Dar viena priežastis, dėl ko tramvajus yra geriau nei autobusas - bėgiai gali būti tiesiami ant pievutės (A juostoms reikia asfalto jūros):
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąDar viena priežastis, dėl ko tramvajus yra geriau nei autobusas - bėgiai gali būti tiesiami ant pievutės (A juostoms reikia asfalto jūros):
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Dar vienas dalykas, kuo tramvajus ar Vilniaus atveju lightrailas geriau yra tai, kad begiu juostos gatveje yra siauresnes negu A juostos (3,5m vs 4-4,5m.), ir beginis transportas begiu laikos (kitaip nulektu nuo ju), skirtingai nuo autobusu, kurie daznai vaziuoja per 1.5 juostos.
Comment
-
Vilniuj A juostas daro 3,25 m (pagal STR 3,5 m turėtų būti). Iš minusų bėgiai pavojingi dviratininkams – išmuša ratą / vairą iš po rankų. Kai kur (Prancūzijoj?) yra naudojamos apsauginės gumos / plastikai, bet brangu turbūt ir dėvisi bei galimai neabejotinai neapsaugo pilnai. Žiemą pataikius megalo bėgiai slidesni nei asfaltas. Autobusas / baterinis trūlikas gali apvažiuoti kliūtį, ko nepadarys traukinys, pvz. ateis briedis miestan, nugrius ir gulės.
P. S. Aš už geležinkelį mieste, bet norėčiau greito ir kuo labiau izoliuoto.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąpvz. ateis briedis miestan, nugrius ir gulės.
- 25 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAutobusas / baterinis trūlikas gali apvažiuoti kliūtį, ko nepadarys traukinys, pvz. ateis briedis miestan, nugrius ir gulės.
Lygiai taip pat, eidamas pėsčias ar net važiuojant paspirtuku gali nesunkiai apeiti ar perlipti (persinešant paspirtuką) per gulintį briedį, bet gulintis briedis ant bėgių sustabdys bet kokį tarpmiestinį ar tarptautinį traukinį. Tačiau tarptautiniai traukiniai komfortabiliai važiuoja ir virš 300km/h greičiu, jie yra dengti, juose yra oro kondicionieriai, šildytuvai, tualetai bei kavinės, interneto ryšys, galimybė dirbti, kai kuriuose iš jų galima ir gerai išsimiegoti. Tuo tarpu su paspirtuku galima užsimušti važiuojant ir keliolikos kilometrų per valandą greičiu. Tad nemanau, kad daug žmonių pasirinktų važiuoti lanksčiuoju paspirtuku tarp kad ir Paryžiaus ir Barselonos vien dėl to nukritusio briedžio argumento.
Tas pats principas, tik ne toks ekstremalus, galioja ir tramvajams lyginant su autobusais. Taip, autobusas yra lankstesnė transporto priemonė, kuri gali apvažiuoti dalykus, tačiau ji yra mažiau patogi ir mažiau talpi, tad ir skirta trumpesniems atstumams. Tramvajus, tuo tarpu, yra gerokai patogesnis ir mažiau dirginantis vestibuliarinį aparatą, žalesnis už bet kokį autobusą dėl tiesioginio pajungimo į tinklą, gerokai talpesnis, efektyviau vartojantis energiją, užimantis mažiau vietos mieste, lengviau automatizuojamas, nereikalaujantis asfalto ir tt. ir pan. Tas lankstumo argumentas yra teisingas, bet jo toli gražu nepakanka. Transporte lanksčiausia priemonė yra vaikščiojimas, tai iškeliant lankstumą aukščiau visko galima grįžti ir į viduramžius ar bent jau grįžti prie mikrūškių kaip pagrindinės transporto priemonės mieste.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąDaugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...
- 13 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ką "neklystantis" ir iš visų pusių "šmeižiamas" Pakalnis apie tai pasakytų? Turbūt, kad Duagpilis labai didelis ir tankus miestas, skirtingai, nei Vilnius.
- 12 patinka
Comment
-
Vilnieciai mano kitaip
Gyvenimo kokybės Vilniuje tyrimas: geriausiai vertinamas susisiekimas, prasčiausiai – paslaugų pasiūla
Susisiekimo atžvilgiu geriausiai vertinamos galimybės mieste keliauti viešuoju transportu – sostinės gyventojai teigiamai vertina jo kursavimo dažnį (7,2) ir maršrutų pasiūlą (7,4).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai viską pasako apie tokią „apklausą“.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąTuo tarpu Daugavpils (82k gyv.) tiesia naujas tramvajaus linijas aptarnauti pora pastatu stovinciu misko viduryje:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąTaigi sake, kad "nenori tokiom tramvajaus kaip Daugpilyje". Kuo jis prastesnis uz pergrustus autikus Vilniuje niekada nepaaiskino
- 8 patinka
Comment
Comment