tramvas pensininkam nepatiks, nes ten nera sėdimų vietų daug o šeip tai geras daiktas, tik ne vietoj jį sato, todėl man jis ten nereikalnigas. db užuot ramiai į stoty nuvažiavęs 53 iš fabų, turėsiu išlipt chrien znajet kur ir persėst į tramvajų, tai ar čia gerinimas susisiekimo ? hmm... keistai ten jie mąsto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimą1.Visų pirmai tai jau buvo atlikta galimybių studija ir bilieto kaina ne iš piršto laužta.
O kad kaina bus tokia pat, kaip ir autobuso, gali būti, tik jinai tikrai nebus 1,10 LTL.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTikrai nieko nereiškia. Reikia realaus projekto faktinėm kainom.
O kad kaina bus tokia pat, kaip ir autobuso, gali būti, tik jinai tikrai nebus 1,10 LTL.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąRealaus projekto reikia statybos kaštam nustatyti, o kad pasakyti jog bilietas kainuos tiek pat kiek ir autobusų bei troleibusų pilnai pakanka galimybių studijos.
Comment
-
Ir turėjau omeny kitas linijas, dėl projekto gal ne taip išsireiškiau. Dėl lyginimo su metro, manau, jog viena metro linija, netrukdanti eismui jau gali pakonkuruoti su keliomis tramvajaus, kurios susiaurintų jau gana nemažai gatvių. Šiaip ar taip man patiktų, jei būtų apsieita be viso šito.
Tai dabartinis troleibusų skaičius neperveža tiek žmonių kiek reikėtų. Padidinus jų skaičių, galima jau šio to pasiekti. Yra ir autobusai. O po aplinkkelių pastatymo nuėmus tranzitinį srautą gatvės dar šiek tiek patuštėtų. Pokyčių turėtų duoti ir centrinė eismo valdymo sistema. Jei darbai sparčiai vyktų ir ties Vakariniu aplinkkeliu, dar iki tramvajaus linijos įdiegimo pradžios, kuri, kiek esu skaitęs, turėtų būti 2009 metais (jei turit kitų duomenų, tikslinkit), esu įsitikinęs, jog paaiškėtų, kad tramvajus nėra jau taip reikalingas.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTik ne 1,10 LTL.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąČia ir esmė, kad ne tik tramvajaus bilietas gali būti brangus, bet gali pakelti ir auto/troleibusų kainas. Bet kokiu atveju, viskas turės būti paskaičiuota ir tik tada priimtas sprendimas.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąIr turėjau omeny kitas linijas, dėl projekto gal ne taip išsireiškiau. Dėl lyginimo su metro, manau, jog viena metro linija, netrukdanti eismui jau gali pakonkuruoti su keliomis tramvajaus, kurios susiaurintų jau gana nemažai gatvių.
Parašė furtivete Rodyti pranešimąTai dabartinis troleibusų skaičius neperveža tiek žmonių kiek reikėtų. Padidinus jų skaičių, galima jau šio to pasiekti.
Parašė furtivete Rodyti pranešimąO po aplinkkelių pastatymo nuėmus tranzitinį srautą gatvės dar šiek tiek patuštėtų. Pokyčių turėtų duoti ir centrinė eismo valdymo sistema. Jei darbai sparčiai vyktų ir ties Vakariniu aplinkkeliu, dar iki tramvajaus linijos įdiegimo pradžios, kuri, kiek esu skaitęs, turėtų būti 2009 metais (jei turit kitų duomenų, tikslinkit), esu įsitikinęs, jog paaiškėtų, kad tramvajus nėra jau taip reikalingas.
Comment
-
Paaiškinkite kas nors, kodėl jums atrodo, kad Vilniaus Savivaldybė tyčia klaidina vilniečius, tyčia nori užkimšti gatves ir t.t. Taigi patys tom gatvėm į darbą važinėja. Ir tikrai nėra jie ten visi gimtojo miesto priešai. Pabandykite save įsivaizduoti jų vietoje. Man taip rodos, kad koks 0,5% bandytų būti principingai nekorumpuoti, kokie 5% procentai sistemingai ieškotų naudos tik sau, o visi likę žiūrėtų kaip geriau miestui su nedideliais nukrypimais savo ir savo draugų gerbūviui užtikrinti. Turiu omeny, kad tramvajaus ar kokio aplinkelio idėjos iškeliamos, kad būtų geriau miestui, o pinigai, "otkatai" ir pan. pasiimami projekto vykdymo metu. Ir koks tada esminis skirtumas, ar tą otkatą imti nuo tramvajaus trasos, ar nuo 5 estakadų, ar nuo 500 naujų troleibusų? Nuo 500 naujų troleibusų tai dar būtų iki rinkimų spėję pasiimti . Kitas dalykas, kad yra kažkokie ES finansavimo prioritetai - pvz. tie visi transporto koridoriai, tramvajai ir pan. turi tiesiog daugiau šansų gauti finansavimą, nes su savo ekonomika mes patys to dar negalėtume sau leisti.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąMistiniai parkingai? Kodėl jie mistiniai? Nes nesugebam surasti jų išdėstymo planelio?
Sula asmeniškai nenaudos tramvajaus? Čia tai tikrai blogai. Svarbiausia, kad juo naudosis didžiausi žmonių srautai, kurie ateina iš miegamųjų Vilniaus rajonų.
Tik ne tokį koks peršamas 19 a. lygio su gražiu kevaliuku. Praktiškai - tai tas pats Rygos variantas.
Parkingai mistiniai, todėl, kad apie juos jau net nekalbama.
Tramvajus turi būti pilnai atribotas nuo esamų srautų išskyrus tranzito stotysese, štai ten ir turi būti parkingai su perėjimu neišeinant į lauką, tas pat ir persėdant iš autobusų troleibusų, skirtiguose lygiuose. Visos sankryžos turi būti skirtingų lygių, minimalus bėgių lankų spindulys neturi būti mažas. Kitaip - viskas šuniui ant uodegos. Mes ne tokie turtingi, kad pirkti pigų daiktą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVisų pirma aš - UŽ tramvajų.
Tik ne tokį koks peršamas 19 a. lygio su gražiu kevaliuku. Praktiškai - tai tas pats Rygos variantas.
Parkingai mistiniai, todėl, kad apie juos jau net nekalbama.
Tramvajus turi būti pilnai atribotas nuo esamų srautų išskyrus tranzito stotysese, štai ten ir turi būti parkingai su perėjimu neišeinant į lauką, tas pat ir persėdant iš autobusų troleibusų, skirtiguose lygiuose. Visos sankryžos turi būti skirtingų lygių, minimalus bėgių lankų spindulys neturi būti mažas. Kitaip - viskas šuniui ant uodegos. Mes ne tokie turtingi, kad pirkti pigų daiktą.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąO kodėl aš turėčiau netikėt savivaldybe? Na ten dar buvo parašyta kad piko metu tramvajus trasą įveiks per 27 min. gali dar pasijuokt nes aš linkęs tikėti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVisų pirma aš - UŽ tramvajų.
Tik ne tokį koks peršamas 19 a. lygio su gražiu kevaliuku. Praktiškai - tai tas pats Rygos variantas.
Parkingai mistiniai, todėl, kad apie juos jau net nekalbama.
Tramvajus turi būti pilnai atribotas nuo esamų srautų išskyrus tranzito stotysese, štai ten ir turi būti parkingai su perėjimu neišeinant į lauką, tas pat ir persėdant iš autobusų troleibusų, skirtiguose lygiuose. Visos sankryžos turi būti skirtingų lygių, minimalus bėgių lankų spindulys neturi būti mažas. Kitaip - viskas šuniui ant uodegos. Mes ne tokie turtingi, kad pirkti pigų daiktą.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąRealaus projekto reikia statybos kaštam nustatyti, o kad pasakyti jog bilietas kainuos tiek pat kiek ir autobusų bei troleibusų pilnai pakanka galimybių studijos.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSSRS, kurioje SSKP CK nustatinėjo net batono kainas, sužlugo. Ir tai viena iš žlugimo priežasčių
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTad nežinau, kažkoks išankstinis nusistatymas?
Ta butaforinė būda prie savivaldybės man nereikalinga, seniai jau nesu darželinukas
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąŽlugs ir Lietuvos respublika nes nustatinėja autobusų/troleibusų bilietų kainas. Nes reguliuoja elektros kainas ir dar kaikas nori, kad būtų reguliuojamos dujų kainos.
Comment
Comment