Parašė yessuz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąšiaip pas mus stulpų yra pilna palei kiekvieną gatvę, kas dėl Dubajaus - na įsteigs jie 3 bėgio priežiūros ministeriją ir dzin jiems, o pas mus bus bėdų
nera problemos... bent jau tokios, kokia jus keliat...
P.S. stulpai yra.. bet... ammm.. kaip jie atrodo?
be to, truliku stulpai - netiktu.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąvisa beda - "sepetelis"....
nera problemos... bent jau tokios, kokia jus keliat...
P.S. stulpai yra.. bet... ammm.. kaip jie atrodo?
be to, truliku stulpai - netiktu.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKodėl netiktų? Jie man rodos dar stipresni, juk laiko ne vieną laidą, o du, o kur dar šakotuvai?
tiesiog, visai nauju stulpu reiktu.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Kažkas siūlė Jogailos g. tiesti "suartintus" bėgius dėl gatvės siaurumo. Įdedu nuotrauką darytą Helsinkyje, kur yra toks atvejis. Šia trumpa atkarpa važinėja tik vieno maršruto tramvajus, spėju, daugiau tramvajų šia atkarpa tiesiog neįmanoma būtų paleisti.
Klausimas, ar Vilniuje būtinas toks atvejis? Ar nebus tai "mirties nuosprendis" naujiems tramvajų maršrutams galimai kada nors eisiantiems Jogailos g.? Klausimai retorini. Nebūtina atsakyti.
Comment
-
Dabar tramvajus, ateityje – metro
Žurnalas „Statyba ir architektūra“
2011 m. gruodžio 31 d. 22:19
Sostinės valdžia pritarė nuosaikiam viešojo transporto plėtros variantui, neužkirsdama kelio metropolitenui.
Vilniaus miesto taryba apsisprendė: sostinės gatvių kamščius bus bandoma naikinti įrengiant tramvajų ir greitųjų autobusų linijas. Tačiau koncepcija, kurioje numatoma sostinės viešojo transporto plėtra per ateinančius 30 metų, nenubraukia ir metro idėjos rėmėjų įdirbio.
Pirmiausia – šiandienos poreikiai
Vilniaus miesto taryba nusprendė, kad situaciją reikia gelbėti paisant šiandienės situacijos, tačiau nepamirštant ateities perspektyvų.
„Tarybos nutarimas logiškas, mat nedelsiant reikia tobulinti esamą gatvių transportą pasitelkiant naujas autobusų modifikacijas ir kartu ruoštis radikaliam susisiekimo būklės gerinimui statant metropoliteną. Jeigu miesto biudžete atsiras atliekamų pinigų, nepakenks ir tramvajaus linija, nors, žinoma, viena linija kamščių neišspręs“, – patvirtintą sostinės viešojo transporto koncepciją komentavo asociacijos „Metro sąjūdis“ valdybos pirmininkas Juozas Zykus.
Remiantis savivaldybės planu, be greitųjų autobusų, turėtų atsirasti ir pirmoji tramvajaus linija. Tokią numatoma tiesti po kelerių metų, ji sujungtų stotį ir Santariškes. Tai atkarpa, kuria nuolat keliauja dideli ne tik vilniečių, bet ir miesto svečių srautai. Linija nusidriektų Pylimo, Kalvarijų ir Santariškių gatvėmis...............
Comment
-
Parašė Bakennon Rodyti pranešimąKažkas siūlė Jogailos g. tiesti "suartintus" bėgius dėl gatvės siaurumo. Įdedu nuotrauką darytą Helsinkyje, kur yra toks atvejis. Šia trumpa atkarpa važinėja tik vieno maršruto tramvajus, spėju, daugiau tramvajų šia atkarpa tiesiog neįmanoma būtų paleisti.
Atvaizdas
Klausimas, ar Vilniuje būtinas toks atvejis? Ar nebus tai "mirties nuosprendis" naujiems tramvajų maršrutams galimai kada nors eisiantiems Jogailos g.? Klausimai retorini. Nebūtina atsakyti.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąo kodėl negalima tramvajaus nutiesti Vilniaus gatve tiesiai, neįsukant į Jogailos??
Comment
-
Parašė Vidma Rodyti pranešimą
Akivaizdu, kad absurdas. Tik ar straipsnio autorius pribūrė?
Beje, savivaldybės piešiamas tramvajus (Kalvarijų gatve) su metro juk nesuderinamas - viską daryti reikėtų nuo nulio.
Parašė geriantis Rodyti pranešimąo kodėl negalima tramvajaus nutiesti Vilniaus gatve tiesiai, neįsukant į Jogailos??
1) nuo rotušės iki stoties reikėtų tunelio
2) strateguotojai visiškai neturi fantazijosPaskutinis taisė c2h5oh; 2012.01.02, 11:41.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTodėl, kad neaišku kaip jis toliau nuo Vilniaus g. važiuotų. Iki Rotušės būtų super, bet...
Taip pat Pylimo g. liktų esamam VT. Žinoma, visus maršrutus, kurie eina per Žaliąjį tiltą reikėtų naikinti. Tačiau išliktų VT stuburą formuojantys troleibusų maršrutai: 2 ir 7. Taip pat ir 1, o 5, 20 visgi reikėtų naikinti. 26 ir 53 autobusų taip pat turėtų nebelikti.
Tokiu būdu tramvajus taptų gerokai greitesniu. VT pagaliau normaliai imtų aptarnauti Senamiestį. Kalvarijų gatvėje tramvajus galėtų eiti ne gatve, atskira juosta. Tam reikėtų platinti gatvę, griauti lūšnas. Liktų dvi probleminės sankryžos - Su Žalgirio g. ir prie buvusios Kuro aparatūros. Bet šias sankryžas ir taip reikia rekonstruoti į dviejų lygių.
Deja, pas mus viską norės padaryti kuo pigiau...
P.S. Visgi manau, kad naujos VT įdiegimui dabar ne laikas, o be to ir neišnaudotos esamo VT galimybės. Be to visos VT sistemos vystymas neįmanomas be miesto urbanizavimo pertvarkos. T.y. chaotiška urbanizacija, jei ji nebus sustabdyta, darys neįmanomu darnų visos infrastruktūros, taip pat ir VT, vystymą.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.02, 13:35.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dar labiau super būtų požeminė trasa nuo Lvovo gatvės iki pat stoties po Vilniaus - Vokiečių gatve. Su požeminėmis stotimis Žaliasis Tiltas (pesėdimo į antžeminį VT), Vilniaus gatvė (persėdimo į antžeminį VT), Vokiečių gatvė. Stotyje tramvajaus žiedas būtų antžeminis. Tik gaila, kad ta vieta, kur galėtų būti jo portalas ir žiedas, t.y. skveras prie McDonaldso bus užstatomas... Bet liekas kioskelių teritorija šalia autobusų stoties. Žinoma, čia su portalu būtų sudėtinga, tramvajaus stotis galėtų būtų požeminė arba iškasoje su dengtų plieno ir stiklo antstatu...
Tokiu būdu tramvajus taptų gerokai greitesniu. VT pagaliau normaliai imtų aptarnauti Senamiestį. Kalvarijų gatvėje tramvajus galėtų eiti ne gatve, atskira juosta. Tam reikėtų platinti gatvę, griauti lūšnas. Liktų dvi probleminės sankryžos - Su Žalgirio g. ir prie buvusios Kuro aparatūros. Bet šias sankryžas ir taip reikia rekonstruoti į dviejų lygių.
Beje, prie stoties kaip tik tramvajų galima būtų palikti po žeme - ten jau požeminis lygis beveik sufomuotas. Prie Operos statant požeminį garažą galima būtų iš anksto galvoti apie sujungimą su tramvajaus stotimi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad mūsų valdžios "galvos" mąstytų strategiškai, o ne apie "otkatus"...
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąo kodėl negalima tramvajaus nutiesti Vilniaus gatve tiesiai, neįsukant į Jogailos??Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip pat Pylimo g. liktų esamam VT. Žinoma, visus maršrutus, kurie eina per Žaliąjį tiltą reikėtų naikinti. Tačiau išliktų VT stuburą formuojantys troleibusų maršrutai: 2 ir 7. Taip pat ir 1, o 5, 20 visgi reikėtų naikinti. 26 ir 53 autobusų taip pat turėtų nebelikti.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVisai logiška, jeigu stotis būtų pagrindinis tramvajų linijų "HUB`as".
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąStotis yra centrinės miesto dalies pakraštyje, o juo labiau tame pietrytiniame kampe, kuriame mažiausiai visokių traukos objektų. Taigi jos buvimas pagrindiniu HUB'u nebūtu labai prasmingas. Juo labiau, kad tarkim važiuojant su persėdimu iš šiaurinės miesto dalies reikėtu be reikalo nusitrenkti iki stoties (per visą miestą) ir tada tarsi važiuoti atgal kita linija.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVienu žodžiu, norima padaryti minimaliausiom realiom sąnaudom lėtaeigį tramvajų "modernų" "taip kaip Rygoj", be jokios infrastruktūros.
nesamones.
prie ko cia "modernus kaip Rygoj" ir Letaeigis?Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimą????
nesamones.
prie ko cia "modernus kaip Rygoj" ir Letaeigis?
Sprendžiant iš to, kad nenumatoma keisti beveik jokios miesto infrastruktūros, dėl populistinės "lėšų ekonomijos", bei visokių "žaliųjų" ir "rudųjų" pasipriešinimo (paskaitykit kokia pasipriešinimo banga kyla delfyje vos tik užsimenama apie tramvajų ar dar ką nors šiuolaikiškesnio), numatau, kad jei ir bus pastatytas paprastas dabartinis tramvajus, šiuolaikiškas, bet nei "greitasis", nei "modernusis" nei dar kažkuo išskirtinis, pvz:
Iš esmės tame nieko labai bloga, bet mano giliu įsitikinimu, pradėti reikia nuo infrastruktūros, kuri trauks keleivius, o ne šiaip bėgiukus pakloti. Kad dabovietės ar NT vystytojai galėtų išdidžiai rašyti: "esame įsikūrę netoli tramvajaus stoties".Paskutinis taisė Sula; 2012.01.02, 16:45.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąnuo rotušės iki stoties reikėtų tunelio
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGalima, bet tada jis praras greitį dėl didelių srautų pėsčiųjų, o šito tramui nereikia, jei mes norime iš jo transporto priemones, o ne pramogos.
Comment
Comment