Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Neleidžia balsuoti.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Mano siūlymas, kaip būtų galima patobulinti Vilniaus viešojo transporto greitojo tramvajaus sistemą. Pagrindą sudarytų greitasis tramvajus (light rail), turintis 4 linijas: R (Pilaitė-Geležinkelio stotis-Oro uostas), Z (Fabijoniškės-Šeškinė-Geležinkelio stotis), M (Santariškės-NMC-Naujamiestis), G (Jeruzalė-Viršuliškės-Lazdynai-Geležinkelio stotis). Kadangi LRT labiau fokusuotųsi į greitį, o ne prieinamumą keleiviams, todėl stotelės vidutiniškai būtų nutolusios 750 m., taip ieškant vidurio tarp metro (stotelės nutolusios 1 km atstumu) ir tipinių autobusų stotelių (300-500 m atstumas). Tokiu būdu LRT sistema jungtų nutolusius ir daug populiacijos turinčius sovietinių daugiabučių rajonus su darbo vietų ir pramogų centru – Naujamieščiu, Senamieščiu, bei NMC. Plėtra prasidėtų nuo pirmų trijų linijų - R, Z, M. Centre esantis tramvajų tinklas būtų požeminis: Vingis-Gel. stotis; Vingis-Lvivo mazgas; Lvivo mazgas-Gel. stotis, todėl Z linija būtų greičiausiai pastatyta, kadangi važiuojant Olandų g. nereiktų kastis po žeme, bei taip pat iškart pajungiami prie tramvajaus sistemos keli mikrorajonai, nepasižymintys geru viešuoju transportu: Žirmūnai, Antakalnis, Užupis, Markučiai. Tokiu būdu keleiviai greičiau galėtų pradėti naudotis tramvajumi, o vėliau įgyvendinus brangius infrastruktūrinius projektus: tuneliai Pilimo, Savanorių, Žemaičių, Kauno gatvėmis, keleiviai turėtų aukščiausio lygio susisiekimą tarp Vingio, NMC ir Gel. stoties. Tuneliai centre leistų dalinai išspręsti ir priedangų problemą.
Kalbant apie stoteles centre, R linija, einanti per Pilimo gatvę, turėtų tik tris stoteles - Kudirkos aikštė, Mo muziejus ir Gel. stotis. M linija turėtų 5 stoteles: Kudirkos, Lukiškių, Čiurlionio, Vingio ir Savanorių. G linija, kuri būtų statoma vėliau, nei kitos turėtų keturias stoteles - Savanorių, Naujamiesčio, Vienaragių ir Gel. stotis. G linijos pasirinkta trasa dėl to, kad turi daugiau traukos objektų (Vingio parkas, būsimas Akropolis, centrinė Naujamiesčio dalis), nei sovietinis siūlymas vesti tramvajų per Panerių gatvę ir Vilkpėdės žiedą, tačiau dėl to G linijai reikės daugiau naujos infrastruktūros: tiltas per Nerį, sujungiant Litexpo ir Vingį.
Ateityje galima tramvajaus sistemos plėtra būtų Saulėtekio, Šiaurinės g., Žemųjų Panerių kryptimis, tokiu būdu pajungiant likusius didžiuosius Vilniaus mikrorajonus (Paneriai, Žirmūnai, Antakalnis)
Laukiu jūsų pasiūlymų, pastebėjimų, kritikos ????
- 6 patinka
Comment
-
Parašė vokietis Rodyti pranešimą[FONT=Calibri]Laukiu jūsų pasiūlymų, pastebėjimų, kritikos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vokietis Rodyti pranešimą[FONT=Calibri]... Centre esantis tramvajų tinklas būtų požeminis: Vingis-Gel. stotis; Vingis-Lvivo mazgas; Lvivo mazgas-Gel. stotis, todėl Z linija būtų greičiausiai pastatyta, kadangi važiuojant Olandų g. nereiktų kastis po žeme, bei taip pat iškart pajungiami prie tramvajaus sistemos keli mikrorajonai, nepasižymintys geru viešuoju transportu: Žirmūnai, Antakalnis, Užupis, Markučiai. Tokiu būdu keleiviai greičiau galėtų pradėti naudotis tramvajumi, o vėliau įgyvendinus brangius infrastruktūrinius projektus: tuneliai Pilimo, Savanorių, Žemaičių, Kauno gatvėmis, keleiviai turėtų aukščiausio lygio susisiekimą tarp Vingio, NMC ir Gel. stoties. Tuneliai centre leistų dalinai išspręsti ir priedangų problemą.
Tiesiant uždaruoju būdu tokiu atveju nebūtina linija po gatve, kaip parodyta, pvz. po Gedimino pr. Tuo pat vengiant staigių posūklių.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąper mažas tankumasPaskutinis taisė evvt; 2024.07.08, 15:36.
Comment
-
Kažkaip prašosi iš schemos Pilaitė-Olandų g.-Stotis, nors aš tada sakyčiau Pilaitė-Žirmūnų g.-Saulėtekis, nes ar tikrai reikia to talpaus transpirto į Rasas? Toliau Oro uostas - Santariškės R+M, Perkūnkiemis-Fabijoniškės-Šeškinė-Naujamiestis (pratesiant iki G.Vilties/Savanorių žiedo) Ž+M . Nežinau ar reikia geltoną varyti į Santariškes, geriau manau būtų Justiniškės-Pašilaičiai. Kitoje pusije pratesiant pagla Ž liniją į Rasas-Olandų g.Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.07.08, 20:14.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKažkaip prašosi iš schemos Pilaitė-Olandų g.-Stotis, nors aš tada sakyčiau Pilaitė-Žirmūnų g.-Saulėtekis, nes ar tikrai reikia to talpaus transpirto į Rasas? Toliau Oro uostas - Santariškės R+M, Perkūnkiemis-Fabijoniškės-Šeškinė-Naujamiestis (pratesiant iki G.Vilties/Savanorių žiedo) Ž+M . Nežinau ar reikia geltoną varyti į Santariškes, geriau manau būtų Justiniškės-Pašilaičiai. Kitoje pusije pratesiant pagla Ž liniją į Rasas-Olandų g.
Comment
-
Sveiki,
Matau, diskusija dėl Vilniaus tramvajaus tęsiasi, man pačiam irgi įdomu argumentai, kodėl Vilniuje nėra tramvajaus ar metro.
Teko sudalyvauti Mindaugo Pakalnio paskaitoje, kuris buvo ir mano dėstytojas VGTU. Čia jis pasidalino sudedamosiomis metro ir tramvajaus klausimo dalimis. Prisijungiau būdamas labai skeptiškai ir net priešiškai nusiteikęs šiai asmenybei, tačiau, kaip ir pranešimo autorius sakė, jo kadencijos pradžioje tokių buvo apie 90%, pabaigoje teliko apie 60%.
Tad kažką jo išaiškinimas ir sudėliojimas pasiekė, pasiekė ir mane.
Linkiu gero žiūrėjimo:
https://youtu.be/lLZKX3a-KK4?si=h9Zx0Dixk0w1sVCy&t=1943
&rius
- 2 patinka
Comment
-
Labiausiai fascinating atrodo Toronto (!!!) pavyzdžio naudojimas, bet kažkodėl nenorėjo panaudoti bet kurio iš ~20 Europos miestų, įskaitant artimiausių kaimyninių šalių miestų pavyzdžių, kurie arba nuo nulio statėsi/statosi naujas tramvajaus sistemas arba vykdo rimtus upgreidus. Iš esmės Pakalnis varo demagogiją ir muddying the water visokiais iš šiknos ištrauktais teiginiais apie neva reikalingus tankius ir srautus. Klausimas tik, kokia motyvacija skleisti tokius pezalus ir klaidinti visuomenę? Ar elementarus kvailumas ir kažkokie principai, ar kažkokia racionalesnė motyvacija?
- 21 patinka
Comment
-
Juk žada nukraut srautą ir kamščius transportu upe.
Vilnius suplanavo naują visuomeninio transporto priemonę, bet tai nei metro, nei tramvajus | 15min.lt
Susisiekimo ministras nukraus furas iš autostrados baržomis.Paskutinis taisė Panevezietis; 2024.09.02, 13:03.
- 5 patinka
Comment
-
Ponas Pakalnis pats įmeta skaidres, kur parodo, jog miegamuosiusoe rajonuose ir centrinėje miesto dalyje takis yra pakankamas, bet peza, kad nepakankamas, nes periferijoje labai mažas tankis. No way... Ir žinant, jog jo "kadencijos" metu ta periferija buvo ypač plečiama.
Tolia peza... nėra keleivių... Nėra, nes jie netelpa į tuos 12 m trulikus. Elemantari logika...
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPonas Pakalnis pats įmeta skaidres, kur parodo, jog miegamuosiusoe rajonuose ir centrinėje miesto dalyje takis yra pakankamas, bet peza, kad nepakankamas, nes periferijoje labai mažas tankis. No way... Ir žinant, jog jo "kadencijos" metu ta periferija buvo ypač plečiama.
Tolia peza... nėra keleivių... Nėra, nes jie netelpa į tuos 12 m trulikus. Elemantari logika...
- 19 patinka
Comment
-
Labiausiai stebina, jog nei ponas Pakalnis, nei dabartinė savivaldybė (na ir praėjusi lygiai taip pat) visiškai atsisako galvoti apie ateitį. Net ir neturint tų reikalingų mistinių keleivių srautų, miestas jau eilę metų auga, gyventojų skaičius kyla, ir jis toliau didės. Statosi nauji projektai visur ištisai, plius tas pats naujas Akropolis, stadionas etc. Nesant normalaus VT besinaudojančių srautai nepadidės, bet miestas tiesiog uždus kamščiuose, tai galbūt vistik verta surizikuoti ir pagalvoti apie bėginį transportą, net jei ir šiai dienai jis neatitiktų lūkesčių keleivių skaičiaus atžvilgiu.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPonas Pakalnis pats įmeta skaidres, kur parodo, jog miegamuosiusoe rajonuose ir centrinėje miesto dalyje takis yra pakankamas, bet peza, kad nepakankamas, nes periferijoje labai mažas tankis. No way... Ir žinant, jog jo "kadencijos" metu ta periferija buvo ypač plečiama.
Tolia peza... nėra keleivių... Nėra, nes jie netelpa į tuos 12 m trulikus. Elemantari logika...
Perkūnkiemis ir kiti miegamieji yra labai monogamiški, ten mažai darbo vietų, kurias gali pasiekti per 15 min pėsčiomis, todėl turi sėsti ir važiuoti iš savo rajono, kad nuvažiuotum į darbą. Tramvajaus klausimas irgi nėra monogamiškas - "kiti tokio dydžio miestai turi, todėl reikia ir mums". Yra, kas skaičiuoja, vertina biudžetą ir mato, kada tai taps našta mokesčių mokėtojams. Yra miestų, kurie tai daro "na ura", paskui kažkada baigiasi arba pinigai arba gyventojų kantrybė arba vairuotojų atlyginimai, arba surenka pakankamai tam mokesčių ir gyventojams tinka už tai primokėti papildomai iš savo kišenės. Kritikus kviečiu ateiti su skaičiais tų miestų, kuriuose yra tramvajai.
Comment
Comment