Parašė dziugas99
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė geriantis
Prie ko čia aš, tu čia pisi protą, vat ir paviešinau, kad mažiau pistum protą kitiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Proto niekas nepisa, tiesiog tai, kad tavo ar tavo senelių patirtis yra tokia ar kitokia, absoliučiai nei paneigia, nei patvirtina hipotezę, kad "tikri" vilniečiai labiau linkę naudotis VT. Tavo seneliai naudojasi VT, kažkieno kito seneliai nesinaudoja. Tai yra visiškai nesvarbu šitoje diskusijoje.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
nafiga čia kabutes dėlioti ir vadinti tikrieji ar netikrieji vilniečiai? tipo pabrėži savo "bybio" ilgį? man pvz greičiau nėra patogiau, man greičiau nebūtina, aš visur spėju kur man reikia, spėju ir su mygtukais ant sofkės pasivartyti, nereikia čia sekundžių skaičiuoti, jobanas visur vėluojantis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAutomobilis, ypač atitinkami modeliai, visi žinom kokie, nesikartosiu, yra naujųjų lietuvių statuso, įvaizdžio ir sėkmės simbolis. Koks save gerbiantis NL pradės važineti VT?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Šita klišė turėtų prasmę, jei VT turėtų kažkokių pranašumų prieš automobilį. Šiuo metu važiavimas automobiliu yra ne jūsų paišomų asmenybės ydų, o tiesiog racionalaus mąstymo įrodymas.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 8 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Pisi protą. Gimę ir nuo vaikystės augę Vilniuje normaliai naudojasi VT. Mano seneliai naudojosi VT, tėvai naudojasi, kaip ir mano šeima, vaikai tame tarpe. Kai augi šalia VT, tai tiesiog tampa normali tavo gyvenimo dalis, o kai gyveni priemiestyje, ar atvykęs iš ten kur VT nėra ar retas daiktas, tie ir nenori, nemoka, nepratę, tiems gero VT ir nereikia. Juos reikia pratinti prie VT kaip prie kažko naujo. Va labai gerai veikia greitieji maršrutai, o tramas galėtų tai pakelti į aukštesnį lygį. Tačiau gera transporto infrastruktūra irgi reikalinga.
Comment
-
Tai kad viskas pakrypo “mano pažįstami važiuoja, o mano nevažiuoja”. Siūlau paskaityt G. Simmel apie tai kuo didmiesčio gyvenimas skiriasi nuo mažo miestelio ar kaimo. Simmel būtent aprašo industrializacijos bangos miestų gyvenimą kaip naują fenomeną. Kažkuria prasme tai tinka ir mums, Vilniaus kaip dar tik besikuriančio post-industrinio miesto gyventojams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Nu matai, tau prioritetas yra greitis, o man tai nėra kriterijus. Laiko aš turiu sočiai. Automobilio vairavimas kamščiuose, tai kaip minimum valanda streso per dieną, minus dar degalai ir eksploatacinės išlaidos. Autobuse atsisėdi, užsidedi ausines ir medituoji pusvalanduką. Tai ką man rinktis? Faktas, kad autobusą. Automobilis laimi, kai reikia su šeima nuvykti kažkur, tada ir važiuojam, o ne kasdieną maltis po miestą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu atsisėdi į tą autobusą pirmoje stotelėje, nes jeigu tolimesnėje, tai tada ne tik stovėti reikia, bet ir grūstis, o to daug kas nenori ir renkasi auto, nors ir brangiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O tai jūs miesto VT sėdite? Aš dar nesu Vilniuje tiek važiavęs, kad būtinai reiktų sėdėti. Ir jei nevažiuoji Pilaitės kryptimis, grūstis į VT netenka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai kad viskas pakrypo “mano pažįstami važiuoja, o mano nevažiuoja”. Siūlau paskaityt G. Simmel apie tai kuo didmiesčio gyvenimas skiriasi nuo mažo miestelio ar kaimo. Simmel būtent aprašo industrializacijos bangos miestų gyvenimą kaip naują fenomeną. Kažkuria prasme tai tinka ir mums, Vilniaus kaip dar tik besikuriančio post-industrinio miesto gyventojams.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O tai jūs miesto VT sėdite? Aš dar nesu Vilniuje tiek važiavęs, kad būtinai reiktų sėdėti. Ir jei nevažiuoji Pilaitės kryptimis, grūstis į VT netenka
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Nu matai, tau prioritetas yra greitis, o man tai nėra kriterijus. Laiko aš turiu sočiai. Automobilio vairavimas kamščiuose, tai kaip minimum valanda streso per dieną, minus dar degalai ir eksploatacinės išlaidos. Autobuse atsisėdi, užsidedi ausines ir medituoji pusvalanduką. Tai ką man rinktis? Faktas, kad autobusą. Automobilis laimi, kai reikia su šeima nuvykti kažkur, tada ir važiuojam, o ne kasdieną maltis po miestą.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąLaikas – pinigai. Bent jau didžiajai visuomenės daliai. Tie, kas bene visą dieną praleidžia dirbdami, mieliau pasiliktų daugiau laiko užsiėmimams, šeimai, poilsiui t.t. Tikrai puiku, jeigu ir laiko yra, ir per panašų laiko kiekį išeina nuvažiuoti su VT, ir kad atsisėst galima, tačiau didžiajai daliai tai netiesa. Jau nekalbant apie tuos, kuriems tenka kokioje Narbuto st. ar dar baisiau – Žaliajame tilte – kiekvieną rytą persėdinėti. Bet čia tramvajaus tema, ir sugrįždamas prie to pasakysiu, jog žymiai greitesnė ir kamščius pralenkianti transporto priemonė gali bent jau išlyginti automobilius ir VT laiko klausimu.
Dėl keliavimo laiko: be persėdimo man su VT užima 18-22 min. Su persėdimu - kaip pasiseks, bet dažniausiai 15–20 min iki ŽTilto ar maždaug 15 min iki Mindaugo ir +6..8 min pėsčiomis. Kai yra prasmės laukti persėdimo - +2 min iki Lvivo, +2 min palaukti ir + 2 min važiuoti, taigi gaunasi tas pats, kas paskutinę atkarpą įveikti pėsčiomis.
Su automobiliu - 20 min kelionės ir + 4 min pėsčiomis nuo parkingo.
Su praspirtuku - 25 min, nes 7 km vietoje 4,5. Atidarius Tauro kalną, kelionės laikas gal ir sutrumpėtų, reikia matuoti, nes nėra greito patekimo į Žaliąjį tiltą.
Visi laikai - iki tos pačios vietos, įėjimo turniketo 1 aukšte arba to paties lifto holo durų parkingo -2 aukšte.
Kokia būtų šio empirinio tyrimo išvada? Šiam kelionės maršrutui tramvajus įtakos greičiausiai neturės. Tačiau jis gali sukurti alternatyvius maršrutus, kurių kelionės laiką vėl reikės vertinti.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokia būtų šio empirinio tyrimo išvada? Šiam kelionės maršrutui tramvajus įtakos greičiausiai neturės. Tačiau jis gali sukurti alternatyvius maršrutus, kurių kelionės laiką vėl reikės vertinti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Simmel idėjos šiais laikais tinka tik istorijoms knygoms. Su paskutinių 30-40 metų technologijom tiek miesto, tiek kaimo gyvenimas pasikeitė ir labai supanašėjo.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O tai jūs miesto VT sėdite? Aš dar nesu Vilniuje tiek važiavęs, kad būtinai reiktų sėdėti. Ir jei nevažiuoji Pilaitės kryptimis, grūstis į VT netenka
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąNa, priklausomai nuo maršruto tramvajus galėtų turėti įtakos jo kelionės laikui jeigu pvz. paskatins bent dalį vairuotojų persėsti į tramvajų, kas galėtų sumažinti kamščius mieste, kas leistų nebėginiam VT ar netgi tiems patiems vairuotojams sumažinti kelionės laiką. Čia šiaip vienas iš tų argumetų kurį labai mėgstam užmiršti ir kurį reikėtų daugiau reklamuoti- normaliai veikiantis, nuo likusio eismo atskirtas bėginis VT pagerintų kelionės kokybę (beveik) visiems eismo dalyviams, įskaitant ir tuos pačius priemiestinius BMW vairuotojus kurie dabar dūsta kamščiuose
Ką galima būtų daryti esamoje situacijoje: planuojamose tramvajus linijose įrengti fiziškai atskirtas VT juostas, šviesoforų prioritetą ir analizuoti poveikį eismui. Tik tokiu būdu galima surinkti pakankamai objektyvius eismo ir eismo pokyčių duomenis. Bet tam reikia tiek mero, tieke Tarybos politinės valios.
O šiuo metu, jau JUDU dangsto savo ir VVT impotenciją, nematau jokios galimybės teigiamiems pokyčiams.
- 3 patinka
Comment
Comment