Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
    Esme yra NAUJOS sistemos degimas.
    Beje, yra ir tikrai trumpu, 20+m ilgio tramu, nepikiniam aptarnavimui.
    Šitą aš suprantu. Tiesiog pagal kai kurias nuomones, siūlančias neliesti, nekeisti ar kitaip nepertvarkyti esamų maršrutų - tai būtu ne sistemos, o tik naujos transporto rūšies įvedimas.
    Jei investuoti ir tobulinti VT sistemą, tai tikrai nepakaks dabartinėse gatvėse tik pakloti bėgius per vidurį ir įsivaizduoti jog viskas gerai

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Šitą aš suprantu. Tiesiog pagal kai kurias nuomones, siūlančias neliesti, nekeisti ar kitaip nepertvarkyti esamų maršrutų - tai būtu ne sistemos, o tik naujos transporto rūšies įvedimas.
      Jei investuoti ir tobulinti VT sistemą, tai tikrai nepakaks dabartinėse gatvėse tik pakloti bėgius per vidurį ir įsivaizduoti jog viskas gerai
      Aš manyčiau, kad net neįvedant naujos transporto rūšies, esamą maršrutų sistemą būtinai reikia pertvarkyti. Mano argumentai:
      1. Sistema yra nuostolinga.
      2. Sistema yra neefektyvi. (labai daug maršrutų važiuoja pustuščiai)
      3. Sistema yra nepatogi. (per daug laiko sugaištama persėdant iš vieno maršrutų į kitą).
      4. Vieną kartą reikia išspręsti mikriukų problemą. Ne tik eismo saugos, bet ir lygiavertės konkurencijos aspektu. Dabar autobusai ir troleibusai vežą pensininkus ir moksleivius, o mikriukai tik mokius klientus. Kodėl pvz. koks pensininkas negali važiuoti mikriuku už 20 % bilieto kainos?

      Būtina pertvarkos sąlyga - valandiniai bilietai galiojantis nepriklausomai nuo transporto priemonės ar maršruto.

      Mano supratimu VT sistemą reikia pertvarkyti taip, kad būtų mažiau maršrutų, bet jų intervalai būtų gerokai tankesni. Persėdimas nebūtų jokia problema, nes tau papildomai tai nekainuotų o ir laikas sugaištas stotelėje būtų juokingai mažas lyginant su dabar esančių. Nes dabartinė maršrutų sistema tiesiogiai sujungti visas gyvenamas vietas su visomis darbo vietomis yra nelogiška, neefektyvi ir bet kokių atveju bus nuostolinga.

      Kas liečia apskritai VT gyvenimą. Jis turi turėti pranašumą prieš privačius automobilius kamščių atveju. Jeigu to nebus - tai jai šakės. Ja važiuos tik tie kurie negali važiuoti automobiliu.
      http://noriubegti.blogspot.com/
      http://miestutransportas.blogspot.com/

      Comment


        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
        tik kitokia. Nera tikslo daryti "nestandartine" tramo veze, nes su gelezinkeliu nesijungs bet kokiu atveju.
        Standartine veze - pigesne.
        Gali ir jungtis, kaip pvz.: 3 variante, be to tramvajaus depas gali būti ir geležinkelio stotyje, nors ir kirstųsi žinybiniai interesai.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Gali ir jungtis, kaip pvz.: 3 variante, be to tramvajaus depas gali būti ir geležinkelio stotyje, nors ir kirstųsi žinybiniai interesai.
          tai kad depas netgi bendrajame plane, berods, numatytas salia troleibusu depo.. . kaip kad yra parodyta sitoje zinuteje
          Be to, visa studija ir skaiciavimai atlikti standartinei 1435 vezei. 1520 veze irgi labai riboja konkurencija. ir is tikro, kaip nauju liniju, jos niekur nestato.. nebent mieste jau veiktu tokio tipo linija..

          Ilgainiui troleibusu butu apskritai atsisakyta.
          Vienas operatorius valdytu ir tram'a ir autikus.
          projektas - PPP, su ES finansavimu...
          Paskutinis taisė yessuz; 2011.12.14, 16:16.
          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

          Comment


            Va kaip tik vienu tuo GLT teko vazinetis (Nancy) - vienintelis privalumas - kad prasilenkti gali mazesniu atstumu, bet visa kita - tik minusai - kaip ir rase - posukiuose ne greiciau 10km/h, vaziuojant visas tarska/barska, o be to ir labai i sonus metosi (kadangi kiekviena asis valdoma centrinio begio, nedidelis ten laisvumas is karto duoda 1-2 laispniu ratu pasisukima, o kai visos asys sitaip plaukioja - rezultatas aiskus. O ir iskart po atidarymo buvo Nancy ir mirtinu avariju, kai is atkarpos be begio uzvaziuojant and begio viena is asiu nepataike kur reikia, ir tada trenkesi tas tramas galu i stulpa. Po sito atvejo gal metus nevazinejo...
            O ir patys prancuzai Nancy mieste labai jau ironiskai i ta trama ziuri - jis dar kartu ir troleibusas ir autobusas - dali marsruto vaziuoja be begio, o is parko atvaziuoja ir be elektros tinklo...
            Parašė yessuz Rodyti pranešimą
            Taip. per daug bedu, nepasiteisino.
            Vienzo - guminiais ratais ir su 1 begiu gamina tik transloras.. sakau - cia butu tragediju tragedija...

            Cia is Wikipedijos,.

            Bombardieriaus ta sistema vadinasi GLT, ir yra tik dviejuose miestuoje.

            Comment


              Parašė mskapss Rodyti pranešimą
              Va kaip tik vienu tuo GLT teko vazinetis (Nancy) - vienintelis privalumas - kad prasilenkti gali mazesniu atstumu, bet visa kita - tik minusai - kaip ir rase - posukiuose ne greiciau 10km/h, vaziuojant visas tarska/barska, o be to ir labai i sonus metosi (kadangi kiekviena asis valdoma centrinio begio, nedidelis ten laisvumas is karto duoda 1-2 laispniu ratu pasisukima, o kai visos asys sitaip plaukioja - rezultatas aiskus. O ir iskart po atidarymo buvo Nancy ir mirtinu avariju, kai is atkarpos be begio uzvaziuojant and begio viena is asiu nepataike kur reikia, ir tada trenkesi tas tramas galu i stulpa. Po sito atvejo gal metus nevazinejo...
              O ir patys prancuzai Nancy mieste labai jau ironiskai i ta trama ziuri - jis dar kartu ir troleibusas ir autobusas - dali marsruto vaziuoja be begio, o is parko atvaziuoja ir be elektros tinklo...
              Na taip.
              ten pvz translohro tam vienas atvejis buvo - i begi papuole aliuminio gabalas. Is karto nuo begiu nuvaziavo...
              http://chatillon.ecologiesolidaire.f...slohr-a-Padoue
              Gana sudetinga yra liniju susikirtimo/issisakojimo sistema... va taip buna:


              http://finance.dir.groups.yahoo.com/.../message/48930
              http://www.lamontagne.fr/editions_lo...BFRsHCh4-.html

              trumpai tariant - duok dieve proto Merui ir jo komandai nepaimti to transloro...
              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Ratinis tramvajus man čia tas pats kaip bealkoholinis vynas ar alus.
                Priešgyniauji naujovėms? šiaip, ratinis tramvajus yra visai gera alternatyva tramvajui ir įprastam autobusui ar troleibusui.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Priešgyniauji naujovėms? šiaip, ratinis tramvajus yra visai gera alternatyva tramvajui ir įprastam autobusui ar troleibusui.
                  jeigu jis butu "gera alternatyva" - tai jo niekas neatsisakinetu ir jo butu daug daug daugiau..
                  o dabar - vienintelis translohr'as likes, ir tas sudinoje finansineje padetyje...
                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Priešgyniauji naujovėms? šiaip, ratinis tramvajus yra visai gera alternatyva tramvajui ir įprastam autobusui ar troleibusui.
                    anokia čia ir "naujovė"... kaip sriubą pagaliu valgyti...

                    Comment


                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                      Esme yra NAUJOS sistemos degimas.
                      Taiklus pastebėjimas!

                      Vilniaus valdžia nori ko nors NAUJO. Ir visiškai nesvarbu, ar yra poreikis, ar yra lėšų.

                      Viskas vyksta nuo atbulo galo - iš pradžių pasirenkama naujovė, o tada jau ieškoma argumentų, kodėl Vilniuje reikia būtent jos. Pirmoje Zuoko kadencijoje buvo "greitasis tramvajus". Paskui buvo metro. Dabar trečia inkarnacija - vėl tramvajus.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Taiklus pastebėjimas!

                        Vilniaus valdžia nori ko nors NAUJO. Ir visiškai nesvarbu, ar yra poreikis, ar yra lėšų.

                        Viskas vyksta nuo atbulo galo - iš pradžių pasirenkama naujovė, o tada jau ieškoma argumentų, kodėl Vilniuje reikia būtent jos. Pirmoje Zuoko kadencijoje buvo "greitasis tramvajus". Paskui buvo metro. Dabar trečia inkarnacija - vėl tramvajus.
                        Nea. Zuoko kadancijoje metro nebuvo niekada. cia tik Zykaus slapiuose sapnuose Metro buvo ir yra
                        Tramvajus kaip buvo taip ir likes, speju.
                        O NAUJO reikia tam, kad pritraukti keleiviu i viesaji transporta.

                        patirtis rodo, kad ten kur yra idiegiama nauja sistema, keleiviu padaugeja visame VT. ir ju padaugeja daugiau nei kad planuota...
                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Taiklus pastebėjimas!

                          Vilniaus valdžia nori ko nors NAUJO. Ir visiškai nesvarbu, ar yra poreikis, ar yra lėšų.
                          Nėra taip kategoriškai. Greičiau tai mišinys populizmo, interesų ir realaus planavimo.

                          Comment


                            Nežinau kodėl jums taip tas tramvajus patinka. Gi jis bus gryniausias svetimkūnis ir neįsipaišys į Vilniaus visą struktūrą. Be to visas VT suksis apie jį, o tai reiškia, kad autobusai ir troleibusai bus užmiršti ir palikti likimo valiai. Jau vien nesamonė, kad Pylimo g. tik tramvajui tai parodo. Ir pamirškit, kad bus kažkas padaryta, kad potogiau būtų galima perlipti ar pan, ar valandiniai bilietai - to niekas nedarys, ir norint daugeliui nuvažiuoti VT pabrangs ir nebebus patrauklus dėl perlipimų, laukimo ir panašių dalykų. O ir žinant valdininkus tai bus eilinis pinigų plovimas su gražiais pažadais ir lozungais. Jau geriau sutvarkyt normaliai pylimo gatvę, išlygint, gal kaikur panaikint kokią sankryžą, perėją, stotelę ir tie patys autobusai ir troleibusai važiuos daug greičiau. Arba taip pat panaikinti auto eismą - tuomet VT niekas netrukdys.

                            Comment


                              Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
                              Nežinau kodėl jums taip tas tramvajus patinka. Gi jis bus gryniausias svetimkūnis ir neįsipaišys į Vilniaus visą struktūrą. Be to visas VT suksis apie jį, o tai reiškia, kad autobusai ir troleibusai bus užmiršti ir palikti likimo valiai. Jau vien nesamonė, kad Pylimo g. tik tramvajui tai parodo. Ir pamirškit, kad bus kažkas padaryta, kad potogiau būtų galima perlipti ar pan, ar valandiniai bilietai - to niekas nedarys, ir norint daugeliui nuvažiuoti VT pabrangs ir nebebus patrauklus dėl perlipimų, laukimo ir panašių dalykų. O ir žinant valdininkus tai bus eilinis pinigų plovimas su gražiais pažadais ir lozungais. Jau geriau sutvarkyt normaliai pylimo gatvę, išlygint, gal kaikur panaikint kokią sankryžą, perėją, stotelę ir tie patys autobusai ir troleibusai važiuos daug greičiau. Arba taip pat panaikinti auto eismą - tuomet VT niekas netrukdys.
                              Kažkuom galite pagrįsti paryškintus teiginius ?
                              Išsamiai neskaičiau, bet peržvelgiau tą VGTU parengtą Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste koncepciją. Kartu su tramvajaus diegimo išlaidomis yra numatytos išlaidos ir autobusams su troleibusais. Vadinasi nebus visiškai pamirštas ir paliktas likimo valiai kitas transportas.
                              Apie valandinį bilietą jau kalbama seniai. Jis turėjo atsirasti užbaigus el.bilieto projektą. Tačiau kaip matome, niekaip nesugebama iki galo įdiegto to el.bilieto.

                              Comment


                                Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
                                Nežinau kodėl jums taip tas tramvajus patinka. Gi jis bus gryniausias svetimkūnis ir neįsipaišys į Vilniaus visą struktūrą. Be to visas VT suksis apie jį, o tai reiškia, kad autobusai ir troleibusai bus užmiršti ir palikti likimo valiai. Jau vien nesamonė, kad Pylimo g. tik tramvajui tai parodo. Ir pamirškit, kad bus kažkas padaryta, kad potogiau būtų galima perlipti ar pan, ar valandiniai bilietai - to niekas nedarys, ir norint daugeliui nuvažiuoti VT pabrangs ir nebebus patrauklus dėl perlipimų, laukimo ir panašių dalykų. O ir žinant valdininkus tai bus eilinis pinigų plovimas su gražiais pažadais ir lozungais. Jau geriau sutvarkyt normaliai pylimo gatvę, išlygint, gal kaikur panaikint kokią sankryžą, perėją, stotelę ir tie patys autobusai ir troleibusai važiuos daug greičiau. Arba taip pat panaikinti auto eismą - tuomet VT niekas netrukdys.
                                Būtent, kad tik metro ir tramas sprendžia šią problemą, nes niekas neturi tokių galių panaikinti auto eismą, kad atlaisvinti VT kelią.

                                Comment


                                  Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
                                  Nežinau kodėl jums taip tas tramvajus patinka. Gi jis bus gryniausias svetimkūnis ir neįsipaišys į Vilniaus visą struktūrą. Be to visas VT suksis apie jį, o tai reiškia, kad autobusai ir troleibusai bus užmiršti ir palikti likimo valiai. Jau vien nesamonė, kad Pylimo g. tik tramvajui tai parodo. Ir pamirškit, kad bus kažkas padaryta, kad potogiau būtų galima perlipti ar pan, ar valandiniai bilietai - to niekas nedarys, ir norint daugeliui nuvažiuoti VT pabrangs ir nebebus patrauklus dėl perlipimų, laukimo ir panašių dalykų. O ir žinant valdininkus tai bus eilinis pinigų plovimas su gražiais pažadais ir lozungais. Jau geriau sutvarkyt normaliai pylimo gatvę, išlygint, gal kaikur panaikint kokią sankryžą, perėją, stotelę ir tie patys autobusai ir troleibusai važiuos daug greičiau. Arba taip pat panaikinti auto eismą - tuomet VT niekas netrukdys.

                                  vat ka galvoju apie paties teiginius...
                                  net nezinau kaip i tokia nesamone atsakyti...
                                  dievuleliau sventas....
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Kažkuom galite pagrįsti paryškintus teiginius ?
                                    Išsamiai neskaičiau, bet peržvelgiau tą VGTU parengtą Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste koncepciją. Kartu su tramvajaus diegimo išlaidomis yra numatytos išlaidos ir autobusams su troleibusais. Vadinasi nebus visiškai pamirštas ir paliktas likimo valiai kitas transportas.
                                    Apie valandinį bilietą jau kalbama seniai. Jis turėjo atsirasti užbaigus el.bilieto projektą. Tačiau kaip matome, niekaip nesugebama iki galo įdiegto to el.bilieto.
                                    Dėl kitų rūšių palikimo valiai - nuties vieną liniją tramvajaus geriausiu atveju ir sustos viskas - bus kaip valdovų rūmai, reiks papildomo pastoviai finansavimo tramvajui, visiems kitiems neliks. Valandiniai bilietai juos jau seniai galėjo priimti bet kažkodėl niekas nedaro. Lietuvoje niekas apskritai nevyksta greitai.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      Būtent, kad tik metro ir tramas sprendžia šią problemą, nes niekas neturi tokių galių panaikinti auto eismą, kad atlaisvinti VT kelią.
                                      O kodėl tramvajus turi tokias galias, o vat jau trulikai ir autikai ne - juk tai tas pats Viešais transportas.

                                      Comment


                                        Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
                                        O kodėl tramvajus turi tokias galias, o vat jau trulikai ir autikai ne - juk tai tas pats Viešais transportas.
                                        tramvajus perveza mazdaug DVIGUBAI (jei ne trigubai) daugiau keleiviu vienu metu.
                                        o po linijos nutiesimo, aplinka sutvarkoma taip, kaip niekada prie truliku ir autiku kazkodel nesutvarko...

                                        ir beje - iki 2040, troleibusu nebeliks.
                                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                        Comment


                                          Parašė yessuz Rodyti pranešimą

                                          vat ka galvoju apie paties teiginius...
                                          net nezinau kaip i tokia nesamone atsakyti...
                                          dievuleliau sventas....
                                          Pats padaužyk galvą į sieną ir bus geriau. Beveik visur tramvajus Europoje pasaulyje miestuose veikia keliasdešimt metų, visa infrastruktūra pritaikyta, plėsta atsižvelgiant į visus VT, o Lietuvoje norima jį įkišti bet kokia kaina, nežiūrint kad nukentės kitos VT rūšys, nes abejoju ar daug gatvių yra, kuriose tramvajus netrukdytų, ar dėl jo nebūtų siaurinamos gatvės kito transporto atžvilgiu. Be to žinant kaip yra Lietuvoje įgyvendinami dideli projektai tai bus eilinis pinigų plovimas ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X