pradedam primint kaima su "siloso" bokstais. siaubas, man nepatinka, kad miestas, kuriame gimiau, taip ritasi...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Gaila, kad tramvajaus projektas pavirto turgaus lygio isterija... Juk Vilniaus viešajam transportui tikrai reikia esminio atnaujinimo - turbūt su tuo sutiktų didelė dauguma, o kaip tą padaryti (tramvajus, metro, autobusai, garlaiviai, sraigtasparniai, funikulieriai...) - tai jau detalės ir paskaičiavimo reikalas.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...O mes tavo tramvajui kelia uztversim...
neilgam, nes baudas uz tai nusibos moket...
visam sviete tramvajus turi pirma trafiko prioriteta...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNagi per pacias piko valandas visos transporto priemones stovi susigrudusios sankryzos viduryje, visiems giliai dzin kokios sviesoforu spalvos ir niekas niekam baudu neisrasineja
Geriausias kulturos pavyzdys yra kai sankryza uzsikimsus ir uzsidegus zaliai sviesai vistiek visi pradeda vaziuot nors ir metra ar du, sustoje vidury perejos o kad reik paskui pestiesiems apeidinet tai niekam nerupi.
Policija irgi gera. Esu mates tai is visos tos makalynes pasigauna koki viena vairuotoja "isrinktaji" ir jam israso bauda, o kiti ir toliau taip vaziuoja.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNagi per pacias piko valandas visos transporto priemones stovi susigrudusios sankryzos viduryje, visiems giliai dzin kokios sviesoforu spalvos ir niekas niekam baudu neisrasinejaParašas :)
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąNieko, kai tau į namus ateis viena sąskaita su tavo foto už vairo stovint ant bėgių, o po kelių dienų kita, tai greit atsirinksi kur galima stovėti, o kur ne . Kiek atsimenu, už KET pažeidimus ant bėgiu baudos prasideda nuo 500 ir daugiau Abejoju, ar bus daug norinčių po kelias tokias "premijas" mokėti į biudžetą, kai sumokės vieną, kitą kartą. Taip pat už šiuos pažeidimus numatyti ir balai. Taip po kiek laiko ir vairuotojų gatvėse sumažės...
Vat niekaip nesuprantu, kam ji nuspresta tiesti butent per zaliaji tilta? As pasiulyciau daryti nauja trasa su persedimo punktais prie Lukiskiu aikstes, Europos, Vandens parko. O jau baltupiuose galetu isilieti i ta Jeruzales gatve. Pagal zemelapi gautusi beveik tiesi linija Oro uostas-SantariskesPaskutinis taisė Ginthus; 2007.01.30, 08:57.
Comment
-
Na, įdomu, kaip ten bus. O tai kaip užsieny? Ar daug užtveriančių tramvajui kelią? Juk ir pas juos turi būt įdiegtas veidų/numerių fotografavimas. Beje, manau, kad centrinėse gatvėse įdiegus tą fotografuojančią įrangą, atsiras tokių, kurie jas gadins. Arba prie kiekvienos reiks po kamerą. Dabartinės sveikos, manau, daugiausia todėl, kad stovi ten, kur žmonės paprastai važinėja, bet ne vaikšto. Apie tramvajaus trasos kelkraščius to neišeis pasakyt..
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNagi, nagi, darosi idomiau. Is kur info? Centralizuota sviesoforu sistema jau pazadeta (beja ji tarnaus tik tramvajui, o kiti srautai dar suletes bent dvigubai). Dar fotoaparatais visas sankryzas apdalinsime... ar dar daug liko kad pasivytume METRO kaina? Gal visgi pigiau izoliuoti ta tramvaju nuo kitu transporto priemoniu?
Vat niekaip nesuprantu, kam ji nuspresta tiesti butent per zaliaji tilta? As pasiulyciau daryti nauja trasa su persedimo punktais prie Lukiskiu aikstes, Europos, Vandens parko. O jau baltupiuose galetu isilieti i ta Jeruzales gatve. Pagal zemelapi gautusi beveik tiesi linija Oro uostas-Santariskes
Dėl stebėjimo ir filmavimo, tai jau dabar daugelis Vilniaus gatvių ir sankryžų yra stebimos ir filmuojamos. Manau, kad tikrai įrengs dar kelias stebėjimo kameras, ypač probleminėse vietose, kad KET pažeidėjai negalėtų išvengti baudų.Parašas :)
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąAš manau, kad miesto centrinėje dalyje reiktų tiesti po žeme. Bet tai yra tik mano nuomonė Tai būtų pati geriausia izoliaciją nuo kitų transporto ir pėsčiųjų srautų. Lyg pradžioje buvo svarstyti tokie variantai, bet dabar kažkaip to nebesigirdi. Nežinau kodėl.
Dėl stebėjimo ir filmavimo, tai jau dabar daugelis Vilniaus gatvių ir sankryžų yra stebimos ir filmuojamos. Manau, kad tikrai įrengs dar kelias stebėjimo kameras, ypač probleminėse vietose, kad KET pažeidėjai negalėtų išvengti baudų.
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąAš manau, kad miesto centrinėje dalyje reiktų tiesti po žeme. Bet tai yra tik mano nuomonė Tai būtų pati geriausia izoliaciją nuo kitų transporto ir pėsčiųjų srautų. Lyg pradžioje buvo svarstyti tokie variantai, bet dabar kažkaip to nebesigirdi. Nežinau kodėl.
Šiuo metu vis labiau artėjama prie pirmojo. Jau nelabai suprantu, kuo jis skirsis nuo to pačio Rygos ar Varšuvos tramvajaus.
O štai pavyzdžiui Antverpene tramvajus seniai po truputį kišamas po žeme (centre). Atkreipiu dėmesį - tai ne ne visai METRO.Paskutinis taisė Sula; 2007.01.30, 11:13.
Comment
-
Kas del baudu ir vairuotoju drausmingumo, tai as tiesiog isitikines, kad tuose vietuose kur bus palikta bent menkiausia galimybe atsirasti nesusipratimams, jie butinai atsiras! Ir tai, kad del tramvajaus automobiliams reikes stoveti DAR ilgiau, ju vairuotojus, deje, tik labiau isiutins ir esant galimybei jie tikrai uzkis kelia tramvajui. Deje, tokia pas mus kolkas vairavimo (ir ne tik) kultura, ir iki 2011 (ar kada ten?) abejoju kad sulauksime zymiu pasikeitimu. Vienitelis dalykas kuris galetu paderi tai fotkikai, kaip leidziantis nuo seskines kalno (kuris fotografuoja vaziuojancius autobusu juosta), bet kiek as matau is palno, tramvajus kirs lAbai daug sankryzu ir nemaza kelio dalis bus isvis prie pat automobiliu srauto, taip kad tu fotiku reikes tikrai nemazai.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTipiškas delfininis straipsnelis - kažkokie "ekspertai" (daugiskaita) skelbia apie pavojų, o pats straipsnis mini tik aptakius vieno Karo akademijos (???) profesoriaus pasamprotavimus...
Gaila, kad tramvajaus projektas pavirto turgaus lygio isterija... Juk Vilniaus viešajam transportui tikrai reikia esminio atnaujinimo - turbūt su tuo sutiktų didelė dauguma, o kaip tą padaryti (tramvajus, metro, autobusai, garlaiviai, sraigtasparniai, funikulieriai...) - tai jau detalės ir paskaičiavimo reikalas.
Teko matyti man autotramvaju nautraukeles, sio saunaus profesoriaus paskaitose. Bet jis man labiau primena ne tramvaju, o troleibusa
Tiesa pasakius prof. Ambrazevicius (vienas arsiausiu tramvajaus
priesininku Vilniaus m.) vadovaujasi daugiau asmeninem ambicijom, nei skaiciavimais IMO.
Taciau, alternatyvos yra tikrai sveikintinas dalykas.
Comment
-
>..O tai kaip užsieny?
pvz. Rygoj..
>...Ar daug užtveriančių tramvajui kelią?
Ne daugiau nei pravaziuojanciu per raudona, nes baudos labai dideles, o be to nereikia uzmirsti kad tramvajus daug sunkesnis uz autobusa is jam sustoti reik nemazos distancijos, o kolizijos atveju lengva masina sumals, kad neatskirsi jos nuo sedinciu viduje...
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąAtkreiptinas dėmesys, kad tas "pigusis' variantas vistiek kainuos virš milijardo...
O kiek kainuotų "gerasis" variantas, atrodo kad niekas ir neskaičiavo...
Amsterdame pastyta nauja, iš dalies požeminė 8,5km tramvajaus linija kartu su infrastruktūra ir sąstatais kainavo apie 200 mln EUR
"The 8.5km IJtram line in Amsterdam was officially inaugurated by the Dutch minister of transport, Ms Karla Peijs, on May 28. The line runs from Central station to a new housing area at IJburg in the east of the city. The houses are being built on six artificial islands in Lake IJ. The line, which cost a total of 174 million [euro] and includes the 1.8km Piet Heintunnel, is almost totally on reserved right of way. There are nine stops. The maximum speed of the Siemens' Combino light rail vehicles operating the line is 70km/h. The opening was marred on the inaugural and first commercial day by breakdowns of the tunnel's technical equipment, and a strike by transport staff!"
Reikia pažymėti, kad ten gruntas iš ties sudėtingas ir lygis žemiau jūros.Paskutinis taisė Sula; 2007.01.31, 08:43.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAmsterdame pastyta nauja, iš dalies požeminė 8,5km tramvajaus linija kartu su infrastruktūra ir sąstatais kainavo apie 200 mln EUR
Kiek suprantu iš nuotraukų tas tramvajus ant estakados?
Comment
Comment