Tą patį būtų galima pasakyt ir apie Lazdynus, Naująją Vilnią ir t.t. jų seniūnijos vienodos galios kaip ir Grigiškių )
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąGaletu kaip nors padaryt, kad tramvajus centre vaziuotu po zeme, o miegamuosiuose rajonuose ar priemesciuose ant zemes.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąSavaime suprantama tai būtų idealus variantas
temoje, kur buvo nuspręsta, kad net ir jis netinkamas dabartinėje situacijoje
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNe tik idealus, bet ir labai smulkiai išnagrinėtas "Vilniaus metro"
temoje, kur buvo nuspręsta, kad net ir jis netinkamas dabartinėje situacijoje
Idomu, kas tada tinkamas? Gal kokie vagoneliai ant lynu?
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąIdomu, kas tada tinkamas? Gal kokie vagoneliai ant lynu?
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Taigi, nuo dviaukščių "šeškų" iki "kapsulių", tik įdomu, kaip šie "padarai" atrodys klasikinės architektūros fone.
Atrodys jie pritrenkančiai bet kokiame mieste.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąVilniui reikia kapsulių!
Atrodys jie pritrenkančiai bet kokiame mieste.
Comment
-
Parašė musicBūna, kad ir mediniai keliaaukščiai namai pravažiavus troleibusui sudreba ir lėkštės ant stalo šokinėja (iš užsienio įspūdžių gyvenant palei gatvę)
Comment
-
Na, reikia jau prikelti tema, kad nebefleiminti Rentininku temoje apie metroMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Keliam temą.
Specialistai Vilniuje siūlo įdiegti dvi tramvajaus linijas
Vilniaus miesto taryba patvirtino koncepciją, kurioje numatoma sostinės viešojo transporto plėtra iki 2040 metų. Joje, atsižvelgiant į miesto ateities planus bei numatomą gyventojų skaičių ir kitas tendencijas, siūloma įvesti naują patrauklią visuomeninio transporto rūšį, kuri galėtų keleivius pervežti žymiai greičiau ir patogiau.
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=95238
Comment
-
Vilniuje siūlo įdiegti dvi tramvajaus linijas
Vilniaus miesto taryba patvirtino koncepciją, kurioje numatoma sostinės viešojo transporto plėtra iki 2040 metų. Joje, atsižvelgiant į miesto ateities planus bei numatomą gyventojų skaičių ir kitas tendencijas, siūloma įvesti naują patrauklią visuomeninio transporto rūšį, kuri galėtų keleivius pervežti žymiai greičiau ir patogiau.
„Per pastaruosius trisdešimt metų kelionių viešuoju transportu sumažėjo perpus, o automobilį turi 3 iš 5 vilniečių, dėl ko susidaro dideli kamščiai ir ilgėja vilniečių kelionių trukmė. Specialistų siūlomi tramvajus, greitieji autobusai yra patogios ir patrauklios viešojo transporto priemonės, kurios gerokai sutrumpins kelionės laiką, aplenkdamos visas automobilių spūstis, be to, joms sankryžose visada degtų žalias šviesoforų signalas“, - sako Vilniaus meras Artūras Zuokas.
Pirmoji tramvajaus linija „Stotis – Santariškės“, nusidriekusi Pylimo, Kalvarijų ir Santariškių gatvėmis galėtų atsirasti jau po kelerių metų – šioje atkarpoje jau šiandien yra nuolatinis ir didelis keleivių srautas. Taip pat planuojama ir antroji greitojo transporto linija „Lazdynai-Naujamiestis-Centras-Justiniškės“ Erfurto, Laisvės, Gerosios Vilties, Savanorių, J.Basanavičiaus, Kudirkos, Pamėnkalnio, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Konstitucijos pr., Ukmergės, Ozo, Buivydiškių, Rygos gatvėmis, bei šios linijos atšaka į Pašilaičius.
Pasak savivaldybės, ateityje keisis tiek dabartinio transporto maršrutai, tiek bilietų kainodara, taip pat bus numatytos patogios galimybės – pavyzdžiui, miesto dviračiu arba specialiu autobusu – pasiekti greitojo transporto maršrutus.
Koncepcijoje taip pat numatyta plėtoti pėsčiųjų ir dviračių takų sistemą formuojant nemotorizuoto eismo zonas, diegti „statyk automobilį ir važiuok“ (angl. - „Park & Ride“) sistemą prie visuomeninio transporto terminalų, keisti viešojo transporto bilietų tarifų politiką.
Nuolatiniams ir reguliariems keleivių srautams itin padidėjus, plane palikta galimybė ateityje svarstyti ir metro sistemos diegimą.
Comment
-
Na va, grįžo Zuokas, ir vėl nuaidėjo ta jo dainelė apie tramvajų per Pylimo, Kalvarijų g.. Šiaip laikau jį dar palyginus neblogu meru, tačiau šitos jo šnekos erzino dar ankstesnės kadencijos (iki 2007 m. vasario) metu.
Jei jau tai trasai taip reikia pokyčių ir greitesnio visuomeninio transporto - ar ne paprasčiau būtų ten nubrėžti po A juostą į kiekvieną pusę, ir pastatyti kelis pažeidėjus fotografuojančius aparatus? Jei tiek dar neužtenka - išguiti iš ten kitus troleibusus ir autobusus (taip buvo siekiama senesniuose tramvajaus planuose), paliekant tik 26 maršrutą (kuriuo būtų paremtas tramvajus) ir jo atvykimo į stoteles laiką išimties tvarka liberalizuojant? (t.y. vietoj fiksuotų laikų padarant "kas 10-15 min" ar pan.). Neabejoju, kad tai būtų 1) padaroma gerokai pigiau, 2) pabaigta gerokai greičiau ir su mažiau chaoso dėl gatvėje vykstančių darbų, 3) išeitų pigiau eksploatuoti, 4) eismas, manau, būtų mažiau triukšmingas, nei tramvajaus, 5) jei nepasiteisintų, būtų lengviau grįžti į tai, kaip buvo.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTurbūt Basanavičiaus, Pylimo, Jogailos, Vilniaus gatvėmis jau abiejomis kryptimis bus leidžiama judėti tik viešajam transporto, jei jau tramvajų ten ties.
O šita pastebėsiu dar tokį dalyką:
Specialistų siūlomi tramvajus, greitieji autobusai yra patogios ir patrauklios viešojo transporto priemonės
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąKeliam temą.
Specialistai Vilniuje siūlo įdiegti dvi tramvajaus linijas
Vidutinio laikotarpio priemonių "planas":
finalizuoti e-bilietas projektą;
sujungti autobusų ir troleibusų parkus;
atnaujinti viešojo transporto riedmenis (šaltiniai: gaminimas patiems, pirkimas naudojantis taršos leidimų linija ar ES parama);
optimizuoti viešojo transporto maršrutus ir jų grafikus;
platinti gatves ir įrengti A/TAKSI eismo juostas su automatine pažeidimų fiksavimo įranga.
Ergo: pirma užbaigiam esamus darbus, tada imamės kitų.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
Comment