Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąMariau, yra KRUVA miestu, kuriuose tramvajus yra naujiena.
Naujausias pvz:
Nottingham - Vilniaus dydzio miestas. VAKAR pasirase sutarti del naujos linijos tiesimo, su viso koncesijom, riedmenimis ir t.t.
Vieta - miesto dalis, kur tramo iki siol nebuvo ir net nekvepejo.
Pirma linija atidaryta 2004 metais. cia tie keliasdesimt?
ar tu pasakysi, kad Nottinghamas buvo projektuotas zinant kad 2004 bus tramas?
tiesa, tramas nottinghame buvo.. iki 1936...
Trečia - už tiek kiek bus pastatytas tramvajus būtų galima visus troleibusu ir autobusus pakeisti naujais, moderniais, taupesniais, rekonstruok laidus ir papildomus nutiesti tarkim į Ateities gatvę. Be to žinant mūsų valdžios protinius gebėjimus nenustebčiau jei reiktų eiti teises persilaikyti, nes matyt vairuotojai nemokės važiuot kai tramvajus bus, o čia žiūrėk ir užsidirbs daug kas .
Kur tikrai tramvajus mano nuomone pasiteisintų tai tokiose gatvėse kaip Laisvės pr kur daug kur yra žalia skiriamoji juosta ir Pilaitės pr.
Comment
-
Ponai, mes čia aptarinėjam pasekmes, o ne priežastis. Visa Vilniaus miesto bėda yra tame, kad turime viduramžiško miesto gatvių tinklą, kai dauguma transporto tiesiog yra priversti važiuoti senamiesčiu ar jo prieigomis. Dar smarkiai blogina bendrą padėtį tai, kad proto galiūnai suskubo visokias ministerijas bei dažnai lankomas įstaigas vėlgi sugrūsti senamiestin arba aplink jį. Mintiems virtuozams miesto savivaldybėje niekaip negimsta primityvi mintis, kad 80% transporto problemų būtų išspręsta elementariai, be jokių metro ir tt. pastačius pilną apvažiavimą aplink miestą pradžiai vieno o ateityje bent dviejų žiedų pavidalu. Mažesnysis galėtų netgi naujamiesčiu, aplink senamiestį būti nutiestas, juolab kad jo netgi gabalai kai kur yra. Ir tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų. Jais ir paleisti tramvajus ar ką panašaus. Tokiu atveju norint ką pasiekti tereiktų pačiu blogiausiu atveju pusiukę to žiedo greita transporto priemone pravažiuot. Nesimakaluojant po senamiestį.
Comment
-
Įdomiausia tai, kad tramvajaus linijai įrengti ir paleisti turbūt reikės apie metus laiko, taigi prasideda statybos uždaroma Pylimo gatvė, 2, 5 troleibusai tam laikotarpiui laikinai pakeičiami autobusais kurie važiuos kažkokiom aplinkinėm trasom, atsiradus trmvajui, gyventojų prašymu užtikrinant patogesnį susisiekimą, laikini autobusų maršrutai taps nuolatiniais. Ir beje dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, tai gal kas pasakys kada paskutinį kartą atkarpoje nuo Stoties iki Santariškių yra netilpęs į troleibusą ? Todėl manau, kad dabar svarstoma tramvajau trasa yra neracionali.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąPonai, mes čia aptarinėjam pasekmes, o ne priežastis. Visa Vilniaus miesto bėda yra tame, kad turime viduramžiško miesto gatvių tinklą, kai dauguma transporto tiesiog yra priversti važiuoti senamiesčiu ar jo prieigomis. Dar smarkiai blogina bendrą padėtį tai, kad proto galiūnai suskubo visokias ministerijas bei dažnai lankomas įstaigas vėlgi sugrūsti senamiestin arba aplink jį. Mintiems virtuozams miesto savivaldybėje niekaip negimsta primityvi mintis, kad 80% transporto problemų būtų išspręsta elementariai, be jokių metro ir tt. pastačius pilną apvažiavimą aplink miestą pradžiai vieno o ateityje bent dviejų žiedų pavidalu. Mažesnysis galėtų netgi naujamiesčiu, aplink senamiestį būti nutiestas, juolab kad jo netgi gabalai kai kur yra. Ir tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų. Jais ir paleisti tramvajus ar ką panašaus. Tokiu atveju norint ką pasiekti tereiktų pačiu blogiausiu atveju pusiukę to žiedo greita transporto priemone pravažiuot. Nesimakaluojant po senamiestį.http://noriubegti.blogspot.com/
http://miestutransportas.blogspot.com/
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąPonai, mes čia aptarinėjam pasekmes, o ne priežastis. Visa Vilniaus miesto bėda yra tame, kad turime viduramžiško miesto gatvių tinklą, kai dauguma transporto tiesiog yra priversti važiuoti senamiesčiu ar jo prieigomis. Dar smarkiai blogina bendrą padėtį tai, kad proto galiūnai suskubo visokias ministerijas bei dažnai lankomas įstaigas vėlgi sugrūsti senamiestin arba aplink jį. Mintiems virtuozams miesto savivaldybėje niekaip negimsta primityvi mintis, kad 80% transporto problemų būtų išspręsta elementariai, be jokių metro ir tt. pastačius pilną apvažiavimą aplink miestą pradžiai vieno o ateityje bent dviejų žiedų pavidalu. Mažesnysis galėtų netgi naujamiesčiu, aplink senamiestį būti nutiestas, juolab kad jo netgi gabalai kai kur yra. Ir tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų. Jais ir paleisti tramvajus ar ką panašaus. Tokiu atveju norint ką pasiekti tereiktų pačiu blogiausiu atveju pusiukę to žiedo greita transporto priemone pravažiuot. Nesimakaluojant po senamiestį.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomiausia tai, kad tramvajaus linijai įrengti ir paleisti turbūt reikės apie metus laiko, taigi prasideda statybos uždaroma Pylimo gatvė, 2, 5 troleibusai tam laikotarpiui laikinai pakeičiami autobusais kurie važiuos kažkokiom aplinkinėm trasom, atsiradus trmvajui, gyventojų prašymu užtikrinant patogesnį susisiekimą, laikini autobusų maršrutai taps nuolatiniais. Ir beje dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, tai gal kas pasakys kada paskutinį kartą atkarpoje nuo Stoties iki Santariškių yra netilpęs į troleibusą ? Todėl manau, kad dabar svarstoma tramvajau trasa yra neracionali.
del marsruto - sakyk ka nori, bet pagal turima informacija, tai yra Didziausius srautus generuojantis marsrutas VISA DIENA.
kam reikalinga kazkokia "masyvi" VT priemone, sugebanti pernesti milzininkus kiekius keleiviu, Pilaiteje, jei po 10.00 iki kokiu 16.00 ten nieko nebuna?Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąStatant, per diena galima pastatyti 100-200 metru begiu per diena!http://noriubegti.blogspot.com/
http://miestutransportas.blogspot.com/
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąIr tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimądel marsruto - sakyk ka nori, bet pagal turima informacija, tai yra Didziausius srautus generuojantis marsrutas VISA DIENA.
kam reikalinga kazkokia "masyvi" VT priemone, sugebanti pernesti milzininkus kiekius keleiviu, Pilaiteje, jei po 10.00 iki kokiu 16.00 ten nieko nebuna?
Comment
-
Parašė Engineer Rodyti pranešimąInžinerinių tinklų rekonstrukcijos nepamirškMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTai, kad Kalvarijų gatve pravažiuoja daug autobusų ir kartu keleivių dar nereiškia, kad ten didžiuliai srautai. Pvz 10 ir 33 maršrutai veža daug studentų. Jie įlipa M.Romerio, Didlaukio stot. Koks jiems bus patogumas pėdint kilometrą per Baltupius iki Kalvarijų g., o paskui dar išlipus kažkur ties Vinco Kudirkos stot. eiti dar gabalą? "Maitinamųjų maršrutų" laukti neapsimokės - atstumas per mažas, kad vertėtų jų laukti. Todėl kelionės trukmė tik išaugs. Tas pats būtų ir su 34, 26A. Daug patogesni taip pat yra 5 ir 6 troleibusai tiems kam reikia į Žirmūnų g. galą.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Deja, panasu, kad visgi ratini tramvaju prastumti kazkas labai nori:
Parašė mskapssPlanuojama, jog jau po 3-4 metų pradės veikti pirmoji vienabėgio greitojo tramvajaus linija, kuri sujungs Santariškes ir autobusų bei traukinių stotis.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąDeja, panasu, kad visgi ratini tramvaju prastumti kazkas labai nori:
Paimta iš http://verslas.delfi.lt/automoto/kit....d?id=53124911
Kita vertus už žlugusias idėjas mokama, kad jas prastumt, todėl jos ir išlenda karts nuo karto.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeista, kad apart žodžio "vienbėgio" daugiau nieko neparašyta. Gal žmogus turėjo galvoje Monorail'ą?
Atvaizdas
Kita vertus už žlugusias idėjas mokama, kad jas prastumt, todėl jos ir išlenda karts nuo karto.http://noriubegti.blogspot.com/
http://miestutransportas.blogspot.com/
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąDeja, panasu, kad visgi ratini tramvaju prastumti kazkas labai nori:
Paimta iš http://verslas.delfi.lt/automoto/kit....d?id=53124911
Abejoju kad tokio tipo viesasis pirkimu konkursas galetu vykti, kadangi dalyvis butu tik vienas tiekejas...
dar daugiau, tai butu DIDZIAUSIA vilniaus klaida pasistatyti ta nesamone...
turbut didesne uz Metro...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąVėl kažkas nežino, ką reiškia terminas "light rail", tai ir verčia kaip šviečiasi pagal mėnulio fazeshttp://noriubegti.blogspot.com/
http://miestutransportas.blogspot.com/
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimątramvajus perveza mazdaug DVIGUBAI (jei ne trigubai) daugiau keleiviu vienu metu.
Kiek atsimenu diskusijose (pirmasis Zuoku tramvajus, paskui metro, dabar vėl tramvajus) valkiotus skaičius, tai netgi didžiausi fanai pajėgumų trūkumą (ir kartu - minimalų srautą, būtiną naujai rūšiai) sugebėdavo surasti tik trumpose laiko atkarpose, vos keliuose taškuose ir tik skaičiuodami labai kūrybiškai. Labai kūrybiškai - tai sudėdami visus tos miesto pusės srautus į vieną, ir dar pridėdami viršaus ateičiai (būsimieji keleiviai, kurie pradės važinėti, pakerėti naujos transporto rūšies naujumo ir patogumo).
Kas atidžiai skaitėt naujausią studiją - labai prašau pakomentuoti, ar taip yra ir dabar.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO tai yra aktualu Vilniuje? Didžiausia esamo VT problema - pajėgumų trūkumas?
Comment
Comment