Rengiamas didžiulis viešojo transporto chaosas, sukelsiantis nepasitenkinimą tramvajumi ir trukdysiantis dėl tos priežasties įrengti kitas linijas, kurios tą chaosą turėtų bent dalinai kompensuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąRengiamas didžiulis viešojo transporto chaosas, sukelsiantis nepasitenkinimą tramvajumi ir trukdysiantis dėl tos priežasties įrengti kitas linijas, kurios tą chaosą turėtų bent dalinai kompensuoti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBeje, įdomu kas bus tramvajaus operatorius - Vilniaus troleibusai, Vilniaus autobusai ar kokia nauja sukurta savivaldybės įmonė?
Savivaldybės įmonė SUSISIEKIMO PASLAUGOS
Filialas „Vilniaus tramvajus“
Žolyno g. 15, LT-10209 Vilnius Lietuva
Tel. (8 5) 234 6305
Faks. (8 5) 270 9339
E. paštas info@tramvajus.ltKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
beje, man labiausiai patinkantis variantas jau nuo pat jo pasiūlymo:
tik nesuprantu, kodėl savivaldybė galvoja, kad jis netinkamas. Man čia B ir C linijos būtų prioritetinės, o tos Santariškės paskutinėje vietoje išvis... Vien B ir B linojos pratęsimas ką duotų. Aš siūlau išvis tų Sanatriškių taip nedidinti, nėra ten joks miegamasisi gigantas kaip Fabijoniškės ar lazdynai ir ten tikrai mažai gyventojų. Tramvajus reikalingas tarp infrastruktūros objektų (Stoties, Oro Uosto) ir miegamūjų rajonų, o ne Venerinių ligų skyriausPaskutinis taisė SPX; 2007.01.28, 16:41.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
A maršrutas geras, su C gal kaip nors... Bet B... Jis turi net 4 galines maršruto stoteles, kaip sudaryt tokį tvarkaraštį?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
norint viskas įmanoma čia tikrai B ir B1 linja turėtų buti naujasis Vilniaus Tramvajus. Pagalvokim logiškai ten diadžiausi miegamieji rajonai, dideli keleivių srautai į centrą, stotį. Ten pakankamai apkrautas autobusų ir troleibusų eismas. Beje kad ir tame Laisvės pr. įrengti tramvajų pakankamai nesunku, yra žalioji juosta. tas pats su C linija. problemėlė būtų tik su Ukmergės gatve kylant į kalną. Bet atkasus truputį kalvos, laisvai tilptų ir dvi linijos tramvajaus.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąbeje, man labiausiai patinkantis variantas jau nuo pat jo pasiūlymo:
tik nesuprantu, kodėl savivaldybė galvoja, kad jis netinkamas. Man čia B ir C linijos būtų prioritetinės, o tos Santariškės paskutinėje vietoje išvis... Vien B ir B linojos pratęsimas ką duotų. Aš siūlau išvis tų Sanatriškių taip nedidinti, nėra ten joks miegamasisi gigantas kaip Fabijoniškės ar lazdynai ir ten tikrai mažai gyventojų. Tramvajus reikalingas tarp infrastruktūros objektų (Stoties, Oro Uosto) ir miegamūjų rajonų, o ne Venerinių ligų skyriaus
Asmeniskai as is savo automobilio tikrai nelipsiu, kad iki centro su 2-3 persedimais atvaziuociau, geriau jau kamsciuose stovesiu. Manau, kad taip darys ir kiti ratuoti vilnieciai.
Comment
-
Parašė Anz Rodyti pranešimąRealiai pagal nutylejima bus igyvendinama tik A linija, nes ekonomistu paskaiciavimais tik ji gali uztikrinti savininkams monopoli ir geras babkes. B ir C linijos jei ir bus irengiamos, tai ne anksciau kaip po 30 metu. O A linijos begiu ir vagonu amortizacijos laikas - 25 m
Asmeniskai as is savo automobilio tikrai nelipsiu, kad iki centro su 2-3 persedimais atvaziuociau, geriau jau kamsciuose stovesiu. Manau, kad taip darys ir kiti ratuoti vilnieciai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nežinau kokia situacija Varšuvoje dabar, bet prieš kokius 3 metus teko strigti tenai kamštyje. Tramvajai beje strigo lygiai taip pat sėkmingai, o naudodamiesi savo pirmenybe tik kėlė dar didesnį chaosą.
Dėl kitų visuomeninio transporto rūšių naikinimo. Pvz. daugiausia naujus tramvajus šiais laikais tiesia prancūzai. Pas juos visur kur nutiesiama tramvajaus linija "konkuruojantis" (pvz. autobusai) transportas pertvarkomas taip, kad nesidubliuotų su tramvajaus linija, o ją "maitintų" keleiviais.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąGalėsit tupėt savo kamščiuose, o mes, kurie tramvajum važiuosim, jau seniai sedėsim savo biure prie kavos puodelio
Comment
-
Varšuvoje tramvajus daugumoje gatvių nejuda bendrame sraute. Tačiau Varšuvą ir Vilnių sunku lyginti, kadangi senamiestyje čia tramvajaus nėra ir nebus, be to dauguma gatvių yra pakankamai plačios. Kiek suprantu gatvės tiestos daugiausia po karo ir jau tuomet Varšuva buvo didmiestis, ko net šiandien nepasakysi apie Vilnių (atsižvelgkime į gyventojų kiekį ir to įtakotą miesto infrastruktūrą). Ten kur tramvajus juda bendrame sraute, natūralu, kad greitis yra toks pats kaip ir kitų transporto priemonių, jokių privilegijų čia nėra.
Be to pritarsiu tiems nedaugeliui pabrėžiančių, kad vienos priemonės įdiegimas neišspręs problemos - reikalingas kompleksinis sprendimas.
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąVaršuvoje tramvajus daugumoje gatvių nejuda bendrame sraute. Tačiau Varšuvą ir Vilnių sunku lyginti, kadangi senamiestyje čia tramvajaus nėra ir nebus, be to dauguma gatvių yra pakankamai plačios. Kiek suprantu gatvės tiestos daugiausia po karo ir jau tuomet Varšuva buvo didmiestis, ko net šiandien nepasakysi apie Vilnių (atsižvelgkime į gyventojų kiekį ir to įtakotą miesto infrastruktūrą). Ten kur tramvajus juda bendrame sraute, natūralu, kad greitis yra toks pats kaip ir kitų transporto priemonių, jokių privilegijų čia nėra.
Be to pritarsiu tiems nedaugeliui pabrėžiančių, kad vienos priemonės įdiegimas neišspręs problemos - reikalingas kompleksinis sprendimas.
Antra. Kažkur dingo kalbios apie tramvajaus "modernumą". Techniškai toj pačioj Varšuvoj daug kur galima paleisti tokį pat tramvajų kaip stovi prie mūsų savivaldybės.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąnorint viskas įmanoma čia tikrai B ir B1 linja turėtų buti naujasis Vilniaus Tramvajus. Pagalvokim logiškai ten diadžiausi miegamieji rajonai, dideli keleivių srautai į centrą, stotį. Ten pakankamai apkrautas autobusų ir troleibusų eismas. Beje kad ir tame Laisvės pr. įrengti tramvajų pakankamai nesunku, yra žalioji juosta. tas pats su C linija. problemėlė būtų tik su Ukmergės gatve kylant į kalną. Bet atkasus truputį kalvos, laisvai tilptų ir dvi linijos tramvajaus.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŽiūrint iš mano kaip keleivio pusės - jeigu būtų kokia nors viešojo transporto priemonė (tramvajus, sraigtasparnis ) kuri be sustojimo nušvilptų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės (t.y. per didžiausią Vilniaus kamštį) - važinėčiau tik šia priemone, iki jos ateičiau netgi pėsčiom !
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŽiūrint iš mano kaip keleivio pusės - jeigu būtų kokia nors viešojo transporto priemonė (tramvajus, sraigtasparnis ) kuri be sustojimo nušvilptų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės (t.y. per didžiausią Vilniaus kamštį) - važinėčiau tik šia priemone, iki jos ateičiau netgi pėsčiom !
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąBūtent, bet projektuotojai apie tai nepagalvoja. O tramvajų galima tikrai patalpinti reikalingėsnėse miesto dalyse. Ir tada tikrai keleiviai juo intensyviai naudotųsi. Beje, pasaulyje yra ir taip, kad atskiros gatvės yra skiriamos net autobusams.
Beje, Kaliningrado/Karaliaučiaus tramvajus yra seniausiais Vokietijoje (dabar - Rusijoje).
Ar projektuojant Pietinį Aplinkeliu palikta vieta tramvajui. Po Oslo g. viaduku aš ją matau, o toliau?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAr projektuojant Pietinį Aplinkeliu palikta vieta tramvajui. Po Oslo g. viaduku aš ją matau, o toliau?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąČia jau jie patys ir kalti, nes negali normalai išanalizuot kur ką projektuot.
Deja tai mūsų, o ne "jų" bėda. Jiems tai kas
Comment
Comment