Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
-
Puikus pavyzdys Vilniui iš Varšuvos. Atkreipkite dėmesį į automobilių, stovinčių kamščiuose eiles, o šalia nutiestais bėgiais tramvajus gali judėti visiškai netrugdomas
Nuotraukos iš http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=433510
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąPuikus pavyzdys Vilniui iš Varšuvos. Atkreipkite dėmesį į automobilių, stovinčių kamščiuose eiles, o šalia nutiestais bėgiais tramvajus gali judėti visiškai netrugdomas
Atkreipiu dėmesį - tramvajus "nemodernus", o pilnai atlieka savo funkciją.
Comment
-
Parašė JohnVilniaus gatves visai nera ankstos
Tiesa, as taip galvojau, kol nepasivazinejau ankstomis Londono gatvemis, kurios yra kur kas ankstesnes uz Vilniaus (rimtai)
Comment
-
Gedimino pr. ar kitur galėtų būti iš viso toks variantas:
Visi važiuotų gražiai tramvajum, o mašinos galėtų privažiuoti tik avariniais atvejais arba iš kitos pusės.
Čia nuotrauka iš Mannheim'o, Vilniaus dydžio Vokietijoj miesto. Nėra ten metro, o tramvajais susisiekimas puikus, daug geresnis nei autobusais.
Dar kita nuotrauka, Strasburas:
music on my mind.
FC Žaibai
Comment
-
Teisybė, kaip Anglijoje, taip ir Airijoje, gatvės yra labai siauros. Bet pvz., Dubline modernųjį tramvajų padarė paprastai - atimta viena ilga centre esanti gatvelė (viena juosta į vieną pusę ir kitą - į kitą) ir padarė tramvajų šalutine gatvelewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė arun' Rodyti pranešimąnebuvau Londone. ir nenoriu ;-) įdomu kaip įtalpins dviejų krypčių tramvajų Pylimo gatvėje - ten juk nemažas automobilių, autobusų, mikroautobusų, troleibusų srautas link - iš stoties. gal ten jis isskleis sparnus kokius tai? :-D
Comment
-
Parašė Anz Rodyti pranešimąVisi visuomeninio transporto marsrutai, kurie dubliuos tramvajaus marstruta bus panaikinti, kad tramas butu monopolininkas. O del siaurumo tikrai idomu, nes Pylimo g. kai kur tarp namu sienu 10 m. Gal turit foto is uzsienio, kaip tramas telpa tokiam ploti. Nes visur ji kazkodel rodo gatvese, kur bent 6 eismo juostos (skaiciuojant 2 tramo)?
Comment
-
Na, kitus maršrutus tada turėtų nukreipt kaip tik įmanoma per aplink (pvz. 6,12,14 - šiuos per kokias Lukiškes). O dėl apsisukimo žiedų ir man pačiam įdomu. Šiaip ar taip, keistai atrodytų palikt viešąjį transportą tenai. Pvz. Kalvarijų gatvėj - tramvajus karts nuo karto prašvilpia, o autobusų, troleibusų ordos stovi amžinam bendram vienos juostos kamšty.. Et, nepatinka tokie monopoliai man
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai nori pasakyti, kad dings troleibusų maršrutai Nr. 1,2,5,6,7, autobusai: 43,53? Čia vien Pylimo gatvėje ir tai ne visi.
"Tramvajų dubliuojančių maršrutų panaikinimas, uždraudžiant jų eismą ir galimą konkurenciją, kuri ekonomiškai negali būti pateisinama.
(1 variantas–2 variantas):
Naikinamas troleibusų kontaktinio tinklo ilgis (abipusis) km 24, 3–31, 9
Naujai įvedamas kontaktinis tinklas km 5, 55–0, 75
Paliekamų troleibusų maršrutų skaičius 2–1
Restruktūrizuojamų troleibusų maršrutų skaičius 5–3
Naikinamų troleibusų maršrutų skaičius 11–14
Bendras perspektyvinis troleibusų maršrutų skaičius 7–4
Paliekamų autobusų maršrutų skaičius 29–27
Restruktūrizuojamų autobusų maršrutų skaičius 17–14
Naikinamų autobusų maršrutų skaičius 12–17
Paliekamas autobusų ir troleibusų tinklas ir maršrutų skaičius priimtas neoptimizuojant viso maršrutinio tinklo, t. y. nesiūlomi jokie pakeitimai, jeigu jie nedubliuoja moderniojo tramvajaus trasų.
Troleibusų eismas dėl mažo apkrovimo yra siūlomas naikinti šiose gatvėse: Titnago
g. Ž. Paneriuose; Naugarduko g.; Verkių g.
Troleibusų eismas naikintinas dėl moderniojo tramvajaus maršrutų: J. Basanavičiaus g, Savanorių pr. tarp Konarskio ir Žemaitės gatvių. - 1, 9km; Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Kareivių iki Žirmūnų gatvės; Pamėnkalnio gatvė; Gedimino pr., Vrublevskio gatvė ir kt.
Įvedus siūlomus pakeitimus, esamas troleibusų maršrutinis restruktūrizuotas taip:
palikti nepakeisti esami 3 maršrutai (Nr 15, 17, 18);
prailginti, sutrumpinti ar pertvarkyti 11 maršrutų (Nr 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 16, 19);
panaikinti 4 maršrutai (2, 5, 10, 12);
nauji 2 maršrutai (20, 21).
Išlaikant maršrutinio tinklo hierarchiją daugelį šiandieninių maršrutinių taksi maršrutų, kurie integruojantis į bendrą miesto visuomeninio transporto tinklą turėtų būti naikinami, nes iš esmės dubliuoja esamus pagrindinius maršrutus.
Į siūlomų panaikinti maršrutų tinklą (dėl M1ir M2 maršruto įvedimo ir dubliavimo panaikinimo) patenka šie esami 34 maršrutinių taksi maršrutai: 3, 4, 5, 7, 8a, 11, 12, 17, 18, 22, 23, 24, 26, 31, 32, 34, 36, 36b, 38, 40, 46, 47, 050, 50, 50a, 54, 57, 62, 63, 82, 83, 71, 94, 100, 113."
Comment
-
Parašė Anz Rodyti pranešimąTroleibusų eismas dėl mažo apkrovimo yra siūlomas naikinti šiose gatvėse: Titnago
g. Ž. Paneriuose; Naugarduko g.; Verkių g.
Troleibusų eismas naikintinas dėl moderniojo tramvajaus maršrutų: J. Basanavičiaus g, Savanorių pr. tarp Konarskio ir Žemaitės gatvių. - 1, 9km; Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Kareivių iki Žirmūnų gatvės; Pamėnkalnio gatvė; Gedimino pr., Vrublevskio gatvė ir kt.
Comment
Comment