Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kažką nusišnekėjai... Turiu omenyj, kad autobusai pagrindinėse miesto arterijose nebeveiksmingi dėl kamščių ir didelio keleivių kiekio. Tam labai tinka tramvajus. O jei turčiai durniais liks, tai tegul ir sėdi kamštyje. Darbuotojai tramvajumi greičiau atvyks nei jų šefas su BMW
    Suasakimšų autobusų problemą galima išspręsti, tik kad "Susisiekimo paslaugos - Vilniaus autobusai" nenori apkarutų maršrutų tvarkaraščio pakeisti. Padidinus autobusų sakičių per valandą, kai kuriuos maršrutus, pvz 26, 43 paiilginus (paleidus su priekaba) tikrai pageretų keleivių važiavimo sąlygos. O dėl tų vaidintojų visai pritariu. Prisiperka grabų, avarijas daro ir jau kieti, nes turi mašiną. Tai gerai ir pastebėjo, kuo daugiau tokių, tuo labiau gatvėse auto-stumdalynės vyksta, gaila, tramvajui taip ar taip teks ten stumdytis . Prieš įvedant tramvajų reikia sukurti geras sąlygas autobusam/troleibusam, o ne juos naikint. Savivaldybė sako, kad visi persės į tramvajų ir kamščių neliks kokie buvo tokie ir liks, nes nemanau, kitų mikrorajonų gyventojams jis kaip ir neegzistuos, jie kaip važaivo taip važiuos savo maršrutais į darbą ir tt..
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Puikus pavyzdys Vilniui iš Varšuvos. Atkreipkite dėmesį į automobilių, stovinčių kamščiuose eiles, o šalia nutiestais bėgiais tramvajus gali judėti visiškai netrugdomas


      Nuotraukos iš http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=433510
      Įžvalgos.lt - FB - G+

      Comment


        Parašė Ash Rodyti pranešimą
        Puikus pavyzdys Vilniui iš Varšuvos. Atkreipkite dėmesį į automobilių, stovinčių kamščiuose eiles, o šalia nutiestais bėgiais tramvajus gali judėti visiškai netrugdomas
        Na, prospektas šioje vietoje yra gana platus ir tramvajaus linijos iš ties atskirtos. Ko neįsivaizduoju mūsų Kalvarijų, Vilniaus g.
        Atkreipiu dėmesį - tramvajus "nemodernus", o pilnai atlieka savo funkciją.

        Comment


          ech... pasiilgau Varšuvos... :-)
          dauguma lietuvių ant jos visaip dergia, bet man panašu, kad Vilnius tampa vis labiau panašesnis i Varšuvą - proamerikietišką Miestą ;-)
          p.s.: aš už tramvajų!

          Comment


            Jo, čia labai gražiai atrodo. Bet Vilniuj tokį grožį (A linijoj) būtų galima išvysti tik jau tik Santariškių pusėj už Kuro aparatūros, kur nėra taip apstatyta. Turint omeny mūsų Pylimo, Kalvarijų gatves, tokiam atskyrimui užtikrinti tiktų gal nebent kolonos.

            Comment


              pagalvojau, jog tokiame mažame mieste, kaip Vilnius su jo ankštomis gatvemis geresnis variantas būtų kaip Berlyne esantys S-Bahn, važiuojantys virš galvų, gatvių ir pastatų.

              Comment


                Parašė John
                Vilniaus gatves visai nera ankstos
                Tiesa, as taip galvojau, kol nepasivazinejau ankstomis Londono gatvemis, kurios yra kur kas ankstesnes uz Vilniaus (rimtai)
                nebuvau Londone. ir nenoriu ;-) įdomu kaip įtalpins dviejų krypčių tramvajų Pylimo gatvėje - ten juk nemažas automobilių, autobusų, mikroautobusų, troleibusų srautas link - iš stoties. gal ten jis isskleis sparnus kokius tai? :-D

                Comment


                  Gedimino pr. ar kitur galėtų būti iš viso toks variantas:

                  Visi važiuotų gražiai tramvajum, o mašinos galėtų privažiuoti tik avariniais atvejais arba iš kitos pusės.

                  Čia nuotrauka iš Mannheim'o, Vilniaus dydžio Vokietijoj miesto. Nėra ten metro, o tramvajais susisiekimas puikus, daug geresnis nei autobusais.

                  Dar kita nuotrauka, Strasburas:
                  music on my mind.
                  FC Žaibai

                  Comment


                    Planai- http://www.development.lt/index.php/...je/planai/1229
                    Filmai- http://www.development.lt/index.php/...je/filmai/1244

                    Comment


                      Teisybė, kaip Anglijoje, taip ir Airijoje, gatvės yra labai siauros. Bet pvz., Dubline modernųjį tramvajų padarė paprastai - atimta viena ilga centre esanti gatvelė (viena juosta į vieną pusę ir kitą - į kitą) ir padarė tramvajų šalutine gatvele
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė arun' Rodyti pranešimą
                        nebuvau Londone. ir nenoriu ;-) įdomu kaip įtalpins dviejų krypčių tramvajų Pylimo gatvėje - ten juk nemažas automobilių, autobusų, mikroautobusų, troleibusų srautas link - iš stoties. gal ten jis isskleis sparnus kokius tai? :-D
                        Visi visuomeninio transporto marsrutai, kurie dubliuos tramvajaus marstruta bus panaikinti, kad tramas butu monopolininkas. O del siaurumo tikrai idomu, nes Pylimo g. kai kur tarp namu sienu 10 m. Gal turit foto is uzsienio, kaip tramas telpa tokiam ploti. Nes visur ji kazkodel rodo gatvese, kur bent 6 eismo juostos (skaiciuojant 2 tramo)?

                        Comment


                          >...Pylimo g. kai kur tarp namu sienu 10 m...
                          tramvajui pilnai uzteks, autobusu/troleibusu greiciausia ten nebus, automobiliams bus dideli apribojimai, del to dauguma ten nevaziuos...

                          Comment


                            Daugely Europos miestu tramo linijos yra isgristos ir jomis taip pat vaziuoja ir autobusai, taigi papildomos juostos jiems kaip ir nebereiketu, nes ir dabar kai kur yra tik autobusu juostos.

                            Comment


                              Parašė Anz Rodyti pranešimą
                              Visi visuomeninio transporto marsrutai, kurie dubliuos tramvajaus marstruta bus panaikinti, kad tramas butu monopolininkas. O del siaurumo tikrai idomu, nes Pylimo g. kai kur tarp namu sienu 10 m. Gal turit foto is uzsienio, kaip tramas telpa tokiam ploti. Nes visur ji kazkodel rodo gatvese, kur bent 6 eismo juostos (skaiciuojant 2 tramo)?
                              Tai nori pasakyti, kad dings troleibusų maršrutai Nr. 1,2,5,6,7, autobusai: 43,53? Čia vien Pylimo gatvėje ir tai ne visi.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Manau, kad tada maršrutus tiesiog sutrumpintų. 7 turbūt važiuotų Pašilaičiai - Pylimo g, 53 autobusas - Fabijoniškės - Kuro Aparatūra (iki tramvajaus trasos). Ir t.t..

                                Comment


                                  Su autobusais tai tiek to, koks 43 iki Žaliojo tilto važiuotų ir pan (nors su persėdimais padaryti, kai dabar be persėdimų, tai nesamonė gryna. O kaip su troleibusais? Apsisukimo žiedus gal darys? Ir kitiems maršrutams Pylimo gatvė ne galas koks, o trasos vidurys.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Na, kitus maršrutus tada turėtų nukreipt kaip tik įmanoma per aplink (pvz. 6,12,14 - šiuos per kokias Lukiškes). O dėl apsisukimo žiedų ir man pačiam įdomu. Šiaip ar taip, keistai atrodytų palikt viešąjį transportą tenai. Pvz. Kalvarijų gatvėj - tramvajus karts nuo karto prašvilpia, o autobusų, troleibusų ordos stovi amžinam bendram vienos juostos kamšty.. Et, nepatinka tokie monopoliai man

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Tai nori pasakyti, kad dings troleibusų maršrutai Nr. 1,2,5,6,7, autobusai: 43,53? Čia vien Pylimo gatvėje ir tai ne visi.
                                      Savivaldybes tekstukas:

                                      "Tramvajų dubliuojančių maršrutų panaikinimas, uždraudžiant jų eismą ir galimą konkurenciją, kuri ekonomiškai negali būti pateisinama.
                                      (1 variantas–2 variantas):
                                      Naikinamas troleibusų kontaktinio tinklo ilgis (abipusis) km 24, 3–31, 9
                                      Naujai įvedamas kontaktinis tinklas km 5, 55–0, 75
                                      Paliekamų troleibusų maršrutų skaičius 2–1
                                      Restruktūrizuojamų troleibusų maršrutų skaičius 5–3
                                      Naikinamų troleibusų maršrutų skaičius 11–14
                                      Bendras perspektyvinis troleibusų maršrutų skaičius 7–4
                                      Paliekamų autobusų maršrutų skaičius 29–27
                                      Restruktūrizuojamų autobusų maršrutų skaičius 17–14
                                      Naikinamų autobusų maršrutų skaičius 12–17

                                      Paliekamas autobusų ir troleibusų tinklas ir maršrutų skaičius priimtas neoptimizuojant viso maršrutinio tinklo, t. y. nesiūlomi jokie pakeitimai, jeigu jie nedubliuoja moderniojo tramvajaus trasų.

                                      Troleibusų eismas dėl mažo apkrovimo yra siūlomas naikinti šiose gatvėse: Titnago
                                      g. Ž. Paneriuose; Naugarduko g.; Verkių g.
                                      Troleibusų eismas naikintinas dėl moderniojo tramvajaus maršrutų: J. Basanavičiaus g, Savanorių pr. tarp Konarskio ir Žemaitės gatvių. - 1, 9km; Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Kareivių iki Žirmūnų gatvės; Pamėnkalnio gatvė; Gedimino pr., Vrublevskio gatvė ir kt.

                                      Įvedus siūlomus pakeitimus, esamas troleibusų maršrutinis restruktūrizuotas taip:
                                      palikti nepakeisti esami 3 maršrutai (Nr 15, 17, 18);
                                      prailginti, sutrumpinti ar pertvarkyti 11 maršrutų (Nr 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 16, 19);
                                      panaikinti 4 maršrutai (2, 5, 10, 12);
                                      nauji 2 maršrutai (20, 21).

                                      Išlaikant maršrutinio tinklo hierarchiją daugelį šiandieninių maršrutinių taksi maršrutų, kurie integruojantis į bendrą miesto visuomeninio transporto tinklą turėtų būti naikinami, nes iš esmės dubliuoja esamus pagrindinius maršrutus.
                                      Į siūlomų panaikinti maršrutų tinklą (dėl M1ir M2 maršruto įvedimo ir dubliavimo panaikinimo) patenka šie esami 34 maršrutinių taksi maršrutai: 3, 4, 5, 7, 8a, 11, 12, 17, 18, 22, 23, 24, 26, 31, 32, 34, 36, 36b, 38, 40, 46, 47, 050, 50, 50a, 54, 57, 62, 63, 82, 83, 71, 94, 100, 113."

                                      Comment


                                        Parašė Anz Rodyti pranešimą
                                        Troleibusų eismas dėl mažo apkrovimo yra siūlomas naikinti šiose gatvėse: Titnago
                                        g. Ž. Paneriuose; Naugarduko g.; Verkių g.
                                        Troleibusų eismas naikintinas dėl moderniojo tramvajaus maršrutų: J. Basanavičiaus g, Savanorių pr. tarp Konarskio ir Žemaitės gatvių. - 1, 9km; Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Kareivių iki Žirmūnų gatvės; Pamėnkalnio gatvė; Gedimino pr., Vrublevskio gatvė ir kt.
                                        na va, matai kaip... Pylimo gatvėje trolikų visai nebebus.

                                        Comment


                                          Propagandos rengėjų požiūris gerai atsiskleidžia siūlyme troleibusų eismą naikinti Vrublevskio gatvėje.

                                          Pirmyn į šviesų rytojų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X