Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ kaip tu tą balansą pasieksi, jeigu visų žmonių siekiamybė automobilis Šiam momentui, ko gero net pusė miestiečių nesinaudoja automobiliais mieste.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąViešasis transportas turi "konkuruoti" su automobiliais, tapti greitesniu ir komfortiškesniu.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIškart matosi, kad nesugebi mąstyti viso miesto mąstu.
Vien tam, kad būtų sukurta alternatyva esamam transportui nuo stoties į Santariškes, kentės visas Vilnius. Tai dabar iki kažkur trumpinsim kas 4-6 min. kursuojančius 2 ir 7 vien tam, kad galėtume pasigirti - va, mes turime tramvajų.
Kaip jeruzalės gyventojas paklausiu, ar racionalu, kad per penkias minutes ties kokia naujakiemio st. sugeba pravažiuoti 7 maršrutų autobusai, iš kurių paskutiniame keleivių matysi kaip su žiburiu? Ar racionalu, kad ties kalvarijų turgumi važiuoja 9 skirtingi maršrutai abiemis kryptimis? Ar patogu atskiram keleiviui įsiminti 22 troleibuso maršrutus bei 60+ autobusų maršrutų?
Kas liečia B liniją, tai pasakysiu tą patį „komplimentą“ kaip yessuz - tavo labai siauras mąstymas. Pirma, duok Dieve, per 5 metus baigs A liniją, tada po 10 metų užbaigs B, kuri visiškai nesutampa su 7 troleibusu. Tai reiškia, kad 15 metų lauksime pakaitalo?
Čia Senamiestis - niekas neleis šiaip sau pastatus griauti.
Prahoje siauriausiomis gatvėmis ir staigiausiais posūkiais nekursuoja 20 ar daugiau metrų ilgio "gyvatės", kokios tikrai būtų Vilniuje. Nejau niekas nematė, kaip ten Solariai važiuoja?
Man bendrai susidarė vaizdas, kad čia rašo vien utopistai, kuriems tramvajus yra aukščiau visko. Neįsivaizduoju, kaip galima šitaip nusispjauti į kitų žmonių poreikius, kuriems iš jo jokios naudos nebus.
Beje ir nesu nusiteikęs prieš troleibusus. Labiau netgi prieš elektrinius autobusus, kurių baterijos brangiai kainuos. Kuo puikiausiai ir greičiausiai gali būti 16 pratęstas iki santariškių (sunaikinant 55 auto), 19 ir 11 bent kaimelio žiedo, o dar alternatyva - iki fabijoniškių žiedo. Plius reikalingos A juostos: visame 16 maršrute, nuo lukiškių iki naujininkų, nuo spaudos rūmų iki žirmūnų žiedo su tęsiniu iki šilo tilto, per tiltą ir iki antakalnio žiedo.
Beje ir priekaištauti reikia "specialistams iš VGTU", atlikusiems studiją ir įvertinusiems kiekvienos alternatyvos naudą ir žalą, bet nusprendusiems, kad tramvajus yra įkandamas, reikalingas ir ilgainiui dar netgi šiek tiek pelningas miestui
Comment
-
Aš tai siūlau elementariai modernizuot troleibusų kontaktinį panaikinant dideles kreives ir sustatant šakotuvus, per kuriuos būtų galima važiuoti 50 km/h. Taip pat, kur yra prasmė įrengti A juostas, arba netgi uždrausti tam tikrose gatvėse automobilių eismą, paliekant prioritetą VT. Štai ir visas balius. Troleibusas Vilniuje laimi prieš tramvajų:
1) Nereikės nugriauti nei vieno namo.
2) Žvelgiant į ateitį centre gal nebeliks laidų, ir čia padės troleibusai hibridai.
3) Investicijos reikalingos, bet ne tokio dydžio, kaip kuriant tramvajų.
4) Darbus galima pradėti kad ir šiandien, nereikia kosminių projektų.
5) Kas sako, kad troleibusai yra nešvarūs ir netvarkingi ir nepatrauklūs pižonams vilniečiams, tai po kelių metų naudojimo tokie pasidarys ir tramvajai. Bomžai ir visokie veltėdžiai lips į tramvajus kaip dabar lipa į troleibusus. Ir retas verslininkas ar Seimo narys lips į tą tramvajų.
6) Daugiametė patirtis eksloatuojant troleibusus - nereikia lėšų ruošti naujiems specialistams.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
Beje ir nesu nusiteikęs prieš troleibusus. Labiau netgi prieš elektrinius autobusus, kurių baterijos brangiai kainuos. Kuo puikiausiai ir greičiausiai gali būti 16 pratęstas iki santariškių (sunaikinant 55 auto), 19 ir 11 bent kaimelio žiedo, o dar alternatyva - iki fabijoniškių žiedo. Plius reikalingos A juostos: visame 16 maršrute, nuo lukiškių iki naujininkų, nuo spaudos rūmų iki žirmūnų žiedo su tęsiniu iki šilo tilto, per tiltą ir iki antakalnio žiedo.
Beje ir priekaištauti reikia "specialistams iš VGTU", atlikusiems studiją ir įvertinusiems kiekvienos alternatyvos naudą ir žalą, bet nusprendusiems, kad tramvajus yra įkandamas, reikalingas ir ilgainiui dar netgi šiek tiek pelningas miestui
Dėl 55 gerai,tik pratesk troleibusų linijas per Lazdynus Į Grigiškes...
Comment
-
Parašė JohnPagrindinė Vilniaus problema yra VT greitis. Nelabai normalu, kai 7km atstumas iš Fabijoniškų į Centrą įveikiamas per daugiau, nei pusvalandį.
Beje, Fabijoniškėse-Šeškinėje keleivių srautai net didesni nei Santariškėse. Tai ten tramvajus net labiau reikalingas.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKokia prasmė iš naujos sistemos, jei ji būtų priversta "konkuruoti" su skarbonkėmis?
7 ir 2 maršrutai gali būti sujungti ties pamėnkalnio/jogailos g., o kas norės tęsti kelionę iki stoties - maloniai galės persėsti į tramvajų. Efektas - nevažiuos bent 5 skirtingų maršrutai iki stoties, kurie iš principo nuo trakų st. būna pustuščiai. Susitaupo? Jei reikia tiesioginio maršruto, ir ryškiai nukentėtų gyventojų interesai, tai tada tegul ieško greitesnių nusigavimo į stotį būdų (minėjau pvz dėl olandų g.)
Kaip jeruzalės gyventojas paklausiu, ar racionalu, kad per penkias minutes ties kokia naujakiemio st. sugeba pravažiuoti 7 maršrutų autobusai, iš kurių paskutiniame keleivių matysi kaip su žiburiu?
Ar racionalu, kad ties kalvarijų turgumi važiuoja 9 skirtingi maršrutai abiemis kryptimis? Ar patogu atskiram keleiviui įsiminti 22 troleibuso maršrutus bei 60+ autobusų maršrutų?
Ir beje ne naujiena, kad 43 autobusas pasidarė žiauriai populiarus, kai tik atsirado konstit. pr. A juostos, ir sakykim, nuo trakų st. iki justiniškių st. tiek su 7, tiek 43 galima nuvažiuoti faktiškai per tą patį laiką. Tad jei tramvajaus A linija sėkmingai funkcionuoja nuo stoties iki žaliojo tilto, ji pagal komercinį greitį turėtų būti dar greitesnė nei 43 auto, o nuo žaliojo tilto galima daryti kokias tik norim keleivių perskirstymo schemas į skirtingas miesto puses.
Jeigu reikia ekspreso į Santariškes - tam yra autobusai. Būtų koks nors 26grt, kuris stotų tik centre nuo stoties iki Žaliojo tilto, tada Žalgirio st., Pramogų arena, Jeruzalė, Žaliųjų ežerų, Santariškės, Vaikų ligoninė. Galų gale labai skubantiems kol kas yra 5 maršrutinis taksi ar 05 autobusas.
P.S.
kas liečia eismo ribojimą Kalvarijų g. - nuo Konstitucijos pr. iki pat Santariškių gatvės platinimui yra labai daug rezervinių vietų. Šnipiškėse namai nėra tokie vertingi, kad jų negalima būtų griauti (dauguma tų, kurie prie gatvės, tikrai apgailėtinos būklės) ir pridėti po 1 eismą juostą abiejoms kryptims.Paskutinis taisė Mettal; 2011.11.27, 16:32.
Comment
-
Parašė JohnVerkšlenimai dėl gatvių užkimšimo nėra pagrįst, nes:
- tose gatvėse, kur eis tramvajus, eismas turės būti ribojamas, ir nukreipiamas kitomis gatvėmis. Vilniuje tam yra galimybės arba jas galima sukurti be ypatingai didelių investicijų.
- daugiau žmonių važiuos VT (t.y. tuo pačiu tramvajumi), kas reiškia, kad poreikis važiuoti mašina būtent tomis gatvėmis visvien sumažės.
- Bus panaikinti kai kurie autobusų ir troleibusų maršrutai, kas iš dalies "atkimš" gatves.
- Vilnius išvis yra retai užstatytas ir apgyvendintas miestas ir tiek tramvajaus, tiek gatvių plėtra jokių techninių problemų nekelia. Tokie projektai visame pasaulyje dažniausiai vykdomi kur kas sunkesnėmis sąlygomis.
Kitas dalykas, kas garantuoja, kad daugiau žmonių važiuos tuo pačiu tramvajumi? Niekas net nešneka, kokia reali kaina. Kur bus tas kabliukas, kuris trauks žmones persėsti į tramvajų? Laikas? Piko metu žmonės ir dabar kai kuriais maršrutais ko gero greičiau nuvyktų su VT, bet dėl to mašinų neatsisakoma...
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąIr kokia alternatyva pvz kalvarijų gatve važiuojantiems automobiliams? Nėra gatvės, kuria nukreipti tokį srautą. Arba kur sukurti alternatyvą jai?
Kitas dalykas, kas garantuoja, kad daugiau žmonių važiuos tuo pačiu tramvajumi? Niekas net nešneka, kokia reali kaina. Kur bus tas kabliukas, kuris trauks žmones persėsti į tramvajų? Laikas? Piko metu žmonės ir dabar kai kuriais maršrutais ko gero greičiau nuvyktų su VT, bet dėl to mašinų neatsisakoma...
1.1Nereikia kirsti medžių,tad kliūčių beveik nėra(reikia griauti tik dvi lušnas).
1.2.Reikia tik jai tik:lyginimo,asfaltavimo,dviračių ir pieščiujų takų,apšvietimo iš abejų pusių.Viskas.
2.Na,reikia iš pradžių sumažinti bilietų kainas,pirkti nauja transportą(nurašyti visus be gaileščio Saflee 200(rodos)ir Carrus L),padaryti VT konfortiška.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąIr kokia alternatyva pvz kalvarijų gatve važiuojantiems automobiliams? Nėra gatvės, kuria nukreipti tokį srautą. Arba kur sukurti alternatyvą jai?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą19 ir 11 bent kaimelio žiedo, o dar alternatyva - iki fabijoniškių žiedo.
Comment
-
Praėjo tik 3 metai ir žiūriu, kad daug kas kai ką pamiršo, ta proga ir priminsiu:
1. Depas bus vietoj dabartinio autobusų parko, autobusų parkai bus 4, išsidėstę skirtingose miesto dalyse
2. Tramvajus iš Pylimo į Basanavičiaus gatvę nesuks, išsišakojimas bus Gedimino prospekte
3. Dėl "Stotis - Žaliasis tiltas" atkarpos dar nėra visiškai aišku, tam yra 3 paruošti variantai:
a) Tramvajus bendrame sraute (matyt pradžioje taip ir bus, vėliau bus pritaikyti kiti)
b) Tramvajus pėsčiųjų sraute (trasą aptveriant, Pylimo gatvę atiduodant pėstiesiems)
c) Tramvajus tunelyje
4. Troleibusų ir autobusų eismas Pylimo gatvėje panaikinamas
5. Kalvarijų gatvėje nuo Žaliojo tilto iki "Siemens" arenos eismui abiems kryptimis paliekama po 1 eismo juostą, vidurines atiduodant tramvajui
6. Sodų gatvėje ir Santariškėse bus tik vienas tramvajaus kelias
P.S. Kartais stebiuosi, kokia trumpa žmonių atmintisPaskutinis taisė Kosovo; 2011.11.27, 18:41."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą1.Alternatyva yra -tai Kernavės gatvė.Daug pastangų jai statyti nereikia nes:
1.1Nereikia kirsti medžių,tad kliūčių beveik nėra(reikia griauti tik dvi lušnas).
1.2.Reikia tik jai tik:lyginimo,asfaltavimo,dviračių ir pieščiujų takų,apšvietimo iš abejų pusių.Viskas.
2.Na,reikia iš pradžių sumažinti bilietų kainas,pirkti nauja transportą(nurašyti visus be gaileščio Saflee 200(rodos)ir Carrus L),padaryti VT konfortiška.
Parašė felar Rodyti pranešimąGeležinio Vilko?
Parašė JohnPasižiūrėk žemėlapį ir pastumdyk Google maršruto taškus. Žirmūnų g., Geležinio Vilko g., Tuskulėnų g. Yra tų alternatyvų. Aišku, kam žūtbūtinai reiks, galės važiuoti ir Kalvarijų gatve. Ją pačią irgi reiktų rekonstruoti ir bent kai kur platinti.
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPraėjo tik 3 metai ir žiūriu, kad daug kas kai ką pamiršo, ta proga ir priminsiu:
1. Depas bus vietoj dabartinio autobusų parko, autobusų parkai bus 4, išsidėstę skirtingose miesto dalyse
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąPala, autobusų parkai ne 4, o 2: Vileikoj ir kažkur..."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
Comment