievui, dabar beveik nėra krypčių, kuriais tenka važiuoti su dviem persėdimais (o ir tomis kryptimis dažniausiai pravažiuoja daugiausia 2-3 žmonės per dieną).
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  o turetu buti:
                                  atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.
                                  Tai jeigu maitinantys važinės kas 5min tai jie bus tušti.. Todėl aišku, kad jie tokiu dažniu nevažinės. Persėdimai ir laukimas labai ilgai trunka.. Tarkim iš Žirmūnų žiedo reikia iki Čiurlionio stot. Dabar palauki kokias 5min, sėdi į 6,12,13,17 ir nuvažiuoji per 33min piko metu. Viso 38min.
                                  Tavo siūlomu būdu taip atrodytų: 5min palauki. Važiuoji iki Kuro aparatūros 10min. Lauki tramvajaus iki 5min. Važiuoji iki Trakų stot. kiek? 12-15min turbūt reiktų tikėtis. Tada dar eini į kalną 700 metrų (8-10min). Susumavus gaunasi 30-45min.

                                  Comment


                                    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                    metro yra NUO 10.000 keleiviu per krypti ir per valanda. nu ir kaina kaip minimum 3x kartu didesne.
                                    Autobusai savo galimybem isstena IKI 2500.

                                    Nes trama ir autika gali paleisti, jei yra poreikis, kad ir kas pora minuciu. bet autikas nuo to, kad ji paleisi taip pat daznai, vietoje 180 (kaip kad tu sakai) pervezti iki 400 neprades.
                                    Realiai tramvajaus tuomet užtektų nuo stoties iki Ozo g., nes toliau Kalvarijų g. eina šalia visiškai neužstatyto Verkių regioninio parko ir srautai gerokai mažesni. Tramvajus labiau apsimokėtų maršrutu Stotis - Konstitucijos pr. - Ukmergės g., nes Šeškinėje, Pašilaičiuose ir Fabuose gyvena gerokai daugiau žmonių nei Baltupiuose, Jeruzalėje ir Santariškėse. Nekalbant jau apie visokias įmones ir prekybos centrus šalia Ukmergės g.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2012.01.03, 18:11.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      O du persėdimai- jau šiek tiek per daug. Kokioje Maskvoje ar Peterburge gal ir normaliai. Bet Vilniuje- per daug. Ačiū Dievui, dabar beveik nėra krypčių, kuriais tenka važiuoti su dviem persėdimais (o ir tomis kryptimis dažniausiai pravažiuoja daugiausia 2-3 žmonės per dieną).
                                      Priklauso kur važiuojama. Vilnius pagal atstumus nėra mažas miestas, o tik pagal gyventojus jis mažas. Nuo miesto pakraščių iki centro daugmaž yra apie 10 km, taigi tai pakankamai nemažas atstumas. Jei važiuojant skersai visą miestą, tai tie du persėdimai nėra labai daug. Iš kokios Šeškinės iki Centro du persėdimai - jau per daug. Tačiau atlikti vieną persėdimą, jei dėl to nuvažiuosi greičiau, yra visiškai priimtinas dalykas.

                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Realiai tramvajaus tuomet užtektų nuo stoties iki Ozo g., nes toliau Kalvarijų g. eina šalia visiškai neužstatyto Verkių regioninio parko ir srautai gerokai mažesni. Tramvajus labiau apsimokėtų maršrutu Stotis - Konstitucijos pr. - Ukmergės g., nes Šeškinėje, Pašilaičiuose ir Fabuose gyvena gerokai daugiau žmonių nei Baltupiuose, Jeruzalėje ir Santariškėse. Nekalbant jau apie visokias įmones ir prekybos centrus šalia Ukmergės g.
                                      Ukmergės g. yra netinkama tramvajui. Šia gatvę jau sugadino, kai leido visokiems prekybos centrams pasidaryti tiesioginius įvažiavimus iš jos ir atsukti fasadus į šia gatvę. Tačiau galutinai ją, kaip svarbią miesto transporto arteriją, sugriauti įkišant tramvajų - nelogiška. Kalvarijų gatvė šiuo atveju yra puikiai tinkanti visuomeniniam transportui ir jam ten turėtu būti suteikiama kuo daugiau prioriteto. Juk lygiagrečiai yra Geležinio Vilko g., kuria gali važiuoti tie, kurie važiuoja Kalvarijų g.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2012.01.03, 18:17.

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Kaip teisingai pastebėjo kai kurie pašnekovai Kalvarijų g. yra tik viena iš problemų. Vilnius turi nedėkingą išplanavimą susisiekimo prasme kadangi yra ant kalvų. Dėl to yra tik 6 pagrindiniai keliai vedantys iš tankiai gyvenamųjų teritorijų į miestą. Teisybės dėlei visose jose turėtų būti kažkoks greitasis transportas ar tai būtų tramvajus ar BRT, kad sistema būtų pilnavertė.

                                        T. Narbuto
                                        Ukmergės
                                        Geležinio Vilko
                                        Kalvarijų
                                        T. Kosciuškos
                                        Laisvės

                                        Štai čia yra rimčiausios problemos. Atstumas pakankamai didelis ir rytais/vakarais šitos gatvės būną vienas kamštis. O kokia Pylimo gatve aš galiu ir peščiom pasivaikščiot. Dabar kiekvieną dieną einu maršrutu Stotis - Gedimino pr. - ir sveika ir pinigų susitaupo
                                        Būtent. automobilių srautų žemėlapis. Ryškiai išsiskiria Felar išvardintos gatvės. Nutiesus alternatyvias gatves būtų galima padaryti patogias sąlygas VT.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Priklauso kur važiuojama. Vilnius pagal atstumus nėra mažas miestas, o tik pagal gyventojus jis mažas. Nuo miesto pakraščių iki centro daugmaž yra apie 10 km, taigi tai pakankamai nemažas atstumas. Jei važiuojant skersai visą miestą, tai tie du persėdimai nėra labai daug. Iš kokios Šeškinės iki Centro du persėdimai - jau per daug. Tačiau atlikti vieną persėdimą, jei dėl to nuvažiuosi greičiau, yra visiškai priimtinas dalykas.
                                          Na, du persėdimus reikia atlikti nebent važiuojant, pavyzdžiui, iš Vaidotų į Visorius, iš Pagubės į Trakų Vokę. Bet ar daug žmonių tokiom kryptim važinėja? Visai nedaug, todėl čia ir nėra problema tie du persėdimai.
                                          O dėl vieno persėdimo aš ir neprieštarauju, pats neretai taip važinėju
                                          Visgi esu prieš tiesoginių maršrutų naikinimą, kol nebus įvestas valandinis bilietas.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X