Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Seniai paneigtos nesąmonės toliau kartojamos:

    „Mes turime ir mažesnių Europos miestų, kur turi metropoliteno sistemas, ir gyventojų, ir ploto prasme. Bet Vilniaus unikalumas yra tas, kad mes gyvenam 400 kvadratinių kilometrų mieste su 600 tūkst. gyventojų. Tai mūsų išsimėtymas, gyventojų tankis yra labai skirtingas ir teritorijomis labai nedidelis. Tam, kad metropoliteno sistema veiktų, išsilaikytų save, kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų, nes kitaip bilietėlis gali kainuoti keliasdešimt eurų.“

    Bet yra ir kitų argumentų:
    "V. Benkunskas tikina, kad šalyse, kuriose įgyvendinti infrastruktūros sistemos keitimai, tai buvo daroma valstybės sprendimu. Esą dėl to, kad tai yra milžiniškos investicijos, pinigai turėtų būti skiriami iš valstybės biudžeto. „Joks miestas, jokia savivalda to pati negali padaryt“, – įsitikinęs meras. Jis teigia, kad buvo vykdomi pokalbiai su Vyriausybe šia tema, tačiau šiuo metu valstybės biudžete prioritetas yra gynybai. Vis dėlto jis sutinka, kad miesto infrastruktūra iš dalies irgi yra gynybinis klausimas."

    https://www.delfi.lt/news/daily/poli...ikti-120073654

    Comment


      "kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų"

      Aš tai sakyčiau, kad gyventojų tankio kartais trūksta iki milijono kartų, o kai kuriais atvejais tai ir iki begalybės kartų (tuose sklypuose, kur niekas negyvena). Bet tai džyzus kraist, koks beviltiškas glušius yra Vilniaus meras

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        "kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų"

        Aš tai sakyčiau, kad gyventojų tankio kartais trūksta iki milijono kartų, o kai kuriais atvejais tai ir iki begalybės kartų (tuose sklypuose, kur niekas negyvena). Bet tai džyzus kraist, koks beviltiškas glušius yra Vilniaus meras
        Pvz.: Vingio parke, kiek žinau, žmonės negyvena. Vadinasi, tankis mažesnis nei Antarktidoje.

        Comment


          Tiem kas tas nesamones toliau kartoja kad miesto tankis per mažas, nedelsiant reiktų kitu tankiu susirūpint . Galva didelė ir smegenų daug, tik va tankis kaip putplasčio ar dar mažesnis. Gal netankiam Vingio parko grynam ore dažniau ir ilgiau pabūt . Kad sveikata pagerėtų ir vingių padaugėtų.

          Ps. iki gyvo kaulo jau apie tuos tankius, vimdo

          Comment


            "Smegenų daug, o va tankis mažas". Metų frazės nominacija

            Comment


              Kažkada VMS kyšiai buvo pavadinti abonentiniu mokesčiu, dabar panašu, kad žodis "atkatas" keičiamas žodžiu gyventojas. išvertus turbūt būtų: kadangi biudžeto lėšos išsibarsčiusios, tai Vilniuje atkato tankis per mažas tokioms sistemoms statyti.

              Comment


                Ir visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.

                Kas nors man gali paaiškinti kodėl dauguma Vilniaus gyventojų nemato prasmės ir patogumo nuvažiuoti tramvajumi be kamščių iš taško A į tašką B? Gi kasdien ryte ir vakare tie kamščiai ir juose gi žmonės leidžia laiką. Kodėl ten besėdint tuose kamščiuose neateina į galvą mintis, kad su tramvajumi nestovinčiu kamščiuose būtų greičiau ir patogiau? Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?

                Comment


                  Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                  Ir visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.

                  Kas nors man gali paaiškinti kodėl dauguma Vilniaus gyventojų nemato prasmės ir patogumo nuvažiuoti tramvajumi be kamščių iš taško A į tašką B? Gi kasdien ryte ir vakare tie kamščiai ir juose gi žmonės leidžia laiką. Kodėl ten besėdint tuose kamščiuose neateina į galvą mintis, kad su tramvajumi nestovinčiu kamščiuose būtų greičiau ir patogiau? Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?
                  Turbūt kamščiai dar yra per maži, kad nėra daromas spaudimas politikams kažką daryti, beto pažįstų tikrai ne vieną ir du, kurie keliauja važinėja metro, bet sako, kad nepatinka sėdėti po žeme ir dar susigrūdus, geriau ramiai kamščiuose pastovėti.
                  Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 09:28.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Pvz.: Vingio parke, kiek žinau, žmonės negyvena. Vadinasi, tankis mažesnis nei Antarktidoje.
                    Meras skaičiuoja formalų miesto tankį (Vilniaus jis yra 1500 žm/km2, kai Paryžiuje 20000), o ne realų, kuriuo eiti metro/tramvajaus linija. Teisininkai retai būna geri politikai.
                    Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 09:30.
                    Flickr

                    Comment


                      Neseniai skaičiau postą, kur kalbėjo vieno autosalono pardavimų vadovas. Taigi, jis sakė, kad lietuviams automobilis vis dar yra pagrindinis statuso ženklas. Neretai chruščiovkėj gyvenantis asmuo kieme parkuoja auto, kurio kaina prilygsta, o dažnai ir viršyja jo buto kainą. Na, kur toks važiuos su tramvajumi. Nesvarbu kamščiai, svarbu įvaizdis.

                      Comment


                        Primenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.

                        Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Neseniai skaičiau postą, kur kalbėjo vieno autosalono pardavimų vadovas. Taigi, jis sakė, kad lietuviams automobilis vis dar yra pagrindinis statuso ženklas. Neretai chruščiovkėj gyvenantis asmuo kieme parkuoja auto, kurio kaina prilygsta, o dažnai ir viršyja jo buto kainą. Na, kur toks važiuos su tramvajumi. Nesvarbu kamščiai, svarbu įvaizdis.
                          Pasikeitus jau situacija, prie chruščiovkių naujesnių/brangesnių auto nėra tiek daug, jų koncentracija priemiesčiuose ir centre, o chruščiovkių gyventojai neabejoju, kad mielai važinėtų tramvajumi, perpildyti ir vienas paskui kitą važinėjantys rytais autobusai irgi daug ką rodo, bet meras to nemato. Beje, Ciuriche ar Osle būnant irgi vizualiai matosi, kad auto parkas naujas/brangus, bet žmonės važinėja ir VT.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Primenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.

                            Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.
                            Negalima nesutikti, vienas kandidatas į merus aiškiai buvo už tramvajų, o kitas labai aiškiai prieš bet kokį naują VT ir netgi pagrindinė rinkiminės kampanijos žinutė buvo, kiek km gatvių perasfaltuos ir žmonės pastarajį išrinko. Tai nelabai suprantu dabar tos nuostabos ir pasipiktinimo.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                              Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?
                              Matę, pustuščius tramvajus ir pilnas gatves automobilių. Daugumai reikia nuvažiuoti nuo taško A iki B, o ne tarp tramvajaus stotelių.
                              -

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Pasikeitus jau situacija, prie chruščiovkių naujesnių/brangesnių auto nėra tiek daug, jų koncentracija priemiesčiuose ir centre, o chruščiovkių gyventojai neabejoju, kad mielai važinėtų tramvajumi, perpildyti ir vienas paskui kitą važinėjantys rytais autobusai irgi daug ką rodo, bet meras to nemato. Beje, Ciuriche ar Osle būnant irgi vizualiai matosi, kad auto parkas naujas/brangus, bet žmonės važinėja ir VT.
                                Yra ir prie chuščiovkių, aišku ne tiek, kiek Bendorėliuose. Šveicarijoje ir Norvegijoje pagal gyventojų pajamas toks autoparkas visiškai nestebina. Ir tai tik dar kartą įrodo, kad jei visuomenė išaugo iš "man gyvenimas pavyko, ką jūs lochai?" mentaliteto, tai ir turint gerą auto, naudojasi VT. Aišku, jei VT yra Vakarų Europos lygio.

                                Comment


                                  O gal turi kompleksą ir bijo, kad bus kaip su stadionu? Ir jeigu stadiono statybvietė iš esmė gyvenimo kokybei įtakos nelabai turi, tai uždarytos centrinės gatvės su tramvajaus struktūros griaučiais baimina.

                                  Comment


                                    Jie paprasčiausiai nesuvokia tokių projektų apimčių. Kaip jie įgyvendinami, kaip jie valdomi. Benkunskas maximum galėtų vadovauti kokiai Vilniaus seniūnijai. Miestui reikia tokių vadybininkų, kurie dirbo prie Independence. Na, bet kas tau eis už tokią algą.

                                    Comment


                                      Žmonės nori daugiau juostų ir daugiau viadukų. Paskaitykit komentarus facebooke po straipsniais iš naujienų portalų apie kamščius. 90% komentarų turinys yra apie tai, kad kamščiai yra dėl to, kad „susiaurino gatves“ ir kad neplatina ir nestato naujų. Viskas. Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.

                                      Jau aišku, kaip laimėti kitus rinkimus – pažadėti kuo daugiau kuo platesnių gatvių, viadukų, tunelių. Klausimas, ar tie komentarai ir reakcijos tikri – bet pašnekėjus gyvai su žmonėm išgirsti tą patį. Durni žmonės > durna valdžia > dar prastesnė ateitis.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Žmonės nori daugiau juostų ir daugiau viadukų. Paskaitykit komentarus facebooke po straipsniais iš naujienų portalų apie kamščius. 90% komentarų turinys yra apie tai, kad kamščiai yra dėl to, kad „susiaurino gatves“ ir kad neplatina ir nestato naujų. Viskas. Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.

                                        Jau aišku, kaip laimėti kitus rinkimus – pažadėti kuo daugiau kuo platesnių gatvių, viadukų, tunelių. Klausimas, ar tie komentarai ir reakcijos tikri – bet pašnekėjus gyvai su žmonėm išgirsti tą patį. Durni žmonės > durna valdžia > dar prastesnė ateitis.
                                        Kažin, ar tuose miestuose, kur pastatyti naujai tramvajai, žmonės labai jų reikalavo. Tam ir yra politiniai lyderiai, kurie plačiau žiūrėtų ir bandytų visuomenei aiškinti apie naujo VT reikalingumą, net jei ir nėra lėšų, tai bent jau kalbėtų apie naudą, formuotų nuomonę, bet dabar kai meras sako, kad trūksta tankumo, tai ką miestiečiams galvoti ir ko daugiau reikalauti?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Žmonės nori daugiau juostų ir daugiau viadukų. Paskaitykit komentarus facebooke po straipsniais iš naujienų portalų apie kamščius. 90% komentarų turinys yra apie tai, kad kamščiai yra dėl to, kad „susiaurino gatves“ ir kad neplatina ir nestato naujų. Viskas. Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.

                                          Jau aišku, kaip laimėti kitus rinkimus – pažadėti kuo daugiau kuo platesnių gatvių, viadukų, tunelių. Klausimas, ar tie komentarai ir reakcijos tikri – bet pašnekėjus gyvai su žmonėm išgirsti tą patį. Durni žmonės > durna valdžia > dar prastesnė ateitis.
                                          Del nauju gatviu netiesimo, tai tiesos yra. Truksta Siaurines g., Mykolo Lietuvio g., Ozo g. atkarpos iki Sesuoliu g., Pietinio Aplinkelio 2 etapo ir t.t. Tai leistu srautus paskirstyt tolygiau ir jomis galetu kursuot VT. Kaip, kad buvo planuojama seniau paleisti troleibusus per nutiesta siaurine g. nuo Laisves pr. iki Kalvariju g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X