Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
    Pats padaužyk galvą į sieną ir bus geriau. Beveik visur tramvajus Europoje pasaulyje miestuose veikia keliasdešimt metų, visa infrastruktūra pritaikyta, plėsta atsižvelgiant į visus VT, o Lietuvoje norima jį įkišti bet kokia kaina, nežiūrint kad nukentės kitos VT rūšys, nes abejoju ar daug gatvių yra, kuriose tramvajus netrukdytų, ar dėl jo nebūtų siaurinamos gatvės kito transporto atžvilgiu. Be to žinant kaip yra Lietuvoje įgyvendinami dideli projektai tai bus eilinis pinigų plovimas ir tiek.
    Mariau, yra KRUVA miestu, kuriuose tramvajus yra naujiena.
    Naujausias pvz:
    Nottingham - Vilniaus dydzio miestas. VAKAR pasirase sutarti del naujos linijos tiesimo, su viso koncesijom, riedmenimis ir t.t.
    Vieta - miesto dalis, kur tramo iki siol nebuvo ir net nekvepejo.
    Pirma linija atidaryta 2004 metais. cia tie keliasdesimt?

    ar tu pasakysi, kad Nottinghamas buvo projektuotas zinant kad 2004 bus tramas?
    tiesa, tramas nottinghame buvo.. iki 1936...
    Paskutinis taisė yessuz; 2011.12.16, 13:50.
    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

    Comment


      Vienas didelių tramvajaus pliusų - jis disciplinuoja automobilių vairuotojus.

      Comment


        Parašė yessuz
        ir beje - iki 2040, troleibusu nebeliks.
        Manau, čia kliedesiai. Kokia prasmė atsisakyti troleibusų? Jei kontaktinis tinklas ir darko miesto kraštovaizdį, tai yra per menka priežastis, kad naikinti ištisą transporto sistemą.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Manau, čia kliedesiai. Kokia prasmė atsisakyti troleibusų? Jei kontaktinis tinklas ir darko miesto kraštovaizdį, tai yra per menka priežastis, kad naikinti ištisą transporto sistemą.
          cia tik tai kas parasyta studijoje:
          1) Troleibusai praranda pozicijas DABAR, jas uzleisdami autobusams.
          2) Troleibusu infrastruktura (jos islaikymo ir prieziuros kastai) kainuoja brangiai - brangiau nei kuras autikams

          Klausimas - kam laikyti trulikus ir autikus, jei Tramo 3 Linijas uzmaitinti uzteks autiku?

          Anot Zuoko - trulikus planuoja naikinti.
          Paskutinis taisė yessuz; 2011.12.16, 15:20.
          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

          Comment


            Parašė yessuz Rodyti pranešimą
            tramvajus perveza mazdaug DVIGUBAI (jei ne trigubai) daugiau keleiviu vienu metu.
            o po linijos nutiesimo, aplinka sutvarkoma taip, kaip niekada prie truliku ir autiku kazkodel nesutvarko...

            ir beje - iki 2040, troleibusu nebeliks.
            Na jo, jeigu sukišam į autobusą 100 keleivių ir paleidžiam juos kas 1 min. turim pervežimų pajėgumą 6000 kel/h. Jeigu turim dvigubą autobusą galim sukišti 150 keleivių ir turėsim 9000 kel/h. Į tramvajų galim sutalpinti 250 kel ir turėti 15000 kel/h. Klausimas kiek reikia? Realiai pagal dabartinius keleivių srautus užtenka autobusų sistemos. Tramvajus gražus žaislas, aukštas važiavimo komfortas, ir kas svarbiausia puikus ginklas kovai prieš automobilius. Kaip suprantu miestas siekia pabloginti automobilistų eismo sąlygas: apmokestintas parkavimas, svarstomas mokestis įvažiavimui į senamiestį ir pan. O jei įkišam tramvaju į kalvarijų ir pylimo gatves tai išvis liudna jiems pasidaro. Jie manes kas klaustų - aš prieš automobilius. Apskritai aš už MIESTĄ. Dabar nevaldoma "Vilniaus" urbanizacija vystosi pagal pablogintą JAV priemiesčių modelį. Mūsų sąmonėje vis dar tebėra privatus namas kaime prie ežeriuko ir audi 100 (oops A6) garaže. O gaila...
            http://noriubegti.blogspot.com/
            http://miestutransportas.blogspot.com/

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Manau, čia kliedesiai. Kokia prasmė atsisakyti troleibusų? Jei kontaktinis tinklas ir darko miesto kraštovaizdį, tai yra per menka priežastis, kad naikinti ištisą transporto sistemą.
              Pati truliko technologija gyvena savo paskutines dienas. Kai kurie miestai jau diegia el. baterija varomus autobusus. Technologija yra sparčiai besivystanti, taigi troleibusams teks prisipažinti, kad jie jau dinozaurai..
              http://noriubegti.blogspot.com/
              http://miestutransportas.blogspot.com/

              Comment


                Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                Na jo, jeigu sukišam į autobusą 100 keleivių ir paleidžiam juos kas 1 min. turim pervežimų pajėgumą 6000 kel/h. Jeigu turim dvigubą autobusą galim sukišti 150 keleivių ir turėsim 9000 kel/h. Į tramvajų galim sutalpinti 250 kel ir turėti 15000 kel/h. Klausimas kiek reikia? Realiai pagal dabartinius keleivių srautus užtenka autobusų sistemos. Tramvajus gražus žaislas, aukštas važiavimo komfortas, ir kas svarbiausia puikus ginklas kovai prieš automobilius. Kaip suprantu miestas siekia pabloginti automobilistų eismo sąlygas: apmokestintas parkavimas, svarstomas mokestis įvažiavimui į senamiestį ir pan. O jei įkišam tramvaju į kalvarijų ir pylimo gatves tai išvis liudna jiems pasidaro. Jie manes kas klaustų - aš prieš automobilius. Apskritai aš už MIESTĄ. Dabar nevaldoma "Vilniaus" urbanizacija vystosi pagal pablogintą JAV priemiesčių modelį. Mūsų sąmonėje vis dar tebėra privatus namas kaime prie ežeriuko ir audi 100 (oops A6) garaže. O gaila...
                vienos minutes GAP'as? noreciau gatves pamatyti... nevaziuoja taip daznai niekas...
                norint, galima 2 ilgus tramus sujungti ir tempt
                Tikslas yra - ne tik kas patenkinti ESAMUS srautus, bet ir:
                a) pritraukti naujus keleivius su nauja sistema
                b) suformuoti srautus
                b) uztikrinti pakankamus pajegumus ateityje
                Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                Comment


                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                  cia tik tai kas parasyta studijoje:
                  1) Troleibusai praranda pozicijas DABAR, jas uzleisdami autobusams.
                  2) Troleibusu infrastruktura (jos islaikymo ir prieziuros kastai) kainuoja brangiai - brangiau nei kuras autikams

                  Klausimas - kam laikyti trulikus ir autikus, jei Tramo 3 Linijas uzmaitinti uzteks autiku?

                  Anot Zuoko - trulikus planuoja naikinti.
                  Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                  Pati truliko technologija gyvena savo paskutines dienas. Kai kurie miestai jau diegia el. baterija varomus autobusus. Technologija yra sparčiai besivystanti, taigi troleibusams teks prisipažinti, kad jie jau dinozaurai..
                  Atsargiai abejoju troleibusų nurašymo tikslingumu. Jau turime infrastruktūrą, transporto priemones, tam pritaikytus parkus, pagaliau išmokytus vairuotojus. Troleibusai varomi elektra, kurią gaminamės patys (daugiau nei pusę LTU suvartojamos elektros pagaminama vietoje), ir gaminsime dar daugiau, kai bus pastatyta naujoji Visagino atominė jėgainė. Elektriniai autobusai dar šviečia labai miglota ateitimi, nors aš jų idėją vertinčiau gana rimtai. Jeigu būtų mano valia, aš dar kelis metus ničnieko totaliai naujo neįvedinėčiau — tegul troleibusai savaime morališkai pasensta, tegul dar sušvelnėja krizės padariniai, o per tą laiką visuomenė yra paruošiama naujam bėginiui miesto VT. Kaip vienas iš visuomenės paruošimo variantų, svarstytinas Pylimo gatvės abiejų judėjimo pusių uždarymas kad ir nuo 2012m. birželio 1d. — palikti trąsą nuo Pylimo/Sodų iki Jogailos/Gedimino vien tik troleibusams, autobusams, mikroautobusams ir spec. transportui. Tada bent jau bus laiko įsitikinti, ar tramvajus Pylimo/Jogailos g. yra tikrai protinga/kvaila mintis.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                    vienos minutes GAP'as? noreciau gatves pamatyti... nevaziuoja taip daznai niekas...
                    norint, galima 2 ilgus tramus sujungti ir tempt
                    Tikslas yra - ne tik kas patenkinti ESAMUS srautus, bet ir:
                    a) pritraukti naujus keleivius su nauja sistema
                    b) suformuoti srautus
                    b) uztikrinti pakankamus pajegumus ateityje
                    Man ir neteko matyti 1 min. tarpo, bet teoriškai toks įmanomas (Paryžiuje metro lakstė kas 2 min., tai negalėjau atsikaifuoti). Kalbu apie maksimalu pralaidumą. Ilgo tramo Vilniuje suformuoti nepavyks, paprasčiausiai stotelių tokio ilgio neįrengsi, nes kaip įsivaizduoji jos turės būti gatvės viduryje, o ne kraštuose.

                    a) visiškai sutinku;
                    b) patikslinčiau.. "performuoti". Dalis autobusų srauto perkeliama ant tramo. Naujus transporto srautus galėtų suformuoti tikslinga urbanizacijos plėtras išilgai tramo linijos, bet abejoju ar savivaldybės pajėgs reguliuoti šį procesą. Dabar visa urbanizacija varo į avižienius, bukiškes, balsius ir pan..
                    c) mano giliu įsitikinimu keleivių srautai nedidės, bet priešingai - mažės (kalbu ne apie tramvajaus linija, bet apie bendrai viešuoju transportu pervežamų keleivių skaičių). Argumentai? Gyventojų skaičius trauksis nuo 3 mln. iki 2.5 pagal pasaulio banko prognozes (gyventojų skaičiaus prognozės laikomos pačiomis patikimiausiomis iš visų atliekamų prognozių). Savivaldybei nepavyks suvaldyti statybų ir gyventojų toliau bėgs į priemiesčius. O kaip žinai priemiesčio gyventoją išlaipinti iš automobilio misija ojojoj kokia sudėtinga. Taigi VT keleivių srautas turėtų toliau mažėti. Liudna, bet tokia tikrovė.
                    http://noriubegti.blogspot.com/
                    http://miestutransportas.blogspot.com/

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Atsargiai abejoju troleibusų nurašymo tikslingumu. Jau turime infrastruktūrą, transporto priemones, tam pritaikytus parkus, pagaliau išmokytus vairuotojus. Troleibusai varomi elektra, kurią gaminamės patys (daugiau nei pusę LTU suvartojamos elektros pagaminama vietoje), ir gaminsime dar daugiau, kai bus pastatyta naujoji Visagino atominė jėgainė. Elektriniai autobusai dar šviečia labai miglota ateitimi, nors aš jų idėją vertinčiau gana rimtai. Jeigu būtų mano valia, aš dar kelis metus ničnieko totaliai naujo neįvedinėčiau — tegul troleibusai savaime morališkai pasensta, tegul dar sušvelnėja krizės padariniai, o per tą laiką visuomenė yra paruošiama naujam bėginiui miesto VT. Kaip vienas iš visuomenės paruošimo variantų, svarstytinas Pylimo gatvės abiejų judėjimo pusių uždarymas kad ir nuo 2012m. birželio 1d. — palikti trąsą nuo Pylimo/Sodų iki Jogailos/Gedimino vien tik troleibusams, autobusams, mikroautobusams ir spec. transportui. Tada bent jau bus laiko įsitikinti, ar tramvajus Pylimo/Jogailos g. yra tikrai protinga/kvaila mintis.
                      Niekas nešneka apie greitus rezultatus. Tarkim baigiamas tramvajaus spec. planas kitais metais. Tada reikia užsakyti techninį projektą, t.y. kokie 2 metai. Statyba prasidėtu 2014-2015 metais. Kiek truktų neturiu supratimo, bet spėčiau apie 3 metus. Taigi bent jau iki 2018 metų trulikai kaip važinėjo, taip ir važinėtų...
                      http://noriubegti.blogspot.com/
                      http://miestutransportas.blogspot.com/

                      Comment


                        Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                        Man ir neteko matyti 1 min. tarpo, bet teoriškai toks įmanomas (Paryžiuje metro lakstė kas 2 min., tai negalėjau atsikaifuoti). Kalbu apie maksimalu pralaidumą. Ilgo tramo Vilniuje suformuoti nepavyks, paprasčiausiai stotelių tokio ilgio neįrengsi, nes kaip įsivaizduoji jos turės būti gatvės viduryje, o ne kraštuose.

                        a) visiškai sutinku;
                        b) patikslinčiau.. "performuoti". Dalis autobusų srauto perkeliama ant tramo. Naujus transporto srautus galėtų suformuoti tikslinga urbanizacijos plėtras išilgai tramo linijos, bet abejoju ar savivaldybės pajėgs reguliuoti šį procesą. Dabar visa urbanizacija varo į avižienius, bukiškes, balsius ir pan..
                        c) mano giliu įsitikinimu keleivių srautai nedidės, bet priešingai - mažės (kalbu ne apie tramvajaus linija, bet apie bendrai viešuoju transportu pervežamų keleivių skaičių). Argumentai? Gyventojų skaičius trauksis nuo 3 mln. iki 2.5 pagal pasaulio banko prognozes (gyventojų skaičiaus prognozės laikomos pačiomis patikimiausiomis iš visų atliekamų prognozių). Savivaldybei nepavyks suvaldyti statybų ir gyventojų toliau bėgs į priemiesčius. O kaip žinai priemiesčio gyventoją išlaipinti iš automobilio misija ojojoj kokia sudėtinga. Taigi VT keleivių srautas turėtų toliau mažėti. Liudna, bet tokia tikrovė.
                        NEIMANOMAS! autobusai, troleibusai - jie turi kirsti sankryzas, yra pesciuju perejos ir t.t.! neimanoma.
                        Minimalus gap'as apie 2.5-3 minutes buna!

                        Del srautu - butent, tam ir yra daroma nauja transporto rusis - idiegus ja, smarkiai pasikeiciai keliavimo prioritetai.
                        Geriausias pvz - Nottingham.
                        NOTTINGHAM, England, March 14 /PRNewswire/ -- Nottingham's tram today announces target-busting first year patronage figures. 8.4 million journeys have been taken on the system since opening and this is well above even the most optimistic targets.

                        Twenty per cent of passengers use the 3,000 Park & Ride site spaces along the route and over 30% of passengers have transferred from cars to use the system. Sixty per cent of tickets are 'multi-modal' - bus and tram joint tickets. Significant usage by mobility impaired passengers is evident.

                        A recent independent customer satisfaction survey also showed that the vast majority (99%) of passengers are very positive about the system, with only 1% dissatisfied.

                        The establishment of NET and the coordination of services and ticket between bus, train and tram, has helped to increase public transport use in the corridor by around 20% at peak times. Survey results are indicating that traffic has reduced by about 8-9% in the inner area of the NET corridor although other factors, not just the tram, will have contributed to this.
                        Paskutinis taisė yessuz; 2011.12.16, 15:59.
                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                        Comment


                          Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                          Niekas nešneka apie greitus rezultatus. Tarkim baigiamas tramvajaus spec. planas kitais metais. Tada reikia užsakyti techninį projektą, t.y. kokie 2 metai. Statyba prasidėtu 2014-2015 metais. Kiek truktų neturiu supratimo, bet spėčiau apie 3 metus. Taigi bent jau iki 2018 metų trulikai kaip važinėjo, taip ir važinėtų...
                          KOnkursas turetu buti paleistas iki 2012 pabaigos!
                          Planuojama PPP su ES finansavimu
                          KOnkursas butu viskam: Projektui, finansavimui, implementacijai, operavimui.. nu koncesija.
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                            NEIMANOMAS! autobusai, troleibusai - jie turi kirsti sankryzas, yra pesciuju perejos ir t.t.! neimanoma.
                            Minimalus gap'as apie 2.5-3 minutes buna!
                            Imanomas. Neturiu dabar po ranka pavyzdžių (kada radus laiko paieškosiu), bet galima pasiekti, kad per valandą pravažiuotų 60 vieno maršruto autobusų. Aš nekalbu, kad jų grafikas būs sustatytas kas 1 min. Aš kalbu, kad per valandą pravažiuoja 60 autobusų. Šitą dalyką lemia ne sankryžos ir ne pėsčiųjų perėjos, bet keleivių įlipimo - išlipimo iš autobuso trukmė.
                            http://noriubegti.blogspot.com/
                            http://miestutransportas.blogspot.com/

                            Comment


                              Parašė yessuz

                              cia tik tai kas parasyta studijoje:
                              1) Troleibusai praranda pozicijas DABAR, jas uzleisdami autobusams.
                              2) Troleibusu infrastruktura (jos islaikymo ir prieziuros kastai) kainuoja brangiai - brangiau nei kuras autikams

                              Klausimas - kam laikyti trulikus ir autikus, jei Tramo 3 Linijas uzmaitinti uzteks autiku?

                              Anot Zuoko - trulikus planuoja naikinti.
                              Troleibusai yra ekologiška transporto rūšis, o jei visi 350 Vilniaus autobusų būtų varomi elektra ir dujomis- jų išlaikymas kainuotų jau brangiau nei troleibusų.
                              Aha, 3 tramvajaus linijos vietoje 20 troleibusų maršrutų- nu tikrai nesąmonė, nebent tos tramo linijos bus labai ilgos.
                              Ir kodėl turėtų likti tik "užmaitinantys" maršrutai? Juk tramvajus nekursuos į visus didesnius mikrorajonus.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Atsargiai abejoju troleibusų nurašymo tikslingumu.
                                pritariu kam pasakyta + vis tiek troleibusų eksploatacija kai yra visas tinklas yra pigesnė nei autobusų + lėtesnis nusidėvėjimas. Vat užtat tik priešingai - atsargiau žiūriu į elektrinius autobusus; ar jie tokie jau pigūs ir patikimi būtų...
                                Kaip vienas iš visuomenės paruošimo variantų, svarstytinas Pylimo gatvės abiejų judėjimo pusių uždarymas kad ir nuo 2012m. birželio 1d......
                                ne 2012 birželio, o 2012 sausio 1 d. Jau kiek galima VT nurašyti į antrą vietą? prioritetą popieriuje padaryti realiu sprendimu; ir dar ne tik pylimo g., o per visą kalvarijų g, pradedant sankryža su didlaukio g.; visas laisvės pr. Taip pat ir kitus konfliktinius taškus, kur VT stovi bendroje eilėje prie šviesoforo su kitomis transporto priemonėmis.

                                Beje dar viena problema, kurios niekas nekabina - tai VT priklausomybė nuo darbo jėgos. Nes yra visa armija troleibusų autobusų vairuotojų, kuriems už viską reikia mokėti. Natūraliai klausimas, ar naujas transportas kokiu nors būdu galėtų būti automatizuotas? Tramvajus - vargu....? metro - turėtų šansą, o ar atsipirktų...? įdomu būtų kam nors kokį tyrimą mokslinį atlikt

                                Comment


                                  Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                                  Imanomas. Neturiu dabar po ranka pavyzdžių (kada radus laiko paieškosiu), bet galima pasiekti, kad per valandą pravažiuotų 60 vieno maršruto autobusų. Aš nekalbu, kad jų grafikas būs sustatytas kas 1 min. Aš kalbu, kad per valandą pravažiuoja 60 autobusų. Šitą dalyką lemia ne sankryžos ir ne pėsčiųjų perėjos, bet keleivių įlipimo - išlipimo iš autobuso trukmė.
                                  Tai tame ir esme.
                                  Siai dienai turime ta pacia gatve vaziuojanciu vienas paskui kita kurva besidubliuojanciu marsrutu, kur vienas paskui kita varo 2-3 autikai, paskutinis - vos ne pustusti.

                                  Paleidziam vieninteli trama, kuris laisvai aptarnauja tiek pikini srauta (nebebus to "o, atvare autikas... hmmm.. netilpauu....), tiek nepikini, o autikus padarom aptarnaujancius pagrindines, stubirines linijas..
                                  Suformuojam srauta <...>

                                  <...> Vilnius tampa Europos sostine, statom Zykaus isvajota metro
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Troleibusai yra ekologiška transporto rūšis, o jei visi 350 Vilniaus autobusų būtų varomi elektra ir dujomis- jų išlaikymas kainuotų jau brangiau nei troleibusų.
                                    Aha, 3 tramvajaus linijos vietoje 20 troleibusų maršrutų- nu tikrai nesąmonė, nebent tos tramo linijos bus labai ilgos.
                                    Ir kodėl turėtų likti tik "užmaitinantys" maršrutai? Juk tramvajus nekursuos į visus didesnius mikrorajonus.
                                    Taigi esu idejes ten ta plana:
                                    1 linija - stotis - santorai.
                                    viso 3 linijos.

                                    Aisku, visu marsrutu nepakeisi, bet jais gali paleisti autikus.

                                    Troleibusai, kaip bebutu - vienas kainuoja apie miliona litu...

                                    Bet kokiu atveju, cia jau Mero ideja - tegu jis ir aiskina
                                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                    Comment


                                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                      pritariu kam pasakyta + vis tiek troleibusų eksploatacija kai yra visas tinklas yra pigesnė nei autobusų + lėtesnis nusidėvėjimas. Vat užtat tik priešingai - atsargiau žiūriu į elektrinius autobusus; ar jie tokie jau pigūs ir patikimi būtų...

                                      ne 2012 birželio, o 2012 sausio 1 d. Jau kiek galima VT nurašyti į antrą vietą? prioritetą popieriuje padaryti realiu sprendimu; ir dar ne tik pylimo g., o per visą kalvarijų g, pradedant sankryža su didlaukio g.; visas laisvės pr. Taip pat ir kitus konfliktinius taškus, kur VT stovi bendroje eilėje prie šviesoforo su kitomis transporto priemonėmis.

                                      Beje dar viena problema, kurios niekas nekabina - tai VT priklausomybė nuo darbo jėgos. Nes yra visa armija troleibusų autobusų vairuotojų, kuriems už viską reikia mokėti. Natūraliai klausimas, ar naujas transportas kokiu nors būdu galėtų būti automatizuotas? Tramvajus - vargu....? metro - turėtų šansą, o ar atsipirktų...? įdomu būtų kam nors kokį tyrimą mokslinį atlikt
                                      Neatsipirktu niekaip tas metro.
                                      Bendruose Sistemos kastuose, ten tas 50 (sakykim) vairuotoju - yra mizeris. kazi ar procenta tesudaro
                                      Be to, savaime, automatiniu liniju irengimas kainuoja brangiau, ju aptarnavimas smarkiai brangesnis, netgi paciu metro stociu kaina smarkiai didesne.

                                      apskritai, pati metro ideja yra absurdiska.. vienintelis rentinys su Zykum priesaky stumia ta metro projekta
                                      klausimas yra - ar cia yra vien tik jo pinigai, ar dar kazkas finansuoja.. :/
                                      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                      Comment


                                        Parašė yessuz

                                        Taigi esu idejes ten ta plana:
                                        1 linija - stotis - santorai.
                                        viso 3 linijos.

                                        Aisku, visu marsrutu nepakeisi, bet jais gali paleisti autikus.

                                        Troleibusai, kaip bebutu - vienas kainuoja apie miliona litu...

                                        Bet kokiu atveju, cia jau Mero ideja - tegu jis ir aiskina
                                        O kokia prasmė kokiu nors maršrutu vietoj troleibusų leisti autobusus? Tegul sau toliau važinėja troleibusai, nelabai trukdo jie tam tramvajui. Jei tramas gaus elektrą nuo bėgių, tai ir netrukdys jam kontaktinis tinklas.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          O kokia prasmė kokiu nors maršrutu vietoj troleibusų leisti autobusus? Tegul sau toliau važinėja troleibusai, nelabai trukdo jie tam tramvajui. Jei tramas gaus elektrą nuo bėgių, tai ir netrukdys jam kontaktinis tinklas.
                                          Klausk mero - jis cia nori troleibusus naikinti..
                                          Kiek zinau - Troleibusiu tinklas - gana smarkiai nusidevejes.. ir troleibusai, savaime, praranda pozicijas pries autobusus. Autobusai pigiau.
                                          Paskutinis taisė yessuz; 2011.12.16, 16:20.
                                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X