Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠitos idėjos jau buvo išsakytos ir aš joms pritariu, o padidinti mokesčiai už lengvuosius automobilius — tik papildoma priemonė. Bet ir čia galima sužaisti taip: savo darbdaviui įrodai (pateikdamas atitinkamas pažymas), kad nuolat gyveni ne rajono centre ir ne toje gyvenvietėje, kurioje yra darbovietė. Jeigu tarp tavo gyvenamosios vietos ir darbovietės važiuoja autobusas ar traukinys — įmonė padengia važiavimo išlaidas į/iš darbo. Jeigu joks VT nevažiuoja, padengiama vidutinė autobuso bilieto suma; šiai dienai tai būtų apie 25ct už 1km. Įmonei savo ruožtu kompensuoja savivaldybė arba Valstybė.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠitos idėjos jau buvo išsakytos ir aš joms pritariu, o padidinti mokesčiai už lengvuosius automobilius — tik papildoma priemonė. Bet ir čia galima sužaisti taip: savo darbdaviui įrodai (pateikdamas atitinkamas pažymas), kad nuolat gyveni ne rajono centre ir ne toje gyvenvietėje, kurioje yra darbovietė. Jeigu tarp tavo gyvenamosios vietos ir darbovietės važiuoja autobusas ar traukinys — įmonė padengia važiavimo išlaidas į/iš darbo. Jeigu joks VT nevažiuoja, padengiama vidutinė autobuso bilieto suma; šiai dienai tai būtų apie 25ct už 1km. Įmonei savo ruožtu kompensuoja savivaldybė arba Valstybė."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąJeigu čia pasiūlymas, tai galiu pasakyti, kad jis seniausiai veikia valstybinėse įmonėse, net jeigu gyveni rajono centre ir dirbi ten pat, veikia gal jau ~10 metų minimum, bet netaikomas nuosaviems automobiliams
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąMėginau į darbą važinėt traukiniu, keltis teko 4-30, nes toks traukinio grafikas, beje dėl lėtumo jeigu jis išvažiuotų vėliau vėluoji į darbą, ne nuo stties iki ofiso dar 20 min. kelio toleibusu...su savo mašina nuo namų iki ofiso 1 val. 20 min... išvažiuoju 6-30 ir visada spėju... Taigi jei manai, kad kekvieną rytą keltis 4-30 didelis malonumas tai pamėgink, abar keliuosi 6-00...na gal be 5 min. 6 val.... Beto, kad po darbo grįž namo sytotį tenka 1 val. praleist bimbinėjant, taip dar tenka išvaistyt valandą gyvenimo, taigi prieš siųlydamas pamėgink keletą valandų nieko neveikt ne todėl, kad neturėtum, o todėl kad priverstas jei atsisakai automobilio...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąČia kas per naujiena? Dirbau 13 metų valstybinėje įmonėje - niekas už nieką nemokėjo, nebent valdžia be darbuotojų žinios pasidalindavo.
P.S. Kaip pavyzdys yra mano mama, kuri dirba valstybinėj įstaigoj jau n metų, jai yra kompensuojamas VT nuolatinis bilietas, ten pat iki pensijos dirbo ir mano tėvas, jam irgi buvo kompensuojamas, nors jis ten pradirbo viso labo 2 metus"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąTai pakalausk valdžios, ar kartais nekompensuoja? Taigi pagal įstatymą už tavo kelionę į/iš darbą(o) atsakingas darbdavys, ir jis turi pasirūpint, kad tu pasiektum tiksląI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Čia jau turbūt nelabai į temą diskusija išsivystė, todėl labai nesiplėsiu. Tiesiog nemanau, kad draudimais reiktų visus sugindinėt į viešąjį transportą. Nes tai jau panašu, kaip žmogų norintį važiuoti pirma klase, bandomą finasinėm priemonėm priverst važiuoti prekiniu vagonu. Vien tokie pavyzdžiai, kaip atstatomos tramvajaus linijos Paryžiuje ir Londone turbūt geriausiai iliustruoja viešojo transporto reikalingumą, bet niekas ten nesiruošią kelti mokesčių automobilių turėtojams. Ir dar aš manau, kad vietoj mokesčio geriau reiktų pasvarstyti didmiesčiuose P+R (park and ride) terminalų statybą prie pagrindinių miestų įvažiavimų ir didesniuose mazguose prie mikro rajonų, kad ir nuo laiptinės galėtum privažiuot iki sustojimo ir ten saugiai palikti savo automobilį.Paskutinis taisė lietus; 2009.07.27, 21:56.
Comment
-
Galiu pasakyti kaip padaryta vakaruose. Ten praktiskai miestas ir darbovietes yra atskirai. Miestas-tai gyvenamieji namai,parkai,kavines ir t.t. Visos pramones imones ir ofisai (isskyrus gal ten visokius mazycius turizmo centrus,advokatus,gydytojus ir pan) yra iskelti i pramonines zonas,kurios yra visiskai salia miesteliu. Tuose pramoniniuose miesteliuose paprastai vien tik gamyklos,tarp ju nutiestos gatves ir padarytos nedideles 'kisenes' sustojimui. Ju nera daug ir jos labiau skirtos atvaziausiems klientams. Furos stovi gamyklu teritorijose esanciose aikstelese(i kurias jos atvaziavo) ,o bendrojo naudojimo gatvese jokiu didesniu parkingu nera. Ir gatveles ten laisvos nes praktiskai nera kur statyti savo masinos. Ir nors zmoniu ten dirba daug,bet kaip taisykle arba vaziuoja keliese viena masina arba viesuoju( ar imones) transportu. Ir visas problemos sprendimas:-))) Paprasciausiai nera parkingu ir niekas su nuosava masina ten nesirauna.:-)) Aisku ant saligatviu statyti niekam ir i galva neateina,matyt yra baudos ir taip daryti labai neapsimoka.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą
Ištiesų tai metro jungia Niurbergą su kitu miestu Fiurtu, kuris yra šalimais, o su priemiesčiai Niurberge gyvena daugiau nei 1 000 000 gyventojų, beje jame nėra troleibusų, tai lyginti Vilnių su 2 kartus pagal gyventojų skaičių už jį didesniu nelogiška )
Kur jau čia du kartus. Vilnius su priemiesčiais iki 700 000 traukia, o tame Niurnberge su tolimesnėm apylinkėm vos nevos milijonas, o gal jau ir nėra. Vokiečiai į kaimus nuo miesto šurmulio skuba ir šiaip nesidaugina ir miršta
Be to tas metro dar 1972 imtas statyti ir NET 35 km jo yra, kas tokio dydžio miestui tikrai nemažai, o juk statybos metu jis buvo dar gerokai mažesnis!
Dėl troleibusų ir tramvajų yra tiesos, tik jie dar ir geležinkelį išnaudoja
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąLankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
Keletas nuotraukų.
Linija Nr. 3
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė
Atvaizdas
Linija Nr. 2
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Labai dideli uzimami zemes plotai. Vilniuje nera tokiu laisvu vietu ir erdviu,nebent taip galetum sujungti tik tolimesnius rajonus (n.vilnia , pilaite ir pan.) su miestu pradzia ir viskas. Paciame mieste nera jokios galimybes tokiam tramvajui,cia buvo tik eiliniai zuoko kliedesiai,norint gauti ,otkata, is prasidejusiu statybu.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTokį ir įsivaizduoju transportą Vilniaus dydžio mieste
Dar be tų metro linijų, kurių yra 34 km, o statyta dar 1972 metais, miesto geležinkelis funkcionuoja, modernūs tramvajai, netaršūs autobusai, dviračių takų tinklas, o pačiame mieste viso labo 498 000 gyv. Žinoma priemiesčiai dar prideda miestui svorio, o bet tačiau... Vokietija.
Taip,jei isgriauti puse vilniaus,tada tilptu toks tramvajus. tik kam tada jis bus reikalingas???
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąLabai dideli uzimami zemes plotai. Vilniuje nera tokiu laisvu vietuEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO kam reikalingi zemes plotai jei ne namams ir visuomeniniam transportui? Gal asmeninems skarbonkems su motoru?
tramvajus reikalingas ,kad priveztu zmones prie ju namu. O jei tu griausi namus,kad padaryti vietos tramvajaus linijai......tai kam jis reikalingas,jei ten nera namu????
Visuose situose pavyzdziuose parodyti tramvajai,kuriu linijos uzima geros ,2 eismo juostu gatves ploti.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTaip,jei isgriauti puse vilniaus,tada tilptu toks tramvajus. tik kam tada jis bus reikalingas???
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątramvajus reikalingas ,kad priveztu zmones prie ju namu. O jei tu griausi namus,kad padaryti vietos tramvajaus linijaiEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVisuose situose pavyzdziuose parodyti tramvajai,kuriu linijos uzima geros ,2 eismo juostu gatves ploti.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAs nesiulau griauti namu, as siulau tramvaju paleisti gatvem, o gatviu Vilniuje pilna.
Tada visai sustos eismas. Visi vaziuos is paskos tramvajaus greiciu ir stoves kartu su juo kiekvienoje stoteleje,kol tas laipins keleivius. transporto srautai praktiskai butu paralyzuoti visiskai. Nors tada gal tikrai jau verciau vaziuotum tramvajum,nei su savo lengva masina tam paciam tramvajui is paskos:-)))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTada visai sustos eismas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąApie koki eisma kalbi, apie skarbonkiu su motoru? Tai tada tau i kita tema. Visuomeninis transportas turi tureti auksciausia prioriteta. Jei neuztenka vietos asmeniniam transportui reiskia jam ir ne vieta cia.
Na jei tokia pozicija.......tada aisku galima tiesti tramvajaus linijas ir tose gatvese uzdrausti visu kitu transporto priemoniu eisma:-)) nes taip ar taip jos jau nebegales normaliai vazineti tomis paciomis gatvemis su tramvajumi , nes musu gatves per siauros.
Comment
Comment