Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rengiamas didžiulis viešojo transporto chaosas, sukelsiantis nepasitenkinimą tramvajumi ir trukdysiantis dėl tos priežasties įrengti kitas linijas, kurios tą chaosą turėtų bent dalinai kompensuoti.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Rengiamas didžiulis viešojo transporto chaosas, sukelsiantis nepasitenkinimą tramvajumi ir trukdysiantis dėl tos priežasties įrengti kitas linijas, kurios tą chaosą turėtų bent dalinai kompensuoti.
      Nebus čia jokio chaoso. Visiškai normalu, kad atsiradus naujai viešojo transporto priemonei, bus koreguojamas visų miesto maršrutų tinklas. O tų mikriukų manau kuo mažiau, tuo geriau Beje, įdomu kas bus tramvajaus operatorius - Vilniaus troleibusai, Vilniaus autobusai ar kokia nauja sukurta savivaldybės įmonė?
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Beje, įdomu kas bus tramvajaus operatorius - Vilniaus troleibusai, Vilniaus autobusai ar kokia nauja sukurta savivaldybės įmonė?
        Susisiekimo paslaugos įkurtas naujas padalinys "Vilniaus Tramvajus" www.tramvajus.lt


        Savivaldybės įmonė SUSISIEKIMO PASLAUGOS
        Filialas „Vilniaus tramvajus“
        Žolyno g. 15, LT-10209 Vilnius Lietuva
        Tel. (8 5) 234 6305
        Faks. (8 5) 270 9339
        E. paštas info@tramvajus.lt
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          beje, man labiausiai patinkantis variantas jau nuo pat jo pasiūlymo:



          tik nesuprantu, kodėl savivaldybė galvoja, kad jis netinkamas. Man čia B ir C linijos būtų prioritetinės, o tos Santariškės paskutinėje vietoje išvis... Vien B ir B linojos pratęsimas ką duotų. Aš siūlau išvis tų Sanatriškių taip nedidinti, nėra ten joks miegamasisi gigantas kaip Fabijoniškės ar lazdynai ir ten tikrai mažai gyventojų. Tramvajus reikalingas tarp infrastruktūros objektų (Stoties, Oro Uosto) ir miegamūjų rajonų, o ne Venerinių ligų skyriaus
          Paskutinis taisė SPX; 2007.01.28, 16:41.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            A maršrutas geras, su C gal kaip nors... Bet B... Jis turi net 4 galines maršruto stoteles, kaip sudaryt tokį tvarkaraštį?
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              norint viskas įmanoma čia tikrai B ir B1 linja turėtų buti naujasis Vilniaus Tramvajus. Pagalvokim logiškai ten diadžiausi miegamieji rajonai, dideli keleivių srautai į centrą, stotį. Ten pakankamai apkrautas autobusų ir troleibusų eismas. Beje kad ir tame Laisvės pr. įrengti tramvajų pakankamai nesunku, yra žalioji juosta. tas pats su C linija. problemėlė būtų tik su Ukmergės gatve kylant į kalną. Bet atkasus truputį kalvos, laisvai tilptų ir dvi linijos tramvajaus.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                beje, man labiausiai patinkantis variantas jau nuo pat jo pasiūlymo:



                tik nesuprantu, kodėl savivaldybė galvoja, kad jis netinkamas. Man čia B ir C linijos būtų prioritetinės, o tos Santariškės paskutinėje vietoje išvis... Vien B ir B linojos pratęsimas ką duotų. Aš siūlau išvis tų Sanatriškių taip nedidinti, nėra ten joks miegamasisi gigantas kaip Fabijoniškės ar lazdynai ir ten tikrai mažai gyventojų. Tramvajus reikalingas tarp infrastruktūros objektų (Stoties, Oro Uosto) ir miegamūjų rajonų, o ne Venerinių ligų skyriaus
                Realiai pagal nutylejima bus igyvendinama tik A linija, nes ekonomistu paskaiciavimais tik ji gali uztikrinti savininkams monopoli ir geras babkes. B ir C linijos jei ir bus irengiamos, tai ne anksciau kaip po 30 metu. O A linijos begiu ir vagonu amortizacijos laikas - 25 m

                Asmeniskai as is savo automobilio tikrai nelipsiu, kad iki centro su 2-3 persedimais atvaziuociau, geriau jau kamsciuose stovesiu. Manau, kad taip darys ir kiti ratuoti vilnieciai.

                Comment


                  Parašė Anz Rodyti pranešimą
                  Realiai pagal nutylejima bus igyvendinama tik A linija, nes ekonomistu paskaiciavimais tik ji gali uztikrinti savininkams monopoli ir geras babkes. B ir C linijos jei ir bus irengiamos, tai ne anksciau kaip po 30 metu. O A linijos begiu ir vagonu amortizacijos laikas - 25 m

                  Asmeniskai as is savo automobilio tikrai nelipsiu, kad iki centro su 2-3 persedimais atvaziuociau, geriau jau kamsciuose stovesiu. Manau, kad taip darys ir kiti ratuoti vilnieciai.
                  Galėsit tupėt savo kamščiuose, o mes, kurie tramvajum važiuosim, jau seniai sedėsim savo biure prie kavos puodelio
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    nemoka tie durniai is savisaldybes bapkiu plaut.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Nežinau kokia situacija Varšuvoje dabar, bet prieš kokius 3 metus teko strigti tenai kamštyje. Tramvajai beje strigo lygiai taip pat sėkmingai, o naudodamiesi savo pirmenybe tik kėlė dar didesnį chaosą.

                      Dėl kitų visuomeninio transporto rūšių naikinimo. Pvz. daugiausia naujus tramvajus šiais laikais tiesia prancūzai. Pas juos visur kur nutiesiama tramvajaus linija "konkuruojantis" (pvz. autobusai) transportas pertvarkomas taip, kad nesidubliuotų su tramvajaus linija, o ją "maitintų" keleiviais.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Galėsit tupėt savo kamščiuose, o mes, kurie tramvajum važiuosim, jau seniai sedėsim savo biure prie kavos puodelio
                        O mes tavo tramvajui kelia uztversim - atskiru juostu jis centre gi netures, nes netilps

                        Comment


                          Varšuvoje tramvajus daugumoje gatvių nejuda bendrame sraute. Tačiau Varšuvą ir Vilnių sunku lyginti, kadangi senamiestyje čia tramvajaus nėra ir nebus, be to dauguma gatvių yra pakankamai plačios. Kiek suprantu gatvės tiestos daugiausia po karo ir jau tuomet Varšuva buvo didmiestis, ko net šiandien nepasakysi apie Vilnių (atsižvelgkime į gyventojų kiekį ir to įtakotą miesto infrastruktūrą). Ten kur tramvajus juda bendrame sraute, natūralu, kad greitis yra toks pats kaip ir kitų transporto priemonių, jokių privilegijų čia nėra.

                          Be to pritarsiu tiems nedaugeliui pabrėžiančių, kad vienos priemonės įdiegimas neišspręs problemos - reikalingas kompleksinis sprendimas.

                          Comment


                            Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                            Varšuvoje tramvajus daugumoje gatvių nejuda bendrame sraute. Tačiau Varšuvą ir Vilnių sunku lyginti, kadangi senamiestyje čia tramvajaus nėra ir nebus, be to dauguma gatvių yra pakankamai plačios. Kiek suprantu gatvės tiestos daugiausia po karo ir jau tuomet Varšuva buvo didmiestis, ko net šiandien nepasakysi apie Vilnių (atsižvelgkime į gyventojų kiekį ir to įtakotą miesto infrastruktūrą). Ten kur tramvajus juda bendrame sraute, natūralu, kad greitis yra toks pats kaip ir kitų transporto priemonių, jokių privilegijų čia nėra.

                            Be to pritarsiu tiems nedaugeliui pabrėžiančių, kad vienos priemonės įdiegimas neišspręs problemos - reikalingas kompleksinis sprendimas.
                            Varšuva po II pasaulinio karo metu buvo didelė griuvėsių krūva, nukentėjusi kur kas labiau nei Vilnius.

                            Antra. Kažkur dingo kalbios apie tramvajaus "modernumą". Techniškai toj pačioj Varšuvoj daug kur galima paleisti tokį pat tramvajų kaip stovi prie mūsų savivaldybės.

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              norint viskas įmanoma čia tikrai B ir B1 linja turėtų buti naujasis Vilniaus Tramvajus. Pagalvokim logiškai ten diadžiausi miegamieji rajonai, dideli keleivių srautai į centrą, stotį. Ten pakankamai apkrautas autobusų ir troleibusų eismas. Beje kad ir tame Laisvės pr. įrengti tramvajų pakankamai nesunku, yra žalioji juosta. tas pats su C linija. problemėlė būtų tik su Ukmergės gatve kylant į kalną. Bet atkasus truputį kalvos, laisvai tilptų ir dvi linijos tramvajaus.
                              Žiūrint iš mano kaip keleivio pusės - jeigu būtų kokia nors viešojo transporto priemonė (tramvajus, sraigtasparnis ) kuri be sustojimo nušvilptų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės (t.y. per didžiausią Vilniaus kamštį) - važinėčiau tik šia priemone, iki jos ateičiau netgi pėsčiom !

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Žiūrint iš mano kaip keleivio pusės - jeigu būtų kokia nors viešojo transporto priemonė (tramvajus, sraigtasparnis ) kuri be sustojimo nušvilptų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės (t.y. per didžiausią Vilniaus kamštį) - važinėčiau tik šia priemone, iki jos ateičiau netgi pėsčiom !
                                Kaip aš jau ir rašiau, pagal mano mini apklausą, iš mūsų biuro tik vienas naudotųsi tramvajaus linija A, ir apie pusė - B linija.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Žiūrint iš mano kaip keleivio pusės - jeigu būtų kokia nors viešojo transporto priemonė (tramvajus, sraigtasparnis ) kuri be sustojimo nušvilptų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės (t.y. per didžiausią Vilniaus kamštį) - važinėčiau tik šia priemone, iki jos ateičiau netgi pėsčiom !
                                  manau, kad nuo Ukmergės kalno būtų įmanoma padaryti tvamvajaus liniją visiškai atskirai nuo gatvės ir automobilinių kamščių. Vilniuje apskritai yra daug žalių plotų, miškelių ir pievelių, kur būtų galima nutiesti bėgius. Tad išties keista, kad neišnaudojam šios galimybės, o iš pakraščio į centrą ruošiamės tiesti bėgius Kalvarijų gatve.

                                  Comment


                                    Būtent, bet projektuotojai apie tai nepagalvoja. O tramvajų galima tikrai patalpinti reikalingėsnėse miesto dalyse. Ir tada tikrai keleiviai juo intensyviai naudotųsi. Beje, pasaulyje yra ir taip, kad atskiros gatvės yra skiriamos net autobusams.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Būtent, bet projektuotojai apie tai nepagalvoja. O tramvajų galima tikrai patalpinti reikalingėsnėse miesto dalyse. Ir tada tikrai keleiviai juo intensyviai naudotųsi. Beje, pasaulyje yra ir taip, kad atskiros gatvės yra skiriamos net autobusams.
                                      Pvz: Kaliningrade viena tramvajaus linija nutiesta buvusio geležinkelio vietoje, todėl niekam netrukdo.
                                      Beje, Kaliningrado/Karaliaučiaus tramvajus yra seniausiais Vokietijoje (dabar - Rusijoje).
                                      Ar projektuojant Pietinį Aplinkeliu palikta vieta tramvajui. Po Oslo g. viaduku aš ją matau, o toliau?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Ar projektuojant Pietinį Aplinkeliu palikta vieta tramvajui. Po Oslo g. viaduku aš ją matau, o toliau?
                                        Čia jau jie patys ir kalti, nes negali normalai išanalizuot kur ką projektuot.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Čia jau jie patys ir kalti, nes negali normalai išanalizuot kur ką projektuot.
                                          Kad "jie" normaliai išanalizuot negali, tai faktas. Aš iš vis pradedu abejoti, ką gali, jeigu net popieriai Konstitucijos daugiaukštyje vaikšto sraigės greičiu ("juk žinote - artėja rinkimai..."!!?).
                                          Deja tai mūsų, o ne "jų" bėda. Jiems tai kas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X