Kažką nusišnekėjai... Turiu omenyj, kad autobusai pagrindinėse miesto arterijose nebeveiksmingi dėl kamščių ir didelio keleivių kiekio. Tam labai tinka tramvajus. O jei turčiai durniais liks, tai tegul ir sėdi kamštyje. Darbuotojai tramvajumi greičiau atvyks nei jų šefas su BMW
Suasakimšų autobusų problemą galima išspręsti, tik kad "Susisiekimo paslaugos - Vilniaus autobusai" nenori apkarutų maršrutų tvarkaraščio pakeisti. Padidinus autobusų sakičių per valandą, kai kuriuos maršrutus, pvz 26, 43 paiilginus (paleidus su priekaba) tikrai pageretų keleivių važiavimo sąlygos. O dėl tų vaidintojų visai pritariu. Prisiperka grabų, avarijas daro ir jau kieti, nes turi mašiną. Tai gerai ir pastebėjo, kuo daugiau tokių, tuo labiau gatvėse auto-stumdalynės vyksta, gaila, tramvajui taip ar taip teks ten stumdytis . Prieš įvedant tramvajų reikia sukurti geras sąlygas autobusam/troleibusam, o ne juos naikint. Savivaldybė sako, kad visi persės į tramvajų ir kamščių neliks kokie buvo tokie ir liks, nes nemanau, kitų mikrorajonų gyventojams jis kaip ir neegzistuos, jie kaip važaivo taip važiuos savo maršrutais į darbą ir tt..
Puikus pavyzdys Vilniui iš Varšuvos. Atkreipkite dėmesį į automobilių, stovinčių kamščiuose eiles, o šalia nutiestais bėgiais tramvajus gali judėti visiškai netrugdomas
Nuotraukos iš http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=433510
Puikus pavyzdys Vilniui iš Varšuvos. Atkreipkite dėmesį į automobilių, stovinčių kamščiuose eiles, o šalia nutiestais bėgiais tramvajus gali judėti visiškai netrugdomas
Na, prospektas šioje vietoje yra gana platus ir tramvajaus linijos iš ties atskirtos. Ko neįsivaizduoju mūsų Kalvarijų, Vilniaus g.
Atkreipiu dėmesį - tramvajus "nemodernus", o pilnai atlieka savo funkciją.
ech... pasiilgau Varšuvos... :-)
dauguma lietuvių ant jos visaip dergia, bet man panašu, kad Vilnius tampa vis labiau panašesnis i Varšuvą - proamerikietišką Miestą ;-)
p.s.: aš už tramvajų!
Jo, čia labai gražiai atrodo. Bet Vilniuj tokį grožį (A linijoj) būtų galima išvysti tik jau tik Santariškių pusėj už Kuro aparatūros, kur nėra taip apstatyta. Turint omeny mūsų Pylimo, Kalvarijų gatves, tokiam atskyrimui užtikrinti tiktų gal nebent kolonos.
pagalvojau, jog tokiame mažame mieste, kaip Vilnius su jo ankštomis gatvemis geresnis variantas būtų kaip Berlyne esantys S-Bahn, važiuojantys virš galvų, gatvių ir pastatų.
Vilniaus gatves visai nera ankstos
Tiesa, as taip galvojau, kol nepasivazinejau ankstomis Londono gatvemis, kurios yra kur kas ankstesnes uz Vilniaus (rimtai)
nebuvau Londone. ir nenoriu ;-) įdomu kaip įtalpins dviejų krypčių tramvajų Pylimo gatvėje - ten juk nemažas automobilių, autobusų, mikroautobusų, troleibusų srautas link - iš stoties. gal ten jis isskleis sparnus kokius tai? :-D
Gedimino pr. ar kitur galėtų būti iš viso toks variantas:
Visi važiuotų gražiai tramvajum, o mašinos galėtų privažiuoti tik avariniais atvejais arba iš kitos pusės.
Čia nuotrauka iš Mannheim'o, Vilniaus dydžio Vokietijoj miesto. Nėra ten metro, o tramvajais susisiekimas puikus, daug geresnis nei autobusais.
Teisybė, kaip Anglijoje, taip ir Airijoje, gatvės yra labai siauros. Bet pvz., Dubline modernųjį tramvajų padarė paprastai - atimta viena ilga centre esanti gatvelė (viena juosta į vieną pusę ir kitą - į kitą) ir padarė tramvajų šalutine gatvele
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
nebuvau Londone. ir nenoriu ;-) įdomu kaip įtalpins dviejų krypčių tramvajų Pylimo gatvėje - ten juk nemažas automobilių, autobusų, mikroautobusų, troleibusų srautas link - iš stoties. gal ten jis isskleis sparnus kokius tai? :-D
Visi visuomeninio transporto marsrutai, kurie dubliuos tramvajaus marstruta bus panaikinti, kad tramas butu monopolininkas. O del siaurumo tikrai idomu, nes Pylimo g. kai kur tarp namu sienu 10 m. Gal turit foto is uzsienio, kaip tramas telpa tokiam ploti. Nes visur ji kazkodel rodo gatvese, kur bent 6 eismo juostos (skaiciuojant 2 tramo)?
>...Pylimo g. kai kur tarp namu sienu 10 m...
tramvajui pilnai uzteks, autobusu/troleibusu greiciausia ten nebus, automobiliams bus dideli apribojimai, del to dauguma ten nevaziuos...
Daugely Europos miestu tramo linijos yra isgristos ir jomis taip pat vaziuoja ir autobusai, taigi papildomos juostos jiems kaip ir nebereiketu, nes ir dabar kai kur yra tik autobusu juostos.
Visi visuomeninio transporto marsrutai, kurie dubliuos tramvajaus marstruta bus panaikinti, kad tramas butu monopolininkas. O del siaurumo tikrai idomu, nes Pylimo g. kai kur tarp namu sienu 10 m. Gal turit foto is uzsienio, kaip tramas telpa tokiam ploti. Nes visur ji kazkodel rodo gatvese, kur bent 6 eismo juostos (skaiciuojant 2 tramo)?
Tai nori pasakyti, kad dings troleibusų maršrutai Nr. 1,2,5,6,7, autobusai: 43,53? Čia vien Pylimo gatvėje ir tai ne visi.
Manau, kad tada maršrutus tiesiog sutrumpintų. 7 turbūt važiuotų Pašilaičiai - Pylimo g, 53 autobusas - Fabijoniškės - Kuro Aparatūra (iki tramvajaus trasos). Ir t.t..
Su autobusais tai tiek to, koks 43 iki Žaliojo tilto važiuotų ir pan (nors su persėdimais padaryti, kai dabar be persėdimų, tai nesamonė gryna. O kaip su troleibusais? Apsisukimo žiedus gal darys? Ir kitiems maršrutams Pylimo gatvė ne galas koks, o trasos vidurys.
Na, kitus maršrutus tada turėtų nukreipt kaip tik įmanoma per aplink (pvz. 6,12,14 - šiuos per kokias Lukiškes). O dėl apsisukimo žiedų ir man pačiam įdomu. Šiaip ar taip, keistai atrodytų palikt viešąjį transportą tenai. Pvz. Kalvarijų gatvėj - tramvajus karts nuo karto prašvilpia, o autobusų, troleibusų ordos stovi amžinam bendram vienos juostos kamšty.. Et, nepatinka tokie monopoliai man
Tai nori pasakyti, kad dings troleibusų maršrutai Nr. 1,2,5,6,7, autobusai: 43,53? Čia vien Pylimo gatvėje ir tai ne visi.
Savivaldybes tekstukas:
"Tramvajų dubliuojančių maršrutų panaikinimas, uždraudžiant jų eismą ir galimą konkurenciją, kuri ekonomiškai negali būti pateisinama.
(1 variantas–2 variantas):
Naikinamas troleibusų kontaktinio tinklo ilgis (abipusis) km 24, 3–31, 9
Naujai įvedamas kontaktinis tinklas km 5, 55–0, 75
Paliekamų troleibusų maršrutų skaičius 2–1
Restruktūrizuojamų troleibusų maršrutų skaičius 5–3
Naikinamų troleibusų maršrutų skaičius 11–14
Bendras perspektyvinis troleibusų maršrutų skaičius 7–4
Paliekamų autobusų maršrutų skaičius 29–27
Restruktūrizuojamų autobusų maršrutų skaičius 17–14
Naikinamų autobusų maršrutų skaičius 12–17
Paliekamas autobusų ir troleibusų tinklas ir maršrutų skaičius priimtas neoptimizuojant viso maršrutinio tinklo, t. y. nesiūlomi jokie pakeitimai, jeigu jie nedubliuoja moderniojo tramvajaus trasų.
Troleibusų eismas dėl mažo apkrovimo yra siūlomas naikinti šiose gatvėse: Titnago
g. Ž. Paneriuose; Naugarduko g.; Verkių g.
Troleibusų eismas naikintinas dėl moderniojo tramvajaus maršrutų: J. Basanavičiaus g, Savanorių pr. tarp Konarskio ir Žemaitės gatvių. - 1, 9km; Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Kareivių iki Žirmūnų gatvės; Pamėnkalnio gatvė; Gedimino pr., Vrublevskio gatvė ir kt.
Troleibusų eismas dėl mažo apkrovimo yra siūlomas naikinti šiose gatvėse: Titnago
g. Ž. Paneriuose; Naugarduko g.; Verkių g.
Troleibusų eismas naikintinas dėl moderniojo tramvajaus maršrutų: J. Basanavičiaus g, Savanorių pr. tarp Konarskio ir Žemaitės gatvių. - 1, 9km; Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Kareivių iki Žirmūnų gatvės; Pamėnkalnio gatvė; Gedimino pr., Vrublevskio gatvė ir kt.
na va, matai kaip... Pylimo gatvėje trolikų visai nebebus.
Comment