Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąKijeve ir Prahoj tokie patys vazineja...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąŽinau, na ir kas? Nejaugi todėl ir Vilniuje tokie pat turi būti?Parašė oranger Rodyti pranešimąNa tokiems tai iš tiesų tik po žeme ir važinėti
ps. tik siaip pastabele
o man tai jie visai idomiai ziurisi, panasiai kaip senoviniai automobiliai. aisku jeigu normaliai priziurimi.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąO Prahoj tokie graziajam senamiesty, o ne po zeme vazineja.
ps. tik siaip pastabele
o man tai jie visai idomiai ziurisi, panasiai kaip senoviniai automobiliai. aisku jeigu normaliai priziurimi.
ne visad moderniau yra geriau
Comment
-
Parašė pablonis Rodyti pranešimąpritariu
ne visad moderniau yra geriau
Jeigu tas daiktas mieste važinėja jau 40, 50, 100 metų - tai žinoma, kad tai gražu ir sveikintina. Bet absurdas yra nagrinėti visokias senienas, kai kalbama apie tramvajaus atsiradymą
Comment
-
Dar nelabai aišku dėl riedmenų. Vilniaus reljefas nėra labai geras tramvajaus atžvilgiu (daug kalvų ir staigių nusileidimų), tad gali tekti pirkti specialius traukinius (pavyzdžiui, Gdanske dabar stato naują tramvajaus liniją, kuriai nupirko specialius traukinius, galinčius įveikti įkalnes ir nusileidimus). Tačiau kita vertus, nemanqu, kad riedmenų klausimas mums turėtų būti aktualus.
Comment
-
Sostinei siūlomas tramvajus ant padangų
Prancūzijos transporto bendrovė "Lohr Industrie" Vilniui siūlo įsirengti tramvajų ant padangų, kuris, pasak įmonės atstovų, yra tylesnis, greičiau įrengiamas ir iki 30 proc. pigesnis nei prasti tramvajai, rašo naujienų portalas vz.lt.
Pasak Annos Samsonovos, "Translohr" komercijos vadovės, bendrovės gaminami tramvajai jau buvo pristatyti Vilniaus miesto plėtros komisijai, "Translohr" išsiuntė laiškus su pasiūlymais ir Klaipėdos bei Palangos savivaldybėms, kurios taip pat yra iškėlusios tramvajaus įrengimo idėjas.
"Translohr" tramvajams reikalingas tik vienas važiavimą stabilizuojantis bėgis, o pats sąstatas rieda ant guminių ratų.
Kitas "Translohr" privalumas, anot bendrovės atstovės, yra įrengimo greitis ir patogumas. Pavyzdžiui, 9 km ilgio liniją Kinijos Tianjino mieste "Translohr" įrengė per pusantrų metų.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16619322gera gyventi gerai
Comment
-
Aš netgi labiau už tokį variantą Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAš netgi labiau už tokį variantą Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO kuom jie varomi ir kuom pranašesni už autobusus/troleibusus?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąTurbūt skirtingai supratom apie šią transporto priemonę. Rašo, kad jam reikia vieno bėgio, todėl šiokios tokios instaliacijos reikia, kas apsunkina dėl maršrutų koregavimo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Man tai viskas čia gražu. O kas tau nepatinka? Normalus tas jo garsas, tas skambutis svarbus tik centre, kur daug pėsčiųjų. O šiaip Dubline tramvajus tai labai tylus.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.04.09, 15:11.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment