Šita tema diskutuota šimtus kartų - gyventojų tankis Vilniaus miesto teritorijoje labai netolygus. Bet rodos niekas nesiūlo tiesti tramvajaus linijų Vilniaus laukais, pievom ir miškais - o tik ten kur yra didelė gyventojų koncentracija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTas Vilniaus tankumas iš tiesų yra labai mažas. Vien atsižvelgiant į tai, kad dauguma gyventojų gyvena daugiabučiuose, kurie yra 5 ir daugiau aukštų. Toks tankumas būtu normalus, jei vyrautu mažaaukščiai statiniai: individualūs namai ar kotedžai.
http://www.vilnius.lt/I/rajonai.gif
Pagal šį žemėlapį, Vilniaus ,,vakarai'' ir ,,centras'' yra tankiai apgyvendinti, kur ir siūloma tiesti minėtas dvi tramvajaus linijas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą...Ir kas čia yra kaimas?
Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...
Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...
Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!
Beje, Villniaus tankumas atmetus tas kelias periferines seniūnijas yra apie 5000-6000 žm./km2.
Comment
-
/\ Reiškia pataikiau... jei tokia reakcija.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Reiškia pataikiau... jei tokia reakcija.
Comment
-
Na, jei jus iš miesto, o ne iš kaimo, tai kodėl jus esate nusistatę prieš miesto transportą ir agituojate už kaimo transportą? Toks didelis noras nebuti kaimiečiu... bet vistik neišlipti iš savo skarbonkės...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa, jei jus iš miesto, o ne iš kaimo, tai kodėl jus esate nusistatę prieš miesto transportą ir agituojate už kaimo transportą? Toks didelis noras nebuti kaimiečiu... bet vistik neišlipti iš savo skarbonkės...
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVilnius turi kaimo tipo tankumą:
Vilnius: area - 401 km², population - 560k, density- 1392/km²
Riga: area - 307 km², population - 806k, density - 2300/km²
Tallinn: area - 159 km², population - 415k, density - 2588/km²
Iš kur toks noras "būti kaip Europa", "pavirsti Europa" ir t.t.? Esam Lietuva, nieko nepakeisim, turim tvarkytis ČIA, o ne kažkur toli ir gyvename MES, o ne olandai, žydai ar švedai. Metro Vilniuje turi būti ne dėl to, kad "net latviai turi", o dėl to, kad šiam "kaimui" verkiant reikia naujo transporto.
Comment
-
/\ pirštu į dangų...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąKam tu kalbi? Juk esi absoliučiai neteisi.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąStebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...
Čia galima įžvelgti tik lėkštas ir padrikas tavo mintis, nieko konkretaus.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąStebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio?
Kaip sakoma, būkim konstruktyvūs!
Comment
-
Vienaip ar kitaip kol kas dar neteko matyti rimtos analizės kuom tom pačiom gatvėm važiuojantis tramvajus būtų pranašesnis už banalų autobusą ar troleibusą. Apart to, kad "tamvajui visur suteiksim prioritetą ir rezervuosim gatvę". Tą patį galima suteikt ir autobusam.
Toje pačioje "europoje" yra maždaug Vilniaus dydžio miestų kažkada turėjusių tramvajus ir jų atsisakiusių.
Taip pat yra panašaus dydžio miestų tuėjusių ambicijų nusitiest metro, jį netgi realiai nusitiesusių bet taip ir nepradėję naudot nes pajamos iš bilietų niekada nepadengs einamųjų išlaidų, o šelpt iš miesto biudžeto patapo pernelyg brangu.
Šeip įkūniję eilinius Naujuosius Vasiukus vargu ar tapsim "arčiau europos". Geriau jau pradžiai bent susitvarkyt ką jau turim. Kitaip efektas bus visiškai atvirkščias.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąVienaip ar kitaip kol kas dar neteko matyti rimtos analizės kuom tom pačiom gatvėm važiuojantis tramvajus būtų pranašesnis už banalų autobusą ar troleibusą. Apart to, kad "tamvajui visur suteiksim prioritetą ir rezervuosim gatvę". Tą patį galima suteikt ir autobusam.
Comment
Comment