Jūs kai kalbat apie tą "BRT" jūs ką turite omeny? Mano supratimu BRT yra kažkas tokio (išskyrus tą vieną shared atkarpėlę miesto centre): https://www.youtube.com/watch?v=S4wa7yT9BcY
Rekomenduoju žiūrėti 2x greičiu.
BRT kriterijai - atskiros juostos autobusams viduryje gatvės, absoliutus prioritetas visose sankryžose ir viadukuose (!) įgyvendinant dedikuotas estakadas, automatiškai įsijungianti žalia šviesa šviesoforinėse sankryžose, plačios ilgos stotelės su paviljonais į kurias patekimas žemės lygyje, ilgos talpios transporto priemonės, taktinis tvarkaraštis, nuspėjamas kelionės laikas dėl neplanuotų laukimų ir stovėjimų nebuvimo.
Čia kai lyginate tas kainas jūs su šituo lyginat ar su Vilniaus "greitaisiais autobusais"? Šitas Eindhoveno autobusas įveikia 10,5km atstumą per ~25min (~25km/h). Visuomet vienodai ar pikas ar nepikas, kamsčiai ar nekamsčiai. Palyginimui panašus maršrutas būtų mūsų 1G, kuris pagal tvarkaraščius tokį patį atstumą įveikia 1,5x lėčiau nepiko metu ir beveik 2x lėčiau piko metu. Kiek realiai teks važiuoti dažnai bus siurprizas.
Rekomenduoju žiūrėti 2x greičiu.
BRT kriterijai - atskiros juostos autobusams viduryje gatvės, absoliutus prioritetas visose sankryžose ir viadukuose (!) įgyvendinant dedikuotas estakadas, automatiškai įsijungianti žalia šviesa šviesoforinėse sankryžose, plačios ilgos stotelės su paviljonais į kurias patekimas žemės lygyje, ilgos talpios transporto priemonės, taktinis tvarkaraštis, nuspėjamas kelionės laikas dėl neplanuotų laukimų ir stovėjimų nebuvimo.
Čia kai lyginate tas kainas jūs su šituo lyginat ar su Vilniaus "greitaisiais autobusais"? Šitas Eindhoveno autobusas įveikia 10,5km atstumą per ~25min (~25km/h). Visuomet vienodai ar pikas ar nepikas, kamsčiai ar nekamsčiai. Palyginimui panašus maršrutas būtų mūsų 1G, kuris pagal tvarkaraščius tokį patį atstumą įveikia 1,5x lėčiau nepiko metu ir beveik 2x lėčiau piko metu. Kiek realiai teks važiuoti dažnai bus siurprizas.
Comment