Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    /\ tada taksi irgi neivaziuos, o tai nera gerai.
    Ne į visas A juostas leidžiama važiuoti taksi, taip ir turi būti.

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      /\ Va čia tai daiktas, gėdos nedaro. Kažkaip net įsivaizduoju, kad Niko nuotraukoje matome Jogailos/Gedimino/Vilniaus gatvių sankryžą. Bet tada tikriausiai jau amen troleibusams?
      Pasakysiu tiesiai, Vilniuj kol kas nereikia nei tramvajaus, nei metro, nes tramvajai efektyvūs tik kai tinklas apima didelę miesto dalį. Metro visai racionalu statyti milijoniniuose miestuose, nes netgi Prahoje metro nėra pilnas žmonių.
      Žinoma, būtų malonu pamatyti naujas transporto priemones savo mieste, bet racionalus mąstymas kol kas nugali. Karts nuo karto, matau tuščias Prahos centro gatves. Čia reikia žmonių smegenis sutvarkyti, priversti palikti auto už miesto, ir keliauti viešuoju transportu(kuris, beje, tikrai nėra blogas). Pvz.: Šiomis dienomis Prahoje apie 30C šilumos, ne viename trame ar aute nėra AC. Ir tai ne juokinga Vilniuje Volvo per tokius karščius galima gaudyti kaifą

      Comment


        Parašė music Rodyti pranešimą
        Tai kad Prahoje to metro trys linijos ir jie dar ketvirtą pasiryžę statyti!
        Prahoje 56 metro stotys (58 km), o tai- labaaai daug tokio dydžio miestui ir netrukus bus dar daugiau, gal todėl ir atrodo nedaug žmonių. Palyginimui Maskvoje, kur gyventojų lygiai 10 kartų daugiau, tėra 179 metro stotys
        O metro yra tobula VT sistema, lieka tik finansų/atsiperkamumo klausimas..
        Vilniuje nebūtina statyti 100 stočių sistemos, užtektų kokių 10-15, na ar 20 optimaliam funkcionavimui.

        Tramvajus- taip pat puiki transporto priemonė- greita, talpi, patogi,..
        Tuo teko ne kartą įsitikinti Vilniaus dydžio ar net gerokai mažesniuose Vakarų Europos miestuose
        Taip, kurie turi seną ir išvystytą tramvajų tinklą. Be to, mano pagrindiniu argumentu lieka tas, kad mūsų žmonės nepersės net į metro. Visi gi ponai, tik savo ratais...
        Vien tik naujos transporto priemonės atsiradimas situacijos nepakeis. Be to, tramvajų vairavimas yra atskira tema, jie vairuoja įžūliai ir autoritetingai. Plius, tramvajaus atsiradimas, bus tragedija auto mėgėjams. Pirma tramvajų dešimtuką galima pirkti seną, kad nebūtų gaila išmetinėti po avarijų

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Taip, kurie turi seną ir išvystytą tramvajų tinklą. Be to, mano pagrindiniu argumentu lieka tas, kad mūsų žmonės nepersės net į metro. Visi gi ponai, tik savo ratais...
          Vien tik naujos transporto priemonės atsiradimas situacijos nepakeis. Be to, tramvajų vairavimas yra atskira tema, jie vairuoja įžūliai ir autoritetingai. Plius, tramvajaus atsiradimas, bus tragedija auto mėgėjams. Pirma tramvajų dešimtuką galima pirkti seną, kad nebūtų gaila išmetinėti po avarijų
          Net nebūtinai seną:

          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          Lankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
          Keletas nuotraukų.

          Linija Nr. 3
          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė
          Atvaizdas


          Linija Nr. 2
          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas
          O vairuotojai šiaip ar taip vairuoti nemoka- avarijų per daug nepadaugėtų. Gal keliems klevo lapams tektų draudimui sumokėti už tramvajaus taranavimą ir to pasekmes. Tramvajus visada teisus, kaip buvo sakoma Vilnius 2020 filmuke dar prieš 8 metus
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            Parašė music Rodyti pranešimą
            Net nebūtinai seną:



            O vairuotojai šiaip ar taip vairuoti nemoka- avarijų per daug nepadaugėtų. Gal keliems klevo lapams tektų draudimui sumokėti už tramvajaus taranavimą ir to pasekmes. Tramvajus visada teisus, kaip buvo sakoma Vilnius 2020 filmuke dar prieš 8 metus
            Man to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramu
            Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...

            Comment


              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
              Man to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramu
              Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...
              Man vis dar niekas neatsakėte į klausimą: ar gali techniškai ta pačia gatve ir ta pačia kryptimi važiuoti tramvajus ir troleibusas?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Logiškai, taip. Tik jiems reikalingi skirtingi laidai, mat troliui reikia dviejų.

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                  Tik jiems reikalingi skirtingi laidai
                  Tie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Tie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.
                    Jei su ūsais, tada taip. Tačiau kiek yra tekę matyti visi naujesni tramvajai turi pantografus ir tada reik atskirų laidų.

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Tu pavažinėk po užsienį ir pasižiūrėk kaip naujoviškas tramvajus atrodo, nes vadindamas jį geležiniu monstru, dabar kalbi tik kaip iš kaimiečio pozicijos.



                      nesvarbu kaip jis atrodo ir koks jo dizainas,vietos gatveje jis uzima tiek pat kiek ir anksciau.

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Man vis dar niekas neatsakėte į klausimą: ar gali techniškai ta pačia gatve ir ta pačia kryptimi važiuoti tramvajus ir troleibusas?



                        Negali,nes tramvajaus begiais vaziuoti yra labai nekomfortabilu, isbyrws visi dantys nuo vibracijos:-))

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Tie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.

                          taip taip ...:-)) troleibuso du laidaiplius ir minus,o tramvajus brauktu per abu iskart ir viskas butu OK:-))) pasimokykit fizikos .

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            taip taip ...:-)) troleibuso du laidaiplius ir minus,o tramvajus brauktu per abu iskart ir viskas butu OK:-))) pasimokykit fizikos .
                            Em, gal pats pasimokyk, sako kad vieną ūsą turės, reiškia tik vieną laidą grauš, ims pliusą nuo laido ir minusą bėgiais atiduos. Arba, tramas ir du gali turėti, tada būtų lygiai tas pat kas trūlas tik ant bėgių.

                            Comment


                              Kas nori pasiskaityti apie Vilniaus greitąjį tramvajų (internete ieškojau apie jį ir radau!):
                              http://www.grant.lt/ltsr/2009/09/07/...ramvajus-1988/
                              Manau, labai įdomus straipsnis. Gaila, kad nespėjo įgyvendint
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                Kas nori pasiskaityti apie Vilniaus greitąjį tramvajų (internete ieškojau apie jį ir radau!):
                                http://www.grant.lt/ltsr/2009/09/07/...ramvajus-1988/
                                Manau, labai įdomus straipsnis. Gaila, kad nespėjo įgyvendint
                                "Systra" pasiūlė beveik nepakitusią liniją Stotis - Santariškės tiesti dar 2005 m., vadinas nelabai kas pasikeitė, išskyrus tai, kad atsirado Vilniaus metroufonautų...

                                P.S. Tą straipsnį esu skaites ~1992 m.,tame pačiame 1988 m. sausio mėn. "Mokslas ir gyvenimas" žurnale, ten net schema planuojamų tramvajaus trasų buvo su pažymėtomis požeminėmis dalimis, tuomet atkreipiau vieną įdomią detalę: Iš Lentvario ateinanti tramvajaus trasa iš Lentvario gatvės neturėjo sukti į Savanorių prospektą, o eiti tiesiai pro Fizikos institutą, toliau per mišką iki maždaug dabartinės Jankiškių stotelės
                                Paskutinis taisė Kosovo; 2009.11.29, 15:44.
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                  "Systra" pasiūlė beveik nepakitusią liniją Stotis - Santariškės tiesti dar 2005 m., vadinas nelabai kas pasikeitė, išskyrus tai, kad atsirado Vilniaus metroufonautų...
                                  Bet straipsnyje minima linija "Stotis - santariškės" buvo siūloma tiesti visiškai kitokia trasa (ne per Pylimo - Kalvarijų gatves, o per Savanorių pr., Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Pašilaičius). Tarp šitos linijos ir "Systros" linijos bendri tik pradinis ir galinis taškas.

                                  Taip pat straipsnyje šita linija įvardijama kaip "trečioji" - iš teksto neaišku, ar numeracija reiškia tiesimo eiliškumą, ar nereiškia nieko.

                                  P.S. Tą straipsnį esu skaites ~1992 m.,tame pačiame 1988 m. sausio mėn. "Mokslas ir gyvenimas" žurnale, ten net schema planuojamų tramvajaus trasų buvo su pažymėtomis požeminėmis dalimis, tuomet atkreipiau vieną įdomią detalę: Iš Lentvario ateinanti tramvajaus trasa iš Lentvario gatvės neturėjo sukti į Savanorių prospektą, o eiti tiesiai pro Fizikos institutą, toliau per mišką iki maždaug dabartinės Jankiškių stotelės
                                  Įdomu, koks buvo tikslas 1988 metais siūlyti tiesti tramvajų į Lentvarį, juk tarp Vilniaus ir Lentvario yra puikus tiesus elektrifikuotas geležinkelis? Ar šiame tekste "Lentvaris" reiškia kažką kita?

                                  Comment


                                    Sostinėje – greitasis tramvajus

                                    http://www.grant.lt/ltsr/2009/09/07/...ramvajus-1988/

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      O dabar pasižiūrim į pranešimą #1246
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, koks buvo tikslas 1988 metais siūlyti tiesti tramvajų į Lentvarį, juk tarp Vilniaus ir Lentvario yra puikus tiesus elektrifikuotas geležinkelis? Ar šiame tekste "Lentvaris" reiškia kažką kita?
                                        Tieisog pagal planus iki to laiko buvo planuojama Lentvarį padaryti Vilniaus miesto dalimi, kaip dabar Grigiškės, o jeigu jau miesto dalis tai turi būti ir visuomeninis miesto transportas. Į Naująją Vilnią irgi troleibusų liniją tiesti norėjo, nors yra susisiekimas traukiniais.

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Tieisog pagal planus iki to laiko buvo planuojama Lentvarį padaryti Vilniaus miesto dalimi, kaip dabar Grigiškės, o jeigu jau miesto dalis tai turi būti ir visuomeninis miesto transportas. Į Naująją Vilnią irgi troleibusų liniją tiesti norėjo, nors yra susisiekimas traukiniais.
                                          O Grigiškės yra miestas Vilniaus miesto savivaldybėj

                                          Comment

                                          Working...
                                          X