Parašė obuolys
Rodyti pranešimą
2. Kodėl nepratęsus troleibusų linijos iki Santariškių? Tai kainuotų 20 kartų pigiau už 1 km trasos. Tokiu būdu būtų galima atsisakyti identiško autobuso maršruto pasirenkant ekologiškesnę transporto priemonę.
3. Panagrinėkime p.Zuoko mintį, kad vilniečiai paliks savo automobilius ties Santariškėmis, persės į tramvajų ir važiuos į drabą... turbūt visi į geležinkelio/autobusų stoties rajoną? O jei į Naujamiestį, Savanorius, Oro uostą? T.y. p.Zuokas man siūlo maršrutą automobilis-tramvajus-autobusas kaip geresnę alternatyvą?
4. Vilniuje verkiant reikia aplinkelių, kelių aukštų viadukų, platesnių gatvių...ar kas nors iš planuojančių tramvajų ponų bandė piko valandomis nuvažiuoti pvz. į Oro uostą? Net su taip mėgiamomis sirenomis ir švyturėliais mūsų "atstovai" turėtų trintis kamštyje, nes visos juostos į abi puses pilnai užkimštos nuo Panerių iki Eišišikių gatvių. Tramvajus turbūt sumažins ir šį amžiną kamštį, ir tą nuo Laisvės prospekto, ir visus kitus...
5. Dabar statomas Pietinis aplinkelis suprojektuotas prieš 10 (!!!) metų. Iki šiol nėra pinigų žiediniam miesto apvažiavimui, kurio krovininis transportas galėtų aplenkti miestą arba priemiesčių gyventojai greitai pasiektų darbovietes neužkimšdami miesto centro.
6. Neatlikti ir net neužsakyti transporto ir keleivių srautų matavimai, o juk turime VGTU. Neabejoju, kad šiame portale lankosi ir studentai, kuriems paprastai pakanka logikos ir sveiko proto išanalizuoti rožinius valdžios pažadus. Gal kuris nors pasirinks šią temą pvz. magistro darbui?
7. Teko būti keliolikoje Europos ir Azijos didmiesčių, kur gyvena nuo 1 iki 15 mln.žmonių. Ten, kur važinėja tramvajai, gatvės gerokai platesnės, nei Vilniaus centre (Kalvarijų, Pylimo ir pan.) Tuose miestuose, kur gatvės siauros, tramvajus (arba jo atitikmuo) pakeltas nuo gatvės ~15m, o po juo važiuoja automobiliai, autobusai ir krovininis transportas. Toks sprendimas būtų dar brangesnis, tačiau bent jau nepablogintų esamos padėtis, ką neišvengiamai padarys antžeminis tramvajus. Beje - Europoje pamažu atsisakoma tramvajaus kaip pasenusio sprendimo.
Kokiuose įdiegta galiu pasakyti aš:
Dubline, Atėnuose, Strasbūre, Barselonoje, Paryžiuje (atnaujintas) tiek dabar prisimenu, bet žinau kad yra ir daugiau.
Yra ir dar daugiau argumentų prieš tramvajų kaip pinigų plovimo ir švaistymo priemonę...
Comment