Parašė dondc
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Rašyt neverta, nes ne pačiuose skaičiuose esmė. Paprašyt Systros studijos turbūt galima ir per Tvarkau miestą užsiprašius informacijos. Faktas, kad buvo studija, nustatė kokios transporto priemonės reikia. Žinom, kad kitiem nepatiko ta studija, tai užsisakė VGTU kitą, čia aptartą. Su išvada, kad reikia "milijardo" keleivių ir dar daugiau "milijardų eurų"...
Kiti 2 sakiniai:
Pagrindinė problema, Vilniuje bei savivaldybės, nei Vyriausybės galvos begalvoja
strategiškai ir daug metų į priekį…
Jų politinės priemonės siekia tik kitos dienos facebook įrašų lygį.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSpecialistai nustatė, kad Vilniuje tramvajams trūksta srautų. Kadencija per trumpa. Šachas ir matas.
Paskutuniai konsultantai (prancūzai), kurie teikė idėjas Vilniaus stočiai primigtynai siūlė diegti tramvajų Vilniui: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...-ideja-1084425
- 6 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Prieš kiek metų? Ir ar nebuvo ta išvada kažkokia afera - tipo "davai chebra padarykit studiją už 200k, pjaunam per puse, parašot kad nieko daryt nereiks ir einam baliavot.. ".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ten gal labiau 20k tebuvo, na gal max. 40k. Bet ten ją rengė labiau ne dėl tramvajaus, o troleibusų naikinimo/palikimo.
Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Kelias buvusio mero Artūro Zuoko laikais rengtas transporto galimybių studijas savivaldybė jau turi, bet jos esą neobjektyvios, nes proteguoja arba tramvajų, arba metro.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805
Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
- 3 patinka
Comment
-
VMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.
Paskutinis taisė Perfect; 2024.02.22, 11:38.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.
- 3 patinka
Comment
-
Ta suburbanizacija vienu ar kitu atveju vyko ar būtų vykusi, kaip kad vyksta Avižienių, Riešės kryptimis, gal tik aplinkkelio atidarymas sutapo su momentu kai atsigavo NT rinka, bet buvo bent jau šansas rezervuoti koridorių lengvojo geležinkelio linijai, kuri nukrautų dalį automobilių eismo, arba siekti išvystyti alternatyvų geležinkelio koridorių į Kauną pro Pilaitę su stotimi ties aplinkkelio/Pilaitės pr. sankryža (vis dar buvo generuojama idėja apie automagistralę, sujungiančią Pilaitę su A1 ties Rykantais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.
- 7 patinka
Comment
-
Ir reljefas dar labai blogas.
Parašė John Rodyti pranešimąNeblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje
Vilnius šalia Krokuvos atrodo visiškai apgailėtinai. Nesugebėta net autobusų linijų centre (kur daugiausia autobusų) subraižyti, nėra jokio centrinio mazgo su persėdimais, 'centrinės' stotys yra kažkur pietuose. Svarbiausia - nėra nieko rimto daroma tam pakeisti, nėra jokių rimtesnių planų, tik visiškas automarozinis realybės ignoravimas. Tai yra tikra katastrofa miesto konkurencingumui. Ir koks pasiteisinimas bus naudojamas šį kartą? Nepriklausomybės pradžioje visai 'prilipdavo' tos istorijos apie prarastą devynioliktą amžių ar sovietmečio vargus. Tačiau ką Vilnius veikė paskutinius dvidešimt metų būdamas ES ir NATO miestas, kai BVP ne taip jau smarkiai skyrėsi nuo pietų Europos, kur transporto sistemos yra tikrai geros?
- 14 patinka
Comment
Comment