Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Tai kokia to prasmė? Visą Vilnių galima sukišti į kelias Burj Kalifas
    …su geru VT. Su prastu VT, patogiai nesukiši ir į visą miesto centrą. Nekalbant jau apie atiduotą parkingams brangiausią žemę šalyje.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Tai kokia to prasmė?
      Kad iliustruoti labai paprastą mintį:
      Patogus ir gerai funkcionuojantis viešasis transportas labai stipriai sumažintų automobilių kiekį gatvėse.
      Tame tarpe ir kamščius.

      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Visą Vilnių galima sukišti į kelias Burj Kalifas
      Negalima. Padaryk skaičiavimus prieš kalbėdamas ir pažiūrėk kiek Burj Khalifa reikėtų.
      Manau būsi nustebęs kiek daug tų pastatų reikėtų.

      Ir Burj Khalifa yra geras pavyzdys kaip daryti neefektyviai.
      Ten net kanalizacija nepajungta, o sunkvežimiai išvežinėja kasdien.

      Comment


        Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

        Kad iliustruoti labai paprastą mintį:
        Patogus ir gerai funkcionuojantis viešasis transportas labai stipriai sumažintų automobilių kiekį gatvėse.
        Tame tarpe ir kamščius.



        Negalima. Padaryk skaičiavimus prieš kalbėdamas ir pažiūrėk kiek Burj Khalifa reikėtų.
        Manau būsi nustebęs kiek daug tų pastatų reikėtų.

        Ir Burj Khalifa yra geras pavyzdys kaip daryti neefektyviai.
        Ten net kanalizacija nepajungta, o sunkvežimiai išvežinėja kasdien.
        No shit, Sherlock. Kai kas nors blogai būna, dangus išties negriūna. Arba kai kažko bijai, tai blauzdos nesuskystėja

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          No shit, Sherlock. Kai kas nors blogai būna, dangus išties negriūna. Arba kai kažko bijai, tai blauzdos nesuskystėja
          Tai jeigu nuo pat pradžių aišku, nesuprantu kodėl diskutuot.
          Bet nesvarbu. Išsiaiškinom

          Comment


            Labai svarbu vizualiniai paveiksliukai, nes statistinis automobilio vairuotojas net nesuvokia kodėl jam labai naudingas tramvajaus projektas, net jeigu jis ir gyvenime nesės į viešajį transportą. Tik taip galima pakeisti socialinėje medijoje vyraujančią nuomonę - tramvajus tai blogis kuris susiaurins ir taip per siauras gatves ir bus naudingas tik tai mažai daliai žmonių kurie ir dabar važinėja merdinčiu viešuoju transportu, o "normaliems žmonėms" situaciją tik pablogins.

            Comment


              Parašė Litch Rodyti pranešimą
              Labai svarbu vizualiniai paveiksliukai, nes statistinis automobilio vairuotojas net nesuvokia kodėl jam labai naudingas tramvajaus projektas, net jeigu jis ir gyvenime nesės į viešajį transportą. Tik taip galima pakeisti socialinėje medijoje vyraujančią nuomonę - tramvajus tai blogis kuris susiaurins ir taip per siauras gatves ir bus naudingas tik tai mažai daliai žmonių kurie ir dabar važinėja merdinčiu viešuoju transportu, o "normaliems žmonėms" situaciją tik pablogins.
              aš tai matau, kad viena didžiausių problemų yra noro nebuvimas ir labai prasta komunikacija - istorijos pateikimas.. idėjas reikia mokėt tinkamai parduot tikslinei auditorijai, papasakot kodėl tai yra naudinga, parodyt viziją, padirbt ties tuo. Reikia, kad interesas atsirastų pas sprendimo priėmėjus.. aišku, kai jie galvoja apie savo laurus tai jiem dzin viskas. .tas pats su tramvajum, atomine elektrine, NT mokesčiu ir žiūrėkim, bus naujas eilinis fiasko su dvigubos pilietybės referendumu - nes niekas visų pirma neįdomu tą idėją parduot, o visų antra - daugumai balsuojančių net neaišku kam ir kaip ji naudinga. Vat ir visi verda savo mažuose burbuluose kur niekam niekas neįdomu. #liūdna

              gal bent dėl tramvajaus reiktų kokios visuomeninės akcijos ir palaikymo iš kokių žinomų veidų? koks Orijus ar Tapinas ar dar kažkas pradėtų mintį kišt į galvą.. reik pardodyt, kad nekainuos daug, kad tai yra projektas minimum 30-70 metų į priekį, kad jau reikėjo prieš 10 metų viską pradėt daryt ir kiekviena diena pradelsta šiandien ateity kainuos tik dar brangiau.. akcentuot ES paramą, kaimynų gerąją praktiką ir kad atsiperkamumas yra visai ne per bilietėlių pardavimus, o ekonomiką, miesto veidą ir prestižą, galų gale bendrą miestiečių sveikatą - tiek fizinę, tiek emocinę (mažiau taršos, garso, daugiau judesio, greitesnis mobilumas, daugiau miego, mažiau streso, auto-įvykių ir t.t.).

              gal bus idėja kokiam politikui ar judėjimui..

              Comment


                Reiktų pajungt tą vienintelį Vilniaus Metro darbuotoją. Gal sutiktų su kompromisu pusiau metro-pusiau tramvajus. Skolų neturi, firma gyvybinga. Kažkas dar kruta ten:
                http://www.vilniausmetro.lt/
                Vilniaus Metro šiuo metu tvarkomas. Turėtume netrukus grįžti. Dėkojame už jūsų kantrumą.
                Įdomu ar buvo eskalavę ES finansavimo temą.

                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                  gal bent dėl tramvajaus reiktų kokios visuomeninės akcijos ir palaikymo iš kokių žinomų veidų?
                  Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):

                  https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):

                    https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/
                    Manau i bloga.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):

                      https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/
                      Straipsnyje rašo:

                      Dažniausiai tokie projektai nėra patrauklūs investuotojams ir jiems nėra skiriamos europinės lėšos. Bet, jeigu Vyriausybė apsispręstų finansuoti tokį projektą, aišku, jis yra įmanomas ir galimas.
                      Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/verslas/verslo-n...p-buve/306667/
                      Parašiau Zuokui el. laišką pridėjęs tą nuotrauką Europos Komisijos FB ir forumo nuorodą nuo tos nuotraukos.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                        Nežinojau kad Europos Sąjunga finansuoja tramvajus ir metro beveik visur aplink Lietuvą.
                        Apart Lietuvą, nes nieko nedarom.
                        Randu visur – ir Latvijoje, ir Lenkijoje, ir dar 5+ šalių.
                        Kai gyvenai Šimašiaus burbule, kuris net nesikreipė į ES, nes tramvajus "Zuoko projektas", tai ko norėti...
                        Flickr

                        Comment


                          Specialistai nustatė, kad Vilniuje tramvajams trūksta srautų. Kadencija per trumpa. Šachas ir matas.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Kai gyvenai Šimašiaus burbule, kuris net nesikreipė į ES, nes tramvajus "Zuoko projektas", tai ko norėti...
                            Kiek anksčiau iš pirmų lūpų girdėjau atvejį kai Lietuva prarado aštuonženklį ES finansavimą.
                            Pagaliai į ratus buvo kišami visaip kaip įmanoma ir priežastis neaiški.
                            Šaltinis man spėliojo kad priežastis yra kad "praeita valdžia negalėtų sakyti kad čia jų nuopelnas".

                            Comment


                              taip, tramvajus lygu zuokas visuomeneje, tai tramvajaus/metro statymas duotu zuokui tasku plius ji nuolatos kviestu ziniasklaida komentuoti projekta i t.t. Lygiai, tas pats kaipbdviraciu nuoma asocijuojasi su Zuoku ir del to ji nera pleciama ar naujinama, o zlugdoma. O valdzios nuopelnu argumentas tai netinka, nes valdzia realiai ta pati kaip praeita kadencija

                              Comment


                                Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                taip, tramvajus lygu zuokas visuomeneje, tai tramvajaus/metro statymas duotu zuokui tasku plius ji nuolatos kviestu ziniasklaida komentuoti projekta i t.t. Lygiai, tas pats kaip dviraciu nuoma asocijuojasi su Zuoku ir del to ji nera pleciama ar naujinama, o zlugdoma. O valdzios nuopelnu argumentas tai netinka, nes valdzia realiai ta pati kaip praeita kadencija
                                Žiūrint iš šono, čia yra pipiec.

                                Comment


                                  Gavau atsakymą. Laiško gale po parašu automatiškai ir be abejonės tik formaliai rašoma, kad turinys konfidencialus. Spėju dalintis teoriškai negaliu.

                                  Galimai paklausus ChatGPT, ChatGPT galimai būtų atrašęs taip:

                                  Norint padaryti visada atsiras ir tam reikalingos priemonės. Mes ,,light rail’’ modelį ir esame pasirinkę, o pirma linija Santariškės -Geležinkelio stotis parengti pilni projektiniai pasiūlymai ir galima eiti į realizacijos konkursą, kad sužinotume galimus rangovus ir galimą kainą.
                                  ES paramą gauti galimą, bet tai, kad Vilnius sukuriamas BVP jau yra ES vidurkio, tai dauguma programų sostinei netaikomos.
                                  Tačiau bent 30-50 proc. fiansavimo būtų galima gauti, o tai ,,light rail’’ pakankamai daug. [Necituojami paskutiniai 2 sakiniai].
                                  Rašant buvau pasiūlęs autonominį traukinį be vairuotojo. Kaip pavyzdį klaidingai pateikiau London „Docklands Light Railway“, nes ten tik 3-ias autonomiškumo lygmuo – vairuotojo nėra, bet yra darbuotojas atidarantis / uždarantis duris. 4 autonomiškumo lygmens norėtųsi, kad algų nereiktų mokėt ir pigiau būtų išlaikyt. Tokio pilna Italijoj: https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_operation

                                  Spėju Santariškės-Stotis PP ten nėra pilnai izoliuotos sistemos, tad be vairuotojo per sankryžas tikriausiai nepaleisi. Na bet ne esmė, viena linija gali būti vienokia, kita kitokia.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    ES paramą gauti galimą, bet tai, kad Vilnius sukuriamas BVP jau yra ES vidurkio, tai dauguma programų sostinei netaikomos.
                                    Tačiau bent 30-50 proc. fiansavimo būtų galima gauti, o tai ,,light rail’’ pakankamai daug.
                                    Pala pala.
                                    Tai Kaunas ar Klaipėda gali gauti 85% finansavimo?
                                    Tokiom sąlygom belekaip apsimoka tiesti light rail.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Gavau atsakymą. Laiško gale po parašu automatiškai ir be abejonės tik formaliai rašoma, kad turinys konfidencialus. Spėju dalintis teoriškai negaliu.

                                      Galimai paklausus ChatGPT, ChatGPT galimai būtų atrašęs taip:

                                      <..>
                                      Būtų labai įdomu pamatyti tuos pasiūlymus. Bet kokiu atveju realizavimui dar reikia tech. projekto, leidimo ir turbūt krūvos arch. tyrimų.

                                      Tik nujaučiu kas čia galėjo rašyti, bet man atrodo kvaila turint tuos pasiūlymus (jeigu tokie tikrai yra) juos laikyti paslėptus. Kodėl nėra paviešinama? Iš karto diskusijų reikšmę pakeltų į kitą lygį.

                                      Comment


                                        Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                        Pala pala.
                                        Tai Kaunas ar Klaipėda gali gauti 85% finansavimo?
                                        Tokiom sąlygom belekaip apsimoka tiesti light rail.
                                        Tai ne tik Kaunas ar Klaipeda, jei butu imtasi projekto salies mastu ir Vilnius galėtų pretenduoti į tokią pačią paramą, nes tai jau būtų nacionalinis projektas

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Būtų labai įdomu pamatyti tuos pasiūlymus. Bet kokiu atveju realizavimui dar reikia tech. projekto, leidimo ir turbūt krūvos arch. tyrimų.

                                          Tik nujaučiu kas čia galėjo rašyti, bet man atrodo kvaila turint tuos pasiūlymus (jeigu tokie tikrai yra) juos laikyti paslėptus. Kodėl nėra paviešinama? Iš karto diskusijų reikšmę pakeltų į kitą lygį.
                                          Tie pasiulymai tikriausiai but suformuoti, kaip vidiniai dokumentai, galbut tai gali buti susije ir su Systra studijos dalim, o gal ir ne. Faktas, kad reiktu juos pamatyt. dondc gal dar karta pabandyk Zuokui parasyt ir paklaust ar jis gal galetu, bet kazkokia konkretesne infor apie tai pasidalint. Jeigu pasidalintu skaiciavimais ir kita konkrecia informacija, tai butu super. Butu galima dabartinius bambukus VMS paspaust su tokia info.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X