Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė John
O koks turi būti tas kokybės pagerinimas?
Tam reikia kardinalių ir forsuotų sprendimų, kuriuos įgyvendintų savivaldybė be visokių cackinimųsi. Iš čia ir tramvajaus idėja. T.y., toks sprendimas, kuris iš principo veiktų kitaip, nei kitos transporto priemonės, visuomet turėtų pirmenybę ir būtų greitesnis, nei visos kitos transporto priemonės nuo pirmos eksploatacijos dienos. Tuomet ir žmonės persės į VT. Tuomet ir autobusams liks daugiau vietos. O šnekomis ir filosofijomis niekas nebus pakeista. Žmonės naudojasi VT ne iš idėjos, o dėl greičio ir/arba kainos. Jei tik sužinos, kad galima ryte tramvajumi į darbą nuvažiuoti greičiau, nei mašina, tai taip ir darys.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemaža dalis vairuojančiųjų naudojasi automobiliais ne kiek dėl greičio, kiek dėl prestižo.Paskutinis taisė Lettered; 2011.11.27, 21:26.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKodėl? Manai, tokių nėra?
Comment
-
Parašė Lettered
Yra, bet labai mažai. Kiek tokių maršutų Vilniuje, kur VT būtų galima atvažiuoti greičiau?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąYra, bet labai mažai. Kiek tokių maršutų Vilniuje, kur VT būtų galima atvažiuoti greičiau?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTuriu porą pažįstamų, vienas iš Žvėryno, kitas iš artimosios Šeškinės važiuoja į Gedimino pr.
Comment
-
Tokiu atstumu išvis reik dviračiu važiuoti...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnNe dviračiu, o pėsčiam. Juk tai 5-10 minučių pėsčiomis. Kokiam reikia būti medžiui, kad važiuotum iš Žvėryno į Gedimino pr?
Geru oru ir šiltuoju metų laiku, tai tikrai vertėtu rinktis dviratį, ėjimą pėsčiomis, ypač jei atstumas mažas. Tačiau tokiu oru kaip šiandien, tai automobilis paimtu viršų.
Comment
-
/\ o kodėl ne trolikas?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnNe dviračiu, o pėsčiam. Juk tai 5-10 minučių pėsčiomis. Kokiam reikia būti medžiui, kad važiuotum iš Žvėryno į Gedimino pr?
Comment
-
Parašė sleader
Jeigu tarkim tas žmogus važiuojantis iš Žvėryno turi vidutiniškai kuro suvartojantį automobilį ir gali nemokamai pastatyti jį Gedimino pr., tai kodėl gi ne. Važiuoti automobiliu tokį atstumą gaunasi pigiau nei VT, o jei tas VT ir veža ilgiau, tai kaip sakoma - gauna "į vienus vartus".
Žinoma, būna, darbdavys pats moka už savo darbuotojų parkavimąsi. Bet koks skirtumas? Juk pinigai vistiek keliauja į savivaldybės biudžetą.
Parašė sleader
Čia dar priklauso iš kurios vietos Žvėryne ir iki kur Gedimino pr. Atstumas gali siekti ir 3 km.
Geru oru ir šiltuoju metų laiku, tai tikrai vertėtu rinktis dviratį, ėjimą pėsčiomis, ypač jei atstumas mažas. Tačiau tokiu oru kaip šiandien, tai automobilis paimtu viršų.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.11.27, 22:26.
Comment
-
/\ apie ką ir kalba, vilniečiai nepriprato gyventi racionaliai, todėl ir kamščiai... ir pykčiaiEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemokamo parkavimo miesto centrinėje dalyje neturi būti iš principo.
Jei jau kažkas turi tokią "privilegiją", tai VT konkuruoti su nuosavu automobiliu neturi jokių šansų. Jei galimybių pasistatyti automobilį nemokamai nėra, tai tokį trumpą atstumą važiuoti automobiliu būtu bukumo pavyzdys.
Comment
-
Parašė sleader
Taip turėtu būti visose viešosiose erdvėse. Tačiau yra uždari kiemai ir kitos teritorijos, kuriose tam tikri asmenys gali turėti nemokamą stovėjimo vietą.
Jei jau kažkas turi tokią "privilegiją", tai VT konkuruoti su nuosavu automobiliu neturi jokių šansų. Jei galimybių pasistatyti automobilį nemokamai nėra, tai tokį trumpą atstumą važiuoti automobiliu būtu bukumo pavyzdys.
Comment
-
Parašė JohnNesąmonė. Pats važiuodamas traukiniu vien į ir iš traukinių stočių suvaikštau ~5km., nors mano namai ir darbas yra "patogiose" vietose "near transport". Ir tai niekinis atstumas. Jei Vilniuje tikrai yra tokių žmonių, kurie porą km važiuoja į darbą mašina, tai tikriausiai reikia ne tik VT strategijos ir plano, bet ir psichiatrų pagalbos tokiems žmonėms.
Nepasakyčiau jog praktiškai mąstantiems žmonėms reikia psichiatro. Labai daug kur važiuojant, su automobiliu gaunasi greičiau ir pigiau. Čia tik į centrą ir senamiestį būtu išimtis, nes ten stovėjimas mokamas. O visur kitur rasti vietą stovėjimui didelių problemų nėra.
Comment
-
Parašė PilaitisDar karta sakau-nekirs parko teritorijos.Jeigu netiki pasižiurek Šiaurinės gatvės temos galą.
http://www.infraplanas.lt/site/uploa...0situacija.jpg
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠie planai iškelti parką niekaip nesusiję su būsimosios Šiaurinės g. projektu. Tie žemės plotai tikriausiai tėra rezervuoti galimoms naujo infrastruktūros objekto reikmėms ir dabar ten nėra jokių pastatų, tik autobusų parko aikštelės. Taigi net ir tiesiant gatvę, parkas galėtu sėkmingai gyvuoti ir senojoje vietoje, tik tektų įsitekti mažesnėje teritorijoje.
Abėjočiau ir teiginiais ar tai pablogintu darbo sąlygas. Iš esmės ir kalbamą apie daugiau nei vieno parko/aikštelių atsiradimą, kad transportui nereikėtu važinėti skersai miestą, į kitą galą. Kadangi dabar visas transportas iš miesto gyvenamųjų rajonų pakraščiuose esančių galinių stotelių vakarais važiuoja į verkių g., ty. atgal į centro pusę, o keleivių šia kryptimi nėra labai daug. Taip pat ir ryte, pradedant darbą, kai iš Žirmūnų transportas vykstą į kitus mikrorajonus, keleivių efektyviai neperveža, nes jų judėjimo kryptis yra priešinga, į centro pusę.
Tuo tarpu, jei transportas vakarais važiuotų į miesto pakraščius, tai efektyviai galėtu parvežti keleivius vykstančius ta kryptimi. Analogiškai vyktu ir ryte, pradedant darbą.
Jau net nekalbant apie naujų ir senų pastatų energijos sanaudas ir naudingo ploto išnaudojimą.
Aš tramvajui neprieštarauju.BRT'ui-ne.Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.12.03, 09:24.
Comment
Comment