Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTai kokia to prasmė?
Patogus ir gerai funkcionuojantis viešasis transportas labai stipriai sumažintų automobilių kiekį gatvėse.
Tame tarpe ir kamščius.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąVisą Vilnių galima sukišti į kelias Burj Kalifas
Manau būsi nustebęs kiek daug tų pastatų reikėtų.
Ir Burj Khalifa yra geras pavyzdys kaip daryti neefektyviai.
Ten net kanalizacija nepajungta, o sunkvežimiai išvežinėja kasdien.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Kad iliustruoti labai paprastą mintį:
Patogus ir gerai funkcionuojantis viešasis transportas labai stipriai sumažintų automobilių kiekį gatvėse.
Tame tarpe ir kamščius.
Negalima. Padaryk skaičiavimus prieš kalbėdamas ir pažiūrėk kiek Burj Khalifa reikėtų.
Manau būsi nustebęs kiek daug tų pastatų reikėtų.
Ir Burj Khalifa yra geras pavyzdys kaip daryti neefektyviai.
Ten net kanalizacija nepajungta, o sunkvežimiai išvežinėja kasdien.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNo shit, Sherlock. Kai kas nors blogai būna, dangus išties negriūna. Arba kai kažko bijai, tai blauzdos nesuskystėja
Bet nesvarbu. Išsiaiškinom
Comment
-
Labai svarbu vizualiniai paveiksliukai, nes statistinis automobilio vairuotojas net nesuvokia kodėl jam labai naudingas tramvajaus projektas, net jeigu jis ir gyvenime nesės į viešajį transportą. Tik taip galima pakeisti socialinėje medijoje vyraujančią nuomonę - tramvajus tai blogis kuris susiaurins ir taip per siauras gatves ir bus naudingas tik tai mažai daliai žmonių kurie ir dabar važinėja merdinčiu viešuoju transportu, o "normaliems žmonėms" situaciją tik pablogins.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąLabai svarbu vizualiniai paveiksliukai, nes statistinis automobilio vairuotojas net nesuvokia kodėl jam labai naudingas tramvajaus projektas, net jeigu jis ir gyvenime nesės į viešajį transportą. Tik taip galima pakeisti socialinėje medijoje vyraujančią nuomonę - tramvajus tai blogis kuris susiaurins ir taip per siauras gatves ir bus naudingas tik tai mažai daliai žmonių kurie ir dabar važinėja merdinčiu viešuoju transportu, o "normaliems žmonėms" situaciją tik pablogins.
gal bent dėl tramvajaus reiktų kokios visuomeninės akcijos ir palaikymo iš kokių žinomų veidų? koks Orijus ar Tapinas ar dar kažkas pradėtų mintį kišt į galvą.. reik pardodyt, kad nekainuos daug, kad tai yra projektas minimum 30-70 metų į priekį, kad jau reikėjo prieš 10 metų viską pradėt daryt ir kiekviena diena pradelsta šiandien ateity kainuos tik dar brangiau.. akcentuot ES paramą, kaimynų gerąją praktiką ir kad atsiperkamumas yra visai ne per bilietėlių pardavimus, o ekonomiką, miesto veidą ir prestižą, galų gale bendrą miestiečių sveikatą - tiek fizinę, tiek emocinę (mažiau taršos, garso, daugiau judesio, greitesnis mobilumas, daugiau miego, mažiau streso, auto-įvykių ir t.t.).
gal bus idėja kokiam politikui ar judėjimui..
- 16 patinka
Comment
-
Reiktų pajungt tą vienintelį Vilniaus Metro darbuotoją. Gal sutiktų su kompromisu pusiau metro-pusiau tramvajus. Skolų neturi, firma gyvybinga. Kažkas dar kruta ten:
http://www.vilniausmetro.lt/
Vilniaus Metro šiuo metu tvarkomas. Turėtume netrukus grįžti. Dėkojame už jūsų kantrumą.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimągal bent dėl tramvajaus reiktų kokios visuomeninės akcijos ir palaikymo iš kokių žinomų veidų?
https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):
https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):
https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/
Dažniausiai tokie projektai nėra patrauklūs investuotojams ir jiems nėra skiriamos europinės lėšos. Bet, jeigu Vyriausybė apsispręstų finansuoti tokį projektą, aišku, jis yra įmanomas ir galimas.
Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/verslas/verslo-n...p-buve/306667/♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai gyvenai Šimašiaus burbule, kuris net nesikreipė į ES, nes tramvajus "Zuoko projektas", tai ko norėti...
Pagaliai į ratus buvo kišami visaip kaip įmanoma ir priežastis neaiški.
Šaltinis man spėliojo kad priežastis yra kad "praeita valdžia negalėtų sakyti kad čia jų nuopelnas".
Comment
-
taip, tramvajus lygu zuokas visuomeneje, tai tramvajaus/metro statymas duotu zuokui tasku plius ji nuolatos kviestu ziniasklaida komentuoti projekta i t.t. Lygiai, tas pats kaipbdviraciu nuoma asocijuojasi su Zuoku ir del to ji nera pleciama ar naujinama, o zlugdoma. O valdzios nuopelnu argumentas tai netinka, nes valdzia realiai ta pati kaip praeita kadencija
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimątaip, tramvajus lygu zuokas visuomeneje, tai tramvajaus/metro statymas duotu zuokui tasku plius ji nuolatos kviestu ziniasklaida komentuoti projekta i t.t. Lygiai, tas pats kaip dviraciu nuoma asocijuojasi su Zuoku ir del to ji nera pleciama ar naujinama, o zlugdoma. O valdzios nuopelnu argumentas tai netinka, nes valdzia realiai ta pati kaip praeita kadencija
- 2 patinka
Comment
-
Gavau atsakymą. Laiško gale po parašu automatiškai ir be abejonės tik formaliai rašoma, kad turinys konfidencialus. Spėju dalintis teoriškai negaliu.
Galimai paklausus ChatGPT, ChatGPT galimai būtų atrašęs taip:
Norint padaryti visada atsiras ir tam reikalingos priemonės. Mes ,,light rail’’ modelį ir esame pasirinkę, o pirma linija Santariškės -Geležinkelio stotis parengti pilni projektiniai pasiūlymai ir galima eiti į realizacijos konkursą, kad sužinotume galimus rangovus ir galimą kainą.
ES paramą gauti galimą, bet tai, kad Vilnius sukuriamas BVP jau yra ES vidurkio, tai dauguma programų sostinei netaikomos.
Tačiau bent 30-50 proc. fiansavimo būtų galima gauti, o tai ,,light rail’’ pakankamai daug. [Necituojami paskutiniai 2 sakiniai].
Spėju Santariškės-Stotis PP ten nėra pilnai izoliuotos sistemos, tad be vairuotojo per sankryžas tikriausiai nepaleisi. Na bet ne esmė, viena linija gali būti vienokia, kita kitokia.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąES paramą gauti galimą, bet tai, kad Vilnius sukuriamas BVP jau yra ES vidurkio, tai dauguma programų sostinei netaikomos.
Tačiau bent 30-50 proc. fiansavimo būtų galima gauti, o tai ,,light rail’’ pakankamai daug.
Tai Kaunas ar Klaipėda gali gauti 85% finansavimo?
Tokiom sąlygom belekaip apsimoka tiesti light rail.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąGavau atsakymą. Laiško gale po parašu automatiškai ir be abejonės tik formaliai rašoma, kad turinys konfidencialus. Spėju dalintis teoriškai negaliu.
Galimai paklausus ChatGPT, ChatGPT galimai būtų atrašęs taip:
<..>
Tik nujaučiu kas čia galėjo rašyti, bet man atrodo kvaila turint tuos pasiūlymus (jeigu tokie tikrai yra) juos laikyti paslėptus. Kodėl nėra paviešinama? Iš karto diskusijų reikšmę pakeltų į kitą lygį.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Pala pala.
Tai Kaunas ar Klaipėda gali gauti 85% finansavimo?
Tokiom sąlygom belekaip apsimoka tiesti light rail.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Būtų labai įdomu pamatyti tuos pasiūlymus. Bet kokiu atveju realizavimui dar reikia tech. projekto, leidimo ir turbūt krūvos arch. tyrimų.
Tik nujaučiu kas čia galėjo rašyti, bet man atrodo kvaila turint tuos pasiūlymus (jeigu tokie tikrai yra) juos laikyti paslėptus. Kodėl nėra paviešinama? Iš karto diskusijų reikšmę pakeltų į kitą lygį.
- 4 patinka
Comment
Comment