Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBet kas bandys geležinkelį pritaikyti kaip VT? Vat kur problema. Savivaldybėje dabar tramvajaus vizija ir VT atnaujinimas galvoje. Geležinkelis atrodo mirusi idėja.
Galima būtų palyginti šitaip: jūsų bute pradėjo bėgti klozetas, todėl jūs pradėjote planuoti didžiulio namo statybas.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBet kas bandys geležinkelį pritaikyti kaip VT?
3-me koncepcijos variante kaip tik ir numatomos naudoti dvi geležinkelio linijos, t.t. Nuo N.Vilnios iki Lentvario.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVariantų yra daug.Pvz:Naujoji Vilnia-Pilaitė ir Pilaitė-Antakalnis.Stotis-Santariškės ir Stotis-Šeškinė-Fabijoniškės.Buivydiškės-Justiniškės-Viršuliškės-Lazdynai.Valio!!Visi rajonai su tramvajumi!
P.S. O kuom blogai, kad visi rajonai turėtų greitą susisiekimą?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGeležinkelis (keleivinis) ir taip yra VT. Jei savivaldybė pasirašytų su LG sutartį, manau, didelių problemų nebūtų.
3-me koncepcijos variante kaip tik ir numatomos naudoti dvi geležinkelio linijos, t.t. Nuo N.Vilnios iki Lentvario.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTai gal įmanoma įsteigti naują privačią įmonę ir vežioti keleivius naudojant LG infrastrukūrą, nusipirkus savų traukinių?
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąManau, labai daug investicijų, o rezultato kol kas vis dar nesimato. Gal palaukim iš pradžių kaip tramvajai gelbės miestąDear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąŽinau žmonių iš Vokietijos kurie su mielu noru investuotų į tokį projektą. Viename mieste buvo įdiegtas panašus sprendimas išnaudojant esamus bėgius ir įrengiant keletą stotelių. O gyventojų skaičius rajone dar mažesnis nei naujojoje vilnioje. Ten yra daug reklamuojamasi. Įmonės kurios turi gerą įvaizdį turi didžiausius keleivių srautus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet ar jie reikalingi???
patikek, tas skirtumas zenkliai maziau nei 1%Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVa būtent - neišnaudojami esami pajėgumai. Ar irgi taip manau - tramvajai ir metro sprendžia neegzistuojančią problemą (pajėgumų trūkumas, kurio nėra), bet nesprendžia realios problemos (pajėgumų netinkamas išnaudojimas).
Išsprendus problemą, kurios nėra - padėtis nepagerės
turi KRUUUUVA (tikrai daug) marsrutu, kurie vaziuoja vienas paskui kita.
Piko metu, vienas marsrutas vaziuoja kas desimt minuciu (kai kurie - 7 kartus per valanda). Paimk keleta tokiu marsrutu ir gauni autika/trulika kas pora minuciu ir dazniau.
tai yra NESAMONE. be reikalo uzgrustos gatves.
tramas eitu kas penkias minutes + maitinantys marsrutai.
Kalvariju gatveje + pylimo - vietos per akis.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąReikia žiūrėti ne į visus rajonus, o į tuos, kur keleivių srautai tikrai dideli. Aš nesiūlau tiesti tramvajų iš kokių Mickūnų ar Dvarčioniu. Ar tu (Jus) tiesiog bandai man pasakyti, kad Naujojoje Vilnioje mažai keleivių ir maršrutas jungiantis Pilaitę, Centrą, Užupį ir N. Vilnia būtų tuščias ir nepopuliarus? Dėja, klysti.
P.S. O kuom blogai, kad visi rajonai turėtų greitą susisiekimą?
tusti rajonai.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąna zinai, siandien kaip tik teko po kalvariju gatve ~3 valandas vaikscioti..
turi KRUUUUVA (tikrai daug) marsrutu, kurie vaziuoja vienas paskui kita.
Piko metu, vienas marsrutas vaziuoja kas desimt minuciu (kai kurie - 7 kartus per valanda). Paimk keleta tokiu marsrutu ir gauni autika/trulika kas pora minuciu ir dazniau.
tai yra NESAMONE. be reikalo uzgrustos gatves.
tramas eitu kas penkias minutes + maitinantys marsrutai.
Kalvariju gatveje + pylimo - vietos per akis.
Atsakymą pats žinai O prailgintų troleibusų Vilniuje išvis tik kelios Škodos tebuvo (nupirktos kažkada apie 1990 metus).
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO iš tų paminėtų maršrutų (kurie tariamai užgrūda gatvę), ar visuose kursuoja tik prailgintos transporto priemonės?
Atsakymą pats žinai O prailgintų troleibusų Vilniuje išvis tik kelios Škodos tebuvo (nupirktos kažkada apie 1990 metus).
4 vienas paskui kita vaziuojantys trulikai/autikai labiau uzkemsa gatves nei bet kas kitas.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąkoks skirtumas, prailgintos jos ar ne?
4 vienas paskui kita vaziuojantys trulikai/autikai labiau uzkemsa gatves nei bet kas kitas.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:So...8_Salzburg.JPGPaskutinis taisė Lettered; 2012.01.03, 14:07.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPrailginti troleibusai leistų grafiką praretinti, nesusigrūstų to pties maršruto troleisbusai į vieną sankryžą. Kažkada teko matyti net keturis antro maršruto troleibusus beveik vienas paskui kitą atvažiuojančius į stotį.
Atvaizdas
Bet esme yra ne tame, kiek vaziuoja, o kaip tas transportas veikia.
Dabar isivaizduojam situacija:
Gyveni kur nors tarkime Jeruzalej, darbas kur nors ne kitame miesto gale, bet gaunasi taip, kad tam, jog pasiektum savo paskirties vieta, turi vaziuoti vos ne aplink puse miesto..
o turetu buti:
atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.
ir visur su vienu ir tuo paciu bilietu. greitai.
taip yra ir turi buti (vakaruose)... o pas mus... sedi, veza per puse miesto, neskubedamas, paskui dar 4 autikus, pustustis...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąNu ir gali pasakyti, koki srauta generuotu pvz linija vat taip nuo kokiu 9.00 iki 15.00 is pilaites arba is N. Vilnios?
tusti rajonai.
Sakai tušti rajonai? Įdomi frazė. Jeigu nėra daug darbo vietų N. Vilnioje ir dauguma žmonių rytais važiuoja į darbą į miestą ir tik grįžta vakare, tai nereiškia, kad dieną niekas nevažinėja į miestą pramogoms arba apsipirkinėti.
Galiu pateikti puikų pavyzdį - kadaise buvę greitieji autobuso maršrutai, kurie nevažinėdavo dieną, o tik rytais ir vakarais. Sutinku, kad dieną su keleivių srautais gali susitvarkyti ir 44, ir 74 autobusai. Bet rytais ne už ką nesutiksiu, kad bus mažai žmonių. 74 autobusai rytais važiuoja kas 10 minučių ir visada į jį sunkoka įlipti dar pačioje N. Vilnioje. Tramvajus galėtų kursuoti nuo 5 h ryto iki 9 h kas 8-10 minučių, ir po to nuo 15 h iki 21 h.
Taip, dauguma man atsakys, kad tai neatsiperkanti investicija, dėl kelių valandų per dieną ir ilgo kelio.
Taipogi, nebūtinai N.V. - Pilaitė, galima N. V. - Fabijoniškės - Pašilaičiai, nes į šią pusę irgi daug žmonių važinėja.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąbuvo kazkada vienas paskui kita 16 vazinedavo, ypac infoBaltu metu ir panasiai.
Bet esme yra ne tame, kiek vaziuoja, o kaip tas transportas veikia.
Dabar isivaizduojam situacija:
Gyveni kur nors tarkime Jeruzalej, darbas kur nors ne kitame miesto gale, bet gaunasi taip, kad tam, jog pasiektum savo paskirties vieta, turi vaziuoti vos ne aplink puse miesto..
o turetu buti:
atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.
ir visur su vienu ir tuo paciu bilietu. greitai.
taip yra ir turi buti (vakaruose)... o pas mus... sedi, veza per puse miesto, neskubedamas, paskui dar 4 autikus, pustustis...
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO kur aš sakiau, kad tramvajai turėtų važiuoti nuo 9 iki 15 h kas pora minučių? Pilnai užtenka kas 20 min.
Sakai tušti rajonai? Įdomi frazė. Jeigu nėra daug darbo vietų N. Vilnioje ir dauguma žmonių rytais važiuoja į darbą į miestą ir tik grįžta vakare, tai nereiškia, kad dieną niekas nevažinėja į miestą pramogoms arba apsipirkinėti.
Galiu pateikti puikų pavyzdį - kadaise buvę greitieji autobuso maršrutai, kurie nevažinėdavo dieną, o tik rytais ir vakarais. Sutinku, kad dieną su keleivių srautais gali susitvarkyti ir 44, ir 74 autobusai. Bet rytais ne už ką nesutiksiu, kad bus mažai žmonių. 74 autobusai rytais važiuoja kas 10 minučių ir visada į jį sunkoka įlipti dar pačioje N. Vilnioje. Tramvajus galėtų kursuoti nuo 5 h ryto iki 9 h kas 8-10 minučių, ir po to nuo 15 h iki 21 h.
Taip, dauguma man atsakys, kad tai neatsiperkanti investicija, dėl kelių valandų per dieną ir ilgo kelio.
Taipogi, nebūtinai N.V. - Pilaitė, galima N. V. - Fabijoniškės - Pašilaičiai, nes į šią pusę irgi daug žmonių važinėja.
tam yra autobusai.
tramas yra nuo 2500 PPHPD apimtims, o ne 1000..Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
Comment