Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kažin, ar tuose miestuose, kur pastatyti naujai tramvajai, žmonės labai jų reikalavo. Tam ir yra politiniai lyderiai, kurie plačiau žiūrėtų ir bandytų visuomenei aiškinti apie naujo VT reikalingumą, net jei ir nėra lėšų, tai bent jau kalbėtų apie naudą, formuotų nuomonę, bet dabar kai meras sako, kad trūksta tankumo, tai ką miestiečiams galvoti ir ko daugiau reikalauti?
    Tai taip, bet mes neturime tokių politinių lyderių. Jei koks normalesnis ir ima rodyti potencialą, yra labai greit suvalgomas propagandos, užsakomųjų straipsnių, socialinių medijų. Žmonių nuomonę formuoti ir kreipti dabar lengviau nei bet kada anksčiau, bet pirmumą tame turi ne tie, kurie mąsto apie bendrąjį gėrį, o tie, kuriems politika tėra jų asmeninio verslo tąsa. Ir jei tau tai tėra verslas, tai kam tau tramvajus? Nei tu turi ryšių tarp tramvajų gamintojų, nei ką...

    Labai skeptiškai žiūriu į politinių lyderių atsiradimą, bet kažkokio kitokio recepto nežinau.

    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Del nauju gatviu netiesimo, tai tiesos yra. Truksta Siaurines g., Mykolo Lietuvio g., Ozo g. atkarpos iki Sesuoliu g., Pietinio Aplinkelio 2 etapo ir t.t. Tai leistu srautus paskirstyt tolygiau ir jomis galetu kursuot VT. Kaip, kad buvo planuojama seniau paleisti troleibusus per nutiesta siaurine g. nuo Laisves pr. iki Kalvariju g.
    Sutinku, bet iš Šiaurinės g. plano VT juostos dingo jau prie Šimašiaus. Kitos atkarpos irgi buvo planuojamos be VT. Net jei kalbėtume apie jau įgyvendintus projektus, iki šiol nėra maršrutų Tūkstantmečio, Taurupės gatvėmis. Tai net jei anos gatvės bus nutiestos, didelės naudos iš to nematau. Na, gal kokius metus bus mažiau kamščių, bet paskui – vėl tas pats.
    Paskutinis taisė abruo; Šiandien, 12:41.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.
      Truputį pagalvoja. Padžiūgauja, kad jau ne komunizmas ir nebereikia su varguoliais viešąjame grūstis. Statusas pasikeitęs.

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Primenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.

        Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.
        Priminkite, kada Vilnių paskutinįkart valdė konservatorius meras? O kad Vilnių okupavę kauniečiai konservatorų fanatikai ypač gerai parodo Seimo rinkimų rezultatai, kai TS-LKD kandidatai Vilniuje kišo visokiems kukuraičiams, socdemų no name'ams ir - vyšnia ant torto - Sinicai.

        Kaunas lengviau atsikvėpė, kai į valdžią atėjo ambiciją turintis žmogus su vadybiniais įgūdžiais ir kitaip padėliojo biudžetą. Beje, pradėjo jis nuo to paties kaip Benkunskas - masinio gatvių asfaltavimo. Bet Matijošaitis nežinau ar nuostabiausio politiko pavyzdys, nes, sutikite, per savo meravimą turėjo tikrai nemažai keistesnių istorijų.

        ​​
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Negalima nesutikti, vienas kandidatas į merus aiškiai buvo už tramvajų, o kitas labai aiškiai prieš bet kokį naują VT ir netgi pagrindinė rinkiminės kampanijos žinutė buvo, kiek km gatvių perasfaltuos ir žmonės pastarajį išrinko. Tai nelabai suprantu dabar tos nuostabos ir pasipiktinimo.
        Rinkimai juk vakuume nevyko. Rinkimuose nebuvo pasirinkimo tramvajus vs. automarozai, veikiau shady guy vs dar nesusitepęs politikas.

        Comment


          Bte tai čia tos problemos yra jau seniai išdiskutuotos:
          a) Liaudės mentalitetas, BTW speju gera dalis konservatorių ar liberalų rinkėju gyvena kotedžuose/privačiuose namuose toliau nuo centro arba vistiek stipriai už automobilius
          O kiti rinkėjai išvis skesta "gatvių siaurinime, žalios nesamonėse, lansbergio šiferiuose ir tt"
          b) Net jei būtų liaudės valia, projektas ilgas metų 20 užtruktų 2 linijų tiеsimas (jei viskas gerai ), o meras ir savivaldybės taryba renkama kas 4 metai, bei LT potikoje galioja išdegintos žemės principas nepalikti nieko sekančiai valdžiai (arba dar pa(*Ъ*ё4).
          c) Reikia pinigų, Vilnius turtingas miestas, bet neturi pinigų

          Reikia judėjimo, dabar vaikus auklėti kaip šaunu būtų metro, kaip žalia, kaip reikia miestus vystyti ir po kokiu 30 metų galima pradėti, na bent bus liaudės valia ir taip po gero pusės amžiaus VLN būtų metro. Bet kadangi šituom nieks neužsiims, tai projektas nukeliamas dar 100 metų, o tada gal nebereikės nes bus išvystyti teleportacijos portalai

          Comment


            Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
            b) Net jei būtų liaudės valia, projektas ilgas metų 20 užtruktų 2 linijų tiеsimas (jei viskas gerai ), o meras ir savivaldybės taryba renkama kas 4 metai, bei LT potikoje galioja išdegintos žemės
            Olštyne pradėjo stayti 2012 m. rugsėjį, baigė 2015 m. gruodį. Trys metai gaunasi.
            Antrą liniją (neskaitant dar atšakų) pradėjo 2021 m. baigė 2023 m. gruodį.
            Bet tai, aišku, ne Vilnius, esantis ypatingo seisminio aktyvumo zonoje.

            Olštyno gyventojų tankis 1887 žm/kv.km, bet viso tik 166 tūkst.
            Vilniaus gyventojų tankis 1509 žm/kv.km, bet viso net 605 tūkst. + sostinė

            Comment


              Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
              Reikia judėjimo, dabar vaikus auklėti kaip šaunu būtų metro, kaip žalia, kaip reikia miestus vystyti ir po kokiu 30 metų galima pradėti, na bent bus liaudės valia ir taip po gero pusės amžiaus VLN būtų metro. Bet kadangi šituom nieks neužsiims, tai projektas nukeliamas dar 100 metų, o tada gal nebereikės nes bus išvystyti teleportacijos portalai
              Reikia Vilniaus meru tikrą vilnietį rinkti, o ne tokius, kurie atvažiuioja į Vilnių...

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                Rinkimai juk vakuume nevyko. Rinkimuose nebuvo pasirinkimo tramvajus vs. automarozai, veikiau shady guy vs dar nesusitepęs politikas.
                Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė HSV Rodyti pranešimą

                  Reikia Vilniaus meru tikrą vilnietį rinkti, o ne tokius, kurie atvažiuioja į Vilnių...
                  Čia dabartinio Vilniaus savotiškas prakeiksmas, kad tai naujakurių miestas ir tas labai jaučiasi ore. Viskas labai nenusistovėję, dinamiška, mažai kas nori rimčiau prisiimti atskomybę už miestą, nes pačių žmonių gyvenimai čia dinamiški, jaunystė, karjera ir taip toliau.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
                    Zuokas per Seimo rinkimus kalbėjo apie salos Graikijoje pirkimą taip įkuriant Lietuvos koloniją, o socialdemokratai nekalbėjo. Reiškia Seimo rinkimai didele dalimi buvo apie tai ar norime turėti salą Graikijoje, ar ne.

                    Jeigu rimtai, tai visiškai neįdomu apie ką kalba abonentas. Galbūt, jei tai būtų buvę du nesusitepę nepartiniai politikai, galėtume teigti, kad rinkimuose buvo svarbios jų idėjos. Tačiau šiuo atveju pašalinių faktorių buvo stipriai per daug, kad galėtume sakyti, jog vilniečiai už vienokį ar kitokį kandidatą balsavo dėl vienos ar kitos jo idėjos.

                    Comment


                      Didzioji dalis Benkunsko rinkeju gyvena turtingu getuose priemiesciuose kaip,kad Kalnenai, mazesne, bet ryski dalis - centre ir aplink - Senamiestis, Naujamiestis, Zverynas, nemaza dalis Antakalnio. Sitoms dalims tramvajus maziau aktualus, jis aktualesnis. Didzioji dalis kombloku, naujuju Perkunkiemiu ir ypac, darbininkisku rajonu, kuriems tramvajus butu naudingiausias balsavo uz Zuoka. Rinkimu antras turas labai aiskiai issiskyre pagal gyventoju pajamas. Biednesni gyventojai ne tik nera Benkunsko rinkejai, bet ir turi maziau galios paveikti politikus nei turtingieji, kuriems daugiau greitkeliu iki Kalnenu reikia.

                      Comment


                        Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                        Ir visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.
                        Kažin, kuris kandidatas atstovavo naujojo urbanizmo fanus?

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
                          Ačiū, Zuoko valdymo matėm. Abonentiniai mokesčiai, verslo centrai valstybinio miško žemėj, pinigų plovyklos tipo municipalinės taksi kompanijos. UPD: jau nekalbant apie neskaidrius šilumos ūkio kontraktus už milijardus, kuriuos teismai vėliau panaikina. Geriau jau durnas, bet skaidrus, nei protingas, bet korumpuotas.
                          Paskutinis taisė alga; Šiandien, 19:40.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Olštyno gyventojų tankis 1887 žm/kv.km, bet viso tik 166 tūkst.
                            Vilniaus gyventojų tankis 1509 žm/kv.km, bet viso net 605 tūkst. + sostinė
                            Šachas ir matas, ponai, Pakalnis buvo teisus.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Olštyne pradėjo stayti 2012 m. rugsėjį, baigė 2015 m. gruodį. Trys metai gaunasi.
                              Antrą liniją (neskaitant dar atšakų) pradėjo 2021 m. baigė 2023 m. gruodį.
                              Bet tai, aišku, ne Vilnius, esantis ypatingo seisminio aktyvumo zonoje.

                              Olštyno gyventojų tankis 1887 žm/kv.km, bet viso tik 166 tūkst.
                              Vilniaus gyventojų tankis 1509 žm/kv.km, bet viso net 605 tūkst. + sostinė

                              Tai čia tramvajų ir nuo svarstymo (tikėtina biurokratinių procedūrų pradžia) iki atidarymo 11 metu, ko gero kokias 2 linijos, dabar 5, miestas prie Vokietijos sienos, ne prie biedniausių Lenkijoje.

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
                              In 2004, the city authorities started considering building a completely new tram network.
                              <skiped>
                              The system was opened in stages between 19 and 31 December 2015.[

                              Comment


                                Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą


                                Tai čia tramvajų ir nuo svarstymo (tikėtina biurokratinių procedūrų pradžia) iki atidarymo 11 metu, ko gero kokias 2 linijos, dabar 5, miestas prie Vokietijos sienos, ne prie biedniausių Lenkijoje.

                                https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
                                Miestas gi netoli mūsų, pakeliui į Gdanską, buvusioje R.Prūsijoje, kartais būna pilna lietuvių.
                                Maršrutai penki, bet jie į atšakas, pagrindinės dvi trasos.
                                Nusprendė 2005 m. tikėjosi 2010 m. bet vėlavo iki 2015 m.
                                https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Olsztynie

                                Comment


                                  Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
                                  miestas prie Vokietijos sienos, ne prie biedniausių Lenkijoje.
                                  https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
                                  Jo, vos 400 km nuo Vokietijos sienos ir labai turtinga metropolija (20-ta šalyje pagal gyventojų skaičių - Klaipėdos dydžio milžinas) itin turtingame itin turtingos šalies regione (14-ta vieta iš 16 vaivadijų pagal BVP/gyv.).
                                  Vilnius irgi prie pat Švedijos, tik kažkaip geriau nuo jos įtakos mums pavyksta gintis.
                                  Paskutinis taisė tomczu; Šiandien, 21:23.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
                                    Ar skaitėte ką rašiau, ar tiesiog komentuojate? Akivaizdu, kad balsavimas vyko ne prieš tramvajų, o prieš Zuoką.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X