Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tą patį būtų galima pasakyt ir apie Lazdynus, Naująją Vilnią ir t.t. jų seniūnijos vienodos galios kaip ir Grigiškių )

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      O dabar pasižiūrim į pranešimą #1246

      Comment


        Galetu kaip nors padaryt, kad tramvajus centre vaziuotu po zeme, o miegamuosiuose rajonuose ar priemesciuose ant zemes.

        Comment


          Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
          Galetu kaip nors padaryt, kad tramvajus centre vaziuotu po zeme, o miegamuosiuose rajonuose ar priemesciuose ant zemes.
          Savaime suprantama tai būtų idealus variantas
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            Parašė zanaz Rodyti pranešimą
            Savaime suprantama tai būtų idealus variantas
            Ne tik idealus, bet ir labai smulkiai išnagrinėtas "Vilniaus metro"
            temoje, kur buvo nuspręsta, kad net ir jis netinkamas dabartinėje situacijoje

            Comment


              Biski nesupratau, tam senam straipsni rase, jog greitieji tramvajai vazineja ir Rygoj. Kiek zinau, ten yra tik paprastas gatvinis tramvajus. Gal kazka pripainiojo?
              Isivaizduoju, kaip po vilniu vazineja seni Tatra T3 tramvajai net juokas ima
              Paskutinis taisė Gnoss; 2010.01.08, 16:55.

              Comment


                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                Ne tik idealus, bet ir labai smulkiai išnagrinėtas "Vilniaus metro"
                temoje, kur buvo nuspręsta, kad net ir jis netinkamas dabartinėje situacijoje

                Idomu, kas tada tinkamas? Gal kokie vagoneliai ant lynu?

                Comment


                  Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                  Idomu, kas tada tinkamas? Gal kokie vagoneliai ant lynu?
                  Tinkamas variantas yra dabartinės keleivių infrastruktūros gerinimas, iki stotelių bent nutiesiant padorius šaligatvius ir įrengiant patogiose vietose perėjas, bei viešojo transporto reorganizacija taip, kad jis nors kiek nors atitiktų keleivių srautus ir jų kryptis. Per purvynus į troleibusus žmonės maknoti nelinkę, į naują ir patogų tramvajų taip pat nebris. Dar prisiminkime Vilniaus savivaldybės skolas...

                  Comment


                    Tai skolos užsilipdys, nieko greito pokyčių ir nesitikim. Manau, reikia sutvarkyt pacia keleiviu infrastruktura, nupirkt talpesniu autobusu ar troleibusu

                    Comment


                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą


                      Taigi, nuo dviaukščių "šeškų" iki "kapsulių", tik įdomu, kaip šie "padarai" atrodys klasikinės architektūros fone.
                      Vilniui reikia kapsulių!
                      Atrodys jie pritrenkančiai bet kokiame mieste.

                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Vilniui reikia kapsulių!
                        Atrodys jie pritrenkančiai bet kokiame mieste.
                        O kas mums jas padovanos?

                        Comment


                          Parašė music
                          Būna, kad ir mediniai keliaaukščiai namai pravažiavus troleibusui sudreba ir lėkštės ant stalo šokinėja (iš užsienio įspūdžių gyvenant palei gatvę)
                          Na aš ir Vilniuje gana judrioj gatvėj (nors be troleibusų) gyvenu, tad prie triukšmo pratęs, bet keletą sykių Lenkijoje teko - prie tramvajų vis nemaloniai miegojosi

                          Comment


                            Iš asmeninės patirties žinau, kad gimusiam augusiam mieste be troleibusų, pirmosios naktys Kaune man irgi buvo sunkios, kai paryčiais prastaugdavo Škoda Tr14 po langais. Po maždaug savaitės kažkaip viskas užsiglaistė ir problemos nebeliko. Nemanau, kad su tramvajumi būtų kitaip.

                            Comment


                              Na, reikia jau prikelti tema, kad nebefleiminti Rentininku temoje apie metro
                              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                              Comment


                                Keliam temą.

                                Specialistai Vilniuje siūlo įdiegti dvi tramvajaus linijas

                                Vilniaus miesto taryba patvirtino koncepciją, kurioje numatoma sostinės viešojo transporto plėtra iki 2040 metų. Joje, atsižvelgiant į miesto ateities planus bei numatomą gyventojų skaičių ir kitas tendencijas, siūloma įvesti naują patrauklią visuomeninio transporto rūšį, kuri galėtų keleivius pervežti žymiai greičiau ir patogiau.

                                http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=95238

                                Comment


                                  Vilniuje siūlo įdiegti dvi tramvajaus linijas

                                  Vilniaus miesto taryba patvirtino koncepciją, kurioje numatoma sostinės viešojo transporto plėtra iki 2040 metų. Joje, atsižvelgiant į miesto ateities planus bei numatomą gyventojų skaičių ir kitas tendencijas, siūloma įvesti naują patrauklią visuomeninio transporto rūšį, kuri galėtų keleivius pervežti žymiai greičiau ir patogiau.


                                  „Per pastaruosius trisdešimt metų kelionių viešuoju transportu sumažėjo perpus, o automobilį turi 3 iš 5 vilniečių, dėl ko susidaro dideli kamščiai ir ilgėja vilniečių kelionių trukmė. Specialistų siūlomi tramvajus, greitieji autobusai yra patogios ir patrauklios viešojo transporto priemonės, kurios gerokai sutrumpins kelionės laiką, aplenkdamos visas automobilių spūstis, be to, joms sankryžose visada degtų žalias šviesoforų signalas“, - sako Vilniaus meras Artūras Zuokas.

                                  Pirmoji tramvajaus linija „Stotis – Santariškės“, nusidriekusi Pylimo, Kalvarijų ir Santariškių gatvėmis galėtų atsirasti jau po kelerių metų – šioje atkarpoje jau šiandien yra nuolatinis ir didelis keleivių srautas. Taip pat planuojama ir antroji greitojo transporto linija „Lazdynai-Naujamiestis-Centras-Justiniškės“ Erfurto, Laisvės, Gerosios Vilties, Savanorių, J.Basanavičiaus, Kudirkos, Pamėnkalnio, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Konstitucijos pr., Ukmergės, Ozo, Buivydiškių, Rygos gatvėmis, bei šios linijos atšaka į Pašilaičius.

                                  Pasak savivaldybės, ateityje keisis tiek dabartinio transporto maršrutai, tiek bilietų kainodara, taip pat bus numatytos patogios galimybės – pavyzdžiui, miesto dviračiu arba specialiu autobusu – pasiekti greitojo transporto maršrutus.

                                  Koncepcijoje taip pat numatyta plėtoti pėsčiųjų ir dviračių takų sistemą formuojant nemotorizuoto eismo zonas, diegti „statyk automobilį ir važiuok“ (angl. - „Park & Ride“) sistemą prie visuomeninio transporto terminalų, keisti viešojo transporto bilietų tarifų politiką.

                                  Nuolatiniams ir reguliariems keleivių srautams itin padidėjus, plane palikta galimybė ateityje svarstyti ir metro sistemos diegimą.

                                  Comment


                                    Turbūt Basanavičiaus, Pylimo, Jogailos, Vilniaus gatvėmis jau abiejomis kryptimis bus leidžiama judėti tik viešajam transporto, jei jau tramvajų ten ties.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Na va, grįžo Zuokas, ir vėl nuaidėjo ta jo dainelė apie tramvajų per Pylimo, Kalvarijų g.. Šiaip laikau jį dar palyginus neblogu meru, tačiau šitos jo šnekos erzino dar ankstesnės kadencijos (iki 2007 m. vasario) metu.

                                      Jei jau tai trasai taip reikia pokyčių ir greitesnio visuomeninio transporto - ar ne paprasčiau būtų ten nubrėžti po A juostą į kiekvieną pusę, ir pastatyti kelis pažeidėjus fotografuojančius aparatus? Jei tiek dar neužtenka - išguiti iš ten kitus troleibusus ir autobusus (taip buvo siekiama senesniuose tramvajaus planuose), paliekant tik 26 maršrutą (kuriuo būtų paremtas tramvajus) ir jo atvykimo į stoteles laiką išimties tvarka liberalizuojant? (t.y. vietoj fiksuotų laikų padarant "kas 10-15 min" ar pan.). Neabejoju, kad tai būtų 1) padaroma gerokai pigiau, 2) pabaigta gerokai greičiau ir su mažiau chaoso dėl gatvėje vykstančių darbų, 3) išeitų pigiau eksploatuoti, 4) eismas, manau, būtų mažiau triukšmingas, nei tramvajaus, 5) jei nepasiteisintų, būtų lengviau grįžti į tai, kaip buvo.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Turbūt Basanavičiaus, Pylimo, Jogailos, Vilniaus gatvėmis jau abiejomis kryptimis bus leidžiama judėti tik viešajam transporto, jei jau tramvajų ten ties.
                                        bet kur kas prasmingiau negu kur ankstesniuose planuose, kai ta atkarpa buvo pamėnkalnio ir kudirkos g. Tik va man vienas klausimas, ar tikrai taip lengvai užsuks iš basanavičiaus į pylimo ir atvirkščiai... tegul galvoja projektuotojai

                                        O šita pastebėsiu dar tokį dalyką:
                                        Specialistų siūlomi tramvajus, greitieji autobusai yra patogios ir patrauklios viešojo transporto priemonės
                                        Taip išeitų, kad greta prie tramvajų priderins ir tuos "greituosius ekologiškus autobusus"?

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                                          Keliam temą.

                                          Specialistai Vilniuje siūlo įdiegti dvi tramvajaus linijas
                                          Siūlau specialistam baigt nusišnekėt

                                          Vidutinio laikotarpio priemonių "planas":
                                          finalizuoti e-bilietas projektą;
                                          sujungti autobusų ir troleibusų parkus;
                                          atnaujinti viešojo transporto riedmenis (šaltiniai: gaminimas patiems, pirkimas naudojantis taršos leidimų linija ar ES parama);
                                          optimizuoti viešojo transporto maršrutus ir jų grafikus;
                                          platinti gatves ir įrengti A/TAKSI eismo juostas su automatine pažeidimų fiksavimo įranga.

                                          Ergo: pirma užbaigiam esamus darbus, tada imamės kitų.
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X