Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Bet kas bandys geležinkelį pritaikyti kaip VT? Vat kur problema. Savivaldybėje dabar tramvajaus vizija ir VT atnaujinimas galvoje. Geležinkelis atrodo mirusi idėja. Tuo tarpu N. Vilnia vienas iš didžiausių Vilniaus mikrorajonų. Bet jeigu ji atokiau nuo miesto centro apie ją galima pamiršti? Kodėl tramvajaus linija būtent Stotis - Santariškės? Kuom ypatingi Santariškės apart ligoninės? Kodėl ne Stotis - Fabijoniškės pvz.?
    Variantų yra daug.Pvz:Naujoji Vilnia-Pilaitė ir Pilaitė-Antakalnis.Stotis-Santariškės ir Stotis-Šeškinė-Fabijoniškės.Buivydiškės-Justiniškės-Viršuliškės-Lazdynai.Valio!!Visi rajonai su tramvajumi!

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Bet kas bandys geležinkelį pritaikyti kaip VT? Vat kur problema. Savivaldybėje dabar tramvajaus vizija ir VT atnaujinimas galvoje. Geležinkelis atrodo mirusi idėja.
      Irgi taiklus apibūdinimas.

      Galima būtų palyginti šitaip: jūsų bute pradėjo bėgti klozetas, todėl jūs pradėjote planuoti didžiulio namo statybas.

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Bet kas bandys geležinkelį pritaikyti kaip VT?
        Geležinkelis (keleivinis) ir taip yra VT. Jei savivaldybė pasirašytų su LG sutartį, manau, didelių problemų nebūtų.
        3-me koncepcijos variante kaip tik ir numatomos naudoti dvi geležinkelio linijos, t.t. Nuo N.Vilnios iki Lentvario.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Variantų yra daug.Pvz:Naujoji Vilnia-Pilaitė ir Pilaitė-Antakalnis.Stotis-Santariškės ir Stotis-Šeškinė-Fabijoniškės.Buivydiškės-Justiniškės-Viršuliškės-Lazdynai.Valio!!Visi rajonai su tramvajumi!
          Reikia žiūrėti ne į visus rajonus, o į tuos, kur keleivių srautai tikrai dideli. Aš nesiūlau tiesti tramvajų iš kokių Mickūnų ar Dvarčioniu. Ar tu (Jus) tiesiog bandai man pasakyti, kad Naujojoje Vilnioje mažai keleivių ir maršrutas jungiantis Pilaitę, Centrą, Užupį ir N. Vilnia būtų tuščias ir nepopuliarus? Dėja, klysti.

          P.S. O kuom blogai, kad visi rajonai turėtų greitą susisiekimą?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Geležinkelis (keleivinis) ir taip yra VT. Jei savivaldybė pasirašytų su LG sutartį, manau, didelių problemų nebūtų.
            3-me koncepcijos variante kaip tik ir numatomos naudoti dvi geležinkelio linijos, t.t. Nuo N.Vilnios iki Lentvario.
            Valdžia turi pasirūpinti, kad kai projektas bus įgyvendintas, kad visi šių rajonų gyventojai būtų informuoti, reikia išreklamuoti šį projektą. Taip pat suteikti galimybę traukinyje Vilniaus miesto teritorijoje naudotis mėnesiniu viešojo transporto bilietu ir panašiai. Bet link patogumo nejudama, vis bandoma parodyti, kad darbai vyksta, bet jie vyksta tik centre ir +- 5 km nuo jo. Galbūt aš ir klystu.

            Comment


              Tai gal įmanoma įsteigti naują privačią įmonę ir vežioti keleivius naudojant LG infrastrukūrą, nusipirkus savų traukinių?
              Dear Sir,

              Comment


                Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                Tai gal įmanoma įsteigti naują privačią įmonę ir vežioti keleivius naudojant LG infrastrukūrą, nusipirkus savų traukinių?
                Manau, labai daug investicijų, o rezultato kol kas vis dar nesimato. Gal palaukim iš pradžių kaip tramvajai gelbės miestą

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Manau, labai daug investicijų, o rezultato kol kas vis dar nesimato. Gal palaukim iš pradžių kaip tramvajai gelbės miestą
                  Žinau žmonių iš Vokietijos kurie su mielu noru investuotų į tokį projektą. Viename mieste buvo įdiegtas panašus sprendimas išnaudojant esamus bėgius ir įrengiant keletą stotelių. O gyventojų skaičius rajone dar mažesnis nei naujojoje vilnioje. Ten yra daug reklamuojamasi. Įmonės kurios turi gerą įvaizdį turi didžiausius keleivių srautus.
                  Dear Sir,

                  Comment




                    Net LG infrastruktūros nereikia

                    Comment


                      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                      Žinau žmonių iš Vokietijos kurie su mielu noru investuotų į tokį projektą. Viename mieste buvo įdiegtas panašus sprendimas išnaudojant esamus bėgius ir įrengiant keletą stotelių. O gyventojų skaičius rajone dar mažesnis nei naujojoje vilnioje. Ten yra daug reklamuojamasi. Įmonės kurios turi gerą įvaizdį turi didžiausius keleivių srautus.
                      Gal ir vertėtų taip padaryti ir Vilniuje... Tačiau nemanau, kad savivaldybė imtų ir įgyvendintų tai. Iš pradžių pasikviestų ekspertų iš užsienio, kuriems sumokės porą milijonų, po to temps projektą porą metų ir galiausiai pasakys, kad netinka tokia idėja Vilniuj

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Bet ar jie reikalingi???
                        Jei zeme yra pigi, tada galima daryti "monodirectional"... bet ziurint i visa projekto eiga, tai kainos skirtumas tarp monodirectional ir bidirectional yra toks mizernas, kad net neverta kalbeti..

                        patikek, tas skirtumas zenkliai maziau nei 1%
                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Va būtent - neišnaudojami esami pajėgumai. Ar irgi taip manau - tramvajai ir metro sprendžia neegzistuojančią problemą (pajėgumų trūkumas, kurio nėra), bet nesprendžia realios problemos (pajėgumų netinkamas išnaudojimas).

                          Išsprendus problemą, kurios nėra - padėtis nepagerės
                          na zinai, siandien kaip tik teko po kalvariju gatve ~3 valandas vaikscioti..
                          turi KRUUUUVA (tikrai daug) marsrutu, kurie vaziuoja vienas paskui kita.
                          Piko metu, vienas marsrutas vaziuoja kas desimt minuciu (kai kurie - 7 kartus per valanda). Paimk keleta tokiu marsrutu ir gauni autika/trulika kas pora minuciu ir dazniau.
                          tai yra NESAMONE. be reikalo uzgrustos gatves.
                          tramas eitu kas penkias minutes + maitinantys marsrutai.
                          Kalvariju gatveje + pylimo - vietos per akis.
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Reikia žiūrėti ne į visus rajonus, o į tuos, kur keleivių srautai tikrai dideli. Aš nesiūlau tiesti tramvajų iš kokių Mickūnų ar Dvarčioniu. Ar tu (Jus) tiesiog bandai man pasakyti, kad Naujojoje Vilnioje mažai keleivių ir maršrutas jungiantis Pilaitę, Centrą, Užupį ir N. Vilnia būtų tuščias ir nepopuliarus? Dėja, klysti.

                            P.S. O kuom blogai, kad visi rajonai turėtų greitą susisiekimą?
                            Nu ir gali pasakyti, koki srauta generuotu pvz linija vat taip nuo kokiu 9.00 iki 15.00 is pilaites arba is N. Vilnios?
                            tusti rajonai.
                            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                            Comment


                              Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                              na zinai, siandien kaip tik teko po kalvariju gatve ~3 valandas vaikscioti..
                              turi KRUUUUVA (tikrai daug) marsrutu, kurie vaziuoja vienas paskui kita.
                              Piko metu, vienas marsrutas vaziuoja kas desimt minuciu (kai kurie - 7 kartus per valanda). Paimk keleta tokiu marsrutu ir gauni autika/trulika kas pora minuciu ir dazniau.
                              tai yra NESAMONE. be reikalo uzgrustos gatves.
                              tramas eitu kas penkias minutes + maitinantys marsrutai.
                              Kalvariju gatveje + pylimo - vietos per akis.
                              O iš tų paminėtų maršrutų (kurie tariamai užgrūda gatvę), ar visuose kursuoja tik prailgintos transporto priemonės?

                              Atsakymą pats žinai O prailgintų troleibusų Vilniuje išvis tik kelios Škodos tebuvo (nupirktos kažkada apie 1990 metus).

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                O iš tų paminėtų maršrutų (kurie tariamai užgrūda gatvę), ar visuose kursuoja tik prailgintos transporto priemonės?

                                Atsakymą pats žinai O prailgintų troleibusų Vilniuje išvis tik kelios Škodos tebuvo (nupirktos kažkada apie 1990 metus).
                                koks skirtumas, prailgintos jos ar ne?
                                4 vienas paskui kita vaziuojantys trulikai/autikai labiau uzkemsa gatves nei bet kas kitas.
                                Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                Comment


                                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                  koks skirtumas, prailgintos jos ar ne?
                                  4 vienas paskui kita vaziuojantys trulikai/autikai labiau uzkemsa gatves nei bet kas kitas.
                                  Prailginti troleibusai leistų grafiką praretinti, nesusigrūstų to pties maršruto troleisbusai į vieną sankryžą. Kažkada teko matyti net keturis antro maršruto troleibusus beveik vienas paskui kitą atvažiuojančius į stotį.



                                  http://en.wikipedia.org/wiki/File:So...8_Salzburg.JPG
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2012.01.03, 14:07.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Prailginti troleibusai leistų grafiką praretinti, nesusigrūstų to pties maršruto troleisbusai į vieną sankryžą. Kažkada teko matyti net keturis antro maršruto troleibusus beveik vienas paskui kitą atvažiuojančius į stotį.

                                    Atvaizdas
                                    buvo kazkada vienas paskui kita 16 vazinedavo, ypac infoBaltu metu ir panasiai.

                                    Bet esme yra ne tame, kiek vaziuoja, o kaip tas transportas veikia.

                                    Dabar isivaizduojam situacija:
                                    Gyveni kur nors tarkime Jeruzalej, darbas kur nors ne kitame miesto gale, bet gaunasi taip, kad tam, jog pasiektum savo paskirties vieta, turi vaziuoti vos ne aplink puse miesto..

                                    o turetu buti:
                                    atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.

                                    ir visur su vienu ir tuo paciu bilietu. greitai.

                                    taip yra ir turi buti (vakaruose)... o pas mus... sedi, veza per puse miesto, neskubedamas, paskui dar 4 autikus, pustustis...
                                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                    Comment


                                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                      Nu ir gali pasakyti, koki srauta generuotu pvz linija vat taip nuo kokiu 9.00 iki 15.00 is pilaites arba is N. Vilnios?
                                      tusti rajonai.
                                      O kur aš sakiau, kad tramvajai turėtų važiuoti nuo 9 iki 15 h kas pora minučių? Pilnai užtenka kas 20 min.
                                      Sakai tušti rajonai? Įdomi frazė. Jeigu nėra daug darbo vietų N. Vilnioje ir dauguma žmonių rytais važiuoja į darbą į miestą ir tik grįžta vakare, tai nereiškia, kad dieną niekas nevažinėja į miestą pramogoms arba apsipirkinėti.
                                      Galiu pateikti puikų pavyzdį - kadaise buvę greitieji autobuso maršrutai, kurie nevažinėdavo dieną, o tik rytais ir vakarais. Sutinku, kad dieną su keleivių srautais gali susitvarkyti ir 44, ir 74 autobusai. Bet rytais ne už ką nesutiksiu, kad bus mažai žmonių. 74 autobusai rytais važiuoja kas 10 minučių ir visada į jį sunkoka įlipti dar pačioje N. Vilnioje. Tramvajus galėtų kursuoti nuo 5 h ryto iki 9 h kas 8-10 minučių, ir po to nuo 15 h iki 21 h.
                                      Taip, dauguma man atsakys, kad tai neatsiperkanti investicija, dėl kelių valandų per dieną ir ilgo kelio.
                                      Taipogi, nebūtinai N.V. - Pilaitė, galima N. V. - Fabijoniškės - Pašilaičiai, nes į šią pusę irgi daug žmonių važinėja.

                                      Comment


                                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                        buvo kazkada vienas paskui kita 16 vazinedavo, ypac infoBaltu metu ir panasiai.

                                        Bet esme yra ne tame, kiek vaziuoja, o kaip tas transportas veikia.

                                        Dabar isivaizduojam situacija:
                                        Gyveni kur nors tarkime Jeruzalej, darbas kur nors ne kitame miesto gale, bet gaunasi taip, kad tam, jog pasiektum savo paskirties vieta, turi vaziuoti vos ne aplink puse miesto..

                                        o turetu buti:
                                        atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.

                                        ir visur su vienu ir tuo paciu bilietu. greitai.

                                        taip yra ir turi buti (vakaruose)... o pas mus... sedi, veza per puse miesto, neskubedamas, paskui dar 4 autikus, pustustis...
                                        Nereikia taip perdėti, populiariausiais maršrutais autobusai tikrai tušti nevažinėja. Vilniuje gana tankus autobusų tinklas. Beto, reikia atsižvelgti, kad miestas labai išsimėtęs ir nėra lengva užtikrinti socialinę VT funkciją - kad visur jis būtų prieinamas.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          O kur aš sakiau, kad tramvajai turėtų važiuoti nuo 9 iki 15 h kas pora minučių? Pilnai užtenka kas 20 min.
                                          Sakai tušti rajonai? Įdomi frazė. Jeigu nėra daug darbo vietų N. Vilnioje ir dauguma žmonių rytais važiuoja į darbą į miestą ir tik grįžta vakare, tai nereiškia, kad dieną niekas nevažinėja į miestą pramogoms arba apsipirkinėti.
                                          Galiu pateikti puikų pavyzdį - kadaise buvę greitieji autobuso maršrutai, kurie nevažinėdavo dieną, o tik rytais ir vakarais. Sutinku, kad dieną su keleivių srautais gali susitvarkyti ir 44, ir 74 autobusai. Bet rytais ne už ką nesutiksiu, kad bus mažai žmonių. 74 autobusai rytais važiuoja kas 10 minučių ir visada į jį sunkoka įlipti dar pačioje N. Vilnioje. Tramvajus galėtų kursuoti nuo 5 h ryto iki 9 h kas 8-10 minučių, ir po to nuo 15 h iki 21 h.
                                          Taip, dauguma man atsakys, kad tai neatsiperkanti investicija, dėl kelių valandų per dieną ir ilgo kelio.
                                          Taipogi, nebūtinai N.V. - Pilaitė, galima N. V. - Fabijoniškės - Pašilaičiai, nes į šią pusę irgi daug žmonių važinėja.
                                          tai kuriu velniu tada tramas, jei jis vaziuotu kas 20 minuciu?
                                          tam yra autobusai.
                                          tramas yra nuo 2500 PPHPD apimtims, o ne 1000..
                                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X